Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ~Agenda~

Laura jarig
    \:D/

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik hoop ook wel voor jou eerder hoor :D je weet het nooit!
    Balen joh van die gordijnen..Bij mij is het ook vaak zo hoor dat als ik iets gezien heb en ik wil het hebben dat ik dan in de winkel kom en het dan op is.

Jeetje ik heb echt trek in eten haha echt erg, net lasagne gegeten en ijsje (dubbellikker zijn echt gul die ijsjes) en heb nu weer trek in aardbeien of chocolade...Hmmz moet wel op gaan passen hahah mijn achterste is dikker dan dat van mijn ventje...ben wel erg breed aan het worden bij mn heupen..hihi

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Volgens mij is mijn konijn schijnzwanger :) :)

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Minnie ja was hier ook wel lekker hoor vind het nu alleen erg benauwd worden.
    Ja ik kan ook nog maar net in mn ballerina's maar goed mijn slippers kan ik zo snel niet vinden dus moet nog even op zoek!

@Laura alvast gefeliciteerd met je verjaardag fijne dag morgen!!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hihi aaagh waarom denk je dat? is ze een nestje aan het maken?

6. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Marjanne: wat spannend voor jouw vriendin en haar man! Hopelijk kunnen ze genoeg bevruchte eitjes terug plaatsen. Pas op zo`n moment realiseer je je wat een voorrecht het is om 'normaal' zwanger te kunnen raken. En heerlijk dat je een strandtuin hebt! Ted zal het wel heerlijk vinden. Luuk was ook zo klein bij de geboorte trouwens en geboren bij 39+3. Ben benieuwd wanneer dit kleintje de wereld komt bewonderen!

@Joanita: Succes met de verkoop van jullie huis. Vervelend dat je het met verlies moet verkopen! Is verhuren ook geen optie voor jullie?

Vanmiddag eerst heerlijk op ons balkon in mijn bikini liggen zonnen (en slapen;)) en daarna naar verjaardag van vriend geweest. Luuk heeft zich voorbeeldig gedragen was alleen heel hard gevallen op de stenen. Heeft nu een heel dik bovenlipje, arm mannetje! Morgen lekker hapje eten op de Ginkelse hei ( en verjaardag van mijn zus vieren) en maandag naar Dierenpark Overloon. Hopelijk houdt mijn bloeddruk zich goed want het is best wel een beetje inspannend....Donderdag weer groeiecho en controle bij gyn. Ben benieuwd, ons mannetje ligt heerlijk overdwars!

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Vocht hier nog niks, had had mijn vorige zwangerschap pas de laatste 2 weken

@ wanneer bevallen, pff kheb geen voorgevoel vorige keer ook niet dag voor mijn uitgetelde datum zijn we nog naar onze stamkroeg geweest, had nooit gedacht dat ik de dag dat ik ook uitgeteld was zou bevallen maar het was dus wel zo.....

Wat een weer vandaag he zalig, morgen word het net zo echt genieten, dochter heeft vandaag een glijbaan gekregen en ze vind het helemaal geweldig hebben haar om 8 uur vanavond maar eens binnen gehaald ook al had ze er nog geen zin in haha

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Jarig!!

Fijn pasen allemaal! ;) (kon niet slapen...)

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kuide, gefeliciteerd!!!

10. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Kuide, gefeliciteerd!!!!

Voor iedereen fijne paasdagen!!!!

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal

Minnie: Niet echt overdreven dikke voeten en handen. Merk wel dat mijn ring iets strakker zit.

Marloes: Wat jammer dat de gorijnen er niet meer waren. Dat je nergens polkadot kan vinden joh, is zo in tegenwoordig. En door iemand laten maken, stoffen hebben ze genoeg.

Laura: Gefeliciteerd met je verjaardag !!!

Aaliyah: Dubbellikkers ligt de vriezer hier ook mee vol :) lekker en goedkoop!
    Ja mijn konijn haalt al haar hooi naar haar nachthok, het andere hok is helemaal leeg. En daar ligt het op een hoop met allemaal plukken haar van zichzelf ertussen. Het is een soort nestje.
    Ik heb nog een mannetjes konijn maar die is gecastereerd, dus het kan echt niet haha.

Bab: Ow heerlijk in je bikini. Beetje bruin geworden? Ah wat sneu van Luuk !! Klinkt als een leuk weekend verder, veel plezier.

Vandaag weer lekker niksen in mijn eentje. Mijn vriend is om 4 uur thuis van werk en mijn schoonmoeder komt ook om 4 uur. Vanavond aspergers koken voor ze.

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Kuide..: Allereerst GEFELICITEERD!!!
    Mooi dat het zo leuk was bij de Autorai! En wat leuk dat je opa vandaag langs komt :D

@Aaliyah: Leuk, welk spelletje? Ik zal mijn DS ook weer eens uit de kast halen, daar ligt ie al een half jaar :oops:

@Minnie: Ja, mijn enkels beginnen ook vol te lopen.. ;)

@Bab: Klinkt goed, slapen in het zonnetje! Wat sneu dat je mannetje zo hard gevallen is, hopelijk heeft ie niet teveel last van zijn lipje. Anders maar veel ijsjes eten vandaag ;)

@Sanne: Haha, dan is ze wel heel blij met haar glijbaan, om 20.00u nog niet uitgegleden..

@Rianne: Lekker asperges, veel plezier vanavond!

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ga nu eerst lekker paasstol met boter en poedersuiker eten, héérlijk!
    Straks naar de verjaardag van mijn vader en morgen brunchen bij mijn schoonfamilie en 's avonds gourmetten bij mijn ouders. En dan is het lange weekend alweer om...

Mijn ouders kwamen gister trouwens terug van vakantie en waren ook in Euro Disney geweest. Mijn vader had zelf een lekker zacht creme pakje uitgezocht met oortjes en een printje van Bambi, zooo schattig! En vooral zo leuk dat hij het zelf had uitgezocht, want normaal is hij helemaal niet zo :D

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Humor... Kom ik net in de gang, hangt er een plastic tasje met allerlei paasafbeeldingen aan de deurklink. Kijk ik er in, zitten er allemaal chocolade haasjes, eitjes etc. in met een kaartje 'Veel liefs, de Haas'. :)

Duidelijk mijn moeder haha

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Slapen jullie allemaal nog? :(

17. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ik niet :D

We gaan zo naar de bioscoop toe!!!

Fijne dag allemaal...

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    goedemorgen

kui: van harte he meis, hoop dat het een leuke verjaardag wordt!!

hier lag ik gister om 7 uur alweer in me bed gister had zo'n last van me rug kon geen stap meer verzetten.
    dus samen met mannetje lekker in bed tv gekeken.

verder vanavond gourmetten met schoonouders bij hun thuis
    heb eigenlijk nu nog geen zin

hier mag het zonnetje wel weer gaan schijnen nu hoor het is hier nog bewolkt

fijne dagen allemaal !!!!!
    liefsjoanita

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik ben al wakker hoor ! Al een uur!

Klinkt als een druk weekend mama, maar wel gezellig! Morgen ook lekker gourmetten, heerlijk wij ook. Blijft toch altijd weer lekker.
    Wat lief van dat pakje uit disney. Bambi is sweet! En wat een leuke verassing van je moeder! Woont ze in de buurt? Heeft ze stiekem vanmorgen vroeg eraan gehangen zeker ? :)

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Aichaa: Leuk, welke film ??
    Joa: Lekker vroeg in bed, heerlijk is dat soms! Veel plezier met gourmetten. Hier is het ook bewolkt. Maar zou de zon gaan schijnen vandaag dan?

Deel Deze Pagina