Hey meisjes Ook ik zat er helemaal klaar voor om even bij te lezen Ben vandaag thuis, had gisteren ontzettende steken in mijn buik, niet dat ik me zorgen maakte dat ukkie nu al kwam, maar wel dat er niet mee te lopen was... Dus maar besloten om vandaag thuis te blijven.
hmmz kunnen we weer opnieuw beginnen.... Wat een weertje al, kga zo even met mn dochter naar de speeltuin en daarna boodschappen doen, en vanmiddag lekker buiten wat aanpoten en opruimen Geniet allemaal van deze mooie dag, mischien dat ik straks nog even kom neuzen
Ted is naar het KDV dus ben de hele dag alleen. Zit nu nog in m'n pyama, de laatste keer dat dat zo was kan ik me niet eens meer herrinneren. Ga lekker douchen en een boodschapje doen, als mijn lijf het daar mee eens is Ga weer op zoek naar aardbeien!
Marjanne: even lekker een dagje rust, is nooit verkeerd hmm aardbeien, bij ons waren ze gisteren op in de winkel
inderdaad irritant zeg dat alles weg is.. wilde vandaag lekker gaan bijlezen... nou ja heb zo nu en dan even vlug tussendoor gelezen en gelukkig zijn er tot nu toe nog geen hele erge dingen gebeurd? Vraag me wel af hoe het met sunshine gaat. vraag me namelijk af wat de behandling van zwvergiftiging is... of dat ze de baby toch laten komen.. Rianne: wat ben je heerlijke dingen aan het maken! Heb ook ineens zin in een ijsmachine Misschien straks in onze nieuwe keuken heb ik meer ruimte om zo'n machine op te bergen Heb vandaag een nesteldrang dagje voor de boeg denk ik.. ga alvast dozen inpakken/ kasten leeghalen. kan dat zondag alvast mee.. Heb er echt zin in
@marjanne: Jee meid! Doe maar rustig aan, kleintje moet echt nog een tijdje blijven zitten hoor! Had gisteravond een heel berichtje geschreven maar die is dus ook weg . Heb me afgemeld bij het feb.2007 forum...Lees dus alleen hier nog mee. Kon mijn draai er niet echt vinden en kreeg een beetje een "kliekjes"gevoel. Aangezien binnenkort drukke tijden voor ons aanbreken heb ik besloten me alleen op dit forum te richten! Ga zo lekker met een vriendin naar Sanadome...Heerlijk dagje badderen. Nu maar hopen dat het zonnetje nog even gaat schijnen dan kunnen we lekker buiten zitten...Luuk is naar het kdv en haal ik pas aan eind van de middag weer op. Hebben jullie ook een leuk paasweekend in het vooruitzicht? 1e paasdag gaan we met mijn familie eten bij Juffrouw Tok (op de hei bij Ede) en 2e paasdag gaan we met mijn schoonouders naar Dierenpark Overloon als het mooi weer is. Nu maar hopen dat ik die 2 dagen vol ga houden. Fijne dag allemaal!!
wat een gedoe zeg, weer alles terug kunnen zetten! HANDIG! goeie morgen trouwens, wat een verrukkelijk weer! Ga zo lekker wandelen met me hondje, en vanmiddag werken, lekker buiten met de kindjes in de zon spelen denk ik hoest met jullie allemaal? Morgen ga ik naar de Autorai! (ja ben beetje verzot op autos en me vriendje ook ) En Zondag ben ik jarig.. geen idee of er familie komt.. maar tja ach er is taart en drinken en daarmee vind ik t welletjes
goedemorgen meiden ik weet niet meer waar ik gebleven was, even geen reacties dus van mijn kant. vanmiddag moet ik weer naar het ziekenhuis om mijn bloeddruk te controleren en straks eerst even naar de mondhygieniste. ik ben gisteravond even wezen shoppen! het wordt zulk mooi weer en ik had geen kleding daarvoor, nu hb ik 2 leuke topjes en 1 witte linnen broek gekocht. vanmorgen even een hormonen momentje gehad, ik moest uit het niets gewoon even huilen haha maar het luchte wel op! ik had vanacht ook vreselijk gedroomd, ik was allemaal bloed verloren en het ging helemaal niet goed. ik zat me in die droom zo druk te maken of ik nou eerst mijn moeder of zus moest bellen om dat te zeggen. hoe gaat het hier met iedereen?
wordt niet goed van deze site af en toe.. nou doet mijn ticker t weer niet.. en de site is weer langzaam. Bah
Goedemorgen allemaal, Balen dat alles weer weg is Moet ik weer alles opnieuw gaan instellen, pffff... Ik heb verder niet alles gelezen, manlief en ik gaan van het lekker weertje genieten. En vanmiddag afspraak bij de vk.. Ik zal proberen om vanavond op iedereen te reageren. Fijne dag allemaal en geniet van het mooi weer..
kuide hier nog een autogek nou ja meer manlief! wij gaan zondag naar een meeting in muiden, van wat voor auto's hou jij?
pfff wat voor auto's Mijn vriend is gek op alles van BMW. Ik hou vooral van grote mooie autos vaak ook veelste duur Mercedes en dan vooral de verlengde, oww en de aston martin DB9 haha Maar rijd zelf helaas gewoon in een Kia Rio Stationwagon en jij?
meiden ik heb weer foto's geplaatst! @kuide wij zijn vooral gek van oude amerikanen, op het moment rij ik in een crysler p cruiser. ik heb wat foto's in mijn album gezet van auto's die we gehad hebben en van de auto die ik nu heb.