Welkom Oekoek en Celinaaaa, gefeliciteerd! Kunnen jullie het al bevatten? Pixie leuke blog, heb hem net even doorgelezen. Volgens mij hebben we dezelfde voornaam of niet? Groetjes
Dat is natuurlijk wel een voordeel. Ik ga het in ieder geval proberen, maar gaat het moeilijk dan blijf ik ook niet aanmodderen hoor... Dan is de fles ook een prima optie. Met de borst raak je daarentegen te zwangerschapskilo's vaak net iets sneller kwijt.. Dat lijkt me ook wel wat haha.
hier precies zo... ik heb het 1 week geprobeerd, ook gekolfd maar er kwam niet genoeg voeding uit. Mannetje kreeg het daardoor slecht, werd slaperig enzo... toen op flesvoeding en meteen een heel ander kind...
@ Meris, Die kilo's zijn bij mij geen probleem, heb een super snelle stofwisseling. Ik kan eten wat ik wil maar kom geen gram aan. Maar ik wist niet dat je daardoor sneller je zwangerschapskilotjes eraf kreeg. Grappig xx C.
Dankje, vind ik zelf ook Ik ben nog bezig om een "werknaam" te bedenken voor de baby. Want ik vind het zo afgezaagd om het steeds over 'de baby' te hebben. Ik wil liever iets persoonlijkers. Iemand suggesties? xx C.
Vloertje ligt erin, ziet er echt super uit! Zal morgen proberen om er een foto van in mijn album te zetten. We gaan dalijk met vrienden wokken, heb er zo'n zin in! Alleen wel jammer dat de biefstuk nu niet voor mij is.... -x- MissQ.
Ja, inderdaad, laat het er graag voor staan! Maar niet getreurd, ze hebben er zo veel lekkers, kan ik vast niet allemaal op! Ik denk dat ik in ieder geval een stukje gebakken zalm neem en de gamba's, die zijn altijd zoooo lekker! Weet je waar ik trouwens ook "last" van heb? Ik vind pittig eten ineens zo lekker, dit zal toch niet schadelijk kunnen zijn voor dat ukkietje in me? -x- MissQ.
Yes, ik word ook een juni mama! Vanavond lekker uit eten met m'n schoonouders om het te vieren. Het is zo spannend. Mn man dacht dat ik hem voor de gek hield, dat het streepje op de test niet echt was. Ik heb vanmiddag de test gedaan, niet eens ochtendurine en het streepje was superdik. Toen ik de test gedaan had, dacht ik, het zal wel weer een teleurstelling zijn ,net als 2 maanden terug. Ik wilde de test al weggooien en had nog niet eens de uitslag verwacht. Binnen nog geen 30 sec. stond het streepje er al. Zijn jullie mannen ook zo voorzichtig? Mijn man durft zijn gevoel er nog niet aan toe te geven, want stel je voor als het mis gaat, het is nog zo pril. Ik probeer hem te overtuigen dat hij ervan moet genieten.
@ MissQ, pittig eten kan geen kwaad voor je kleintje hoor. Alleen kan je er zelf wel een beetje last van maagzuur van gaan krijgen maar dat staat los van elkaar. @ Nic1, Gefeliciteerd! Welkom hier, Ja, mijn mannetje hier moet het ook allemaal nog zien. Ik heb zelf natuurlijk ook de angst dat het mis gaat maar toch, ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. xx C.
Zou iemand mij op de juni lijst willen toevoegen? Ik ben 26 jaar, 1ste kindje TB en BV Ik denk dat de uitrekendatum 4 juni is.
Nic 1: gefeliciteerd! Hier kunnen we het allebei nog niet echt bevatten. Mn vriend kwam vanochtend uit de badkamer met een test, en hij vond dat het tijd werd dat ik eens ging testen Sloeg nergens op want mn nod is pas ergens 1 okt. Het was ook nog eens een digitale test, en die had ik nog nooit gedaan, en ook niet de gebruiksaanwijzing gelezen. Dus ik dacht dat ik over het staafje moest plassen en dan in de houder moest doen: niet dus.. Gaf ie error aan! Maar omdat ik dus het staafje niet in de houder had, had ik wel 2 dikke blauwe strepen zien staan, maar ik dacht ook: het is niet voor niks een digitale.. Dus misschien betekenen die streepjes niks.. Na een uur nog een test gedaan en toen stond er toch echt duidelijk: zwanger! Oh, zou iemand ook zo lief willen zijn mij op de lijst te zetten? Ik ben 26 jaar, 2de kindje, TB en BV en ik denk dat de uitrekendatum ongeveer 9 juni is.
Jippie! ik mag ook bij de juni 2009 mama's. Zo onwerkelijk allemaal ik had het deze ronde echt niet verwacht en dan toch... pfpfppfpfff ik kan het echt niet bevatten... X Inger
Oekoek, Celina, Nic en Inger gefeleiciteerd hopelijk mogen we met ons al over een maand of 8 een mooi gezond beebje vasthouden. xxx Joyce