meiden .. doe jullie wel voorzichtig met zo'n zakje.. of kruik. niet te lang op buikje en niet te heet he
hallo allemaal, ik heb geprobeerd alles een beetje te lezen hier, maar t is wel veel hoor! nieuwe zwangeren welkom! Jedidjah, heel veel sterkte meid! ook ik heb veel last van buikkrampen en steken, maar ik zie dat als symptoom. en symptomen kun je niet genoeg hebben! ik weet niet wanneer ik hier weer ben, moet morgen werken en ga vrijdag een weekend weg naar friesland. daar heb ik heel veel zin in! ik neem aan dat ik geen 5 dagen kan terug lezen, heel veel succes allemaal en tot maandag in ieder geval! dan ga ik eindelijk naar de vk! jullie horen van me. groetjes Ellen
Ik zag dat ze ook een november 2008 forum hebben. Daar zijn ze vast al aan het praten over bevallen enzo. En wij zitten nog in de (spannende) begintijd. Over zoveel maanden kwekken wij (hopelijk) ook over bevallen, puffen, enzo. Grappig vind ik dat. Groeten Friezin
de vk op het forum hier zij dat het geen probleem was. maar heb hem niet te heet. en zal hem niet te lang erop leggen.
dat is zeker grappig. in het oktober 2008 forum zijn ze al volop aal het bevallen. is ook leuk om af en toe te lezen. hopelijk komen we allemaal zo ver. maar daar gaan we vanuit, positief blijven he.
ik heb laatst een paar pagina's van juli2007 terug zitten lezen...ook grappig... wat je toen deed en voelde enzo
inderdaad... er zijn nu al genoeg meiden weg... al kloppen die verdomde statistieken ook weer op deze club.. 70 meiden.. 7 miskramen...
Ja inderdaad, positief blijven. Je hebt helemaal gelijk. Maar natuurlijk heb je ook een oktober forum. Hahaha en daar zullen inderdaad al een aantal meiden bevallen zijn. Bijzonder zou het zijn als wij dat straks in juni hebben. Kunnen wij elkaar volgen door de hele zwangerschap heen. Gewoon...bijzonder Groeten Friezin
Eigenlijk moet je daar niet te veel bij stil staan. Vooral nu niet, omdat ik mij niet zo fit voel. Dan ga je veel meer denken. Niet goed. Balen dat die stomme statistieken ook hier weer kloppen. Grrrr.... Groeten Friezin
niet te veel mee proberen bezig te zijn, volgens mij maak je je dan alleen maar gek, maar ik weet dat het moeilijk is hoor, zeker na wat er afgelopen week met mn vriendin is gebeurt.
Inderdaad, ook zo verdrietig. Wij hebben ook kennissen die hun kleine verloren hebben. In de 31ste week. Zo verdrietig. Woorden schieten dan te kort. Maar goed...ophouden nu....het komt allemaal goed! Wij krijgen mooie babies in juni
die krijgen we zeker soms spreek ik mensen, zoals vandaag mijn buuf, en dan denk ik je moest eens weten, hihi ik ben lekker zwanger. echt leuk is dat
Ja dat heb ik ook. Hahaha. Ik heb nu trouwens wel dat je het nu al gaat zien. Dat komt waarschijnlijk omdat het mijn tweede is. En ik vind het moeilijker om mij niet te verpraten. Ik heb snel de neiging om te zeggen: En straks als de tweede dan komt. Hahaha Maar het is inderdaad zo leuk. Vanmiddag stiekem er tussen uit gepiept om even langs de vk te gaan. Was toch in de buurt van mijn werk. Ik kreeg een boekje mee over zwangerschap in een Trekpleistertasje...zodat niemand het op mijn werk zou zien (had geen tas bij me).
op zich naar omstandigheden goed. zijn erg positief, echt bewondering voor hen. natuurlijk ups en downs, en emotioneel, maar dat kan niet anders. ik denk dat ik maar lekker naar bedje ga. wilde vanmiddag ff slapen maar niet gelukt, morgen ben ik vrij. onze hond is jarig en wil heerlijk extra wandeling met hem maken. en heerlijk toegeven aan mijn moeheid.
ik heb ook het idee dat je het bij mij al begint te zien, morgenvroeg maar is ff mn jurk aantrekken die mooi aftekend, kan ik het goed zien. truste dames
hey iemand vroeg wat de statistieken waren weet niet of er alantwoord is gegeven maar dat is dat 1 op de 10 mis gaat. Maar 9 op de 10 gaat dus goed!ik had vorige zwangerschap een heel slecht gevoel en dat is toen ook uitgekomen nu heb ik gelukkig een beter gevoel, hoop dat t weer uit komt haha. nou ga lekker slapen morgen vanaf 8 uur oppassen tot savonds..word een lange dag..hopelijk zonder strondluiers hahahaha heb ik nog geen ervaring mee... xxx