Hoi meiden, Ben er weer! Weekendje Centerparcs was lekker, ben weer redelijk uitgerust. Enige nadeel: heb flink last gehad van hooikoorst. Had gehoopt er nauwelijks last van te hebben, aangezien het de laatste jaren steeds minder leek te worden, maar helaas :x Heb al een aantal niesbuien gehad, maar wordt vooral gek van de vermoeide en jeukende ogen. Gewoon even buiten zitten of de deur op zetten was er voor mij helaas niet bij, maar lang leve de zonnebril! Volgende week maar even aan mijn vk vragen wat ik evt. kan nemen als ik echt gek wordt. Heb eindelijk de luiertas gekocht die ik wilde hebben (de zwarte van one tree hill) en een plastic boxkleed (op advies van mijn zus ). Een plastic kleed is makkelijker schoon te maken en de kleine heeft dan meer grip als het wil gaan staan. Krijg van mijn zus haar stoffenkleed voor de eerste tijd! Eindelijk ook een antwoord gekregen van het gastouderbureau en zij gaan ermee akkoord dat mijn buurvrouw de opvang gaat doen =D>! Ben er heel erg blij mee natuurlijk, weer een zorg minder! Donderdagmiddag komt er iemand langs om alles door te nemen. Voor meiden die het nodig hebben: dikke knuffel en probeer te genieten van het lekkere weer!!! Heb ik nog belangrijke dingen/nieuwtjes gemist sinds vrijdagochtend? liefs girafje
Hi meiden! Ziet er naar uit dat iedereen lekker aan het genieten is van het mooie weer! Heb even snel wat bijgelezen: marb: Gefeliciteerd met je verjaardag! kuidebokbi: jij ook nog gefeliciteerd! Giraje: lekker hoor zo lekker uitgerust. Sanne: die verhalen zijn inderdaad echt niet leuk maar probeer het je niet aan te trekken. (zeg ik heel braaf terwijl ik zelf ook altijd in de stress schiet van dit soort verhalen ) Esmee: jeetje heftig zeg. mijn vriendin heeft laatst hetzelfde meegemaakt erg triest.. ze kan jammer genoeg heel slecht met het verdriet omgaan. Heb bijvoorbeeld sindsdien op verschillende manieren contact met haar proberen te zoeken.. maar tevergeefs en heb sindsdien niets meer van haar gehoord.. ben bang dat ze het te moeilijk vind om mij hoogzwanger te zien.. heb dus maar een stap teruggenomen. ik lig nu lekker bij te komen op de bank.. zijn het hele weekend in de weer geweest met ons nieuwe huis.. pfff mijn heupen en rug houden het niet meer lijkt het.. en dan te bedenken dat het meeste werk nog zwaarder wordt... pfff.. moet waarschijnlijk machteloos toe gaan kijken terwijl iedereen hard aan het werk is..
goede avond, even snel! Wat een vervelend nieuws krijgen sommige van jullie! Zou er nu ook slecht tegen kunnen hoor! Ik ben gesloopt van gister, heb de hele dag al harde buiken terwijl ik niks doe.. ga nu even op de bank liggen, en vroeg naar bed! fijne avond..
@girafje fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad!!!! @tamtam succes mrgen bij de vk @kuide, lekker zeg op tijd naar bed... lekker uitrusten.. truste alvast! @basmalah: schiet het al op met jullie nieuwe huisje? wordt het mooi?
gaat nog niet zo heel snel... maar ik denk dat het straks wel heel snel zal gaan zodra we kunnen beginnen met schilderen. er moet ook nog een muurtje ergens geplaatst worden voor de babykamer maar we hebben toegezegd dit nog niet te doen voordat de officiele papieren op 1 mei getekend zijn. we hebben wel een heel mooie kleurtje voor op de muur van de babykamer gekocht. Heb zo'n zin om daar aan te beginnen
He meiden, Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een lekkere dag gehad? Wij zeker, lekker in de tuin gezeten en in de zandbak gespeeld Kan me voorstellen dat je daar van schrikt Sanne.... Esmee, wat fijn dat ze een mooi afscheid hebben gehad... Lekker wat halen mac, wat is het geworden? Eet smakelijk (al heb je het nu waarschijnlijk al op) Wat fijn dat je weekend weg lekker was Girafje! Maar balen van je hooikoorts..er zal vast wel iets zijn wat je mag toch? Wat goed dat je buurvrouw mag oppassen, moet een lekker gevoel zijn dat dat nu geregeld is! Inderdaad dat je lekker gaat toekijken Basmalah, niet te veel zwaar werk doen hoor! Rustig aan he kuidebokibi, goed dat je lekker naar bed gaat! Je hebt natuurlijk ook druk weekend achter de rug me je verjaardag enzo.. Komt er nog wat leuks op tv? xxx minnie
ooohh wat erg!! Heb zo het gevoel dat het zondag is dat ik zomaar grey's anatomy vergeet!! Nou ja kwartiertje gemist... Lekker chinees! hmmm
hallo dames, even snelle reactie van mij hier, dames met afspraken succes morgen he en dames die weekje verder zijn gefeliciteerd, hier ben ik moe ga zo lekker naar me bedje toe we hebben de partytent opgezet want achter in de tuin is het zo warm in de zon en zonder wind, het was vanmiddag al 25 graden dusjah tot morgen allen weer kus joanita
hey meiden, ben ik weer.. was in slaap gevallen om half 8, maar werd net huilend wakker. Heb even een gigantische emo aanval. Vind mezelf verschrikkelijk zielig, en weet even gewoon niet meer hoe ik t allemaal moet gaan doen Voel me gewoon heel erg alleen, en niemand (ja zat mensen maar niet de papa) om mee te delen wat ik voel! En wat t met me doet! Ben gewoon zo pissig dat ik dit alleen moet doen (weet t heb er voor gekozen, maar zijn schuld dat ie zon liegende klootzak is). Vanmiddag gesprek gehad met mijn moeder, die vind dat hij geen recht heeft om naar het ziekenhuis te komen als de kleine er is. Ze vind dat ik hem pas moet bellen als ik me weer wat beter voel en thuis ben. Heeft ze ook gelijk in vind ik, maar toch word ik verdrietig van dat er dan geen papa voor hem is. Die er waarschijnlijk ook nooit zal zijn, zijn echte vader dan. Ook was mijn moeder heel erg boos dat hij mij zo laat stikken en dat er niet meer interesse is dan 1 keer in de maand een smsje.. Ook daar heeft ze gelijk in. Maar ja.. vind het gewoon zo moeilijk. Zo moeilijk te beseffen dat er geen huisje boompje beestje gaat zijn. Dat mijn leven ineens zo anders loopt dan wat ik voor ogen had.
sanne: kan me voorstellen dat je niet echt op het nieuws zat te wachten .. en dat je er zelf ook onzeker door word. ik herken dat ook wel hoor.. iemand: kan iemand me vertellen hoe het met sunshine is?? (zij lag toch in zh met zwangerschapsvergiftiging???) ik heb niet bij gelezen.. hier alles goed. ben er alleen al best een eind flauw van .. haha.. erg he.. zo nu en dan maak ik me behoorlijke zorgen over mijn buik groei. hij blijft gewoon klein. maar goed vk zegt dat ik goed groei. en ik moet het maar niet zo vergelijken met de 1e zwangerschap..(doe ik stiekem toch)
@Joanita slaap lekker en ben jaloers dat het zo lekker was bij jullie hier maar 18 graden... @Kuide jeetje meid klote zeg dit!!!! Ik weet niet of het helpt maar ik heb mijn echte ouders nooit gekend en ben wel gelukkig. Hij zal misschien zijn echt papa nooit kennen jouw zoontje maar in ieder geval zijn mama en die zal voor hem genoeg zijn...Het gaat erom dat ie genoeg liefde krijgt.Sterkte en knuffel voor jou meis
Thanks aaliyah, Ik weet ook zeker dat mijn mannetje liefde genoeg krijgt, niet alleen van mij maar van mijn hele familie. Ik snap gewoon soms even niet meer hoe ik zo stom heb kunnen zijn, hem te vertrouwen en het zover te laten komen. Ben daarentegen onwijs blij dat er geen erkenning is en hij tot nu toe helemaal niks kan eisen. En hoop alleen maar dat het zo blijft en er niet straks ineens vanalles komen gaat. (Ben daar ergens wel heel bang voor) Het is gewoon k*t dat ik dingen niet kan delen, ja met vrienden, familie, en jullie. Maar niet zoals jullie met de papa's. En dat maakt me nu zo verdrietig...
Hey meis ik snap je gevoel denk ik wel een beetje. Ik kan niks delen met mijn moeder over bevallen of een kindje in je voelen mijn moeder heeft dat nooit mogen mee maken...Of dingen die erfelijk zijn in de familie weet ik ook niet dat vind ik soms ook heel moeilijk dus ik begrijp heeel goed dat je je alleen voelt!!!! Er is ook niks of niemand die dat kan vervangen want het is toch anders dan de echte papa. Maar kwa erkenning als jij niks hebt getekend heeft hij nergens recht op snap je angst wel die is logisch maar juridisch gezien kan hij niks. En wat betreft dat je jezelf stom vind, ik heb ook stomme dingen gedaan die op dat moment goed leken. Maar achteraf waren ze dat niet, bij jou is dat ook helaas gebeurd maar er is wel een mooi kindje nu in jouw buik. Probeer te accepteren dat je een fout hebt gemaakt maar dat je er wel iets moois voor terug hebt gekregen. Ik hoop dat ik je zo een beetje help om je rot gevoel wat minder te maken meid KNUFFEL
Ik ga er idd iets heel moois voor terug krijgen! Kan ook niet wachten tot hij in mijn armen ligt!! nogmaals dankje!