Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    pfff moet heelde dag bardienst draaien op de tennis. Nou ja, van 9 tot half 1 en van 3 tot half 7....

He vraagje.... hebben jullie ook op het minste spierpijn? Pfff vandaag weer wakker met stijve bovenbenen...... Gister wel 2 muren geverfd, maar zou ik daar zo snel spierpijn van krijgen? Lijkt wel of mn lichaam niets meer gewend is. Hebben jullie dat ook?

Fijne dag vandaag en geniet nog even van het zonnetje!

2. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Nou ik ga niet de hele dag mee, dat trek ik echt niet!
    Ze gaan eerst verrassen en lunchen, dan naar den bosch om een cd op te nemen dan komen ze weer terug om hier in de buurt te eten (moorddiner) en dan willen ze 16 km de andere kant uit gaan stappen..... Ben benieuwd of het de hle dag leuk blijft met dat gerace!! Maar ik ben bij de lunch en bij het diner, verder kijk ik wel.....

Is idd een bijzonder gevoel, alleen niet zow als ik wil slapen...... Ach ja, gaan we nog wel vaker krijgen. Hij maakte ook echt een ommezwaai van de rechterkant naar de linkerkant van mijn buik, heeft gewoon geen ruimte meer (alhoewel mijn buik groot genoeg is!!

@jolan; vrij logisch, die beweging van het verven is je lichaam niet gewend en dan gebruik je idd andere spiergroepen, wel zorgen dat je af en toe kunt zitten achter de bar!!

Nou ga ik echt, manlief is aan het roepen dat we de kinderen moeten ophalen!!
    Doei

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Nee een hele dag lijkt me wat zwaar. Wel leuk, lekker lunchen en eten! Grappig een moorddiner! Ja dat gevoel van het draaien van de linker naar de rechterkant ken ik. Bijzonder maar soms ook wel omgemakkelijk haha.

Doei !!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Bab: Ben jaloers op je! Ik ben erg blank en mijn moeder die veel meer pigment als mij heeft, kreeg ook een zw. masker. Durf het dus niet te proberen ;)

@Jolan: 22 april is al snel, leuk! :D
    Ja echt niet leuk meer wat het allemaal kost. Maarja, dan heb je ook wat ;)

@Esmee: Oooh ik ben jaloers, wil ook zulke schoonouders!

@Rianne: Ik kon hier in Den Bosch laatst niet ruilen wat ik Eindhoven had gekocht, omdat Eindhoven een uitgebreidere collectie heeft. Misschien dat het wel kan bij filialen met dezelfde collectie?!

@Zeana: Ik weet het niet… Ze hebben tegen opa en oma gezegd dat ze ons niet durfden te vragen. Flauwekul allemaal :rolleyes:
    Veel plezier!

@Jolan: Nee, geen last van, maar ik doe ook weinig ‘gekke’ dingen op ’t moment ;).

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen dames

Hier ook lekker geslapen alleen gisteren bijna heel de dag pijn van onderen gehad...En vanacht toen ik me omdraaide toen kreeg ik ook een pijnlijke druk daar.

@Rianne hahah ja iedereen een hoorntje ijs mee en moeten we nog zwemspullen meenemen:p;)

@Jolan ja ik heb ook het gevoel alsof mijn lichaam niks meer gewend is heel irritant. Mijn ventje sport nu natuurlijk en ik heb nu wel zoiets, terwijl ik normaal sporten echt haaat, ik wil ook sporten hahah vreemd he.

@Zeana wat leuk een bruiloft en vandaag een vrijgezellenfeest. Veel plezier iig!

@iedereen gaan jullie nog wat leuks doen ik weet niet wat wij gaan doen heb wel zin in iets leuks hihi nou goed moeten maar even kijken..
    Ohja hebben jullie trouwens het idee dat je beeb eerder komt of juist later? Ik heb het idee dat mijn beeb eerder komt en er zijn meerdere geweest die dat tegen mij zeiden. Heel raar eigenlijk maar dat zegt mijn gevoel

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113

mmmmmmmmm dat klinkt echt goed...

Vandaag geen Durum op het werk? ben je vrij

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Goede beslissing dan toch...
    Ik heb nog een vrijgezellenfeest als ik ruim 37 weken ben... heb voor het dagprogramma ook afgezegd, maar ga misschien idd wel mee eten 's avonds.
    Huwelijk is 9 dagen voor mijn datum...

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    bardienst met spierpijn... hoop dat het lukt, en anders lekker naar huis gaan he. 1x bardienst is ook goed, buddy ;)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik hoop dat baby eerder komt, dan heeft hij misschien nog een beter geboortegewicht voor mama...
    maar de eerste was 11 dagen te laat, dus ik verwacht eigenlijk niet dat deze opeens veel eerder zal komen...

Al keek ik vanochtend in mijn agenda en 10 mei vind ik wel een mooie datum: dan is het moederdag :D en baby mag dan trouwens komen hoor.. dan ben ik 37,2 weken

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    sorry voor al het gequote... maar beter iets, dan niets ;)

Nu ff alleen thuis, dus weer even tijd om bij te lezen. Gaan zo, als mijn 2 mannen terug zijn van boodschappen doen, even kijken voor gordijnen. Worden toch maar geen polkadot-gordijnen, zijn gewoon niet te vinden, nu zag ik in een folder van zo'n woonwarenhuis kant en klare gordijnen. ze hebben zwart en zilvergrijs, dus even kijken wat het mooiste is.

11. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    wij hebben gewoon alleen overgordijnen hoor marloes,
    we gaan verhuizen dus om nu weer nieuwe gordijnen te laten maken vind ik beetje sonde van het geld,
    verder ik heb ook bruiloft op 2 mei,
    dan ben ik ongeveer 36 weken zwanger, ben benieuwd hoelang ik dat ga volhouden vind nu 30 minuten staan al heel erg lang.
    sorry heb ff niet bijgelezen lekker druk gehad afgelopen dagen

liefs tot snel weer

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    het gaat ook om overgordijnen....

ik wilde gewoon nieuwe. Er hangen nu hele mooie, met leuke gekleurde banen, maar die hang ik gewoon in de kast... misschien over een paar jaar, als het babygebeuren weer uit huis is, dat we ze weer terug kunnen hangen.

Hoe is het met jullie verhuisplannen? Zijn er nog geen kijkers of bieders geweest?

13. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    kijkers genoeg maar geen kopers,
    maar helaas gaat het als het goed is nu allemaal heel snel vanwege de financien hebben we besloten om er nu echt vaart achter te zetten
    dus ik ben beneiuwd

14. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik hoop trouwens ook hoor dat de kleine eerder komt het mag van mij wel over een weekje of 6 komen hoor, vind het nu wel heel zwaar worden, en me rug en bekken willen niet echt meer mee werken dus dat hebben we er ook nog bij.
    helaas maar het is niet anders

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    maar krijg je dan juist geen groter verlies?
    je hebt trouwens ook makelaars die je huis kopen he... maak je minder winst, maar je huis is wel verkocht

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden
    ales was goed gister in het ziekenhuis, mijn bloeddruk was 120 om 70 prima dus! ik ga nu weer onder begeleiding van mijn eigen vk.

@nense welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    @mama1987 hier gaan de centjes ook heel hard! wij hadden een aantal tegenslagen gehad, kapotte ketel,kapote wasmachine en dubbel glas laten plaatsten. onze spaarcentjes zijn ook op en het lukt me gewoon niet om weer te sparen omdt ik toch dingetjes moet kopen voor de baby of voor mezelf.

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @smiley fijn dat alles goed was bij de vk!
    @kuide veel plezier vandaag!
    @bab ik ben jaloers, wat heerlijk sanadome!
    @jolan ik had ook nog wat kleding gekocht, het duurd ook net te lang om niet te kopen en het andere is inderdaad te warm.
    @esmee fijn dat jij zulke leuke schoonouders hebt, is jouw eigen moeder dan niet stiekum een beetje jaloers daarop?
    @rianne je kan gewoon ruilen bij een ander filiaal.
    @zeana haha ik ga dat mondwater dan ook s'avonds gebruiken! veel plezier op het vrijgezellenfeest.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    aaliyah ik denk dat het eerder komt, dat zegt mjn gevoel. haha ik gok dat ik 16 juni ga bevallen ipv 18 juni. bij mijn dochter ben ik 4 dagen eerder bevallen.

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    heel veel plezier vanmiddag.

Mn eerste bardienst zit erop.... straks nog 3 uurtjes. Maar heb net lekker inhet zonnetje kunnen zitten, was niemand haha.

En idd het is ook vrij logisch dat ik spierpijn heb, maar vind wel da tik het sneller heb de laatste tijd. Hoef maar iets te doen en heb meteen stijve benen..... Vroeg me af of meer meiden dat hadden.

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja idd.... niets meer gewend. echt bizar. Normaal had ik dat niet zo snel hoor, maar jij hebt dat dus ook, dat je snel stijf bent? Voel me net een stijve hark hahaha.

Wij gaan niet echt iets boeiends doen..... Maandag is mn man jarig, dan gaan we naar een opname van budget tv. schijnt dus heel flauw te zijn, had er nog nooit van gehoord. We zien het wel haha.
    Heb voor hem een wii fit gekocht, kan ik mooi wat meer op bewegen, krijg ik nog meer spierpijn hahaha

Deel Deze Pagina