Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mooie buik foto

2. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Gefeliciteerd met je verjaardag marb!! Hele fijne dag vandaag!!
    Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad kuidebokibi !
    Hmmm jammer dat de film tegenviel Aichaaaa, maar ja als de jongens hem wel leuk vonden is mam ook al snel blij he ;) Volgens mij kan het geen kwaad hoor, anders had je er wel meer over gehoord, babytje zit zo beschermd met vruchtwater.
    Leuke foto Tamtam en jij ook fijne 2e paasdag..(het is nog mooi weer, hopelijk blijft het zo [-o< )
    Gefeliciteerd met je 30 weken Sanne! Weer een mijlpaal he?!

Nou het weer is hier nog aardig, het zou gaan regenen, maar wat niet is kan nog komen he...hoop het niet, kunnen we lekker nog even in de tuin zitten vanmiddag (lees: zandkasteeltjes maken in onze schelp)
    Vanmorgen zijn we gaan zwemmen, was op zich hartstikke leuk, maar voor mij veel te veel, mijn bekken doen zo'n pijn, maar goed het was het proberen waard, voor het zelfde geld had het hartstikke goed gegaan. Papa en 't meisje hebben het hartstikke leuk gehad en daar ging het om! Ze ligt nu knock out in bed, ze was zo moe!
    Nou ik ga ook nog eventjes lekker liggen.
    Fijne dag!
    xx minnie

3. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goh wat vervelend Aaliyah! Kan me voorstellen dat je er van bent geschrokken.
    Als ik zo lees per maand wat er gebeurt met je zwangerschap staat er in deze maand vermeld dat je veel meer en veel heftiger gaat dromen...ik heb hier zelf ook last van hoor, ik beval bijna elke nacht wel en dan opeens bedenk je je dat het veel te vroeg is..heel vaag allemaal..
    Zou me niet te druk maken, maar die dromen maken wel indruk he? Alsof het echt is...

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marb gefeliciteerd met je verjaardag!
    @kuide fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
    @aaliyah wat vervelend zo'n droom, maar je weet het dromen zijn bedrog haha.
    @all ik ga zo even naar jullie geplaatste foto's kijken!
    @minnie jammer dat het zwemmen niet zo goed ging.

ik had net een paasbrunch bij mijn zus thuis het was heerlijk! maar goed mijn dochter werd zo moe dat ik maar naar huis ben gegaan om haar op bed te leggen, ze ligt nu ook heerlik te slapen. gelukkig woon ik maar 2 straatjes verderop.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aaliyah wat een mooie foto van jou bij die boom!
    @tamtam mooi buikje hoor helemaal niet groot echt mooi formaat.

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik las hier iemand die het spel majong speelde.

ik ben op zoek naar een leuk verslavend spel...

vroeger veel het pc spel black and white gespeeld,
    wil nu iets vergelijkbaars....
    avontuurlijk, iets wat je moet onderhouden ofzo....
    weet het eigenlijk niet zo...
    niet echt vechten erin verwerkt...
    iemand ideeen?

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Minnie oh gelukkig dan kan ik me er een beetje op voor bereiden dat dit dus bij dit stadium hoort...Ja het lijkt idd net echt het is gewoon vervelend als je zo droomt want je gaat je gelijk zo druk maken.
    Lekker hoor zwemmen, alleen minder leuk dat je nu zo een pijn hebt. En is het weer nog goed?Hier is het op zich wel lekker dus miss zo ook maar even naar buiten.

@Mandy dank je, die foto hebben we gisteren gemaakt om onze camera een beetje uit te proberen. :D

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac ja ik speel mahjong idd ik vind het echt een verslavend spel. Hij is trouwens best pittig deze. Verder weet ik niet wat ik je aan zou kunnen raden ben er verder niet in thuis ondanks dat mn ventje een echte gamer is hihi.

9. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :D

Marb, van harte gefeliciteerd :D
    Mooi dag vandaag.

We zijn weer lekker met de hele familie het duin in geweest, vinden de kindjes ook heel leuk!
    Nu eet de kleine jongen even snel een broodje en dan bedje in ;)
    Dan gaat mama weer lekker met een boekje de zandtuin in :)

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Vriendin van me belde net om te zeggen dat een meisje wat we van vroeger ( school) kennen ook een dochtertje had gekregen alleen het mindere was dat het meisje was geboren met syndroom van Down, daar had ze me beter niet voor kunnen bellen maakt me toch weer een beetje ongerust

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Sanne, tja wat kun je nou met zo'n bericht...
    Had ze idd beter niet kunnen delen met je.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sanne: ja je kunt er niet veel mee, maar waarom zou ze het niet met je delen?
    ik bedoel wil toch niet zeggen dat jou dit overkomt?
    dan kun je niks negatiefs meer lezen/horen enz... met betrekking tot wat dan ook denk ik.
    Niet verkeerd bedoeld hoor!

gewoon positief blijven en van het goede uitgaan!

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ja oke is wel zo maar je gaat er wel over denken.
    Kijk als het gebeurd dan is het zo dat weet ik ook maar nu blijft het malen door mijn hoofd.
    Sorry dat ik jullie er mee lastig val maar moest het even kwijt....

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

natuurlijk mag je dat hier kwijt,
    lucht toch lekker op van je afschrijven....

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    ff kort, gefeliciteerd Marb, maak er een gezellige dag van.

@aailah, super mooie foto van je in het bos!

Wij hebben het rustig aan gedaan deze paas, alleen net even naar een tuincentrum gegaan en een ijsje bij mc donald gegeten

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

mmmm ijsje van de mc....

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sanne ik snap het wel ik zou dat liever ook niet weten...Tijdje terug begon iemand op een verjaardag tegen mij over zoiets zal verder het verhaal niet neerzetten, maar toen dacht ik ook even ehm dat wil ik niet horen.
    Snap dat je je zorgen maakt en druk maakt! Goed dat je het even van je afschrijft hier.

@Natja dank je :D :oops:

18. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey meiden,

weer ff ego berichtje* Ik vertelde van de week over de vrienden die hun 20 weken echo niet zonder slag en stoot waren doorgekomen? Kindje was niet levensvatbaar en is afgelopen zaterdag geboren en gestorven. Ik kreeg net een mail van haar. Ze hebben een mooi afscheid gehad zegt ze.
    einde ego bericht*

Marb fijne verjaardag!

*dromen zijn niet fijn maar staat er om bekend dat je rond deze tijd dat soort dingen kunt verwachten. Alle doomdromen komen voorbij hier: Vriend weg, auto stuk, niet weten waar je bent, naar het zkh moeten maar de weg afgesloten, spoor dicht, vk niet bereikbaar, sleutel kwijt, mensen die willen helpen maar niet weten wat ze moeten doen en het verkeerd doen, anderen willen helpen met bevallen( :rolleyes: ) het houd niet op hahaha. Ik kan er soms ook wel van schrikken en van slag van zijn maar vriendlief had ik hierover al geinformeerd en vertel meteen s'ochtends: heb zo raar gedroomd, ben een beetje van slag :( . De lieve schat is dan een en al oor en stelt me gerust..
    Maar het blijft KLOTE!

ga nu eten!

xies lieve mensen!!

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@esmee, heftig hoor voor je vriendin..

@dromen, hier ook af en toe wat meer dromen... maar ach dromen zijn geen waarheid...(ben er te nuchter voor waarschijnlijk....

wij hebben net heerlijk gefietst met de hond, die is nu total loss.. haha heerijk....
    de zon schijnt... wilde eigenlijk gaan koken maar denk dat we maar wat halen en dat lekker op het dakterras gaan nuttigen...

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Esmee ja maar goed ik wist dat dus helemaal niet dat het nu echt heel erg zou zijn met dromen dus ja dan schrik je er gewoon heel erg van...
    En ik ben idd dan iemand die zich toch druk gaat lopen maken enzo.
    Nu ik het weet is het wel anders maarja ik had dat nog nooit gehoord

Deel Deze Pagina