@ Snieke lekker genoten van je vakantie lees ik heerlijk @ Mac idd de speelgoedzaken afgaan daar krijg je zoiets meestal wel
@ mama: dat zijn 2 dagen van 8 uur dus ongeveer 24 uur in de week (HOOP IK) natuurlijk, lijkt me niet fijn om me kleintje nog meer weg te brengen naar schoonouders, fsn is het zo is breng kleine rond half 2 weg en als vriendlief klaar is met werken dan gaat hij hem halen, das ongeveer 5 uurtjes hoop ik als hij niet te veel files heeft met het werk natuurlijk want das als chaffeur. en de weekenden hoop ik dat vriendlief gewoon vrij is msischien dat hij af en toe eens een zaterdag moet werken maar dan probeer ik een nachtdienst te draaien of zo verder het weer is hier helemaal omgeslagen flink wat omweer en heftige regen, we weten nu wel dat het dak van onze partytent water dicht is. gelukkig goed ik ben film kijken op rtl 5 is best een leuke heb ik geloof ik al vaker gezien tot morgen weer
He Rianne, Ik wil niet vervelend zijn maar dat kunnen tekenen zijn van een zwangerschapsvergiftiging zijn, maar de pijn in je bovenbuik kan ook komen door je maag dat die wat in de knel zit. Maar ik zou wel de vk bellen je kunt beter 1 keer te vaak bellen als te weinig. Pijn in je bovenbuik moet je sowieso volgens mij melden bij je vk. Ik had dat laatst 's nachts in een keer hevige bovenbuipijn en rugpijn en waarschijnlijk kwam dat doordat ik iets verkeerd had gegeten. Maar ik was dus bang dat het met mijn hoge bloeddruk had te maken. Zou gewoon morgen even bellen succes. Balen van de kookplaat, dat zou toch niet zomaar mogen. Ik zou de verzekering sowieso bellen.Succes. Wilde ik vanavond frieten gaan halen bij de frietenboer krijg ik mijn schoenen toch niet aan . Dus moet morgen eens op zoek naar andere schoenen, waar ook nog mijn zolen in moeten dat wordt een drama. xxx joyce
snieke, wat fijn datje vakantie zo goed was mama1987, ja misschien gaan die laatste 10 weken juist weer snel. En ja wie weet hoef ik nog maar 8 weken (of 12.....) werken, ik ga straks 2,5 dag werken. Woensdagochtend, donderdag en vrijdag. Ben benieuwd hoe het bevalt. Moet nu nog 7 dagen werken en dan vrij tot aan januari. Vraag me wele en beetje af wat ik de komende weken moet gaan doen...... Heel veel uitslapen dan maar haha. Verder had ik het net met mn man erover dat ik me zo slecht kan voorstellen dat we straks gewoon een eigen kindje in ons armen hebben. Vind het zo bizar om voor te stellen. Ik KAN het me gewoon nite voorstellen eigenlijk. Eigenlijk is het gewoon een droom. Word helemaal gelukkig als ik eraan denk!!!! Sorry, hou nu op met mn hormonen gedoe hahha. Maar hebben jullie dat ook? Dat je het je eignelijk niet kan voorstellen?
Marb, leuk het adres van Sunshine... wat zal ze opkijken van alle kaartjes... Heide: ik moet nog 6 dagen werken. 3 hele dagen en 3 halve dagen Mac, fijn dat alles weer goed was bij de vk Jent, leuk dat je weer even komt kijken! Rianne... een alienbuik? Laat je meisje het maar niet horen Mooie buik Mac... had je trouwens heel anders voorgesteld Sanne, super dat het bij jou ook goed was bij de vk Marb, misschien vragen aan een moderator of ze morgen het 06 nummer willen verwijderen ofzo? je weet maar nooit? Gatver, mama1987.... dat ze dan ff zorgt dat ze het netjes achterlaat... Leuk, Inger, had het hier al gelezen in de krant. Zitten jullie ook allemaal dichtbij elkaar Natja, hier ook een scheur in de glasplaat. Snieke, fijn dat je vakantie zo leuk was... werken... ik ga 2 jaar ouderschapsverlof opnemen voor 0,1 fte en werk dan 2,5 dag of 3 hele dagen, dat zijn ongeveer 12 lesuren. Openen mama topic allemaal eens dus dat we gezellig wachten op de laatste mama en baby. Doen we goed Kunnen we het topic mooi openen met een volledig lijstje. Yeah... helemaal bijgelezen. Was weer veel gekletst dames, gezellig.
Jolan, ik had dat gevoel heel erg bij de 1e... Toen ik mijn laatste dag gewerkt had en naar huis reed, moest ik gewoon huilen in de auto en dacht echt: nu wordt echt alles anders, nooit wordt het meer zoals het was... Kom gewoon terug als mama
haha jullie stellen me allemaal anders voor, ben benieuwd hoe jullie me bedacht hadden dan. haha, ik geef jullie toch geen verkeerd beeld? moet zeggen dat ik er niet op mn best op sta maja.
Sorry meiden...dat k weer niet ga reageren...maar heb gewoon geen tijd om alles bij te houden hier! Ik wilde echt gaan bijlezen...maar 30 pagina's vind ik nu gewoon een beetje veel Hoop dat jullie het niet al te erg vinden! Kus!
echt raar had net toeschiet reflex ofzo.. tinteling in mijn borsten en beginnen ineens te lekken!! 4e set zoogcompressen vol voor vandaag.. :S
gaat goed dan zag je een huilende baby op tv ofzo? Hier nog helemaal geen melk gezien... is ook niet nodig
uhm nee zag geen huilende baby! niet eens... hier lekken ze al sinds 19 weken.. fijn om te weten dat er wat uitkomt.. maar de lekkages zijn iets minder fijn
Heb net de vk gebeld, moet straks even mijn bloed en urine laten onderzoeken. Ga om 1 uur weg van mijn werk.
Goed dat je gebeld hebt, Rianne! Ben trots op je Nou maar hopen dat er niks is natuurlijk. Succes straks!