Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    meteen bellen en zeggen dat je al een brief gehad hebt (met bevestiging)

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :D

Ook ik zat er helemaal klaar voor om even bij te lezen :(
    Ben vandaag thuis, had gisteren ontzettende steken in mijn buik, niet dat ik me zorgen maakte dat ukkie nu al kwam, maar wel dat er niet mee te lopen was...
    Dus maar besloten om vandaag thuis te blijven.

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Marjanne: Goed zo meid, denk aan je kleintje. Lekker rustig aan doen vandaag.

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    hmmz kunnen we weer opnieuw beginnen....

Wat een weertje al, kga zo even met mn dochter naar de speeltuin en daarna boodschappen doen, en vanmiddag lekker buiten wat aanpoten en opruimen

Geniet allemaal van deze mooie dag, mischien dat ik straks nog even kom neuzen

5. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    hihi ik las aapnoten... :)
    Had al geen idee wat dat betekende :(
    Hoe bedoel je dyslexie ;)

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ted is naar het KDV dus ben de hele dag alleen.
    Zit nu nog in m'n pyama, de laatste keer dat dat zo was kan ik me niet eens meer herrinneren.
    Ga lekker douchen en een boodschapje doen, als mijn lijf het daar mee eens is ;)
    Ga weer op zoek naar aardbeien! :D

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Marjanne: even lekker een dagje rust, is nooit verkeerd :D
    hmm aardbeien, bij ons waren ze gisteren op in de winkel :(

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Nou is ga even lekker stadten en vanmiddag hopelijk genieten van het zonnetje in de tuin :D

Tot later!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje wat irritant zeg.... alles weer weg.GRRRRRRR!!!!!

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    inderdaad irritant zeg dat alles weg is.. wilde vandaag lekker gaan bijlezen... nou ja heb zo nu en dan even vlug tussendoor gelezen en gelukkig zijn er tot nu toe nog geen hele erge dingen gebeurd? Vraag me wel af hoe het met sunshine gaat. vraag me namelijk af wat de behandling van zwvergiftiging is... of dat ze de baby toch laten komen..

Rianne: wat ben je heerlijke dingen aan het maken! Heb ook ineens zin in een ijsmachine :) Misschien straks in onze nieuwe keuken heb ik meer ruimte om zo'n machine op te bergen :)

Heb vandaag een nesteldrang dagje voor de boeg denk ik.. ga alvast dozen inpakken/ kasten leeghalen. kan dat zondag alvast mee.. Heb er echt zin in :)

11. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @marjanne: Jee meid! Doe maar rustig aan, kleintje moet echt nog een tijdje blijven zitten hoor! Had gisteravond een heel berichtje geschreven maar die is dus ook weg :( . Heb me afgemeld bij het feb.2007 forum...Lees dus alleen hier nog mee. Kon mijn draai er niet echt vinden en kreeg een beetje een "kliekjes"gevoel. Aangezien binnenkort drukke tijden voor ons aanbreken heb ik besloten me alleen op dit forum te richten!

Ga zo lekker met een vriendin naar Sanadome...Heerlijk dagje badderen. Nu maar hopen dat het zonnetje nog even gaat schijnen dan kunnen we lekker buiten zitten...Luuk is naar het kdv en haal ik pas aan eind van de middag weer op. Hebben jullie ook een leuk paasweekend in het vooruitzicht? 1e paasdag gaan we met mijn familie eten bij Juffrouw Tok (op de hei bij Ede) en 2e paasdag gaan we met mijn schoonouders naar Dierenpark Overloon als het mooi weer is. Nu maar hopen dat ik die 2 dagen vol ga houden.

Fijne dag allemaal!!

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    wat een gedoe zeg, weer alles terug kunnen zetten! HANDIG!

goeie morgen trouwens, wat een verrukkelijk weer!
    Ga zo lekker wandelen met me hondje, en vanmiddag werken, lekker buiten met de kindjes in de zon spelen denk ik :D

hoest met jullie allemaal?

Morgen ga ik naar de Autorai! (ja ben beetje verzot op autos en me vriendje ook ;))
    En Zondag ben ik jarig.. geen idee of er familie komt.. maar tja ach er is taart en drinken en daarmee vind ik t welletjes :)

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    goedemorgen meiden
    ik weet niet meer waar ik gebleven was, even geen reacties dus van mijn kant.
    vanmiddag moet ik weer naar het ziekenhuis om mijn bloeddruk te controleren en straks eerst even naar de mondhygieniste.
    ik ben gisteravond even wezen shoppen! het wordt zulk mooi weer en ik had geen kleding daarvoor, nu hb ik 2 leuke topjes en 1 witte linnen broek gekocht.
    vanmorgen even een hormonen momentje gehad, ik moest uit het niets gewoon even huilen haha maar het luchte wel op! ik had vanacht ook vreselijk gedroomd, ik was allemaal bloed verloren en het ging helemaal niet goed. ik zat me in die droom zo druk te maken of ik nou eerst mijn moeder of zus moest bellen om dat te zeggen.

hoe gaat het hier met iedereen?

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    wordt niet goed van deze site af en toe.. nou doet mijn ticker t weer niet..
    en de site is weer langzaam. Bah :p

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen allemaal,

Balen dat alles weer weg is :( Moet ik weer alles opnieuw gaan instellen, pffff... Ik heb verder niet alles gelezen, manlief en ik gaan van het lekker weertje genieten. En vanmiddag afspraak bij de vk..

Ik zal proberen om vanavond op iedereen te reageren. Fijne dag allemaal en geniet van het mooi weer..

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    kuide hier nog een autogek nou ja meer manlief! wij gaan zondag naar een meeting in muiden, van wat voor auto's hou jij?

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    pfff wat voor auto's
    Mijn vriend is gek op alles van BMW.
    Ik hou vooral van grote mooie autos vaak ook veelste duur :p
    Mercedes en dan vooral de verlengde, oww en de aston martin DB9 haha

Maar rijd zelf helaas gewoon in een Kia Rio Stationwagon ;)

en jij?

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    meiden ik heb weer foto's geplaatst!

@kuide wij zijn vooral gek van oude amerikanen, op het moment rij ik in een crysler p cruiser. ik heb wat foto's in mijn album gezet van auto's die we gehad hebben en van de auto die ik nu heb.

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    WOW mooie Crysler. Die velgen staan er stoer bij!
    Ook mooi die oude auto's! Gaaf hoor..

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dank je wel! die velegen hebben we er laatst onder laten zetten, erg dure hobby hoor.

Deel Deze Pagina