Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    :)

2. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @zeana wat lief van je mannetje dat hij thuis blijft zo hoort het ook natuurlijk!
    @Rianne1984 ja ik weet niet hoe die bakker heet maar hij staat altijd bij ons op de markt op zaterdag en die hebben ook die lekkere hamburger broodjes.
    @Snieke83 hahaha goeie van je moeder van dat paracetamolletje.
    @heide mooi dat alles goed was bij de vk. Auww een spuit in je bil dat is minder!
    @Smiley24 ja van mij mag het ook zulk weer blijven tot december! En wat eng die steken die je had gisteren hoop dat het gewoon groeipijnen zijn en dat het snel over gaat. Sterkte!
    @kuidebokibi verstandig dat je thuis bent gebleven maar wel balen, veel plezier met je weekendje weg!
    @Rianne1984 ik verveel me ook snel in bad maar ik heb een portable dvd speler gekocht en de serie Friends en dat kijk ik nu altijd in bad. Ik zet de dvd speler altijd op de wasmand ver van het bad hihihi. Lekker hoor tot 11 uur werken, heb je geen gezellige mensen die vrij zijn om mee te luchen ofzo.
    @jolan25 nog maar 13 dagen werken, lekker! Me moeder heeft de kruidvatdoos voor me gehaald, ik had geen auto en geen zin om te fietsen hihi maar ik krijg hem vanmiddag van haar. Dus ben benieuwd wat er in zit.
    @buddy was gisterenavond even naar de dorpsstraat gelopen en toen waaide het ook heel hard bij ons terwijl het bij me moeder in buytenwegh helemaal windstil was. Dus t kan soms ook verschillen. JAmmer dat je pas zo laat zon krijgt op je balkon, gelukkig kon je ff lekker zonnen bij je ouders. Werkse vandaag!
    @Sarah84 wat een werk he foto`s bewerken! Ben benieuwd naar je foto`s!
    @Sanne geniet van je 3 daagjes vrij!
    @MamaVanBrittje leuk dat jullie dat gedichtje hebben. Wij willen hem ook doen vond hem zo leuk!
    @marb...Spannnend! Geniet ervan!
    @tamtam78 kan me voorstellen dat je even de naam van je neefje wil afwachten, wij hebben de naam aan mijn nichtje verteld omdat we 4 weken na elkaar zijn uitgerekend we hadden gelukkig niet dezelfde.
    @buddie balen dat je weer slecht hebt geslapen ik ook vannacht. Mag je mischien niet iets homeopatisch? En ik doe zittend werk als ik dan naar huis wil dan moet ik ook echt weer op gang komen met lopen heb dan ook wat pijn in mijn rug en benen maar t trekt wel weer weg, ik denk dat er gewoon wat spiertjes worden bekneld.
    @Nathalie3004 hou nog even vol bijna weekend!
    @mama1987 geef je bedrijfsnaam maar hoor dan stuur ik wel een foldertje hihi. Balen dat het zomers zo heet is hier is het altijd koud ook niet altijd leuk! hahahah A.A. naar hun verslaving! das een goeie.
    @marjanne ik vind het altijd wel leuk staan al die voorletters op de post hihi mijn man heeft ook 4 namen. En met een veel voorkomende achternaam is het wel handig!

3. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Meris gefeliciteerd met je verjaardag!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik wil je ook alvast veel plezier wensen morgen

meris gefeliciteerd!

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    smiley, ik hoop dat alles goed is in het ziekenhuis.

6. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    je bedoelt zeker dat sportdrankje ;)

7. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    @marjanne: Ted Ron Jan Leendert, klinkt wel chique hoor! Vind het altijd wel grappig zoveel namen voor zo´n klein mensje, maar ja later wordt ie vanzelf groot!

@smiley: succes in het ziekenhuis

@ jolan: jij hoeft ook niet lang meer te werken zeg!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    snieke, nee idd :D nog 13 dagen :D.
    Op 25 april begint mijn meivakantie (2 weken ) en daarna direct mn verlof. Ik ga 6 weken van te voren. Kijk er wel naar uit en hoop dat het dan net zulk weer wordt als nu :D

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hmmm mijn stagiaire had om 9 uur een afspraak in het ziekenhuis, maar ze is er nog niet :D

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Lekker hoor Jolan!

Hier begint de vakantie ook op 25 april en dan moeten we 6 mei weer beginnen.
    Weet alleen nog niet hoeveel en welke dagen ik in de vakantie vrij ben.
    Daarna moet ik nog 1,5 week en dan begint mijn verlof ook :D

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Pff ik had gisteravond laat een heel verhaal geschreven maar door onze slechte verbinding was ik de hele tekst kwijt…. Had voor de verandering eens een keertje niet de tekst geschreven in word. Grrrr..

@ Smiley: sterkte! Hoop dat het allemaal meevalt.

@ Meris: Gefeliciteerd met je verjaardag!

@Marb: spannnneennnddd! Nog 1 nachtje slapen. Doe je het ondanks je gestuiter wel een beetje rustig aan ? en genieten he? 

Grr mooi weer maar weet niet wat ik nou moet doen.. we hebben hier geen tuin en ook geen zon op het balkon… en om nou alleen op een terrasje te gaan zitten.. voelt dan als tijdverspilling omdat ik nog zo veel moet doen hier thuis… en dan te bedenken dat ik hoogstwaarschijnlijk morgen weer zo’n dag heb want mannetje gaat morgen de hele dag met zijn werk karten… (hij ook balen trouwens met dit mooie weer). Waarschijnlijk komen mijn ouders wel langs ze zijn nu op de terugweg vanuit Frankrijk en komen morgen in NL aan vermoed ik.

@Bekkenpijn: Het begint bij mij nu echt vervelend te worden.. heb zoveel pijn bij het lopen, opstaan, draaien noem maar op. Afgelopen keer na zwangerschapsgym is de pijn alleen maar erger geworden en het doet nu nog meer pijn als voorheen.. wordt 's nachts wakker als ik me omdraai omdat dit zo moeilijk gaat... en pijnlijk is.. moet ik me toch zorgen gaan maken over b.i.? wat denken jullie?

Trouwens sneu voor Katja Schuurman he? Dat het ook allemaal zo uitgebreid in de pers vermeld wordt.. echt irritant.

12. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    hmm zou ze de kuren van konijn overnemen?

13. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @Nathalie3004 Volgens de regels krijg je 2 uur toch voor het ziekenhuis. Dan moet de rest van haar vrije dagen af. OF heeft een stagair dat niet?

@ jolan lekker hoor ja hoop ook dat het zulk weer is dan!

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Is niet te hopen voor d'r :D

Idd erg sneu voor Katja!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik weet niet hoe dat bij een stagiaire geregeld is. Maar lijkt me toch niet dat je 3 uur nodig hebt in een ziekenhuis.

16. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Nee 3 uur lijkt mij ook wel erg lang!

Idd sneu voor katja.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    basmalah, ben je al bij de huisarts geweest of bij de fysio met je klachten? Je kan tegenwoordig gewoon zonder verwijzing naar de fysio. Lijkt me toch een goed plan als je zoveel pijn hebt.....

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik kreeg vandaag 2 mails met verschillende zwangerschapskalenders.. dit stond er in over het bewegen van je baby:

Tip van de week
    Als jij je kind een dag lang minder voelt dan je gewend bent, ga dan naar de dokter. Zuurstoftekort kan daar een oorzaak van zijn. En dat moet je uitsluiten.

Je lichaam deze week
    Je zou de bewegingen van je baby nu sterk moeten kunnen voelen. Let op de schoppen en porren en laat het je huisarts weten als je een afname van de activiteit bemerkt. Ze kan je vragen om bij te houden hoe vaak je baby beweegt om er zeker van te zijn dat alles in orde is. Je zou ten minste tien bewegingen in twee uur moeten voelen.

Hier kan je toch ontzettend van in de stress raken als je dit leest? Terwijl het toch heel goed zou kunnen dat je ‘m een uurtje minder voelt of soms zelfs een dagje minder?

19. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    heb het bij mijn huisarts en vk aangekaart en ze zeggen allebei: nee hoor het hoort erbij. mijn huisarts zei: je mag naar de fysio als je wil dat bepaal jezelf ik hoef je niet meer een verwijsbrief te geven. bedrijfsarts heb ik hier ook naar gevraagd en die zei eigenlijk dat het nutteloos was om naar de fysio te gaan omdat je spieren zou aansterken die met een reden juist slap zijn gemaakt door je lichaam.. je snapt het.. weet het ff niet meer haha

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hm basmalah, misschien gewoon de fysio bellen en het daar vragen....

en over die kalenders.... volgens mij is het echt onzin wat daar staat: minimaal 10 keer in 2 uur..... Ik heb altijd gelezen ongeveer 10 keer per dag, maar ja bij de één is het 7 keer en de ander 13 keer.....
    Maar idd je zou er snel van in de stress schieten

Deel Deze Pagina