Goedemorgen, Mijn kleine man ligt al lekker op bed... net de BMR en MENc prikken gehad.. en heel erg moe, dus lekker op tijd erin. Ik voel me weer stukken beter. De buikloop is over, de moeheid wordt minder... maar op mijn vrije dagen rust ik bewust wel tussen de middag. Morgen nog 1 dag werken en dan herfstvakantie!
goedemorgen, gefeliciteerd nieuwe uit schijndel. @minie haha een buikhuis, moest er zo omlachen mooie omschrijving. hier ook erg moe, vanmorgen schrok ik om 10.45 pas wakker, heerlijk zeg. zit nu aan mn ontbijt. nog niet echt last van misselijkheid. hoop dat het zo blijft vanmorgen nog maar ff een test gedaan, en gaf aan ZWANGER! nou dan zal het wel zo zijn he, hihi. dit was voorlopig mn laatste test. hopelijk belt die vrouw van MVM snel, ben benieuwd. xxx
Haha, ik heb in totaal 7 testen gedaan (maar dat kwam ook omdat er 3 digitale testen in het pakje zitten, anders had ik het bij 5 gelaten denk ik... ) Maar ik heb erg veel moeite moeten doen om niet opnieuw te testen. Ben wel erg blij dat morgen die mevrouw van mvm komt, wordt eindelijk mijn test-drang weer bevredigd...
zijn jullie al met kraamzorg bezig? ik lees overal dat je daar vroeg bij moet zijn. net mijn zorgverzekering is geraadpleegd en ik ga is uitzoeken welke zorgaanbieder mij de kraamzorg mag regelen. en mijn verzekering iets ophogen zodat eigen bijdrage weer scheelt. ben weer wijzer geworden
ok ja haalde altijd cb die zijn 10 euro, maaruhh jullie vragen je misschien af wie ik ben, ben anoniempjuh..maar zit bij me schoonzusje op de pc log in via me mail zie ik ineens dat ik met haar profiel ben ingelogd hahaha wist niet eens dat ze dat had, nou ga mezelf maar niet inloggen want misschien weet ze de wachtwoord wel helemaal niet meer haha
ik ga is even lekker wandelen met de hond op de hei. heeft ie wel verdiend, hij is tenslotte jarig. Maar wel eerst ff naar het toilet, want die blaas van mij af en toe. hihi
ja dat is... das een foutje wou eerst het bericht wissen en op me eigen naam inloggen maar weet niet eens hoe je een bericht wist haha
haha nou iig zowieso niet op dit forum een abonnenement voor zover ik weet is ze gene juni mama dus haha