Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    pixie: hoe is het eigenlijk met jou?

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @kuide graag gedaan hoor meid.

Zo ik ga lekker naar mn bedje toe ben aardig moe en moet morgen om 7 uur op zijn ivm mn kinderwagen enzo die kunnen komen en ik moet ook werken terwijl ik d8 dat ik vrij was hahaha lekker slim weer...

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    hoi hoi,
    even niet terug gelezen. Ga nu naar bed.

mam85, pixie schrijft op een ander topic en het gaat volgens mij goed met haar.

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey chica,s

Pixie schrijft idd ook mee op 'wie nog meer in de eerste ronde' Daar ben ik ook begonnen en kennen we elkaar nog van. Vanmiddag is een van 'onze' meiden bevallen van een zoontje.
    Wel even een leuk verhaal eromheen om te vertellen, om ons een beetje op te beuren.
    Mienime is 'onze' meid. Via het forum kwamen we erachter dat ze in dezelfde plaats als ik woon en haar vriend vroeger heeft gewoond in de plaats waar ik mijn zaak heb. Vanaf het moment dat ik zwanger werd ben ik ook gestart met de zaak. Samenloop van omstandigheden zeg maar... en Mienime beloofde me een keer langs te komen. Ze zat immers in de buurt! Nou is ze afgelopen vrijdag bij me geweest voor een behandeling in mijn schoonheidssalon en omdat de pedicure op vakantie was heb ik haar voeten even behandeld. Nu is er een plekje op je voeten wat je NIET mag masseren wanneer een vrouw zwanger is. Dit kan namelijk de bevalling opwekken (of andere nare dingen wanneer iemand nog niet zover is...). Omdat Mienime deze week was uitgerekend en ze het zwaar had heb ik dat plekje wel even gemasseerd. Ik heb dat niet verteld omdat het niet bewezen is dat het helpt, net zoals ananas eten en wandelen en sex hebben om het 'op gang te helpen'.
    Ze liet hier op ZP weten dat zaterdagochtend er wat begon te rommelen. (nu heeft ze al een dochter dus ze zal wel weten wat ze moet voelen) Vanmorgen liet ze me via sms weten dat er toch wel wat gaande was! Zonet liet ze me weten dat om 14.50 vanmiddag hun zoon is geboren... Alles is goed en snel verlopen en moeder en zoon maken het goed.
    Ze neemt het me alleen kwalijk dat ze nu op de 13de is bevallen haha ;)

*Girafje: voor mijn hooikoorts mag ik gewoon Allerfree gebruiken van mijn huisarts die ik speciaal hiervoor gebeld heb. Gelukkig heb ik er bijna geen last van... Succes ermee!Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad.

*kuidebo...(hoe kom je aan die naam??!?!?! ;) )
    Ik wist niet wat je situatie was maar dat lijkt me nu duidelijk.. jeetje wat vervelend.. :cry: Hier mag je alles uitschreeuwen hoor...

Mijn beeld doet raar dus ik stop met het bericht voordat het weg is!
    Slaap lekker allemaal!
    xies!!!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen allemaal :D
    Volgens mij ligt iedereen nog op 1 oor hihi.
    Kinderwagen,maxicosi en box zijn net gebracht jeeeej ben dus helemaal blij :D
    Wel balen dat ik moet gaan werken zo...
    Iedereen fijne dag vandaaaaaaag!!!!!!

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Wat leuk dat Mienimi is bevallen ik kijk ook nog op het forum wie in de eerste ronde.
    @ Kuidebokibi:Kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind, maar je moet eerst aan jezelf denken.
    Je kleine krijgt genoeg liefde van jou.
    **DIKKE KNUFFEL**
    Ik moet om 20 over 11 bij de verloskundige zijn ben toch wel weer erg benieuwd of mijn bloeddruk goed is en ik moet voor ijzer prikken.
    Ook ben ik benieuwd of mijn baarmoeder weer gegroeid is, want dan moet ik misschien voor een groei echo.
    Heb ook een foto van een nieuwe buikband geplaatst.
    Vind hem zo leuk :D

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Esmee, tijdens mijn bevalling wist mijn schoonmoeder ook een goed reflex puntje tijdens mijn weëen. Nou ik heb jet geweten! Ze werden toen heel heftig!
    (schoonmoeder is voetreflexologe)

@ Aaliyah, lekker dat je je spulletjes hebt!

@ Tamtam, hey moet vandaag ook naar de vk. Denk dat mijn kindje gedraaid is, heb ook weer hetzelfde model buik als bij mijn vorige zwangerschap.

@ Kuide, dikke knuf voor jou!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!!

Hoe gaat ie met iedereen? Het gaat me niet lukken om van 4 dagen terug te lezen, sorry!!

Iedereen die een knuffel nodig heeft krijgt een dikke knuffel van me!
    Meiden met afspraken, succes vandaag!

Van het weekend is mijn vriendin, die liep 10 weken voor, bevallen van een zoontje (Jasper). Zondag gaan we even op visite.
    En vrijdag kregen we een telefoontje dat we de spullen op konden halen dus dat gaan we donderdag doen :D

9. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Goedemorgen allemaal!

Iedereen heeft een fijn pasweekend gehad lees ik? Was ook lekker weertje he!

Kuide: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Vocht: hier soms beetje dikkere vingers, maar that's it!

Mandy: Die hormonen ook he :( ..

Tamtam: Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad in wolfsheeze!

Sarah: Vevelend van je heup zeg!

Marb: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Even verder lezen...

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Aaliyah: Leuk, mahjong! Kan ik me ook uren mee vermaken haha :D

@Mandy: Lucht lekker op hé, even flink huilen!

@Tamtam: Fijn dat jullie zo’n leuk weekend hebben gehad!

@Marb: Alsnog gefeliciteeeeeerd!

@Celinaaa: Lekker hoor, nog maar 2 weekjes werken.

@Aaliyah: Bah wat een akelige droom, zal wel niks te betekenen hebben joh. Ik droom ook de meest gekke en vervelende dingen…

@Girafje: Balen dat je zo’n last hebt van hooikoorts :(. En fijn dat alles rond is met de buurvrouw :D

@Basmalah: Wat vreselijk voor je vriendin, kan me wel voorstellen dat het voor haar heel moeilijk is jou hoogzwanger te zien. Hopelijk gaat het wat beter als de kleine er dalijk is…

@Tamtam: Succes bij de vk!

@Kuide..: Kan me voorstellen dat het moeilijk is met zo’n ‘vader’. Maar als ik het zo aanhoor heeft de kleine dalijk genoeg lieve mensen om hem heen en komt het helemaal goed met jullie!!

@Esmee: Wat apart! Ik kom met een week of 38 mooi bij jou langs :)

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Morgen alweer 31 weken, het gaat opschieten nu...

12. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goede morgen meiden!!!!

zo hebben jullie een leuk paasweekend gehad?
    hier wel hihi lekker gegourmet en gisteren super mega lui geweest met zijn 3tjes :oops:

vanmorgen was het alweer vroeg op hahaha eerst ff boodschappen gedaan met me meissie en haar daarna op school gebracht :D ga der dalijk om 11.45 weer halen en om 13.00 weer brengen hahaha moet er wel aan wennen hoor dat heen en weer rijden iedere keer :O

met de kleine lijkt eht ook goed te gaan :d hij is al een paar dagen heel erg aanwezig! soms doet het zelfs een beetje zeer als hij schopt hahaha(het is ook nooit goed he :) :p )

donderdag mag ik weer voor ctg dus ben benieuwd hoe hij het dan doet!!!

ga nu ff alles bij lezen alleen daarmee ben ik geloof al bezig tot 11 uur whahahahahaha

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    goedemorgen meiden,

Sinds vrijdag hier niet meer geweest :oops: We hebben het heel druk gehad zeg, zaterdag zijn we met mijn nichtje van 5 jaar naar de dierentuin geweest. Het warm lekker warm, en ik heb lekker op mijn gemak gelopen. Zodra ik merkte dat ik harde buiken kreeg ging ik maar meteen weer zitten. Het was heel gezellie :D Met de kleine gaat het allemaal prima, die is zooooooo druk. Ben heel het weekend druk aan het spelen met haar. En haar trapjes worden echt behoorlijk pijnlijk. Ze is nu al sterk zeg!!

Zondag kregen we mijn schoonouders op visite en gisteren hadden we vrienden op visite. Zondag-/maandagavond waren manlief en ik uit eten geweest. Dus wat dat betreft hebben we een druk weekend achter de rug. En afgelopen zaterdag 31 weken gepasseerd :whistle:

Laura: nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Marb: nog gefeliciteerd met je verjaardag

Girafje: fijn dat jullie genoten hebben in center parcs

Esmee: jeetje wat heftig voor die vriendin. Sterkte!!

Basmalah: fijn dat jullie al kunnen klussen in jullie nieuw huisje, maar doe het wel rustig aan he!!

Tamtam: succes bij de vk

Aaliyah: nou wel fijn dat de spullen binnen zijn

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedemorgen dames,

Is wel een goede morgen opstaan met het zonnetje :D dochtertje heeft me lekker laten uitslapen was er ook wel aan toe had gisteravond even een dipje mijn tranen bleven komen, af en toe een flinke huilbui doet goed haha

@ Aaliyah lekker je spulletjes binnen wel balen dat je dan moet werken ja, dan straks maar genieten van de spulletjes

@ Kuide knuffel, en denk aan jezelf

@ tamtam veel plezier bij de vk

@ smiley lekker weekend gehad lees ik, heerlijk he dat genieten

Hier wel pijnlijke buiken gisteravond, het werken ging me niet zo goed af moet ik zeggen, mag morgen weer naar de vk toe

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Aaliyah, fijn dat de spulletjes binnen zijn!!!

Marb, nog gefeliciteerd!!!

16. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    noord-limburg
    Tamtam: Mooi buikie en leuke buikband inderdaad!

Mac: Ben niet zo thuis in de spelletjes, dus kan je er niet me helpen..

Minnie: Zwemmen zal inderdaad niet zo fijn zijn voor het bekken.. maargoed papa en dochter hebben het wel leuk gehad!

Sanne: dat zijn inderdaad verhalen waar je van kunt schrikken...

Esmee: Tjee, wat heftig voor je vriendin zeg, sterkte!
    Wel een leuk verhaal van die voetmassage, Ik weet je te vinden als ik overtijd ga lopen ;)

Girafje: Leuk weekend gehad, fijn! Veel geshopt en gastouder geregeld, heerlijk als er weer wat "klaar" is he.

Basmalah: Lekker bezig geweest met klussen? Zal af en toe inderdaad wel wat zwaar zijn.. toe geven aan je lijf he!

Kuide: Kanme voorstellen dat je daar af en toe emo van wordt.. maar je zoontje krijgt een superlieve mama en weet straks niet beter.

Aaliyah: die waren al vroeg bij je met de babyspullen zeg!

Nathalie: gefeliciteerd met je vriendin!

17. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    noord-limburg
    Gabester: wat fijn om te lezen dat de kleine weer lekker druk beweegt! :D Hoop dat alles goed is op de ctg dan!

Hier ook een druk maar leuk paasweekend gehad. Gisteren nog wezen shoppen bij ikea en prenatal :D . We hebben nog een wiegje gekocht en wat assecoires :D

Verder merk ik dat ik steeds minder kan eten.. beeb zit schijnbaar vaak hoog en drukt dan tegen mijn maag.. goede maagband zo ;) Wel vervelend bij het uit eten, gisteren maar een halve portie besteld en niks voor en na, en nog teveel haha

Ga nu even een paar uurtjes werken, tot vanmiddag!

18. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    goeiemorgen allen!
    Heerlijk uitgeslapen vandaag! We hebben het verdiend hè, vinden jullie ook niet.. We doen het toch allemaal maar dat dragen van die zware buiken!

En wat word ik vrolijk van dat zonnetje zeg! Helaas wel wat last van mijn keel ivm hooikoorts maar dat nemen we dan maar op de koop toe.

Ik heb gisteren een geweldige ontdekking gedaan: UPC on DEMAND!!! ja ik zij de doos dacht alleen aan films maaarrrrr er zitten ook geweldige series op!! Heeeele seizoenen! OH wat ben ik blij, oh wat een genot om wat meer vrij te zijn en binnekort verlof te hebben.. TJOH echt vervelend dat blijven liggen op de bank omdat je moet 'rusten'. :) :D :)

Zo ga nu even douchen omdat de poets zo komt en dan ga ik om 11 uur een beetje werken vandaag..
    Morgen alweer 31 weken.. de tijd gaat hard, gelukkig..
    Zijn jullie mannen ook zo enthousiast? die van mij kan NIET WACHTEN, tis net een klein kind voor zijn verjaardag.. Zelfs ouders van vrienden waar hij op een verjaardag was (ik moest elders zijn) zeiden verbaasd: hij is er wel heeel erg mee bezig he?! Ze kennen Bart alleen als de jolige, altijd op stap gaande, bierdrinkende, vrouwenkijkende jongen... en nu ZO verantwoordelijk. Ging zelfs midden op de verjaardag de echo fotos laten zien hahaha, en vol trots vertellen wat alles was... zucht..

werkze allen!

xies!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Leuk he Esmee, die mannen!
    Die van mij kan ook niet wachten hahahaha