goede morgen.. heb mijn emo bui maar omgezet in een opruimbui. Heb mijn kamer/baby kamer helemaal veranderd.. het stond toch niet zoals ik het wilde hebben... nu wel... geloof ik Nu nog stoffen en stofzuigen en dan kan me vader straks de plankjes ophangen. (haha die zal wel denken.. moeten die nou weer verhuizen???) Thanks voor jullie lieve woorden, doet me goed!
Jeetje meid, wat vervelend dat je je zo naar voelt! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je heel alleen voelt en nu de geboorte dichterbij komt helemaal. Die kleine zal echt wel genoeg liefde van jou ontvangen en wie weet in de toekomst toch ook een papa? Sterkte, en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Nee hoor niet iedereen, ik heb de kids al naar school gebracht en boodschappen gedaan. Wat leuk dat je spullen er nu zijn, is alles helemaal in orde?
hey meis, goed dat je van je af schrijft, hopelijk lucht het een beetje op. zo'n giga emo moment mag zeker, je maakt ook geen makkelijke tijd door. maar ik weet zeker dat jij een fantastische mama gaat worden/bent. en dat je de vader daar niet bij nodig hebt! kop op meis kus
@Esmee: Heerlijk is dat hé, zo'n meelevende papa . Mijn vriend kan ook niet wachten tot de baby er is! Hij laat ook aan iedereen vol trots de echo foto's zien, gewéldig haha Oh, met vriend bedoel ik: man
Hey meiden, Laat even weten dat alles super gaat hoor! Heb alleen niet zoveel tijd en fut om te reageren, vindt de nieuwe site toch best wennen. Ik lees wel mee, dus weet hoe het met jullie gaat en zal binnenkort weer volop meeschrijven en reageren. xx Anna
Ik word zo moe van die slechte stoelgang he Vanmorgen buikpijn, maar kon niet. Toch doorgezet en dat wordt me nu niet in dank afgenomen
Haai ladies, ik ben er ook weer... De vakantie was heerlijk en afgelopen weekend super druk... ik ben weer toe aan vakantie hoe gaat het hier allemaal? Hier gaat alles nog steeds goed al vind ik het wel veel zwaarder worden nu, hebben jullie dat ook? Ik ga is proberen terug te lezen xx Inger
heel herken baar. afeglopen weekend onwijs buikpijn gehad. dan eindelijk naar wc en dan komt er maar een klein beetje zo vervelend.. ........... ik heb nu ook vaak dat ik me zo misselijk kan voelen. soms kan ik het niet eens onderscheiden van maag zuur of gewoon misselijk.. bah zeg!! zo als nu.. het liefst hang ik boven de plee! en lig ik in mijn bedje maar goed zoon lief laat dat vast niet toe net trouwens nog boodschappen gedaan.. ik wilde ff crocs halen bij de kruitvat voor zoontje. die aanbieding ging vandaag in.. maar volgens de vrouw was alles al weg. er stond een rij voor de deur om 9 uur. ik was er om half 10 . en geen kip die omkeek naar de crocs. dus geloof er niets van.. laat der dan eerlijk zeggen dat ze gewoon niet veel hebben gehad of niet binnen hebben gekregen.. kan me soms zo iriteren aan de kruitvat. ze hebbben zo vaak leuke aanbiedingen .. maar dan hebben ze er maar 2 van ofzo.. allemaal leuke lokkertjes.. en maar hopen dat ik mijn mandje met andere dingen vol gooi.. kan iemand me trouwens vertellen hoe het met de mama ging die in het zh lag met zwangerschapsvergiftiging??? was dat niet sunshine????..
@inger fijn dat je leuke vakantie hebt gehad geen idee hoe het met sunshine gaat, marb is haar buddie geloof ik..... @mam 85 vaak zijn die dingen of snel weg of ze hebben er weinig van... pfff net gezogen gedweild en wc schoongemaakt, ff bijkomen hoor... hihi @gabester fijn dat de kleine nu meer beweegt succes met de ctg deze week xxx
@stoelgang de ene week gaat het hier moeizaam en de andere week komt het er erg makkelijk uit, geen pijl op te trekken maar wel irritant ...
Hey meisjes, Was ook ff naar het Kruidvat en idd ook voor mijn jochie was er niks meer Meteen ook boodschappen gedaan, en spulletjes gehaald om voor mijn zussie een mooie luiertaart te maken, denk dat ik daar nu wel alles voor in huis heb. Ga nu eerst maar eens eten, want dat heb ik nog niet gedaan vandaag Gebeurt me trouwens bijna nooit meer dat ik vergeet te eten hoor, dus geen zorgen maken om mij, weet dat dat helemaal niet goed is! Kwam tijdens boodschappen doen wat bekenden tegen, toen ik vertelde dat de 2e onderweg was, zeiden ze; ben je zwanger dan? Leuk hè? ben bijna 7 maanden! misschien moet ik toch maar aan de buikbanden... Oja om het smakelijk te houden zal ik ook ff verder gaan over het poeppraatje Ik heb een voedselallergie en kan al 10 jaar geen ei meer eten, heb er ook niet zo'n behoefte aan gehad. Maar nu natuurlijk wel en wat denken jullie, heb er helemaal geen last van! (normaal binnen 30 min. op toilet) Wel had ik gisteren van ander eten last, weet alleen niet wat, maar ben zo wel tevreden over mijn stoelgang. Zo nu eerst eten! tot later knuf
@stoelgang, hier eigenlijk alleen nog maar diarree.. lijkt wel of meneer mijn darmen leeg trapt. Wel hele erg krampen ervan, en last van gassen. @sunshine, ook benieuwd hoe het met haar gaat! Hoop goed! Nog wat gehoord van haar Marb?
Zo, hier ben ik weer. Zag dat er naar sunshine gevraagd werd. Heb toevallig vanochtend een sms-wisseling met haar gehad. Het gaat best oke. Bloeddruk schommelt nog erg en de medicatie is weer omhoog. Met de kleine is het prima, die lag mooi op schema. En ze is vandaag alweer 33 weken dus dat komt ook steeds meer in de buurt van 'normaal'. Zoals het er nu naar uitziet mag de kleine nog even blijven zitten. Dat is natuurlijk geweldig, maar ze mag niet uit bed dus af en toe komen de muren wel op haar af in het ziekenhuis. Ik zat te denken: is het misschien leuk als iemand/een paar van ons eens bij haar op bezoek gaat? Ze ligt in Breda in het ziekenhuis. Ik durfde nog niet te vragen of ze het leuk zou vinden. Wat denken jullie: is dat gek om te vragen? Met mij is het verder prima. Ik ben nog steeds niet helemaal beter, maar heb geen koorts meer. En ik heb een superleuk verjaardagweekend gehad. M'n man heeft heel erg z'n best gedaan om te zorgen dat m'n verjaardag niet zou 'verdwijnen' tussen alle andere feestelijkheden in deze periode in. Zo lief! En ik ga vanaf hier weer meelezen/reageren, zoals beloofd.
haha had je net pb gestuurd over sunshine, fijn dat het redelijk gaat met der, en kan me voorstellen dat de muren aardig op haar afkomen. over op bezoek gaan bij haar, ik zou het gewoon vragen, als ze het niet wil zegt ze het vast wel. ik woon beetje te ver van breda, dus mij gaat dat niet lukken helaas. maar misschien anderen? lief van je mannetje dat ie je verjaardag zo leuk heeft gemaakt! xxx
Fijn dat het de goede kant op gaat met sunshine. Ik ben weer terug van de verloskundige en alles was gelukkig goed. Bloeddruk was vorige keer vrij hoog, maar nu weer normaal 115/60 Baarmoeder lag nog 2 weken voor, maar omdat ik vertelde dat de metingen met de pret echo goed waren hoefde ik geen groei echo ze houden het nu in de gaten. Was wel weer 3 kilo aangekomen, maar ook mede dankzij het weekendje weg Ze zei ook dat sommige vrouwen er aanleg voor hebben en dat heb ik helaas. Kindje lag met het hoofdje naar beneden, dus perfect. Mijn man heeft het hartje gewoon met zijn oor gehoord wel weer bijzonder. Moet nu over 3 weken weer heen.