Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh lees nu dat het niet kan......
    Jeetje spannend voor haar... inleiden....

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hallo meiden ik laat ook maar eens een berichtje achter. Hier gaat alles zijn gangetje.De beeb lag 2 weken terug iets onder het gemiddelde dus dat is niet erg zelf ben ik ook nog maar iets van 1,5 kilo aangekomen. Verder heb ik niets te melden. Ik hoop dat voor iedereen nog alles naar wens gaat.

xxx joyce

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

mooie foto hoor nathalie!!!
    mooi bescheiden buikje!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

jij ook al zo'n mooie foto...

pff herinnert mij dat mijn laatste buikfoto al ff geleden is!
    wat slecht!

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Sanne: Kindje met Down-syndroom, dat is inderdaad nieuws waar je nu niet op zit te wachten.

@ Mac: Ik vind de spelletjes op bigfishgames.com erg leuk. Je moet je 1 keer inschrijven voor de game community(lang leve een extra hotmail adres) en dan kun je heel veel spelletjes spelen. Alles staat in verschillende categorieën ingedeeld zodat je makkelijker kunt zoeken.

@ Esmee: moeilijke tijd voor je vriendin. Fijn dat ze wel een mooi afscheid hebben gehad. Enne thanx voor de Allerfree tip! Zal ik onthouden.

@ Kuide: Lijkt me ook niet makkelijk hoor, alles alleen moeten doen zonder steun van de “echte” vader. Probeer je maar zo min mogelijk aan die *** gozer te denken die enkel voor het eitje heeft gezorgd. Denk maar zo een vader is iemand die de kleine verschoont en alles met hem doet als hij opgroeit. Daar hebben je kleine en jij veel meer aan! Huisje boompje beestje kunnen altijd nog komen! Enne goed dat je het van je af schrijft!

@Mam: Ik maakte me tot vorige controle ook nog zorgen om mijn kleine buik hoor. Inmiddels heb ik duidelijk een buikje en volgens de vk is de kleine echt niet te klein!
    Elke zwangerschap is weer anders, je draagt het nu misschien meer naar achter vergeleken met de vorige x.

@ Aaliyah: Heerlijk gevoel he als er weer spulletjes binnen zijn!

@ Gabester: Fijn dat alles weer oke gaat. Duim voor je dat het met de controle ook weer goed is!

@ Marb: Fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt over Sunshine. Wel spannend vor haar, nu ze volgende week al wordt ingeleid. Kaartje is trouwens een goed idee!

@ Tamtam: Fijn dat de controle weer goed was!

@ Zeana: Gelukkig heb ik er thuis weinig last van. Ga pas wat halen als ik er echt gek van wordt. Vorig jaar ook al nauwelijks last van gehad, dus ik blijf hopen dat het bij deze keer blijft.
    Enne veel plezier met de controles deze week en ik hoop voor je dat je weer wordt goedgekeurd.

@ Nathalie: Drink al veel water op een dag, maar moet nu af en toe moeite doen om minimaal 1,5 liter te drinken. Drink voor de rest weinig, dus die 2 flesjes water moeten verplicht op zijn aan het eind van de avond.

@ Marjanne: Mooi dat je weer bent goedgekeurd door de vk.

Heb vanochtend maar weer ff een buik foto gemaakt. Zal hem zo snel mogelijk in album zetten. Dit weekend eindelijk de babykamer helemaal af maken, moet enkel nog wat spullen ophangen.
    Nu eerst maar even eten koken! Even bijlezen en reageren op iedereen kost elke keer toch weer erg veel tijd!

liefs girafje

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@SUNSHINE: jee toch ingeleid volgende week, nouja beter eerder en gezond geboren dan dat ze er te lang mee wachten en dat het dan nog risicovoller is.
    sterkte meis!!!!!!

en kan me voorstellen dat ze het bezoek nu minimaal willen houden. beter voor de bloeddruk enzo! maar kaartje sturen is leuk!

heeft iemand het adres?

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oooooooooooh, de eerste juni mama komt er aan

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    spannend zeg voor Sunshine... dan is ze ruim 33 weken.

Meteen een vraagje voor de andere mama's .. wat doen we met het juni-mama's topic bij het onderdeel Bevallen.
    Wachten we tot iedereen van hier bevallen is, en gaan we dan met z'n allen over?
    Lijkt mij wel het leukste voor de meiden die eind juni gaan bevallen, anders zijn ze zo alleen op het eind..
    maar wat vinden jullie?

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ~Agenda~

Mac, vk
    Sanne, vk

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Marjanne: fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn bij de vk! En hij/zij ligt er al klaar voor fijn.

Sunshine: Hoop dat alles goed zal gaan bij haar...tjee de eerste van ons al :confused:

Jolan: Ik herken het wel hoor, als de afscheiding niet verandert van geur en kleur en je geen jeuk hebt, dan is er niets aan de hand. Wat meer afscheiding hoort erbij, is alleen erg vervelend :(

Marloes: lijkt me inderdaad leuker om te wachten tot iedereen bevallen is.. anders kunnen we elkaar misschien niet meer volgen :D

Net naar de yoga geweest, maar deze ging niet door vandaag vanwege pasen?? Dus alweer terug.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    na ja... hebben ze bij de yoga 3e paasdag?

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    haha, ja schijnbaar wel... vond het ook al vreemd :D

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Dat lijkt mij idd ook leuker, want anders ben ik samen met nog een aantal helemaal alleen aan het eind.
    Zo naar de cursus samen bevallen.
    Vanavond gaat het over complicaties en de mannen mogen masseren :D
    De vrouwen kijken er al helemaal naar uit de mannen wat minder haha.
    Fijne avond iedereen

14. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    He meiden,

Jeetje wat is er gekletst!

Nou spannend zeg voor sunshine! poeh nou toch echt de eerste juni mama, gek hoor!
    Een kaartje is een erg leuk idee!

Zag mooie buik foto's voorbij komen!

Het lijkt mij ook het leukste als iedereen is bevallen om dan over te gaan...anders kan je het inderdaad niet bijhouden van iedereen.

straks naar zwangerschapsgym, geen 3e paasdag hier hoor :) ...vaaaggg :rolleyes:

xx minnie

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier ook zo naar de gym!
    Volgens mij vanavond over pershoudingen en zo.... hm, ben benieuwd. :(

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hai allemaal!

@Sunshine, jeetje met 33 weken ingeleid worden! Hoop dat alles goed gaat met de kleine, en met moeders natuurlijk! Wel beter voor haar dan blijven rond sukkelen met zwangerschapsvergiftiging, te riskant! Wens haar veel sterkte als je wilt Marb!

@buikfoto's wat een mooie foto's!! zien er goed uit die buikjes ;)

@wat te doen bij bevallen en het forum, Ik zou zeggen houd deze open tot iedereen bevallen is en dan openen we een nieuwe, ik ben ook 1 van de laatste gok ik, zou het wel gezellig vinden als jullie hier dan nog mee kletsen :D

Met mij gaat het wel weer goed, dip is redelijk voorbij. Lekker genoten van de zon, morgen weer een zonnig dagje!

fijne avond x

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marjanne fijn dat alles goed was bij de vk! voor de kindervoetjes is dat zeker belangrijk!
    @aaliyah ik sta echt te kijken van jou bericht, waarom heeft jou collega dat gedaan dan?
    @sunshine wat heftig voor haar! bij deze heel veel sterkte voor haar en haar kindje!
    @jolan ik heb ook last van afscheiding, de ene keer meer als de andere keer. het heeft ook met de groei van je baarmoeder te maken.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mac en sanne veel plezier morgen.
    @marloes lijkt me het leukste om te wachten totdat iedereen is bevallen.

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Sunshine spannend, eerste juni mama in aantocht dus, gaat wel snel nu dames

@ Mam ik zal morgen hier eens kijken bij de kruidvat, ook al zal het wel overal hetzelfde gaan denk ik

@ Mooie buikfoto´s en ook een bescheiden buikje zie ik

@ Dames met Gym en Yoga veel plezier.

Kga eens kijken of ik een fotoalbum online kan maken want heb tig foto´s maar staan allemaal maar op pc en das toch wel zonde

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

lijkt mij een goed plan, hier met zn allen blijven en als de laatste bevallen is over gaan!!!

Deel Deze Pagina