Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36

haha, ja de eeste dienst viel mee. Was niet druk, dus lekker met een boek in het zonnetje gezeten. En mn man moet ook, dus die laat ik lekker lopen :D

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik heb zelf ook het idee dat ik niet de 40 weken ga halen, maar zal je zien..... loop ik straks 42 weken.. Ik hoop het niet ..... Ach je weet het nooit. maar vind het wel leuk om te zeggen dat ik over iets meer dan 7 weken al mag bevallen :D.

Marloes, 10 mei, zeker een mooie datum. Dat is ook al snel joh :D

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Aaliyah: Klinkt als indalen die pijn die je noemt. Ik heb het ook steeds vaker.
    Hihi ja zwemspullen mee en ik zeg niet wat we gaan doen :)
    Ik denk ook dat mijn beeb eerder komt. Ik denk 29 of 31 mei :) Bij mijn zus had ik het ook goed geraden.

Marloes: Voorlopig geen durrum meer op mijn werk! Ik werk geen weekenden meer en nog maar 7 dagen totaal! Ze hebben me wel beloofd een keer in het weekend speciaal hier durrum te brengen.

Joanita: Ja ik hoop ook dat de mijne eerder komt. Ik vind het ook al behoorlijk zwaar worden. Kon je maar aangeven dat je het eerder wilt laten komen bij de vk, omdat het gewoon zo zwaar is haha.

Mandy; ow gelukkig was je bloeddruk goed!

Jolan: Lekker in het zonnetje op je werk! Werkse nog even

Ik ben weer even wezen shoppen. Nog een leuk setje bij de h&m gekocht voor de baby en heb gelukkig de broek kunnen ruilen.
    Verder mijn 2e blije doos opgehaald, joepie. Heb nu echt veel spenen!!
    En nog een leuk jurkje bij de prenatal.
    Ik ga nu even sushi eten :oops:

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    rianne, nee niet mn werk. Moest bardienst draaien op de tennis. Alle leden moeten er daar 2 van draaien in het jaar....

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hey marloes,

verlies maken we zoizo, we kunnen het niet meer verkopen voor wat wij het hebben gekocht een paar jaar geleden. er moet te veel aan gedaan worden,
    maar het is niet anders
    we redden het financieel niet meer om alles te blijven betalen dus we moeten helaas

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Aaliyah: Ik denk dat ons meisje ook ietsje eerder komt,7 of 9 juni! Of is dat wat ik hoop..? ;)

@Marloes: Dat zou idd wel een mooi moederdag cadeau zijn :D

@Mandy: Fijn dat alles goed was in het zkh! Ja, hier hetzelfde. Maar als we een beetje zuinig doen kunnen we nog wel sparen hoor, gelukkig. Vind het alleen zo zonde dat we er zoveel doorheen hebben gejaagd…

@Rianne: Ga dan gewoon voor 1 juni, anders ben je geen echte juni mama meer ;)

@Joanita: Balen zeg, hopelijk is jullie huis snel verkocht!

Ik ben vandaag vraatzuchtig heb echt de hele tijd honger, lekkere honger!!!

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mama87: Haha nee inderdaad, zou wel jammer zijn. Maar denk dat er wel meer een mei-mama worden.

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :D

ben er ook weer even,

Gisteren heerlijk genoten van het zonnetje en ben zelfs verbrand :confused: nu heb ik een hele lichte huid dus gaat dat altijd wel snel bij mij.
    Heerlijk in mijn strandtuin gezeten, er ligt nu zand in dat onder de tegels moet komen, maar dat zand is gewoon van ons strand (via de gemeente) het is dus heerlijk om op je blote voeten doorheen te lopen. :D
    Ik hoop dat dit kindje op tijd komt, doordat Ted zo klein was ben ik bang, dat als ik te vroeg zal bevallen, dit kindje langer in het ziekenhuis moet blijven...
    Bij Ted dacht ik overigens ook dat ik eerder zou bevallen, mijn moeder had 2 vroeggeboortes.
    Mijn zus is met 32 weken geboren en ik met 36 weken. En van mij heeft ze 4 maanden in het ziekenhuis plat moeten liggen.
    Ik was dus al blij dat ik de 32 weken voorbij was, toen de 36, *zucht* 37, 38 *dit kind komt nooit meer*, 39 * ken je dat meisje die eeuwig zwanger was.... yep dat zal ik worden....*
    Maar gelukkig kwam daar 39w2d en braken mijn vliezen :D
    Toen nog een hele tijd bezig en na 32 uur was daar mijn ieniemienie binkie 2670 gr.
    Hou nu dus maar de uitgerekende datum in gedachten en dat is op vaderdag én het begin van de zomer, dus op zich een mooie datum :D

Zal verder nog een beetje reageren op wat ik weet :D
    @ Rianne, lekker hoor ijs, wij hadden ook een ijsmachine, maar vond het maar een hoop werk. Uiteindelijk via mp weer verkocht.
    @ Mandy, gelukkig dat ze tevreden over je zijn, en dat zijn zeker een hoop onverziene uitgaven geweest :(
    @ mama, vervelend zulke schoonfamilie. Ook ik heb eigenlijk geen klagen, natuurlijk hebben ze hun eigenaardigheden. Maar het blijven hartelijke mensen, we hebben zelfs mijn schoonvader mee op vakantie genomen in november.
    @ Marloes, 10 mei komt wel heel snel dichterbij, ben benieuwd :)
    @ Bab, heerlijk zo'n dag :D enne een bruin buikie, als ik dan naast je sta lijken we wel duo penotti hihi :)
    En verder.... dikke knuf van mij! weet het ff niet meer...

9. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Oja mijn vriendinnetje is bezig met ICSI gisteren zijn er 5 eitjes weggehaald
    en maandag worden er een paar (?) teruggeplaatst... vind het zooooooo spannend...

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer

hoop voor der dat het echt gaat lukken
    is dit de eerste keer voor haar??
    bij ons is het de tweede keer geluktm,
    ga voor der duimen want de behandelingen liegen er niet om hoor!!!

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Nense: Welkom hier! Gaat alles goed?

Marloes: Vervelende situatie, maar evengoed veel plezier dan met de anderen op de brunch...
    Enne moederdag zou leuk zijn ja! Ik ben de dag voor vaderdag uitgeteld, mijn man hoopt daar ook op :D

Esmee: Hoe was je laatste werkdag? Heb je nu verlof dan :D

Kosten: inderdaa vliegt het geld de deur uit de laaste tijd.. en dan vooral aan onvoorziene dingen, heb bijvoorbeeld al heel wat nieuwe bh's moeten kopen. Nu weer zomerkleding enz.

Jolan: Ik merk inderdaad dat ik ook eerder spierpijn heb nu, voel me net zo'n oma ;)

Mandy: Fijn dat alles goed was in het ZH!

Marjanne: Hopen dat er een eitje blijft zitten bij je vriendin [-o< , is altijd zo spannend..

Joepie vandaag 30 weken!!

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marjanne: Oh heerlijk, strandzand onder je voeten :D

Ja, ik denk dat jij idd op vaderdag gaat bevallen, mooie datum ;).

Spannend, hopelijk is het raak voor je vriendin en haar man!

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Heide: Gefeliciteerd met je 30 weken, nu kan het aftellen echt beginnen :D

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mijn banner was weer weg :evil:

Even kijken of hij er nu weer is...

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goeie middag!

Auto rai was super!! ben wel kapot van t rond struinen..
    Vanmorgen eerst boodschappen gedaan voor mijn verjaardag.. en toen van 11.00 tot 16.00 rond gewaggeld op de auto rai! Mooie foto's gemaakt van mooie auto's!

Vanavond lekker NIETS doen! Morgen beetje soppen en dan mag de visite komen.

Had net mijn Opa gebeld. Hij komt nooit meer naar verjaardagen, maar komt morgen wel bij mij langs! Was echt zo verrast! Heb hem al behoorlijk lang niet gezien (ik ben ook slecht wat dat betreft, ga ook nooit bij hem langs.)

Hoe is het met iedereen vandaag?

16. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Over bevallingsdatum, ik denk ook dat ons kereltje eerder komt. Maar bij mij is er geen pijl op te trekken, Roan kwam met 37wkn en 2 dgn en Jynthe met 41 wkn.....Ze waren beide rond de 3750 gr (7,5 pond).....
    Nu heb ik het idee dat dit beebje ook aan de grote kant is, ik heb trouwens ook al geen enkels meer :confused: Wat bij mij toch echt iets is van 5/6 weken voor de bevalling.....
    Maar het kan natuurlijk ook de wens zijn die spreekt!!

@kuide; wat leuk dat je opa morgen komt.....

Zo ik ben weer uitgerust en heb net telefoon gekregen dat ze bijna terug zijn uit Den Bosch....
    We gaan weer naar t feesje!!

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Laura: Je zal inderdaad wel kapot zijn! Wat leuk dat je opa komt morgen! :D
    Hier een rustig dagje. Heb vanmorgen 2 uurtjes geshopt en was gelijk kapot. Net een uurtje geslapen op de bank. Mijn vriend is nog niet thuis van zijn werk. Heb niet zo´n zin om te koken ... :( vanavond ook lekker niks doen hier.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden heb even snel bijgelezen.

Grappig dat bijna iedereen eerder denkt te bevallen. Ik durf geen datum te noemen maar ik denk dat ik met 37 of 38 weken beval.

@Mama87 jaah ik heb ookal de hele dag honger en lekkere trek niet normaal hahah

@Joanita ja ik snap wel dat je nu helemaal eerder wilt bevallen als je zo een last van je rug en bekken hebt!Is geen pretje en dan nog die jeuk...

@Rianne ja ik denk ook indalen en vandaag was ie ook weer bezig met rare dingen doen ofzo hele tijd gekke kriebel bij mn doos...Mn ventje zei van ja misschien zijn het wel weeen en voel je alleen dit de hele tijd en is de baby erineens :) was het maar zo een feest....
    (althans niet nu nog paar weekjes wachten)

@Mandy wat fijn dat het allemaal goed was en dat je weer bij je vk zit. Balen dat jullie zoveel spaargeld kwijt zijn maar ja dat zijn toch allemaal dingen die moeten gebeuren he. Spaargeld komt wel weer ;)

@Heide gefeli met onze 30 weken hihi

@Rianne dan maak je toch iets makkelijks.

Ik heb mn jurk en spagettibandjes truitje en ketting van de h&m binnen. Jurkje is beetje een soepjurk maar goed beter iets dan niets...
    Vanmiddag nog even naar mn schoonmoeder geweest was erg gezellig,hadden het nog heel even over mn schoonvader gehad en zij zei al toen ze nog met hem getrouwd was dat ie al zo egoistisch was en toen ze gescheiden waren dat het alleen maar erger werd.
    Verder was het gewoon leuk,vanaaf komen schoonzus en dr vriend nog even. En ik heb al een verjaarskado gehad van mn ventje een spelletje voor de DS!!! :D

19. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Hooii !!

Hoe gaat het met jullie?
    Lekker weer he?! Echt genieten zo hoor!
    Hebben jullie ook al van die dikke voeten en handen? haha mn slippers gaan zelfs bijna niet meer aan :confused:

Nou als het goed is komt morgen de laptop weer terug en heb ik ook mn eigen computer...dan kan ik het hier wat beter bijhouden!
    Want vind het wel gezellie met jullie hier :D

Nou meiden, fijne pasen!
    xx minnie

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Aaliyah: ik hoop eerder, maar denk echt later.

Gordijnen waren natuurlijk OP...
    en ook de gordijnen die we mooi vonden, waren natuurlijk niet voor de aanbiedingsprijs. Na ja... zal wel. Ze zouden deze week 40 nieuwe binnen krijgen, dus maar een keertje bellen

Deel Deze Pagina