Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier ook geen 3e paasdag bij de zw cursus, wij hadden hier partneravond,
    was erg leuk, gezellig en leerzaam!
    vondt mijn man trouwens ook!

zo lekker naar bedje toe en morgen om 9 uur al naar de vk.... pfff vroeg....
    maar morgen lekker mooi weer en lekker relaxen!

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Marloes: Goed plan! Pas als de laatste juni baby is geboren gaan we met zijn allen over.

Bedenk me net nu Sunshine volgende week al moet bevallen gaan we van juni baby's naar april, mei, juni en waarschijnlijk ook wel juli baby's.
    Gek idee eigenlijk dat er aan het eind zoveel verschil tussen kan zitten.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

laat sunshine van ons aub de enige april mama zijn.....
    en de rest gewoon netjes eind mei en juni en begin juli....

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

hihi kleintje heeft de hik!!!!
    ligt dus nog met koppie beneden want voel het laag...

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Leuk :D Vraag me af hoe dat voelt :D

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Even heel snel ben vreselijk moe....

Wow Sunshine wordt ingeleid...Jeetje de eerste juni mama hopelijk gaat alles helemaal goed en komt haar kindje gezond ter wereld.

Ik ben 20 juni uitgerekend dus zit ook beetje achterin en idd zou het misschien wel leuker zijn voor de mensen die later uitgerekend zijn als we tegelijk over gaan.

@Mandy ja ik weet niet waarom het gebeurd is die vrouw is dementerend best ver en kan agressief zijn dat weet iedereen maar is gewoon echt een lieverd en doet verder geen vlieg kwaad. Ze had naar die collega gespuugd en die had haar toen in haar gezicht geslagen...
    Ik kon het altijd wel vinden met die collega maar ben er erg van geschrokken. Ik hoorde vandaag van een andere collega dat ze een waarschuwing heeft gehad en verder weet ik het niet...Ik zou het nooit kunnen en zeker niet bij dementerende ouderen, tis lastig soms met hen te werken en soms ook zwaar maar ik zou dat nooit kunnen.

Sorry dat ik niet op de rest reageer maar ik ben erg moe en het lukt niet helemaal de box inelkaar te zetten hij is niet helemaal stevig en we zijn nu aan het kijken of we hem steviger krijgen.
    Iedereen een fijne avond nog.

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

heel regelmatig getikt/geplop...hoe je het ook wil noemen, net als wij de hik hebben!

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zo, eindelijk rust :confused: Zal dus nu even reageren. :)

@ tamtam: fijn dat het goed was bij de verloskundige! Erg prettig dat je bloeddruk nu weer normaal is, scheelt wel zorgen denk ik.
    Wat gaaf dat je man het hartje met het blote oor gehoord heeft! Heeft ie dan een wc-rol gebruikt of heeft ie gewoon zijn oor op je buik gelegd? En waar moet je dan ongeveer luisteren?

@ debke: fijn dat het met jou ook allemaal goed was volgens de vk. Heb je lekker van het zonnetje genoten? ;)
    En wat een mooie buik!

@ Nathalie: mooie foto hoor! Wat een schattig buikje heb jij! Vergeleken bij jou is mijn buik wel erg gigantisch… :oops:

@ Marjanne: wat braaf, in het huishouden bezig gaan! Ben trots op je ;)
    En jij ook al goedgekeurd door de vk. Wat een braaf kindje, lekker al met het koppie naar beneden zodat mama minder last heeft ;)

@ mama1987: pfff… kan me voorstellen dat dat wel erg zwaar wordt op een gegeven moment… Is het niet mogelijk dat je wat minder gaat werken? En nog 23 dagen werken is zo om, joh! Maar kan me wel voorstellen dat je baalt als je anderen met veel minder dagen hoort… Maar vergeet niet dat die misschien parttime werken, waardoor het ook minder lang lijkt. Sterkte nog iig!

@ zeana: wat heb je weer braaf op iedereen gereageerd! Leuk dat je zo’n fijn weekend hebt gehad. Die dikke enkels zijn wel erg irritant… :( Wordt waarschijnlijk alleen maar erger nu het mooi weer wordt, he? :(
    Ook ontzettend balen van het kokhalzen! Ben benieuwd naar de suikercontrole (hebben ze daar een reden voor?) en de groeiecho.
    En wat fijn dat je toch lekker vrolijk bent, ondanks de kwalen!

@ heide: hihi, onverwacht vrij, wat lekker! Leuk he, zo’n buik die helemaal op en neer gaat! :D Kan er alleen wel heel erg door afgeleid worden… :oops: Zitten mensen serieus te praten en zit ik ineens naar m’n buik te kijken :)

@ Aaliyah: pfff… heftig dagje dan! :( Hoop dat je lekker van het zonnetje genoten hebt?

@ stephanie24: sunshine heeft zwangerschapsvergiftiging. Ze is vandaag 33 weken en ik ben haar buddy ;)
    Kan me voorstellen dat het teveel is om bij te houden, hoor! Moet zeggen dat ik er ook steeds meer moeite mee heb. Er wordt ook zoveel gekletst!

@ Marjanne: kaartjes is een goed idee. Ik heb alleen het adres niet en haar naam ook niet (ja, wel de voornaam natuurlijk :p ). Weet niet zo goed hoe ik dat zou moeten vragen zonder dat ze iets doorheeft… :D Dus als iemand een tip heeft? O:)

@ jolan: heb ook last van afscheiding ja. Maar dat is al de hele zwangerschap hoor!

@ Marloes: ik zou zeggen dat we het voorlopig hier houden. Is inderdaad wel zo gezellig toch? Heb in het maart-topic gezien dat er anders mensen helemaal niks meer van snappen :)
    We hebben trouwens eigenlijk al 2 juni-mama’s die bevallen zijn, toch? Dat is wel heel naar afgelopen, maar vind het zo raar om ze helemaal niet te noemen… :oops:
    Oh ja, wat betreft sunshine: het kon ook weer veranderen zei ze. We horen het wel. En als ik meer weet houd ik jullie natuurlijk op de hoogte!

@ Mac en Sanne: veel plezier bij de vk morgen ;) Kijken of jullie weer door de apk komen :D

@ heide: wat een onzin, zeg! Mijn zwangerschapszwemen van afgelopen zaterdag ging ook al niet door. Vond het echt raar. Gelukkig ging m’n zwangerschapsgym van vanavond wel gewoon door. Was dik een halfuur onderweg dus zou wel pissig zijn als het niet door zou gaan… :oops:

@ tamtam: en? Hoe was het samen bevallen? Waren de mannen er erg beduusd van? :p

@ girafje: raar idee he? Allemaal verdeeld over meerdere maanden! Vind het ook zo’n gek idee. Mijn nichtje is 5 weken verder zwanger dan ik. Maar het kan natuurlijk best gebeuren dat ik eerder beval. Ook zo’n gek idee :)

@ Mac: wat schattig! Ik heb hier nog geen hik gevoeld… En da’s raar want ik heb zelf heeeel vaak de hik :D

Zo, ben weer bij. We hebben eindelijk alles wat op de lijst staat voor de baby. De kast is dit weekend in elkaar gezet dus ik kan alles gaan inruimen nu. Heb alleen voorlopig nog geen tijd… :( Nou ja, het komt wel. :)
    Vannacht slaapt m’n man niet thuis. Vind het stiekem een klein beetje eng. Tis voor het eerst sinds we in het nieuwe huis wonen dat hij niet thuis slaapt. Ach, gelukkig ben ik niet ECHT alleen he? ;)

Ik ga naar bed, welterusten allemaal!

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Jeetje wat een verhaal marb!
    Geen prettig idee he "alleen slapen", mijn vader gaat eind mei nog weekendje weg, zit daar ook niet op te wachten dus hoop dat mijn moeder hier dan slapen wil!
    Ik zou denk ik gewoon sunshine een smsje sturen met de vraag welke afdeling ze ligt en haar naam, zodat jij haar een kaartje kan sturen, dan is het natuurlijk nog steeds een verrassing als ze van de meeste van ons een kaartje krijgt! :D
    zou mij iig erg opvrolijken als ik daar zou liggen denk ik!

Net mijn papa de plankjes op laten hangen, hij helemaal sago omdat hij voetbal miste, en natuurlijk de boor niet meer terug kreeg in de koffer, hihi ;) Zolang ik maar gelukkig ben :D

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    er zijn zelf 3 mama's die na de 12 weken bevallen zijn...

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    lijkt me ook erg leuk... zo'n hele stapel met kaartjes.

Is na de bevalling ook echt zo leuk! Dan zie je pas hoeveel verschillende kaartjes er zijn!

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Idd marloes, of alle dubbele die je hebt! ;)

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ik weet nog bij een aantal kraamgezinnen konden we werkelijk gaan kwartetten met de hoeveelheid dubbele kaartjes!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik heb nu echt zin in m'n verlof...

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    wij hadden echt maar 1 kaart dubbel

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    me 2!! moet alleen nog 4 weken :S nog 17 dgn werken..
    En al die opmerkingen van de ouders op mijn werk!
    Je moet zeker niet lang meer? ow nog tien weken? jeetje zeg..
    En ow je gaat nu wel echt uitdijen, niet alleen je buik!

pfff.. Net alsof ik dat niet zie.. en net alsof ik niet doorheb dat tien weken nog zolang is haha!

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Lijkt me ook leuker om te wachten naar een ander topic te gaan totdat iedereen bevallen is.

@ Mac das optijd ik hoef er pas om 10.45 te zijn dus kan eerst uitslapen als dochterlief het toelaat

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    haha grappig om te lezen dat we het nu al over verhuizen naar ander topic hebben..
    ik wou dat het zover was ;)

19. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Oeh, sunshine wordt toch al ingeleid, als het beter is voor mama en kind....Maar lijkt me wel erg spannend voor haar. Succes en sterkte!!
    De rest wel wachten met bevallen he, ik vind dat we onze beebjes indien mogelijk minstens 37 weken in ons buikie moeten houden (al vind ik het zelf al erg zwaar!)

@marloes; lijkt me idd een goed idee om hier te blijven tot iedereen zover is....

Hmmm, 3e paasdag :(

@aaliyah; vermoedelijk is jouw collega ook geschrokken van haar eigen reactie..... Enne is het nog gelukt met de box?

@marb bij de eerste controle bij de zwangerschap van Jynthe was mijn suiker niet goed, maar dit kwam door wat ik daarvoor had gegeten. Indien je geen suiker hebt zijn die testen heel erg te beinvloeden.
    Hadden ze zaterdag bij jullie -1e paasdag???

Iedereen met afspraken; hopelijk worden jullie weer goedgekeurd....

Ik ga eens heel mijn huishouden wakker maken!!!

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal

Heb al een paar daagjes niet gereageerd maar wel het een en ander meegelezen. Heb even de puf niet om te reageren, sorry :oops:
    Ik heb dagelijks pijn in mijn bovenbuik en ik slaap bijna niet meer. vandaag een half dagje werken omdat de kraamzorg komt, dan morgen nog een dag werken en volgende week nog 5 dagen. Ben echt aan het aftellen. Dit weekend een weekendje naar Antwerpen, helaas wordt het weer slecht :(

Probeer z.s.m. wat op papier te zetten voor de meeting.

Deel Deze Pagina