Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Het is nu alleen maar duimen dat alles goed gaat lopen en dat de kleine nog een paar weken blijft zitten. Jolan: ik zei toch dat ik gisteren stekende pijn in de vagina had, en vanochtend was het weer begonnen. Dus ik had voor alle zekerheid naar het ziekenhuis gebeld en ik kon meteen langskomen. En naar aanleiding daarvan kreeg ik een ctg, bloedonderzoek en inwendig onderzoek. En ook vanwege mijn harde buiken willen zij het sowieso goed in de gaten houden. Het was idd schrikken, en ik was er helemaal niet op voorbereid. Mandy: mooie fotos Basmalah: succes morgen Minnie: heel veel plezier morgen Guusje: alvast van harte gefeliciteerd Marb: een hele mooi dag toegewenst en geniet ervan MvB: fijn dat de pretecho goed is gelukt Vinnies: veel plezier en een fijn weekend Rianne: leuk zon meeting, maar ik denk dat ik niet meekom want ben niet zon creabea Ga lekker de bed in, tv kijken. Fijne avond allemaal. Enne morgen 30 weken =D>
Aaliyah: Morgen kan je niet reageren want de pagina gaat vanaf vanavond een weekend eruit ! Het forum waarop we kunnen kletsen staat in de juni lijst. http://juni2009.come2me.nl/ Ik ga lekker in mijn bedje verder x-factor kijken Allemaal een fijn weekend !
Smiley: Geeft niet dat je niet naar de meeting komt. En jij moet trowuens ook rust houden ! Slaap lekker en doe rustig aan!
smiley, ok dus die pijn kwam daar vandaan? Goed van je dat je hebt gebeld! mandy, mooi buikje en schattig dochtertje de kleine hier is vandaag echt actief.... constant gaat mn buik heen en weer
Jee zeg, ben even weg, kom ik niet meer op de pagina. Lukt het eindelijk zijn alle berichten van een week verdwenen!!!! Lekker zo'n nieuwe pagina, ook al mijn instellingen zijn weg. Is dit bij jullie ook? Ga nu slapen, morgen naar een bruiloft!! Groetjes Jacqueline
Goeiemorgen dames Ik was al weer voor 7 uur wakker, mijn vriend lag weer eens te snurken ! Ben dus weer vroeg op. Ik ga zo lekker wat scones bakken. Even uitproberen voor de meeting! Net zoals bij de high tea met jam en creme fraiche. Ook het ijs even afmaken zodat ik die snel kan proeven. WTF ??? Alle berichten zijn weg !!!! Dacht even bij te lezen .. Wat raar !!! Ook mijn onderschrift is weer weg!
Nou lekker dan : Hoi Dames, Toen ik afgelopen nacht bezig was met de site, wilde ik de site wat sneller maken door, onder andere, wat overbodige tabellen uit de database te verwijderen. Per ongeluk heb ik niet alleen die tabellen maar de hele database verwijderd. Dit betekent dat gebruikers, berichten, privé berichten, onderschriften, foto's, stemmen en overige informatie die opgeslagen stonden in de database, van de afgelopen dagen, definitief zijn verwijderd. Gelukkig was er een backup van het live gaan met de nieuwe site en die hebben we terug kunnen plaatsen. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Ik zal in het vervolg het juiste knopje gebruiken. Jan (man van Lotte)
Goedemorgen dames, Net ff snel weer wat dingen toegevoegd. Foto's komen later wel weer. Vanmiddag gaan we lekker tot er met zondag naar Wolfheze in een hotel Kijk er echt naar uit. Ze hebben een zwembad, dus dat wordt lekker genieten. Het wordt mooi weer, dus beter hadden we het niet kunnen treffen. Verder is er een kans dat ik dit weekend weer tante wordt. Mijn schoonzusje is over een week uitgerekend en we hoorden gisteren van mijn zwager dat hij denkt dat het dit weekend wel is kan komen, dus ben erg benieuwd. Ik wens iedereen een fijn weekend en fijne paasdagen.
Noooh die meen je niet...wat een prutser zeg sorry hoor maar dit is gewoon kut. Iedereen had net alles een beetje op orde krijgen we dit....
Nou in ieder geval iedereen een goedenmorgen Voor de Limburgers onder ons, geniet even extra voor de mensen die in het westen wonen van de zon !!! hihii Hier schijnt ie ook wel maar natuurlijk met bewolking... Ik ga me nu snel klaar maken voor mn werk ik ben weer es laat. Iedereen die vrij is een fijne dag alvast en iedereen die moet werken werkse tot straks allemaal!!!
Hallo meiden, ff ego berichtje. Ik kreeg gisteren een brief van de kinderopvang met excuses dat ze nog geen plek voor me hebben en dat ik op de wachtlijst sta en of ik daar nog op wil blijven staan. MAar in januari kreeg ik een brief met : wij nemen contact met u op een maand voor de benodigde datum. Ik snap t niet meer. Heb nu dus mischien geen plek? Weet iemand van jullie hoe dit werkt?
Hmmm... dat is jammer... Snap dat het kan gebeuren hoor, maar baal er wel van. Had er nogal wat werk in gestoken om al m'n foto's in m'n album te zetten enzo...
Tamtam: Alvast een fijn weekend, geniet ervan! En hopen dat je tante wordt, spannend hoor !! Aaliyah: Werkze vandaag! Vinnies: Hmm ik denk dat het nog onzeker is. Misschien moet je ze eens bellen wat de kansen zijn? Mijn hele huis ruikt naar scones, mijn vriend zal zo wel uit bed komen door de lucht. Het ijs staat te draaien! En het wordt ook nog eens mooi weer. Even mijn vriend over halen om wat leuks te gaan doen. Naar de stad ofzo, of scheveningen.
Goedemorgen meiden, Hier was ik ook weer even. Ik wilde net uitgebreid de tijd nemen om terug te lezen, want dat wilde afgelopen week niet echt. Ik had zo'n pijn in mijn bekken als ik achter de pc zat. Maar ik zie nu dat alle berichten van de afgelopen week weer weg zijn. Ik zat hier al helemaal klaar voor een lange lees/schrijf sessie met een kopje thee erbij, maarja. Dan maar even ego. Ik loop nu sinds anderhalve week bij de fysio voor mijn bekkeninstabiliteit, want daar kreeg ik opeens last van. Maar volgens de fysio waren we er mooi op tijd bij en gaat hij proberen om het nu stabiel te houden en als het wil verbeteren is het mooi meegenomen. Het kamertje is nu (op een plank aan de muur na) af, dus daar zal ik binnenkort een keer foto's van plaatsen. Ook hebben we de geboortekaartjes besteld. Iedereen een fijne dag met dit mooie weer, geniet ervan. Groetjes Guusje
Tamtam: goed weekend heb je uitgekozen ja! Geniet er lekker van 8) Vinnies: ik zou ze even bellen, heb er eerlijk gezegd geen vestand van namelijk.. Rianne: Jij bent al vroeg bezig zeg! Ruik ze tot hier...hmmm! Geniet allemaal van het fijne weertje vandaag!
Guusje: dat scheelt dan weer dat je niet zoveel hoeft te lezen Vervelend dat je zo'n last hebt van je beken zeg... is altijd balen. Wel al veel babyspulletjes geregeld, fijn gevoel als het af is lijkt me..
Guusje: Vervelend van je bekken. Ik hoop dat de fysio gaat helpen. Ik ben benieuwd naar je kamertje! Heide: Haha ja je moet wat als je om 7 uur al uit bed bent Maar ik ben altijd wel actief in de ochtend en in de middag wat minder