Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mama nou wat belachelijk dan dat zijn ouders jullie niet eens zelf uitnodigen! Gaan jullie wel of niet?
    Wij hebben wel aardig wat uitgegeven maar niet meer dan we verwacht hadden. En ik had een startkapitaal gekregen van mijn ouders toen wij samen ging wonen voor een baby,trouwen of idd samenwonen en daar hebben we heel veel van gekocht en we hebben ook natuurlijk wat dingen gekregen. Ik merk dat vooral de kleine dingen meer geld kosten dan ik verwacht had zoals die spuugdoekjes,pyjama's voor mezelf extra bh's enz.

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marloes & Aaliyah: We wilden eigenlijk niet gaan, maar vind het zo sneu voor opa en oma. Die mensen zijn 80 en vinden het vreselijk dat zo loopt tussen ouders + ons en aangezien we niet weten hoelang ze nog bij ons zijn... Gaan we toch maar wel.

@Aaliyah: Ik kan gewoon niet stoppen met kopen :oops: vind alles leuk, mooi, handig, schattig! En positiekleding is ook zo stervensduur steeds, net 2 shirtjes gekocht € 55,00 :S. Dus dat tikt lekker aan steeds. Achja, we hebben nu eigenlijk alles in huis gelukkig!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi mama ja kan me dan wel voorstellen dat je gaat.
    Ja ik wil wel veel kopen maar ik kan het niet betalen. Ik wil niet te veel aan het spaargeld zitten want we willen over 3 of 4 jaar een vermogen hebben van €10.000 om de auto af te betalen enzo. Ik heb ook maar 3 positiebroeken en een paar shirts had maar 1 met korte mouwen...Ik baal soms wel dat ik niet veel kan kopen maar ik verdien niet zoveel en krijg nu geen ort wat mij zeker 2 tot 300 euro in de maand scheelt.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    lastig dan Mama... ik zou dan zelf maar op visite gaan bij opa en oma. Lijkt me erg vervelend om daar te zitten, terwijl je niet welkom bent.
    Herken je gevoel wel hoor... hier ook dat soort schoonouders. Hier nu rust. Hebben ze nu sinds dec 07 niet meer gezien of gehoord.

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hey ladies,

Vandaag heerlijk van het lekker weertje genoten. Manlief was vrij dus hadden we lekker op een terrasje gezeten en heerlijk geluncht. Toen nog naar een babywinkel geweest, maar helaas hadden ze daar niks leuks. En voor de rest alleen wat kleding voor mezelf gekocht. Bij de vk is alles goed gegaan, over 1,5 week weer controle. En advies: om alleen goed te rusten..

Mandy: hoe was het gegaan in het ziekenhuis??

Nense: gefeliciteerd en welkom

Natja: fijn dat alles goed was gegaan

Mac: vooral niet stressen en denk nu maar lekker aan jezelf en de kleine.

Rianne: wel fijn dat je ijs heerlijk is geworden ;)

Nu ga ik ff bad in, want heb last van mijn rug.. fijne avond allemaal..

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Marloes zo daar teken ik ook voor hoor alleen dan met mn schoonpa wat ook wel zo zal gebeuren. Maar dat is ook wel een goeie van jou gewoon alleen naar de opa en oma gaan.
    Ik zou me ook niet zo prettig voelen als ik weet dat ik niet echt welkom ben ofzo.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ze krijgen als de kleine geboren is, netjes een kaartje... en dan is het aan hun.
    Toen we 12 weken zwanger waren en de echo goed was hebben we ze een kaartje uit naam van onze 1e gestuurd met de tekst dat er een broertje of een zusje komt... en dat werd ook niet in dank afgenomen. Hebben ook geen enkel felicitatiekaartje of iets anders gehad.

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @nense, welkom!
    @bijdrage meeting: niet meer dan logisch!
    @ ijs! owww ijs.. ik ren ff naar de vriezer voor mijn ben & jerry's bak haha
    @mac, snap dat je je rot voelt meid! sterkte met je dip :(

Het is weeekend!!!!!! nog 2 nachtjes dan ben ik 25! zit ik op 1/4e van mijn leven haha, houd maar vol dat ik 100 word ;)
    4 uurtjes gewerkt vandaag.. in t zonnetje.. en ben gesloopt! Maar moet wakker blijven want
    mijn vriend komt zo, hij blijft logeren en dan gaan we morgen ochtend naar de auto rai!

Zo maar is X factor kijken, mijn vader vind t helemaal geweldig.. zal maar is mee kijken met opa ;)

Fijne avond allemaal

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Marloes wel jammer dat het zo moet...Maar is er ook een reden dan dat het ze niet boeit en dat ze zo doen of niet?
    Ik stuur geen geboortekaartje naar mn schoonpa, misschien ben ik daar wel heel bot in maar iemand die mij niet moet en mij zo uit kan schelden die hoeft ook mijn kindje niet.

@Kuide veel plezier morgen en vanavond enneh X factor is leuk hoor ;)

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik wilde ook niet teveel aan het spaargeld zitten. Maar steeds die kleine beetjes blijkt nu aan het eind van de rit toch wel veel te zijn :confused: Achja, nu ff zuinig doen, hebben alle babyspullen binnen en dan komt het wel weer goed ;)

11. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Nense: Gefeliciteerd!! En welkom in ons gezellige kletsclubje
    @Mandy: Hoe was het in het ziekenhuis??
    @Rianne: Heerlijk klinkt dat ijs van jou! Lag gisteravond al vroeg in bed tv te kijken (vriendlief is al de hele week s`avonds aan het klussen in ons nieuwe huis) en kreeg om 20 uur zo`n zin in vanilleijs met chocosaus...heb me tot 21.30 uur in kunnen houden maar daarna moest ik er aan toegeven. Haha, lag met een bak ijs in bed. Helaas was de pret van korte duur want even later mocht ik het ontgelden met een flinke aanval van maagzuur. Gelukkig doet een Rennie wonderen!
    @Mac: Kom op meid!! Hopelijk heb je toch van het lekkere weer kunnen genieten!
    @Kuideboki: Nog 2 daagjes! Mooie leeftijd hoor...En veel plezier op Autorai!

Nou Sanadome was heerlijk! Mijn vriendin en ik hebben meeste tijd buiten doorgebracht. In zwembad of op ligstoel. Buik is lekker bruin geworden.

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Het rare is dus dat ze wel heel overdreven blij en amicaal gaan doen als we er zijn. Maar ze vinden dat WIJ contact moeten zoeken en niet zij, geen flauw idee waarom :rolleyes: ... Achja, er zijn zo'n 20 man, dus genoeg mensen om mee te kletsen ;). Wow al sinds december 2007, einde gezeur en eindelijk rust. Maar ook wel lastig in sommige situaties lijkt me!

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Smiley: Klinkt als een relaxed middagje! :D

@Marloes: Helemaal geen felicitatie :| Walgelijke mensen heb je er toch bij...

@Kuide..: Oh dan ben je tegelijk jarig met mijn vader, maar die wordt 'al' 48 ;)

@Bab: En geen zwangerschapsmasker? ;)

14. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Mama1987: Nee, gelukkig niet! Wordt van nature erg snel bruin en ben blij met mijn nieuwe kleurtje! Vorige zwangerschap ben ik nog naar Turkije geweest en gewoon in de zon gelegen, nergens last van.

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    joehoe, de kinderwagen wordt 22 april bezorgd :D

HEb vandaag maar wat zomershirtjes gekocht, want mn winterkleding is echt te warm met dit weer. Vind het wel een beetje zonde, maar ik heb nu 3 truitjes en een buikband voor 70 euro.... Valt op zich nog mee. Was met mn zusje, die wilde meteen de hele prenatal leeg kopen haha. Ze heeft toen twee rompertjes gekocht, heel lief :D

mac, balen dat je je rot voelt. Probeer beetje te genieten van het weer, dan wordt je misschien weer wat vrolijker.

mama1987, de kosten lopen idd hoog op..... en dan hebben we de dure uitgaven nog niet eens gedaan. We moeten de wagen en de kamer nog betalen bij aflevering..... Maar in de babykamer gaat al een hoop geld zitten.

smiley, wat fijn datalles weer goed was bij de vk. En lekker rusten met dit weer :D

marloes, jeetje dan heb je je schoonouders all ang niet gezien.... lijkt me moeilijk soms, of niet?

bab, fijn datje genoten hebt in sanadome.

kuide, alvast een fijne verjaardag. Ook al jarig met pasen :D

16. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey chicas

Nog 1 dag werken!!! pff vanmiddag om half twee klaar.
    Ik ben er klaar mee, met al dat werken. Ben zo blij dat ik 'moet' rusten! Mijn lijf is ook helemaal OP.
    Gisteren heerlijk met beste vrienden naar de stad geweest. Potje poolen, hapje buiten eten, biosje..
    Soms kan het leven ook mooi zijn...

Vervelend al die vervelende schoonouders... Ik heb gelukkig hele leuke schoonouders. Zijn moeder en ik zijn echt vriendinnen. We lijken zelfs op elkaar en iedereen denkt dat ik haar dochter ben... We gaan met ze op vakantie (ben zelfs voor de zwangerschap met haar alleen een week rondreis Italie geweest) en hebben ook nog een eigen slaapkamer bij hun in huis. Geen logeerbed, nee gewoon nog Bart zijn oude slaapkamer.. Heerlijk. Echt een geschenk uit de hemel die mensen. Ook ik heb ze anders gekent hoor! bij mijn vorige relatie.. maar dit is echt goddelijk! Sterkte allemaal ermee. Het blijft moeilijk..

Verder fijn dat alles bij iedereen goed gaat toch.. Heb geen rare dingen gemist?!
    Nog twee weken en dan komt de babykamer pas.. zucht..
    pff duurd echt lang...

Ga nu werken! Toedels en geniet van het weer mensen!

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen dames

Ben weer vroeg uit de veren, mijn vriend gaat nu naar zijn werk.
    Misschien weet een van jullie dit, ik heb gister bij de H&M in Utrecht een broek gekocht maar er was zo'n lange rij dat ik ze niet heb gepast. Nu wil ik hem ruilen maar bij een ander filiaal in Veenendaal, zou dat kunnen?
    Kan het nergens vinden op internet.

Smiley: Jij ook al lekker geshopt. Gelukkig was alles goed bij de vk.

Marloes: Wat lullig van je schoonouders. Lijkt me soms wel moeilijk.

Laura: Wel ijs heb je op ?? Veelplezier bij de autorai

Bab: Haha heerlijk, met ijs in bed! Jammer dat je maagzuur kreeg. Ow je dagje sanadome klinkt heerlijk zeg !

Jolan: Ow dat is al snel! Leuk hoor. Ja ik heb gister ook wat zomershirtjes gekocht. Vind het aan de ene kant wel zonde maar je hebt het gewoon nodig. Ik probeer wel dingen te kopen die ik na de zwangerschap ook nog aankan

Ik ga maar eens beginnen aan een nieuwe bak ijs, ga witte chocoladeijs maken voor de pasen.

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Esmee: Werkse vandaag. Lekker rustig aan doen en daarna rusten!

19. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    @tamtam; veel plezier dit weekend!

@vinnies; Kinderopvang: kan administratief foutje zijn, meestal kijken ze 1/2 jaar vooraf of er tegen de tijd dat jij opvang nodig hebt of er plek is.... Gewoon ff bellen zodat je duidelijkheid hebt en evt een gastouder oid kunt regelen! Oh, lees dat je gebeld hebt, wel copieen sturen hoor!!!

@guusje; gelukkig ben je er op tijd bij maarre fijn is anders. Gelukkig zijn het niet meer zoveel weken!!

@marjanne; op tijd rusten is geloof ik voor ons allemaal erg belangrijk, en die steken geeft dat aan toch? Goed dat je vrij hebt genomen (en mooie dag)!

@bab28; Oeh, lekker dagje gehad, in Snadome? Wil ik ook weer een keertje!!

@Kuide; alvast gefeliciteerd, enne hoop dat je vandaag veel ziet op de Rai!

@mandy1; En dan ben ik altijd heeel blij dat ik wakker wordt en ons pukkie er nog zit, stomme dromen....Ik kan dan 'smorgens ook van die emo buien hebben, vaak omdat ik toch nog in de sfeer van de droom hang....
    Hmmm, mondwater; als ik dat 2 seconden in m'n mond heb (op het moment) moet ik overgeven, ook als ik op nuchtere maag mijn tanden poets!!

Hmmm, auto's kan ik nog inkomen, manlief houdt van auto's, en autosport. Maar golf... Mijn vader zegt altijd hoe kleiner de bal hoe groter de kwal (zijn vrienden doen veel aan golf!). :) :)

@Natja; die gyn van jou heeft zeker zoiets van je bent nu al zover......Hopelijk kijkt ie de volgende keer wel!

@all; tja, allemaal zwanger en dezelfde tegenslag hier op de pagina, ik heb ook wat af zitten grommen!!

@rianne; zelfgemaakt ijs klinkt goed, alleen zou ik andere smaakjes kiezen, maar ja ik lust geen bananen en ben allergisch voor walnoten!! Leuke dag gehad zo t elezen!

@Nense; hoi gezellig en gefeliciteerd!

@mac; hopelijk is het maar een bui en gaat het over door het weer en voel je je snel weer superwoman!!

@Rianne; natuurlijk hoef je dat niet zelf te betalen en delen we de kosten!! Jij maakt ijs voor ons ( =D> ;) :) :) )

@Aaliyah; Euh een marathon gelopen....Pfff zo voel ik me ook regelmatig, erg he!!

@mama1987; idd alleen voor opa en oma kan ik me voorstellen. Wat stom dat zijn ouders het zelf niet gevraagd hebben, zijn ze bang dat jullie nee zeggen als ze het zelf vragen of zo?
    Hmmm, contact komt bij mijn weten altijd van 2 kanten!

@smiley; fijn dat alles goed is en idd rusten!!

@kosten; de grotere uitgaven daar hou je meestal rekening mee, het zijn vaak de dingen als aankleding ed die even veel kosten....Scheelt wel dat je bij een volgend kind niet meer alles hoeft te kopen! Ander voordeel is ook dat de meeste van ons voor alle weertypen positie kleding hebben dus ook daar hoef je je de volgende keer niet zo druk over te maken!!

@jolan; yes, bijns de kinderwagen in huis!!

@Esmee81; klinkt geweldig je schoonouders, en ik weet idd dat het zo kan zijn. Niet dat de relatie met mijn schoonouders slecht is, maar wel anders (mijn man is zelfs eerder bij mijn ouders te vinden). Ik zou het graag anders zien, maar dan moet schoonma ophouden met telkens te zeggen "ja, het is toch anders een dochter of een schoondochter" (ik heb gezegd dat dat aan haar zelf ligt, je moet er wel voor open staan). Ach ze zijn lief voor ons en de kinderen en ik hoef er niet mee op vakantie (doen we wel met mijn ouders).

@Rianne; jij ook vroeg op! Bij H&M kun je altijd in een ander filiaal ruilen, is geen probleem!

Zow, ben weer bij!

Hier gisteren een druk en heerlijk dagje gehad. De kinderen waren lief, alles liep gewoon goed en ik heb mijn lijf even genegeerd.....(misschien iets minder slim) Maar ik had 'savonds een bruiloft van mijn collegaatje (en vriendinnetje) en daar kon ik heerlijkop een loungeset zitten!! Redelijk op tijd naar huis en toen wilde ons kereltje niet meer ophouden met draaien en schoppen......
    Zo meteen de kinderen ophalen en weer wegbrengen (heb vrijgezellenfeest van een andere vriendin).....
    Zie jullie strax wel weer. Liefs mij!

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zeana: Zo meid, wat een lap tekst :D Lief hoor.

Hmm dus ik begrijp dat jullie ook rekenen op ijs bij de meeting :) Dan moet ik eigenlijk 1 smaak maken die iedereen lust.. Krijgen jullie allemaal een ijshoortje mee als jullie weg gaan :)

Ja ik ben op mijn vrije dag altijd vroeg wakker, meestal tussen 7 en half 8. Als ik verder ga slapen krijg ik hoofdpijn.

Jij hebt ook een leuke dag gehad gister lees ik. Bijzonder gevoel he als je beebje zo aan het schoppen is. Misschien wilde hij nog niet naar huis. Veel plezier bij het vrijgezellenfeest. Wat gaan jullie doen?

Deel Deze Pagina