Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

volgens mij iets te veel in de zon gezeten en te weinig gedronken,
    voel het in mn hoofd....
    hele lichte zonnesteek?
    merk wel dat ik minder goed tegen de volle zon kan dan voor mn zwangerschap...

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mac: Internet ? Of een hema, blokker ... ?

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@rianne thanx, internet kan ik ze niet vinden, alleen als relatiegeschenk en dan moet je er gelijk 100 of meer bestellen,.... beetje overdreven, heb er maar 2 nodig hahaha..

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja inderdaad. Hmm misschien bij een sportzaak of een v&d ?
    Ow, of bij een speelgoedwinkel! Bart Smit ofzo!

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

heb ik eindelijk spel gevonden wat me leuk lijkt, bestata het niet als pc game

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Zo er is weer ouderwets veel geschreven, iedereen nu een beetje gewend aan het nieuwe uiterlijk? hihi :)

Tja lijstjes... had toevallig van de week een boodschappenlijstje gemaakt, was ik het lijstje vergeten :oops:
    Ik loop altijd mijn vaste route in de supermarkt en pak dan wat ik nodig heb.

Ga nu eens even kijken hoe ik een kaartje kan versturen, heb wel gelezen dat ik dat het beste via Greetz kan doen.

Oja @ Natja, tjee wat balen zeg! Daar zou ik me ook wel flink rot van voelen...
    Wij hebben ook net sinds dec alles binnen helemaal opgeknapt en af, zou ook niet willen dat alles weer aangepakt zou moeten worden, en dan dát geld :rolleyes: daar ga je toch ook niet vanuit na een jaar! Denk je net overal vanaf te zijn.
    Dikke knuf! (kan je vast gebruiken)

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik moet zeggen dat ik al wel aardig gewend ben aan het uiterlijk,
    alleen naar een album toe van iemand vindt ik erg omslachtig...

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik zag het laatst bij Bart Smit. Misschien kan je het daar even proberen. Deze balletjes waren trouwens van Diddle..

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik zal daar is kijken, maakt niet uit wat erop staat, het gaat mij om het functionele...
    dus didl is ok haha

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
  11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac hahah ja jij bent veel op zoek he hihi. Ik zou zelf niet weten waar je die kan kopen eigenlijk.

Die ballonnen leuk he maar mijn poezen die blijven er ook gewoon in liggen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ze zijn sowieso al bang voor ballonnen hahah dus dat komt mooi uit.

Over het uiterlijk van zp ik ben wel aardig gewend nu maar ik blijf die reclame irritant vinden. Het knippert allemaal als een malle...

Net lekker gedouched toen ik klaar was had mannetje het hele huis opgeruimd echt lief!

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Poe he dat was me wel ff een stukje bijlezen. Heb helaas niet alles bij kunnen lezen, op een gegeven moment nam ik het niet meer echt op.

Zo, wat een schok he, dat Sunshine al gaat bevallen. Ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen, en dan plotseling is het opeens zover. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ze zich snel ook weer wat beter voelt daarna.

Het lijkt er trouwens op dat het wat zwaarder aan het worden is voor de meeste dames, zo met die zware buik die ribben, maag en blaas verdrukt... En je moet hem ook nog eens meesjouwen!

Mijn vakantie was echt heel erg geslaagd, we waren naar Schotland geweest en het was echt supermooi. En we hadden ook nog eens geluk met het weer. Ik merkte wel dat ik even te veel aan het doen was toen we in Edinburgh het kasteel gingen bezoeken (dat ligt dus op een voormalige vulkaan, dus inderdaad heel veel trappen). Nou ging het echt goed met mijn bekken door de band en de oefeningen, maar dat klimmen ging toch echt wel lastig. Ik denk dat ik ook voorweeen heb gehad, en daar schrok ik nogal van, maar voor de rest rustig aan gedaan en toen ging het wel weer. Er zat ook een lekker zwembad bij het hotel dus dat was ook fijn!
    Voor de rest voel ik me ontzettend dik - ik hoor van iedereen dat dat best meevalt voor 7 maanden zwanger en als ik in de spiegel kijkt vind ik dat zelf ook wel, maar ik zit al op 13 kilo erbij en ik voel me ook echt lomp - ach ja die hormonen zullen ook wel niet helpen. Ik merk ook dat ik vocht vasthoud, vooral in mijn handen en armen. Zag dat sommigen van jullie ook al problemen met ringen hadden enzo... Iemand nog tips?

Nou dat was het wel weer, sorry voor het ego verhaal. Ik ga nu proberen de boel weer bij te houden want ik merk wel als je er eenmaal een paar dagen uitbent dan is het niet meer in te halen!

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kuide thanx

@aaliyah lief hoor van je mannetje

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@snieke fijn dat je het leuk gehad hebt!

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    was dat het soort balletje?

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kuide ja soiets ja

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Snieke zo te horen heb je een geslaagde vakantie gehad! Voorweeen ik zou echt niet weten hoe die voelen.
    Lekker ook dat je geluk had met het weer!

18. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Snieke, fijn dat je een leuke vakantie heb gehad, en idd wel je lijf in de gaten houden!

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Joanita: Dus dat komt neer op 2 dagen, toch?

@Jolan: Dat heb ik ook, die 20 weken echo lijkt zo lang geleden. Kun je nagaan hoe langzaam die laatste 10 weken gaan. ;) Al gaan ze ergens ook wel weer heel vlug, te vlug…

@Rianne: Jawel, er staat daar (op mijn werk) een toiletborstel met chloor ernaast!
    Idd een hele planning, maar dat zal zichzelf allemaal wel gaan wijzen toch :)

@Natja: Dat is balen, € 900,00… Hopelijk kun je wat met je verzekering regelen.

@Heide: Inderdaad, de schoonmaakster was ’s morgens geweest en komt zaterdag pas weer. Kon ik het lekker zelf doen… :(

@Marb: Ben maar blij, vingers als worstenbroodjes zijn echt niet charmant :)

@Aaliyah: Nee is niet raar, is toch juist lief dat je aan haar denkt!

@Mac: Heb ze laatst bij de Intertoys gezien!

@Snieke: Fijn dat je vakantie zo leuk was!

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Over werken: Ik ga dalijk 18 uur werken, 2 dagen van 9 uur. Misschien dat ik na een tijdje een half of heel dagje extra ga werken. Maar het lijkt me nu al moeilijk om haar 2 dagen te moeten missen :oops:

Deel Deze Pagina