Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @hartje horen, leuk tamtam!! mijn moeder was net hier, en ik heb zon houten koker (waar ze vroeger mee luisterden naar het hartje) en mijn moeder kon het hartje heel goed horen! zo mooi :)

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    marb: wat fijn dat het 'goed' met haar gaat.. ik woon helaas in prov groningen dus mij gaat het niet lukken om bij der langs te gaan ;)
    maar misschien eerst verstandig om te vragen of ze het leuk zal vinden..
    ik weet niet of ik in haar situatie op 'vreemden' zat te wachten ;) maar wel heel lief bedoeld natuurlijk

marjanne: haha daar de kleine maatjes er ook al uit dus. goh ben nu al wel afgekoeld maar had de smoor er flink in vanaochtend. typisch kruitvat..

zo ik ga de was eens ophangen . en eens kijken of ik met strijken kan beginnen.. maar heb nog al een veel eisend knulletje vandaag.. argh!

3. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hey marb,

ik ben wel in de gelegenheid om een keertje bij haar op bezoek te gaan hoor is voor mij een klein stukje,
    en ben toch hele week thuis dus misschien als er nog meer vrijwilligers zijn kunnen we wel iets leuk doen namens de JUNI mama's,
    dus ik voel me aanbevolen,
    zou je haar eens een sms willen doen misschien vind ze het zelf wel helemaal niets

we horen het wel van je
    lief dat je steeds alles doorgeeft over haar fijn om op de hoogte gehouden te worden!!!!
    knuffel joa

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Ben ik ook weer eens...heb t weer eens druk gehad hihi.
    Vandaag lekker vrij en al huisje gepoetst,boodschappen gedaan en naar de Vk geweest.
    Daar was alles prima:D
    Zometeen maar ff te tuin in en van het zonnetje genieten!
    Ik lees straks ff bij en zal dan ook ff reageren!

Liefs Deb

5. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Lief initiatief om sunshine te bezoeken!
    Helaas is het voor mij ook een beetje uit de buurt, woon in Noord Holland. :(

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Sanne: doe rustig aan meid.

Heide: lekker wezen shoppen dus :) Werk ze nog!!

Esmee: leuk is dat he als je man/vriend ook zo enthousiast is. Die van mij kan echt niet wachten tot de kleine er is. Hij heeft het over niks anders meer dan alleen de kleine hihihi… Zo lief!!!

Laura: balen dat je je zo rot voelt. Maar meid, je kan het best in je eentje aan. Jouw kleine zal alle zorg en liefde krijgen die hij nodig heeft. Sterkte!! Dikke knuffel..

Nathalie: gefeliciteerd met de kleine van je vriendin

Marjanne: irritant is dat he!! Dat is ook bij de babyzaken. Hebben ze een leuke aanbieding, ga je dezelfde dag nog erheen (zo vroeg mogelijk) is het opeens uitverkocht. Yeah right!!

@stoelgang: hier alleen af en toe problemen mee.

Marb: fijn dat het redelijk gaat met Sunshine. Vandaag 33 weken dus nog een paar weken volhouden. Wens haar iig sterkte!! Wel fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Balen dat je nog zo ziekjes bent. Rust lekker uit en beterschap!!

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

Ik was dus een van die mensen die om 9:00 al bij de kruidvat voor de deur stond.
    Er waren inderdaad maar weinig crocs en de meesten waren lila en ik denk niet dat ik mijn zoontjes daar blij mee maak. Ook voor mijzelf hadden ze alleen maar grote maten. Balen hoor! Is inderdaad wel vaker bij de kruidvat. Er zijn bij ons nog wel 3 filialen van de kruidvat, maar ik had meteen al geen zin meer om daar heen te rijden.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @esmee wat triest zeg!
    @girafje fijn dat het een leuke week was, minder van de hooikoorts.
    @minnie hoe kun je grey's anatomy nou vergeten?! haha ik ook mijn maar mijn verslaving is zo erg dat het alarm gewoon afgaat voordat ik het vergeet haha.
    @kuide kop op he!

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Foto van vandaag

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat het nog redelijk goed gaat met sunshine! Gelukkig komt ze steeds meer in de buurt van de veilige grens.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goed om te lezen dat het beter gaat met Sunshine!!!

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @nathalie gefeliciteerd met jasper!
    @sanne vervelend he zo'n huilbui, je kan gewoon niet meer stoppen dan. knuffel!

13. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Mooie foto:D Ik heb ook weer een nieuwe...::32 weken::
    Zo nu ga ik echt de zon in voor ie dadelijk weg is hihi

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mooie buikjes!

15. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Mooie buikjes hoor meisjes :D

En nu ga ik echt even wat in huis doen :rolleyes:
    heb er eigenlijk niet zo'n zin in... wil liever in het zonnetje in de tuin zitten... :)

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    mooie buikjes hoor dames :)

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Debke mooie buik!!!

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Anna: Fijn dat je iig even laat weten dat alles goed gaat met je!

@Inger: Fijn dat de vakantie leuk was! Ja, ik begin het af en toe ook zwaar te vinden. Achja, nog maar een paar weekjes :D

@Mam: Heb je het al geprobeerd bij een ander filiaal? Hier in de buurt verschilt het heel erg per filiaal.

Sunshine: Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met haar en de kleine! Hopelijk kan ie mooi blijven zitten tot een weekje of 37. Ik zou wel bij haar langs willen gaan als ze dat zou willen, maar dat kan dan pas in mijn verlof, denk dat dat telaat is. Na 20 mei…

@Marb: Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad :D

@Tamtam: Fijn dat alles goed was bij de vk! Over 3 weken pas? Ik dacht dat je vanaf 29/30 weken om de 2 weken moest?!

@Nathalie: Mooi beschaafd buikje! :D

@Debke: Mooie, ronde buik zeg :D

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb zin in mijn verlof... Het begint nu toch wel wat zwaarder te worden.
    4,5 dag werken, 's avonds eten maken en het huishouden doen, paard wil ook regelmatig aandacht, sociale contacten schieten er momenteel een beetje bij in ;). Ik ben 's avonds echt gebroken, moet mezelf gewoon de douche in slepen en daarna kan ik naar mijn bed strompelen haha :) Dan word ik 's nachts 2x wakker om te plassen en lig ik van 3 tot 5 wakker. En om 06.15u gaat de wekker weer!

Nog 23,5 werkdag..........

*einde klaagbericht* ;)

20. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    kruitvat: ik had dus ook geen zin om naar ander filiaal te gaan (en dan vervolgens er achter te komen dat ze daar ook niet zijn)
    en wbt de kleur. hier idd ook mooie lila haha. nee dat krijgt mijn klein man niet aan!hihi.
    nou ja. maakt ook niet uit. ik ga het maar uit mijn hoofd zetten dat ik ze bij de kruitvat ga kopen. dan maar wat duurder en een mooiere kleur haha..

buikjes: mooi hoor!!

mama1987: suc6 met de laatste werk dagen..

Deel Deze Pagina