gaviscon vind ik echt heel vies. moet morgen maar ff rennies halen. voelen: leuk is dat he. de baby bij mij in me buik kan soms zover duwen dat mijn huid gewoon pijn doet
Hoi meiden, Eventjes bijlezen, zal intussen wat reageren hier en daar.. (Zou zo lekker in het zonnetje kunnen zitten, maar zo verslaafd dat ik eerst even wilde kijken hoe het iedereen hier vergaat..) mama1987, wat een goor verhaal zeg! Hoe kan iemand zo'n lef hebben om een toilet zo achter te laten? Inger1979, wat grappig dat jullie met zoveel tegelijk zwanger zijn! Dat mag ook wel in de krant. Komen jullie nog op tv? Anders even laten weten he! Dan kunnen we met z'n allen hart van nederland kijken. Ik heb trouwens de uitnodiging voor de blije doos. Is die een beetje leuk? mam85, erg he dat maagzuur! Vanille vla, melk, rennies? Of alles al geprobeerd? Smiley, wat grappig dat je d'r voetje vast kan pakken! Ik voel ook steeds meer en hardere bewegingen, maar nog geen voet kunnen ontdekken! Verder weet ik het even niet. Zelf trouwens naar de gyn geweest voor apk. Heb een verslag en een nieuwe foto op m'n site gezet voor de liefhebbers. Doe niet alles hier typen, dan wordt het zo'n lang verhaal. http://www.babywenting.babysite.nl Zo, nu eerst een rennie!
Hoi hoi meiden, Ik heb weer een paar mooie buiken voorbij zien komen! Iedereen die een week verder is, gefeliciteerd! Ik ga via greets.nl een kaartje naar sunshine sturen, tenminste als dit lukt met het adres.... ff echo: wij wonen nu sinds een jaar in ons supermooie nieuwbouw huis, vooral op de keuken ben ik erg trots. Afgelopen vrijdag sta ik lekker wat eitjes te bakken en hoor ik een harde knal, ik dacht dat dit de eieren waren, maar de volgende dag bleek het de kookplaat te zijn Ons supermooi boretti fornuis heeft nu dus een hele barst in de keramische plaat. Tot overmaat van ramp valt het glas niet onder de garantie :x Vandaag was er dus een monteur van boretti om de glasplaat te vervangen, helaas kon hij niets doen, want hij kon het fornuis niet van de muur krijgen doordat het laminaat om de pootjes heen zit. Ik mocht wel fijn 85 eurie betalen Nu moeten ze dus nog een keer terug komen en vlak voor hij weg ging werd ook nog verteld dat een nieuwe plaat 900 euro kost Ik was dus ff helemaal pist, we gaan nu proberen of we via de verzekering wat kunnen. Bedankt voor het aanhoren van mijn geklaag Ik heb me er dan ook niet toe kunnen zetten om alles te lezen, sorry.
Thanks! Voorlopig staat alles op mijn slaapkamer. Denk dat dat zo blijft zolang hij in de wieg kan. Zodra hij in de ledikant gaat moet ik de rommel kamer opruimen en daar de baby kamer van gaan maken. (daar was nu even geen geld/tijd/ruimte voor.)
Zo ben weer terug van het stadten.. 2 truitjes gekocht bij de miss etam. geen positie trouwens, die zaten vaak erg strak om de buik?? Vreemd maarja.. heb 2 gewonere gekocht die geplooid zijn vanaf de borsten zeg maar. Waren ook nog goedkoper Verder een vluchtkoffertje gekocht op wieletjes, waren nu 10 euro bij de blokker! Mischien een tip? Nu eerst even bijlezen..
Rianne: ja ik doe voorzichtig, heb alleen de benedenverdieping gedaan hoor Boven vraag ik mijn moeder denk ik maar een keertje voor.. Basmalah: Leuk he dat gedraai! ben benieuwd hoe ie morgen ligt dan. Mac: Mooi rond buikje hoor! Jent: Aan het poetsen geslagen? haha.. Mandy: Gefeliciteerd met je nichtje! Veel plezier vanavond! Smiley: oeh, terrasje klinkt goed! Kuide: mooie foto's!
Zo terug van zwemmen, nu even kaartje schrijven voor sunshine, en dan naar de brievenbus, hopen dat ik op tijd ben, anders gaat ie morgen mee Zwemmen was heerlijk, leuk met 7 jochies van 8 en 9 en me nichtje van 4. Heerlijk druk Wel lekker patatjes mee gegeten hihi! Merk dat mijn ventje ook graag mee wil doen, die begon een partij te trappen en te draaien, al die gastjes echt zo, huh jou buik beweegt, moet je kijken!!! Super grappig! @werken, ik blijf 4 dagen werken, Voorschoolse, tussenschoolse en naschoolse opvang.. ongeveer 30 uur per week. @postbode/wc, wat een viezerd!!!! bah!! @maagzuur, heb ik ook, irritant he! Vooral s avonds en snachts heb ik er last van. En als ik iets met prik drink, of pittig eet (dus dat vermijd ik!) Ik gebruik rennies, helpt wel iets! @keramische kookplaat, wat balen zeg! Ook wel apart dat dat deel nou net weer niet onder de garantie valt, hopelijk kan je er wat mee bij de verzekering. Toch raar dat zoiets in zo'n relatief korte tijd kapot gaat!
Sanne: Fijn dat alles goed was bij de vk! Smiley: mooie toeter hoor! Inger: leuk, ga er proberen aan te denken... Mama1987: gedver, kun je weer meteen aan de poets.. Jent: leuk, bij welk kraambureau zit je? Zie dat je ook in limburg woont.. Nathalie: fijn dat alles geregeld is met je LG! Stephanie: leuke site trouwens! Natja: dat is me even een smak geld... hoop dat je ervoor verzekerd bent..
Net een kaartje verstuurd via greetz.nl. Ik hoop dat het goed is gegaan met het adres enzo. Ga nu ff beginnen aan het eten. Alvast een fijne avond!
Jolan: ik heb een kaartje verstuurd via http://www.greetz.nl. je kan daar een extra adresregel toevoegen. ik heb een kaartje van anna geddes genomen met zonnebloemen. Natja: bedankt voor de tip, het is gelukt via greetz.nl wat belachelijk van je kookplaat!! Echt niet normaal! Ik zou echt nog een keer bellen, volgens mij valt dat toch wel onder garantie? Ik snap dat je pissed bent! Ik zag net sterretjes . Heb dat nu 3 keer gehad de afgelopen weken. Verder verga ik echt van de pijn in mijn bovenbuik, links net onder mijn borst.
Ik heb trouwens zo'n matrasmatje van aerosleep in het ledikant. De kraamzorg zei dat die er in de kraamweek vanaf moet ivm de kruik ..
@ mama1987: zo hee das wel erg warm Mijn ringen passen wonderwel nog makkelijk. Blijkbaar valt het wel mee met vocht vasthouden hier @ Sanne: fijn dat alles goed was en dat ook jouw kleintje al startklaar ligt @ joanita: wauw, elke dag stofzuigen en dweilen! Maar inderdaad met een hond wordt het ook wel erg snel vies. De vorige bewoners hier hadden een hond, ieuw! Ik vind nog steeds OVERAL hondenharen @ Vinnies: bedoelde het niet bemoeizuchtig hoor Zie nu dat het er wel zo uitziet. Bedoelde gewoon dat ik het vervelend voor je zou vinden als je allemaal mensen het naar de zin probeert te maken, terwijl dat gewoon niet meer hoeft nu! Maar heel goed dat je op jezelf let @ girafje: hihi, lekker vroeg klaar! Heb je van de zon genoten? @ smiley: wauw, mooie fotos! Wat is dat voor spul? Een soort stola? Lijkt op mijn trouwjurk @ Inger: wij hebben geen tv Is het ook online te kijken? @ Vinnies: ja, ik vind het ook wel grappig dat ik zon goed contact heb met sunshine. We hadden van tevoren allebei zoiets van: dat buddy-systeem zegt ons niet zoveel. We zijn ook maandenlang helemaal geen actieve buddys geweest. Maar ja, nu is er echt iets aan de hand en nu smsen we dagelijks @ mama1987: gadverdegadverdarrie. *insert kots-smiley* @ jent: graag gedaan hoor Ik denk dat ze dan wel even in het ziekenhuis moet blijven, ja! Maar er is nog heel veel onduidelijk. Ze weet zelf niet eens wanneer ze ingeleid wordt en dit wordt ook steeds weer verplaatst Wat leuk dat je cadeautjes hebt gekregen van het kraambureau! Ben benieuwd of ik dat ook ga krijgen Maar ze moeten eerst nog bellen Volgens mij ben ik daar erg laat mee, of niet? Er staat in de papieren dat ze in de 8e maand contact opnemen @ mam85: maagzuur heb ik ook ja. Bleeeeegh. Merk wel dat ik het erger heb als ik veel in het huishouden doe (en dus veel buk ) Goed braaf door mn knieën gaan helpt wel. @ Marjanne: hihi, jij klinkt altijd zo lekker vrolijk Ik maak tegenwoordig ook o-ver-al lijstjes van omdat ik het anders vergeet En dat terwijl ik normaal super-georganiseerd ben! @ Vinnies: grrrr das wel erg irritant dat je overal achteraan moet bellen @ smiley: hihi, wat schattig! Ik heb ook het idee dat ik voetjes te pakken heb soms. @ jolan: bleeegh, zulke dromen zijn vervelend. t Schijnt erbij te horen @ Stephanie: fijn, ook weer goed door de apk! Fijn om te lezen dat je hormonen wat meer in bedwang zijn. Vind het zo irritant om daar slachtoffer van te zijn, heb dan echt het gevoel dat ik mezelf niet onder controle heb . En zon druk kindje is heerlijk (behalve s nachts inderdaad, haha! Ons meisje denkt ook dat mijn blaas een trampoline is! ) @ Natja: grrrr . Wat vervelend! Maareh hoezo zou de glasplaat ineens niet onder de garantie vallen?! Wat een onzin zeg Ben je even 1000 euro armer @ heide: wat een goede tip, ik was nog aan het kijken voor een handig koffertje. En 10 euro is niet veel! Leuk dat je geslaagd bent voor shirtjes. Ik draag ook helemaal geen positie-shirts. Die zitten raar. Wel broeken hoor Maar gewoon mn eigen shirts, soms met een buikband als ze erg kort zijn geworden @ Rianne: ik zou toch maar eens de vk daarover bellen. Klinkt niet erg prettig namelijk Hier alles prima. Heb vanmiddag 3 wasmachines met babykleertjes/hydrofielluiers/beddengoed etc. gedraaid. Morgen nog 2/3 en dan is het klaar denk ik... Pffff... Maar het ziet er wel ontzettend leuk uit, die kleine kleertjes aan de waslijn Vrijdag heb ik een fotoshoot met m'n bolle buik, ben erg benieuwd! (van m'n man gekregen voor m'n verjaardag) Krijg ik ook eindelijk eens mooie foto's ipv die suffe foto's met m'n telefoon
jeetje natja dat is idd heel erg frustrerend, vooral als je weet dat jij er niets aan kan doen..... hopen maar dat hetlukt via de verzekering.