Anoniempjuh, lees net dan je per ongeluk bent ingelogd op profiel schoonzus. Als je slim bent klik je onderaan deze pagina (!nadat je je laatste bericht hebt getypt met haar profiel ) op: "geen abonnement meer op dit onderwerp". Als je dit namelijk doet, krijgt ze niet na elke reactie een mailtje in haar inbox. Succes en hopelijk wordt je niet gesnapt Liefs Anna
Grappig dat jullie ook die testdrang hebben zeg. Als ik me onzeker voel, doe ik gewoon een testje Ik denk dat ik mezelf daarmee ook test Queen mag noemen, want ik kom sowieso uit boven de 10 Genoeg gebiecht voor vandaag Liefs Anna
bedankt neej het staat geabbonneerd op mijn mailadres als t goed is, want bij haar staat onderaan ook niet fde link dat ik t abbonneren kan stop zetten alleen dat ik me kan abbonneren op dit onderwerp, ach zal t wel even zeggen als ze thuis is haha. wandelse met de hond
Als er alleen staat " abonneer op dit onderwerp" dan is het goed, want dan staat ie al uitgeschakeld. Sowieso wel handig om ff te melden Liefs Anna p.s. ik had al met de hond gewandeld, maar niet op de hei
haha ik ga straks de hond uitlaten, hey mac ga jij naar de roosendaalse hei?daar ga ik wel s met de hond heen als ik bij me ouders ben...waar in nu woon is geen hei hahah alleen aangelegd bos... nou ga er maar weer s vandoor.. zijn er hier ook mensen die net als mij maar 2 testjes hebben gedaan, vole me bijna een buitenstaander zo haha
nog meer dames die op dit moment zo ontzettend beroerd zijn. Niet alleen in de ochtend maar de hele dag door, vooral 's avonds. Vandaag ook maar niet naar mijn werk, een dagje op bed liggen. Bij mijn 1e zwangerschap (zoontje inmiddels 21 maand) was ik ook wel misselijk maar niet zo erg... Ben morgen 1 week non stop misselijk. Heeft ook iemand ervaring met Granules van VSM mama? Schijnt te helpen. Ik laat het vanmiddag voor mij halen...... Ben benieuwd. Maar hoe dan ook, zo trots als een pauw om weer zwanger te mogen zijn hoor......
He meiden, ben ik weer... Hugo ligt in bed... kan mam's f op 't forum! Was vanmorgen bij Kruidvat en wilde bijna een test kopen... Heb 't niet gedaan, hoor.... maar ik ben zo onzeker... Ik wil best een beetje misselijk zijn, eigenlijk... of in ieder geval een beetje van iemand hier overnemen... Soms heb ik 't idee dat al mijn kwaaltjes (en 't zijn d'r al niet veel..) in 1 keer weg zijn...! Vanmiddag ga ik lekker met mijn moeder, tante en nichtje naar Ballorig, kennen jullie dat? Groetjes Niki
Ik ga het grote nieuws trouwens komende zondag aan mijn moeder + vriend vertellen (tijdens een etentje bij ons thuis)
Goedemiddag iedereen; Ik ben een paar dagen goed misselijk geweest. Ik was nog wel zo blij dat ik daar geen last van had! Maandag moest ik een sprintje trekken naar de wc en sindsdien is het er niet veel beter op geworden. Heb nog steeds grote moeite met eten, brandend maagzuur, moe, pijnlijke borsten en de hele dag door misselijk. Maar toch ben ik net zo als veel van jullie super onzeker! Dinsdag moet ik naar de gyn (21ste), de week erop naar de VK (28ste). Ik hoop dat ik dan een echo krijg. Ik denk dat het wel fijn is als je het met je eigen ogen kan zien... Gisteren bij vrienden van ons de pretecho op dvd zitten bekijken van hun kindje, zo mooi om te zien! Had deze week een week vrij, helaas kan ik er niet zo van genieten als dat ik zou willen. Lig eigenlijk het meeste van de tijd op bed, voel me soms een gigantische nietsnut, er komt ook niets zinnigs uit mijn handen Ik heb ook de drang om te testen, ik heb er onderhand al een stuk of 7 gedaan... Soms kan ik het niet laten om even een ovulatie test te gebruiken, die slaat dan ook super positief uit, heb ik toch nog een beetje kunnen voldoen aan mijn "drang"
Hier ook erg beroerd maar af en aan. Ene dag niet andere wel. De granules heb ik gisteren ook gekregen, helpen wel een beetje. Heb ook bellypops besteld (zwangerschapslollies) deze helpen beter moet ik zeggen. www.bellypop.nl (of pops) moet je even googlen.
ik heb gister ook nog maar ff testjes gewaagd ..was/ben ook zo onzeker waarschijnlijk omdat ook ik weinig tot geen klachtjes heb...sommige zeggen wees blij...ben ik ook maar het maakt je ook onzeker of het wel allemaal goed zit...maar mijn test gister spatte er vanaf dus dat gaf me wel weer een beetje een geruster gevoel
ja ik ben naar rosendaalse hei geweest is 20 min rijden bij ons is ook alleen stukkie aangelegd bos, nietzo veel dus. waar woon jij ook al weer? xxx
zo heerlijk gewandeld hier. net moeders voor moeders hier in de buurt gebeld, want het wachten duurde me te lang. heb a.s. maandag een afspraak om 12.00 hier thuis en als het goed is kan ik die dag gelijk beginnen. eindelijk iets wat het bevestigd voor mijn gevoel, buiten de 6 testen om dan haha. vk duurt nog zo lang. heb net ook het dagboekje wat ik had gekocht al zover ingevuld tot en met vandaag. super leuk dagboek is dat het heet zwangerzapnotities. misschien een idee voor jullie?
Daaaaaaag meiden! Hier ben ik weer! Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Werken die lollys echt? Ik ben ook de hele dag misselijk, maar moet dan niet aan lollys denken Ik zal es ff googelen.. Oja, lach me rot om jullie getest Die krengen zijn zo duur joh..
Hoi Allemaal..... Weer ontzettend veel gelezen (haha). Hier zijn enkele kwaaltjes weer terug gekomen....Ben na elke maaltijd behoorlijk misselijken kan nagenoeg geen tandpasta in m'n mond verdragen (kokhalzen). Gisteren MvM geweest en natuurlijk getest, dikke vette streep Dat was voor mij de derde test. Enne, ik moet zeggen dat het wel lef hebben is om die flessen dichterbij te ruiken dan een halve meter...Ik vond ze zo al stinken Wat betreft mijn werk, ik heb het al verteld omdat ik in de kinderopvang werk en als ik ineens misselijk wordt bij verschonen ed vind ik het wel zo prettig als mijn collega's op de hoogte zijn Verder heb ik voor mijn dochtertje een shirtje met de tekst "ik wordt grote zus" en bij mijn zoontje staan de cijfers 1-2-3 en achter 1 de naam van hem, achter 2 de naam van onze dochter en bij 3 ......... Deze heb ik besteld bij www.simplycolors.nl
Voor alle nieuwe gefeliciteerd! @gabje: ik heb ook maar 2 testen gedaan hoor. Je bent niet de enige. @ friezin: het voelt nu gelukkig ook echt als een andere vermoeidheid. Mijn zus zal waarschijnlijk volgende week al bevallen van haar 3e kindje en das natuurlijk even de praat van de dag binnen de familie. En ik denk steeds maar: Jullie moesten eens weten dat ik ook zwanger ben Nu gun ik haar nog even alle aandacht, zolang ik straks maar alle aandacht krijg Volgens mij verwachten ze het ook nog niet. Ben wel benieuwd naar de reakties als ik het eindelijk kan vertellen. Eerst de 1e echo afwachten van 6 november. Mijn vader is dan ruim een week later jarig en ik vind het dan wel een leuk moment om te vertellen. Moet enkel nog bedenken hoe ik het ga vertellen. Gelukkig heb ik nog ff. Groetjes girafje