lief van je, ik probeer het ook zoveel mogelijk van me af te zetten, gaat op zich wel aardig... maar verder weet niemand het nog, dus ouders en schoonouders en zo nog vertellen... dus dan komt het wel weer terug, en je gaat toch denken, over hoe nu verder, straks solliciteren en hoe nu met gastouder die we aangevraagd hebben enzo..... maar goed, komt uiteindelijk wel orde. mmm die bak ijs...... smaak: niet echt voorkeur. cookie caramel, chocola. enz.......hihi
volgens mij gaven ze ze hier in het zuiden wel goed weer op dacht ik. alhoewel het hier vanacht rond uurtje of 1 toch flink heeft geregent. moet zeggen heb er verder weinig van mee gekregen ging ff plassen en ben toen als een blok in slaap gevallen... en ben nog moe..... ga zo nog ff terug leggen denk k maar of zow. moet zeggen vind het wel heerlijk zo nergens naar te kijken. kus joa
natuurlijk is het normaal om een bijdrage te vragen! als we ergens zouden high tea-en hadden we ook moeten betalen. en het zou gekkenwerk zijn als jij alles zou moeten betalen. over het speenkoord, wij zijn zelf antispeen, maarja je weet maar nooit misschien heeft de kleine wel behoefte aan en kunnen we er niet onderuit. neem aan dat we allemaal zelf de spullen voor het freubelen mee gaan nemen!?
@allemaal|: hele fijne paashaasdagen!!!!!!!!! @kuide: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! verder nog niet bijgelezen, maar gaan zo weer weg xxx
Mac: Ja inderdaad, dat komt wel. Eerst zelf maar wat beter in je vel zitten voordat je het de rest verteld. Is ook weer spannend natuurlijk. Ja je zult toch op een moment verder moeten denken en kijken. Erg lastig nu met je zwangerschap. Joanita: Owww ja in het zuiden Daar is het weer altijd beter!! Lekker toch, vroeg in slaap vallen. Je hebt het gewoon nodig. Mac: Ja misschien is een speenkoord niet zo handig nee. Niet iedereen gebruikt dat natuurlijk. Ik zou echt niet weten wat we moeten knutselen. Volgens mij is zo'n knisperlapje best ingewikkeld. Ik heb ook geen naaimachine ofzo dus het moet iets zijn wat je met de hand kan maken. En het moet wel veilig zijn natuurlijk. Misschien een leuk muziekknuffeltje. Je kan bij de prenatal van die trekdoosjes kopen, zo'n muziekding, weet je wel. En die dan in een leuk knuffeltje doen en dichtnaaien of zelf stukje stof vullen met pluche.. En ik zat al te denken aan simpel badstof monddoekje. daar een leuk tutdoekje van maken met leuke lintjes erop stikken. Het moet wel veilig zijn. Misschien is het wel handig om zelf dingen mee te nemen want ik weet natuurlijk niet de smaak van iedereen.
Goedemorgen allemaal, Kuide gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van! En iedereen met paasplannen ook veel plezier! Groetjes Guusje
Iedereen bedankt voor de felicitaties! en een goede morgen! @Mama1987, wat lief van de paashaas! en vooral ook erg lekker! @mac, sterkte meid, uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht, maar daar heb je nu niks aan! Geniet iig van die kleine in je buik!! @joanita, hier is het ook bewolkt, maar iig droog moet zo eieren verstoppen voor mijn neefjes en nichtjes die komen hier zoeken
Hey meiden, ik moest 6 pagina's bij lezen dus ik probeer weer op iedereen te reageren. Ik weet geen namen meer dus ik doe het algemeen... * kuide gefeliciteerd!! * ja ik heb echt leuke schoonouders en nee mijn eigen moeder is geheel niet jaloers. Die doet gewoon vrolijk mee! Ze zijn ook wat meer op zichzelf gesteld en zijn wat meer van de 'afspraken' en structuur. Die zouden nooooit apart op vakantie gaan.. Zal wel iets van vroeger zijn. Zijn ouders daarentegen zijn wat 'vrijer'. Die vinden alles wel prima. Bar gaat gerust een week duiken met zijn pa en ik met zijn ma een week steden bekijken.. Ieder zijn ding.. * joanita, er is tegenwoordig zoiets als dat de bank meehelpt in een overbruggingsfinanciering zodat je een jaar lang je 'dubbele' vaste lasten niet hoeft te betalen, of in ieder geval, daar is die financiering dan voor die zij op zich nemen. Weet niet welke maar het is een bank die het doet... * ik heb nog niet mijn laatste werkdag gehad, HELAAS maar wel de laatste van deze week Ik heb natuurlijk mijn eigen toko dus eigenlijk nooit verlof. Ik heb 2 mei mijn laatste werkdag en dan heb ik in die eerste week van mei nog 2 dagen 'een behandelingetje' staan. Verder ben ik dan VRIJ maar soms wel aanwezig. Kunnen de stagiaires lekker op me oefenen. De een kan al alles en moet alleen nog routine krijgen. De ander moet nog veel leren maar dat komt ook goed. *Mac ik heb gemist wat er gebeurd is maar... sterkte?! * hier geen echt pasen. Mannetje ligt nog heerlijk op bed, kleine in de buik is al druk dus dat lag niet meer lekker. Heb zelf ook geen reet te doen dus ga zo maar een beetje opruimen hier en nog wat babydingentjes doen.. bijlezen op internet enzo.. Morgen naar pa en ma, die hebben in amerika wat leuke dingen gekocht voor de kleine... willgen graag dat we morgen komen. * ik denk ook dat ik eerder beval, is een gevoel zeggen ze he.. tot nu toe klopte al mijn gevoelens dus ik verbaas me niets... ik moet weer eens plassen voor de afwisseling! Toedels en fijn weekend nog!
Laura: gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke en gezellige dag hebt! Rianne: zelf maken kan natuurlijk wel, maar er moeten van die zeilringen in... en weet niet of dat heel makkelijk is.
zo ben toch nog even terug gaan liggen en net pas wakker geworden, zo da was heerlijk zeg, verder ga ik denk ik lekker van de zon genieten met me manneke en hond zou het anders niet weten
Jaah goedenmorgen allemaal!! Kuide gefeli meid ookal had ik dat gisteren ook al gedaan !!Fijne dag he @Rianne hahah nee als je mannetjes konijn geholpen is zal het moeilijk gaan he...Wel schattig dat ze er zo mee in de weer is. @Mama87 ik heb majong gekregen ik ben verslaafd aan dat spelletje maar deze is best pittig dus ben er wel lekker een tijdje zoet mee. Leuk hoor dat je moeder zo een tasje aan de deur heeft gehangen hihi. Wij hebben dit jaar gewoon geen 1 chocoeitje in huis gehad @Mac *knuf* Hier ook niet echt pasen hebben wel samen gezellig ontbeten met lekkere broodjes. We gaan zo even naar het park hier wat leuke foto's maken en verder niet veel bijzonders. Ohja voor mensen die het leuk vinden om wat columns te lezen van mij ik heb een website staat bij mn profiel.
@Kuide: Gefeliciteerd meid! Maak er maar een mooie dag van! @Mama1987: wat leuk dat pakje en die paashaasjes...mmmm ben jaloers Ben echt een chocomens! Lig nog even lekker in bed. Luuk was vannacht veel wakker en heeft bij ons in bed geslapen. Hij was om 11 uur ook al weer erg moe dus slaapt alweer 1,5 uur. Pfff ben echt op na zo`n nacht....Hopelijk slaapt ons kleintje straks snel door Veel plezier allemaal vandaag!
hoi meiden hier heb ik ontzettend last van mijn hormonen zeg! ik was net bij mijn ouders en mijn dochter was oervervelend, ik had haar voor straf op de gang gezet. en ja hoor ik ben erbij gaan zitten, ik moest zo vreselijk janken het werd me echt even teveel allemaal. ik heb mijn man huilend geroepen en heb gevraagt of hij even de kleine kon nemen. haha ik heb echt een tijdje in de badkamer van mijn ouders gezeten en even goed gejankt, daarnaar een koude washand en ik kon weer verder. mijn moeder kwam wel gelijk bij me kijken en bood aan om mijn dochter de rest van de dag te nemen, heel lief van haar. haha maar ik heb het niet gedaan want ze moest toch naar bed.ik voel me wel al iets beter nu, zit even lekker bij te komen.
@ Mandy: Oh meid vreselijk he ... ! Gewoon lekker laten gaan hoor! ik had gister ook zo'n bui. Mijn eerste hormonenbui dat ik moest huilen moet ik zeggen.. Ik was moe en mijn buik deed zeer. We aten pannenkoeken maar eigenlijk wilde ik niet koken en iets halen. Liet mijn vriend de keuze en we zouden durrum gaan halen. Heel gedoe over de slappe friet die er altijd bij zit ( ja waar maak je je druk om ). Uiteindelijk zegt mijn vriend: nou dan eten we wel pannenkoeken. Ik de keuken in, met tegenzin en toen moest ik ook even flink janken. Mijn vriend wad daarna wel heel lief.. Zo vreemd die hormonen
haha het is inderdaad maar raar hoor die hormonen! @laura gefeliciteerd met je verjaardag! @all fijne paasdagen.
Hey meisjes Even snel, want mannetje heeft de laptop nodig. @ Laura, gefeliciteerd en leuk dat je opa komt. @ Bab, toevallig ook 39w3d, nu ook weer hetzelfde @ Rianne, tjee als jij geen zin hebt om te koken... hopelijk voel je je nu weer wat beter. *knuf* @ Mandy, heel herkenbaar! Die rothormonen ook af en toe. *knuf* Wij hebben vanochtend heerlijk in het duin gelopen, dacht alleen een snelle terugweg te weten... jullie raden het al! we waren iets uit de buurt. En dat kleine jochie maar lopen, we waren de buggy vergeten, maar hij heeft het goed uitgehouden. Vandaag 30 weken Zo ik ga weer snel bij de laptop vandaan, later meer