Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

@smiley, wat gaaf dat je het vast heb kunnen leggen de hik van de kleine

@rianne, kan ook gewoon bandenpijn zijn hoor, die zitten boven en onder in je buik.
    hoeft niet perse zv te zijn, dan moet je meerdere klachten hebben!
    dus maak je niet zo snel ongerust!
    maar wel vervelend.

hier gaat vandaag ook een kaartje op de post voor sunshine

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik koop vandaag ook een kaartje. Maar wat voor kaart ... ??? Wat doen jullie?

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo hier weer terug van de vk, alles was in orde, dus weer goedgekeurd!
    bloeddruk was netjes, gewicht van mij weer ietsje aangekomen, maar minder dan ik had verwacht! zit nu op +9kg. was netjes zei ze.
    mn baarmoeder groeit goed,
    ze kon heel goed voelen hoe de kleine lag, die ligt al weken in dezelfde positie!
    met koppie naar beneden, en rug naar rechts. lekker blijven liggen dus.
    hartje van kleine klopte ook nog als een trein,
    nou wat willen we nog meer.

lekker genieten van de zon vandaag!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mam85 en mezelf

GEFELICITEERD MET JE 31 WEKEN!!!!!!!!

NOG MAAR 9 TE GAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XXX

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Mac: fijn dat de kleine al helemaal startklaar ligt. :D
    Enneh... gefeliciteerd met je 31 weken.

@ mama1987: jij ook he? ;)

Zo, ik ga straks naar de fysio. Normaal baal ik dat het zo ver fietsen is (3 kwartier heen, 3 kwartier terug) maar nu vind ik het wel leuk met het zonnetje. :)

6. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Zo ik ga ook weer eens proberen mee te praten. Mac fijn dat alles goed gaat met de kleine en ook al weer 31 weken.Super.
    Mag ik even een update ik zie dat sunshine waarschijnlijk ingeleid wordt dus snel gaat bevallen, maar wat voor kaartje sturen jullie dan? Moet ze nu in het zh blijven?
    Meris sorry buddy dat ik er zo weinig ben, ik wil proberen vanaf nu toch weer regelmatig te reageren. Hoe is het met jou?

xxxx Joyce

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ben ik weer even!

Mac en Mam, gefeliciteerd met de 31 weken! Gaat hard he :D
    En fijn dat beeb al goed ligt!!

Ik liep net van een lokaal terug naar mijn werkplek en zat me te bedenken dat ik voor een tijd geleden niet aan bevallen moest denken (denk 2 jaar geleden) en nu kan ik gewoon niet wachten hahaha.
    Nouja nog hooguit 11 weken :D

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh ik ga weer ff in overleg tot 12 uur!

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Spannend zeg voor sunshine! Gewoon volgende week al inleiden… Ik stuur ze van de week nog wel een kaartje, leuk hoor dat iedereen daar zo enthousiast aan mee doet!

Marjanne, een halve kilo? Dat is netjes zeg, amai!

Marloes, lijkt me indd leuker om te wachten tot iedereen bevallen is.. anders kunnen we elkaar misschien niet meer volgen.

rianne, rustig aan hoor meid!

Mac, fijn dat alles goed is en dat de kleine al goed ligt.

jippie alweer 33 weken vandaag!ik ga weer veder met werken, nog maar 2 weken te gaan :D
    xx Inger

10. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @stephanie24 ja ik vind zwanger zijn ook steeds zwaarder, vooral op me werk. Hoop dat je suiker goed is!
    @jolan25 ik heb er ook wel wat meer last van. Als het schimmel is merk je dat wel hoor dan word je gek van de jeuk. althans ik wel hahahah.
    @jent 1.5 kilo maar, jeetje jij komt straks echt slank uit de bevalling! Gelukkig gaat alles goed!
    @Nathalie3004 mooi buikje hoor!
    @debke83 mooi buik hoor!
    @marloes80 ik ben eind juni mama en ik vind op het eind het leukste. Maar jullie kunnen ook alvast een bevallingstopic openen en die sluiten en een nieuwe openen als iedereen bevallen is?
    @kuidebokibi gelukkig gaat het weer beter met je. Hoop dat die dip wegblijft en dat je ondanks alles lekker kan genieten!
    @Mac Mooi dat alles goed was bij de vk! Gezellig partneravond, hadden wij pas met zwemmen heb erg gelachen om de mannen! Gaaf dat je man het hartje al zo kan horen, bij ons niet ook niet met een toeter of wc rol. Maar ons kleintje draait ook de hele tijd!
    @girafje, inderdaad ja dan zit er tussen de eerste en de laatste baby zowat 4 maanden!
    @buddie Aaliyah86 hoop dat je weer wat beter hebt geslapen en uitgerust bent, heftig van je collega, mischien was hij/zij overwerkt maar is geen excuus natuurlijk. Balen dat je de box niet goed in elkaar krijgt!
    @marb hoe is het gegaan vannacht? Lekker gevoel he dat je alles hebt, ik heb ook bijna alles. Veel plezier met je kast inruimen!
    @marloes80 ik heb ook zo veel zin in mijn verlof! Gelukkig schiet het bij jou nu op!
    @kuidebokibi leuk he die opmerkingen, ik krijg ze ook ik ben in 3 weken echt zo gegroeid. En iedereen die zegt dat ook! Sterkte nog die 4 laatste weken. Ik moet er nog 6. Gelukkig wel koninginnedag en hemelvaart erbij dus nog wel wat korte weekjes!
    @Rianne1984 veel plezier dit weekend, afgelopen weekend zou het ook niet zo best worden maar ze hadden het mis dus hoop dit weekend ook!! succes met de kraamzorg, ben benieuwd bij mij komen ze maandag.
    @tamtam78 leuk dat je man het hartje hoorde!
    @sanne fijn dat het bij jou vk niet uitloopt ik zit soms weleens een half uur te wachten helaas! En aangezien ik altijd om me vrije middag ga vind ik dat altijd wel balen!
    @Smiley24 die kramp in je kuiten is vervelend he en doet zeer! Ik heb het nu ook moet elke nacht uit bed springen om te rekken.

Wat spannend zeg de eerste juni mama! Heel veel succes sunshine. Ik zal ook een kaartje sturen maar morgen.
    Hier gaat het verder wel goed, weer verkouden geweest en weekend en gammel! Voel me nu weer ietsje beter maar nog niet top.

A.s. weekend heb ik familie weekend met mijn schoonfamilie, wel leuk maar ben ook bang dat het zo vermoeiend word! Ze willen zoveel gaan doen. Maar ja we zien wel.

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

@dames met een weekje verder ook gefeliciteerd!

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik vind apart een kaartje sturen leuker, lekker veel kaartjes krijgt ze dan!

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

zijn er nog mensen die vrij zijn of thuis zitten die wat leuks gaan doen vandaag met dit mooie weer?

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mac: Fijn dat alles weer goed was bij de vk!

Vinnies: Als ze teveel willen doen kun je dit toch aangeven? Hebben ze echt wel begrip voor hoor! Lekker genieten :D

Net even de ramen beneden gewassen, poeh, valt niet mee steeds ladder op en af...
    Nu even niksen dan maar :D

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mac: ik mag zo voor mijn lenzencontrole naar de stad... goed excuus om weer even te shoppen toch? :D Merk dat ik weinig kleding heb voor dit weer..
    En jij?

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff wat ik ga doen, daarom vraag ik juist wat jullie gaan doen haha,
    zit hier lekker te luieren op de bank. met tuindeur open!
    straks lekker buiten zitten tijdschriftje lezen, nog met doggy wandelen, en verder weinig...

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

oja en ben nog steeds op zoek naar een leuke pc game....

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mac: Ik ga over een uurtje naar huis, even lekker in de zon zitten en dan de kraamzorg. daarna weer lekker in de zon denk ik.

Heide: Kijk je wel uit met de ladder! Eng man!

Vinnies: Wat een lap tekst :D Wel leuk zo'n familieweekend. Gewoon doen wat je lichaam aan kan, lekker rustig aan en genieten :) Wat willen ze allemaal gaan doen dan?

19. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Leuk een kaartje kopen voor Sunshine! Zit alleen inderdaad ook nog te dubben wat voor kaartje het wordt. Lijkt me namelijk leuker om een geboortekaartje te sturen dan een sterkte kaartje ofzo.. vraag me dan alleen af of niet nog even moeten wachten... lastig...

afscheiding: hier ook.. wordt er gek van, stroomt gewoon bijna soms haha

Afgelopen nacht was de kleine hier superdruk (en nu weer) draaien, schoppen, slaan weet niet wat ie allemaal aan het doen is.. mijn man had even zijn oor op mijn buik gelegd.. hield er volgens mij bijna een blauw oog aan over. vraag me wel af waarom hij nog zoveel draait en doet.. hij zou toch gewoon lekker stabiel moeten blijven liggen nu! :) als ik het zo voel is het volgens mij in ieder geval duidelijk dat hij nog niet ingedaald is hihi..

Rianne: strakke riem om je buik is een van de mogelijke symptomen van zwangerschapsvergiftiging wat ik begrepen heb. Dus als je verder nergens last van hebt zal het echt wel wat meevallen hoor. Hoeveel dagen moet je nu nog werken?

Mac: heerlijk dat je weer goedgekeurd bent

Mac & Mam: gefeliciteerd met jullie 31 weken!

Inger: gefeliciteerd met je 33 weken! .

Games: ga straks denk ik een nieuw spelletje voor mijn ds kopen.. ook een beetje ter voorbereiding op mijn verlof en misschien wel de bevalling om te ontspannen haha

20. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @basmalah wij hebben een kaart met allemaal spellen erop voor de ds mag eigenlijk niet maar is wel ideaal!!
    @rianne we gaan vooral shoppen, mijn schoonfamilie is shopverslaafd! En nog naar safaripark beekse bergen geloof ik.

Deel Deze Pagina