Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    mam, ik ga straks 4 dagen werken is de bedoeling :D

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Nathalie: Oké, lekker een dagje vrij :D

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja 1 dag in de week! En dan zie ik wel of het wel of niet bevalt :D

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mama1987 gatver....

@inger ow we gaan kijken vanavond!
    welke ben jij?

@nathalie fijn dat het nu vast staat! lekker vooruitzicht

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik word weer gek van maagzuur. maakt niets uit wat ik eet. ik heb echt bij alles last. bah zeg!!

heerlijk weer maar ik heb de puf er niet voor om in de zon te gaan zitten haha..

*klaag klaag klaag*

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    HE BAH!! wat een :evil: :evil: :evil:

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mam85 vervelend zeg het maagzuur, hier gelukkig geen last van.....

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :D

Ben weer helemaal bijgelezen, maar reageren... denk dat ik niet zo helder meer ben...
    (ik ben ook degene die 2 keer per dag naar de supermarkt ga, omdat ik wéér wat vergeten ben... yep vandaag de crème fresch... :rolleyes:)

@ Jent, we missen Meris eigenlijk al een tijdje... las dat jij haar buddy was.
    @ Mama, BAH!!!! (heb er geen andere woorden voor)
    @ Kuide, mooi buikie hoor!
    @ Mac, jij ook mooi buikie, en idd leuk dat er een gezicht bij staat :D verder zijn we hier niet zo nieuwsgierig ;)
    enne vond het ook wel goed van mezelf dat ik weer iets had gedaan :)
    @ Rianne, goed om weer wat meer van je te horen, maar idd wel in de gaten houden dat buikie van jou!
    @ Mandy, gefeliciteerd met je nichtje! Leuk hoor!
    @ Joanita, heerlijk als je van jezelf al poetserig bent! Ik poets elke dag ook wel in huis, maar ben liever luierig ;)

En verder... mag ik iedereen een dikke knuf geven ipv feedback? ((( :D )))

Vandaag lekker vrij, dus geniet weer volop van mijn zandtuin, zó lekker :D
    Vind het ook helemaal niet erg dat we niet meer op de flat wonen.

Gisteren luiertaart voor mijn zussie gemaakt, is erg leuk geworden al zeg ik het zelf ;)
    Moet er alleen nog een speentje bij doen, dan is ie helemaal af en kan in plastic worden verpakt.
    Heb ik daar geen omkijken meer naar.

O kan niet wachten totdat mijn verlof start... de weken lijken wel steeds langzamer te gaan.
    Gewoon lekker in huis rommelen, heerlijk! (oja en kindje krijgen natuurlijk ;))

9. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @mam85 klagen mag hoor!!
    @werken, ik ga 3 dagen weken, dinsdag, woensdag en vrijdag. Als ik tenminste kinderopvang heb, moet er weer achteraan bellen, Net als mijn kraampakket is ook nog niet binnen en zou ik allang moeten hebben. Iedereen zou terug bellen maar niemand doet het :cry:

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    mam85: vervelend dat maagzuur. Ik heb het alleen 's ochtends. Dus voordat ik uit bed kom moet ik sowieso eerst vanille vla eten en wat ontbijtkoek en dan gaat het wel weer. Afgelopen zaterdag had ik er ontzettend last van. En de kleine die was zooo druk aan het bewegen, en schoppen tegen mijn maag dat ik gewoonweg de wc onderkotste :(

11. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier ga ik 2 avondendiensten in de week werken een om het weekend
    avonddiensten zijn van half 3 tot 11 ofozwo
    maar maar eerst eens kijken waar ik ergens aan de slag kan hier in de buurt
    maar ga pas solliciteren als ik bevallen ben hoor

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    kom er achter dat me banner niet helemaal klopt
    ben een dag verder geloof ik

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    smiley: ja ben er soms gewoon echt broerd door. dat je het verschil niet meer weet tussen maagzuur of gewoon broerd zijn..
    maar hopen dat de kleine snel indaald en we er minder last van hebben ;)

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb niet echt last van maagzuur, maar beeb ligt volgens mij ook vrij laag bij mij.
    Vanmorgen zei iemand "zie ik het nou goed, is ie gedaald" :D

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

reacties over afscheiding, bedankt! Het is dus normaal.... getsie vind het heel vervelend. Lijkt soms net of ik ik mn broek plas........

kaartje sunshine, even een tip. Via hallmark.nl kan je kaartjes versturen. Hoef je niet helemaal naar de winkel en hij wordt gewoon bezorgd via de post. Even duur :D DOe ik altijd, lekker makkelijk haha
    Ik ga het zo doen, dan komt hij morgen aan :D

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mac mooi buikje :D

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Heb ook een kaartje gekocht en die gaat vandaag verstuurd worden.

Ik heb maar een druktemakertje in mijn buik zeg :D Ze is alsmaar bezig en aan het schoppen. Het grappige is ik kan d'r voetje vastpakken als ze keihard duwt :) echt mini :) :) Kan echt niet langer meer op d'r wachten..

ZWIJMEL :p

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    leuk he smiley :D ik kan ook echt niet wachten als mn buik weer een golfslagbad is haha.
    Heerlijk!

Vannacht gedroomd dat ik bevallen was en dat ik naar bed was gegaan en de volgende dag wakker schrok dat ik de kleine helemaal vergeten was op de grond beneden..... Heel vreemd!!! Alsof ik twijfel aan mn verantwoording...
    Ik werd wakker en toen dacht ik.... oooooh nog 10 weken, duurt lang!!! Hoop echt dat de tijd snel zal gaan. 10 weken terug was de 20 weken echo, en dat lijkt zooooooooooo lang geleden.

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Nou de kraamzorg is weer weg. Kreeg nog een cd en een boekje met allemaal oudhollandse kinderliedjes :D

Inger: Wat leuk dat je op tv komt! Ben alleen bang dat ik om half 11 al slaap :oops:

Vinnies: Ik heb een mannetje en een vrouwtjeskonijn. Het mannetje is heel tam, die likt iedereen haha. Het vrouwtje is wat schuwer, wel jammer.
    maar het is inderdaad veel werk. Mijn vriend heeft zelf een hok gebouwd die van binnen helemaal met hard plastic is bekleed, ideaal.

mama87: Ja heb hem nog wel om, ik krijg hem soms nog wel af hoor maar nu met de warmte niet

mama87: BAH !!!! Wat vies zeg! dat doe je toch niet ??? Maak het dan schoon! Heb je geen toiletborstel staan?

Jent; Dat is leuk, zoveel cadeautjes van je kraamzorg.

mam85; vervelend dat maagzuur. bij mij helpt gaviscon wel.

Marjanne: haha maak je geen boodschappenlijstje? Lekker een dagje vrij, geniet van het weer. Ik vind dat zo leuk een luiertaart! Ik krijg er ook 1 van mijn werk als ik bevallen ben. Ik verheug me ook al zo op mijn verlof.

Werken: Ik blijf fulltime onregelmatig werken maar neem 1 dag ouderschap op. Ik ga weer vroegde diensten (7-15) late diensten (15-23) en nachtdiensten (23-7) draaien. Wel zwaar denk ik. En dan ook nog eens om het weekend... Ik heb de dinsdag mijn vaste vrije dag en mijn vriend de woensdag. Maandag en ons werkweekend is de baby bij oma en vrijdag bij het KDV.
    Hoop dat het niet te zwaar voor me is. Mijn vriend werkt ook onregelmatig dus het is een hele planning..

Jolan: Goeie tip, doe ik het ook via internet. Thnx.

Smiley: Ahhh wat schattig dat je haar voetje kan pakken!!!

Jeetje wat is het warm in de zon zeg. Ik hou het echt niet uit haha. En mijn huid is gelijk rood. Mag wel oppassen! Mijn hondjes zitten in bad in de tuin, een oud babybadje!

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dat komt wel allemaal goed na de geboorte. Tja en ze zeggen dromen zijn bedrog he ;)

Nou de tijd vliegt echt voorbij hoor. Voor mij nog 8 weekjes.. Geniet er nog lekker van, voor je het weet heb je een kleine in je armen.

Deel Deze Pagina