@Rianne: Het zal wel meevallen, maar het voor de zekerheid voorleggen aan je vk kan nooit kwaad toch! Kaartje sunshine: Ik koop morgen een kaartje, vandaag geen tijd voor @Mac: Fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd! Jij ook gefeliciteeeeeerd @Inger: Gefeliciteerd met je 33 weken! @Mac: Nee helaas, moet gewoon werken. Achja, er komen dalijk nog genoeg mooie dagen als ik wel vrij ben @Basmalah: Hier ook zon druktemaker. Ze is vorige week gedraaid en ligt nu in stuit Draait jouw kleintje alleen om zn as of echt nog helemaal rond? @Vinnies: Beekse Bergen, leeeuk!
ik zit ook thuis hoor mac, ga niet veel doen, heb al wasje buiten gehangen, en zit nu ff kaartje te schrijven voor shunshine, ga zo nog ff boodschapjes doen op de fiets, lopend gaat niet meer helaas en zover is het toch echt niet hoor 10 min lopen misschien maarja. verder nog wat poetsen hier in huis denk ik heb echt een poetsmanie geloof ik ik moet dat elke dag doen anders vind ik het hier verschrikkellijk vies!!!
Vinnies: zo'n kaart heeft mijn broertje ook. dan moet je spelletjes daar naartoe kopieren vanaf internet (die je gedownload hebt) ofzo toch? mama1987: ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe hij draait.. maar gisteren voelde ik 'm ineens heel hoog in mijn buik terwijl ie normaal rond mijn navel voel.. het lijkt wel alsof ie om zijn as draait.. maar eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee haha. morgen moet ik weer naar de vk.. ben benieuwd hoe hij nu is gaan liggen.. vorige keer lag ie prachtig mooi alvast met zijn hoofdje naar beneden.
Basmalah: Wat grappig dat de kleine zo druk was !! Ik moet totaal nog 6 dagen werken. Morgen en volgende week 5 dagen. Vinnies: Oeh shoppen is wel zwaar als je zwanger bent, mijn ervaring tenminste. Beeksebergen is wel leuk, kan je toch in een auto blijven zitten? Mama87: ja ik moet volgende week weer naar de vk. Denk zelf niet aan vergiftiging hoor, maar meld het wel even bij de vk. Joanita: Haha lekker die nesteldrang. Ik had gister trouwens echt een alienbuik! Ze lag helemaal links onder, ik had een hele punt haha, zo grappig. Nou ik ga langzaamaan afsluiten hier en dan richting huis. Zag dat er een nieuwe burgerking langs de snelweg zit dus ik denk dat ik me laat verleiden straks hihi...
nathalie: Hahaha lekker he. Ik heb dat echt een jaar niet op ofzo! mac: waauw mooie buik meid. Mooi bolletje!
[quote="tamtam78 zijn er nog mensen die vrij zijn of thuis zitten die wat leuks gaan doen vandaag met dit mooie weer?[/quote] ik zit ook thuis hoor mac, ga niet veel doen, heb al wasje buiten gehangen, en zit nu ff kaartje te schrijven voor shunshine, ga zo nog ff boodschapjes doen op de fiets, lopend gaat niet meer helaas en zover is het toch echt niet hoor 10 min lopen misschien maarja. verder nog wat poetsen hier in huis denk ik heb echt een poetsmanie geloof ik ik moet dat elke dag doen anders vind ik het hier verschrikkellijk vies!!![/quote] Wat voor kaartje heb je gekocht?[/quote] ik heb gewoon een kaartje met een mooie roos, om haar een hart onder de riem te steken, vind een sterkte kaartje niet toepasselijk, en dan een persoonlijk stukje erin geschreven, dat ik aan haar denk, en dat ze straks een gezond kindje op de wereld mag zetten mac een net buikje hooor !!!
@rianne ja ik vond shoppen ook zwaar, vorige keer dat ik met hun weg was geweest gingen we om 10 uur de stad in in roermond en waren ze pas 5 uur klaar en vonden ze het jammer dat de winkels al dicht waren hihi. Ik ga dan maar gewoon een leuk terras of cafe opzoeken. @mac mooi buikje! @Basmalah ja zo een kaart R4 ofzo heet het. Is ideaal heb 4 dvds met elk 100 spellen die gedownload zijn dus kan erop zetten wat ik wil. 30 passen er ongeveer op. @mama1987 ben dr nog nooit geweest, maar lijkt me wel leuk! Ik hou van dieren! Over dieren gesproken, mijn konijn valt nu gewoon iedereen aan die hij niet kent. Echt zo raar. Hij is echt waaks! Maar niet leuk!
Ik ben vandaag de studeerkamer aan het poetsen alles krijgt deze week een grote beurt ik geloof dat ik een beetje last heb van nesteldrang hihi. Terwijl de kamer van de beeb nog lang niet klaar is hihi. xxx Joyce
hoi meiden ik ben net tante geworden! mijn schoonzusje heeft vanmorgen haar keizersnee gehad en is bevallen van een dochter. ze heet quinty en ondanks dat ze groeiachterstand had is het geen heel klein kindje. we gaan vanavond kijken, ik ben heel benieuwd!
hoi allemaal ik ben weer terug van vakantie, eerst ff wat boodschappen doen en dan lees ik straks wat bij. Weet niet of ik alles ga teruglezen maar ik zal even zien. Heb ik belangrijke gebeurtenissen gemist?
@mandy gefeliciteerd met je nichie! @snieke welkom trug van vakantie,, was het leuk. pfff poetsen dat jullie daar zin in hebben en zeker met dit weer...
gefeliciteerd mandy!! Ik heb net eventjes boodschappen gedaan. Wilde ook mijn auto even door de wasserette rijden, zitten er 3 in de buurt, en ja hoor alle 3 gesloten wegens omstandigheden. Ga hem toch echt niet zelf wassen! dan maar smerig rondrijden... Ga zo zwemmen, mijn neefje is 9 geworden en geeft een zwempartijtje.. mijn zusje gaat helpen. En ik ga er om heen dobberen!