Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mandy, gefeliciteerd!! Leuke naam ook!

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ga ze even het dorp in om een kado te kopen voor mijn nichtje!

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zo, mijn kaartje voor sunshine is op de post. Heb een kaartje gekocht waarop stond:

'zit je niet zo lekker in je vel? Hier een bloemetje om je op te vrolijken'. Dus geen beterschap of sterkte, maar precies waarvoor we een kaartje sturen: om haar op te vrolijken :) t Was een heel grappige kaart, met die beestjes van hoops&yoyo ofzo... (deze beestjes: http://kaartenperpost.hallmark.nl/#/tab ... /card7429/ Mijn kaart staat er niet bij, maar goed... dan hebben jullie een idee)

En ook ik ben nu maar eens aan het wassen geslagen voor de kleine. De eerste was zit erin, maar ik ben bang dat ik hierna nog wel 2 of 3 machines moet draaien :confused: Maar het zal wel lekker snel droog zijn met dit weer :D

Ga zo even teruglezen, maar moest eerst bijkomen van de fietstocht naar de fysio :D

4. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier de kleertjes allemaal gewassen gekregen van vriendin, en ook een gedeelte van me ouders, dus ga het echt allemaal niet nog een keer wassen hoor,
    moet zeggen, verder hier zo maar ff boodschappen doen helemaal geen zin,
    hier de 2de was buiten hangen de laatste zit er nu in, dus dan is dat ook weer klaar,

mandy gefeliciteerd he en veel plezier in de stad,
    kui: veel plezier he ik wil ook zwemmen maar niemand is hier in de buurt vrij en heb geen zin om alleen te gaan dat vind ik zo verschrikkelijk

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Zo ik ben weer terug uit de stad. Heb nog 2 wieglakens gekocht, en 2 voedingsbh's voor mezelf. Het is echt heerlijk weer!! :D Manlief komt vandaag iets eerder van z'n werk dus straks meteen goed gebruik maken van de zon. Lekker op een terrasje zitten ofzo.

Ik ga zo lekker op balkonnetje zitten en genieten maar :) Was 2 uur in de stad, maar ben echt brak :(

Vinnies: vervelend is dat he. Oh leuk een familieweekend. Waar gaan jullie heen?

Basmalah: hihi leuk he zo’n druktemakertje.

Mac: mooie buikfoto hoor!!

Mandy: gefeliciteerd, mooie naam trouwens.

Snieke: hoe was je vakantie??

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    nieuwe buikfoto's en foto's van commode en kast in mijn album!

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kuide

mooie fotos hoor.
    en have fun met zwemmen,
    hier met de blote buik in de zon schriffie lezen, heerlijk!!!!

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ jent: leuk als je weer wat meer komt meepraten! :) Sunshine heeft zwangerschapsvergiftiging. Ze wordt ingeleid omdat het anders erg ongezond voor haar is. Ze is dan 34 weken dus ze is niet heel erg te vroeg. We willen allemaal een kaartje sturen omdat ze tot de bevalling in het ziekenhuis moet blijven (ze ligt er al een week) en ze het af en toe wel erg moeilijk vindt. Ze mag niet uit bed namelijk!

@ Nathalie: grappig he? Zat daar laatst ook aan te denken: toen leek zwanger zijn me nog niet echt fijn… (nou ja… 2 jaar geleden wel, maar 4 jaar geleden bijv. niet)

@ Inger: wauw, alweer 33 weken. Gaat inderdaad supersnel! :confused:

@ Vinnies: let je wel een beetje op jezelf? Dat zij veel willen doen is hun probleem he? Jij bent hoogzwanger! (nou ja, dat is met 35 weken geloof ik, maar toch…)

@ Mac: ja, ik zit ook thuis vandaag. Nou ja, ben net dus op en neer geweest naar de fysio. Maar vanmiddag werk ik thuis. Ga wel veel wassen draaien dus dan ben ik toch buiten :p (om ze op te hangen)

@ heide: pfff… dat kan ik me voorstellen ja! Geniet van je welverdiende ontspannen ;) En van het shoppen, haha!

@ Basmalah: hihi, wel leuk toch… zo’n druk kindje? Hij kan best nog veel bewegen, ook al ligt ie al met z’n hoofd naar beneden. Ingedaald waarschijnlijk nog niet dan, inderdaad… Maar het is ook wel nog een beetje vroeg voor indalen hoor. Geniet lekker van je druktemakertje. :)

@ joanita: hihi, nesteldrang? Of heb je dat altijd, dat je elke dag wilt poetsen? Heb daar (helaas) geen last van :oops: Moet mezelf er echt toe zetten om af en toe schoon te maken, vind het echt stom werk! :(

@ Rianne: hmmm… burgerking… :D Geniet ervan!

@ Mac: wat een mooi rond buikje!

@ Vinnies: hmmm… raar van je konijn! Zou dat kunnen komen door jouw zwangerschap? :(

@ jent: hihi, ook al nesteldrang! Wou dat dat bij mij eens kwam :D

@ mandy: wauw, gefeliciteerd! :D Heeeeel veel plezier vanavond.

@ snieke: hoe was je vakantie? Beetje bijgekomen?
    Je hebt volgens mij alleen het nieuws over sunshine gemist (zie mijn stukje aan jent)

@ kuidebokibi: heerlijk, zwemmen! Veel plezier!

@ smiley: rustig aan! Leuk dat je man vroeg klaar is, kunnen jullie lekker van de zon genieten.

@ kuidebokibi: mooi buikje ook! En wat een schattige commode! <3

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Basmalah: Hopelijk draait hij alleen om zijn as en blijft ie mooi met zijn koppie naar beneden liggen. Ben benieuwd hoe hij morgen ligt :D

@Rianne: Zal idd ook wel meevallen :). Oh lekker, burgerking!

@Mac: Mooi buikje! Leuk een foto met je gezicht erbij, ik had een heel ander iemand voor ogen :D

@Vinnies: Misschien toch maar muilkorven dan… :)

@Mandy: Gefeliciteerd! Alles goed met mama en Quinty?

@Joanita: Heerlijk is dat, was lekker buiten laten drogen. Dan ruikt het nog lekkerder :D

@Kuide..: Mooie buik en mooie spulletjes!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Laura, leuke foto's!!! Mooie buik en wat een fleurige jurk!

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Pff het is hier op kantoor 24,5 graden. Geen airco... :(
    De magazijnman heeft mijn ringen net met olie moeten afdoen, zaten muurvast :|

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Zo ben ik weer even.

Ben weer goedgekeurd bij de vk, kmoet alleen de harde buiken in de gaten houden en opletten dat ze niet met regelmaat komen want dan moet ik meteen bellen

Verder met de beeb was alles oke lag mooi met hoofdje naar beneden

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Kuide: mooi buikje hoor!! :)

Sanne: fijn dat alles goed ging bij de vk. Vervelend van die harde buiken, maar wel goed dat ze het in de gaten gaan houden.

14. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Mandy: gefeliciteerd met Quinty! Leuk zeg een nichtje! Het valt me op dat er best veel meiden hier tegelijk zwanger zijn met hun zusje of schoonzusje.

Laura: Waarom schrijf je dat nou! :( ik wil ook zwemmen! vooral met dit weer! :) jullie treffen het in ieder geval enorm met het weer. zwemse en geniet er van!

marb: ingedaald zal ie inderdaad nog niet zijn al dacht ik laatst even van wel omdat ik wel wat 'verschijnselen' had. maar inderdaad wel supergezellig! Moet eerlijk toegeven dat ik er ook enorm van geniet!

Snieke: hey vakantieganger :) welkom terug. Hebben jullie het lekker gehad?

@Smiley: vind het al knap dat je 2 uur lang volgehouden hebt haha.. ik ben echt zomaar kapot na dat geslenter.

@zonnetje: bleegghh ik wil ook naar huis! Het is zulk heerlijk weer! en ben me toch een partijtje moe.. er komt echt niets uit mijn handen vandaag! Schandalig gewoon. Om half 3 komt mijn collegaatje, denk dat ik dan lekker naar huis ga. Heb het dan wel gezien!

15. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hey marb:
    ik ben wel iemand die elke dag de stofzuiger als het ff kan door de woonkamer en zo haal vanwege dat wij een hond hebben, en dus elke keer wel haren verliest, dus ben wel een poetser hoor,
    maar wat ik echt schoonmaken vind is alles van zijn plek halen en goed alles in de hoekjes enzow, maar probeer elke dag wel ff te stofzuigen en te dweilen das meer om de hondenharen beetje tegen te gaan. en blijft het idd gewoon lekker schoon.

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Sorry Basmalah! zal een extra baantje voor je zwemmen oke ;)

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Vinnies: Pfoe dat is wel lang haha. Inderdaad gewoon een leuk terrasje opzoeken!
    Hihi heb je ook een konijn? Ik heb er 2 :) Het vrouwtje was vorige week schijnzwanger...! Vervelend dat hij iedereen aanvalt, kan tijdelijk zijn hoor.

Mandy: Gefeliciteerd! Wat leuk zeg, en een mooie naam! geniet ervan.

Snieke: Welkom terug, hoop dat je het leuk hebt gehad!

Hihi iedereen is lekker aan het schoonmaken, shoppen en kleertjes wassen. Grappig :)

Laura: Mooie foto's. lekker fleurige zomerjurk zeg!

Mac; pas je op dat je buik niet verbrand! :)

Mama87: pff geen airco ... sterkte ermee! ook last van dikke vingers lees ik .. ik krijg mijn ring ook niet af!

Sanne: fijn dat alles goed was en doe rustig aan met je harde buiken

basmalah: gelijk heb je, lekker om half 3 naar huis gaan!

Nou ik ga nog even snel een stofzuiger door het huis halen voor de kraamzorg komt. Mijn vriend is boven druk aan het stofzuigen :D

18. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @smiley we gaan naar de katjeskelder in brabant. Welke plaats weet ik niet precies.
    @kuidekobi mooie buik hoor en mooie spulletjes!
    @marb denk het wel want voor mijn zwangerschap was ie heel lief. Ja ik let op mezelf! Dank je.
    @mama1987 hahahaha ja muilkorven goed idee! Ga wel een bordje halen met PAS OP gevaarlijk konijn hahaha. Moet ik een airco folder sturen voor je baas hihi?
    @sanne mooi dat je weer bent goed gekeurd. Doe rustig aan als je harde buiken hebt, maar ja als je al een kleintje hebt rondlopen is dat niet zo makkelijk!
    @Basmalah bij mij komt er ook al niks uit mijn handen! Totaal geen zin. Hoop dat je half 3 lekker weg kan!
    @Rianne1984 ik heb er 3. 2 vrouwtjes buiten en 1 mannetje binnen. Heb hem laten helpen dus hij kan straks bij de vrouwtjes als dat lukt. Van de week was hij ontsnapt naar buiten en toen was het ruzie. Maar ja het is nu ook voorjaar dus de hormonen spelen ook een rol, zodra ik verlof heb probeer ik het rustig nog een keer.
    Stofzuigse hihi.

19. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Inderdaad dat hoop ik ook! Ga proberen of ik toch niet een groeiecho kan krijgen. ben zo benieuwd..

Wel fijn dat de magazijnman je ringen nog af heeft kunnen krijgen. Ik draag mijn verlovingsring en trouwring al weet ik hoe lang om mijn nek aan een kettinkje. Geeft wel een beetje een bloot gevoel..

Laura: inderdaad een mooi buikje en een mooi jurkje. Mooie spulletjes heb je ook in de babykamer. Staat alles bij jou op de kamer? Of hebben jullie nog een extra babykamer? En ja zwem inderdaad maar een extra baantje voor mij ?

Sanne: fijn dat alles weer goed was.

Rianne: ja toch? Ik moet nog 8 dagen werken na vandaag en ben niet van plan om daar allemaal volle dagen van te maken.

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rianne: Hoop voor je dat je dit weekend echt kunt genieten en straks als je verlof hebt helemaal. Tel samen met je het aantal dagen af, enkel ben ik er minder hard aan toe (maar het vooruitzicht is wel heerlijk)!
    Heb even op de site van mijn vk gekeken bij welke klachten je meteen moet bellen: "Een aantal klachten hangen samen met een hoge bloeddruk. Deze klachten zijn: hoofdpijn, lichtflitsjes zien voor de ogen (alsof er veel foto’s worden genomen), het gevoel alsof er een band rond je hoofd drukt of juist rond je middel, misselijk, braken, diarree, opeens heel veel vocht vasthouden (opgezette, tintelende handen). Indien een van deze klachten aanhoudt of een combinatie van deze klachten voorkomt: neem contact met ons op en we controleren je dezelfde dag of de dag er na nog."Zou het nog even aankijken en als je het echt niet vertrouwt gewoon bellen!

@ Marb: Super dat je het adres van Sunshine hebt gepost. Zo kan iedereen een kaartje sturen wanneer het goed uitkomt of wanneer je er aan denkt….

@ Tamtam: Grappig dat jullie met zijn allen op de foto zijn gegaan. Zie dat mijn cursusgroep niet zo snel gebeuren. Wel een leuk groepje hoor, maar nog niet echt een klik tussen iedereen.

@ Mac: Lekker voor je dat Gijsje nog/al in de starthouding ligt!

@ Mandy: Gefeliciteerd tante! Veel plezier vanavond.

@ Sanne: fijn dat je weer bent goedgekeurd.

Werkdag zit er weer op en kan nu rustig naar de trein gaan lopen! Nu lekker naar huis en genieten van het mooie weer.

liefs girafje

Deel Deze Pagina