Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @ marb het kwam niet bemoeizuchtig over hoor, gewoon lief en bezorgd hihi. En ik ben wel iemand die het niet wil verpesten voor andere zeg maar en daarom mezelf weleens wegcijfer, maar goed ik ben er wel achter dat ik daar alleen mezelf mee heb. Dus ik doe dat niet meer. Leuk he al die klein dingen aan de waslijn, ik heb al een hoop gewassen, wilde me kast zo graag vullen hihi. Ben benieuwd naar je foto`s
    @natja wat vervelend zeg, sterkte, hoop dat je verzekering wat kan doen.
    @BUDDIE, ik weet ook niet hoe dat zit, kan je geen mail sturen ipv bellen dan bellen hun jou wel als het uitgezocht is? Mooie box.
    @snieke mooi dat je vakantie leuk was. Enige tip die ik heb gehad voor het vocht is veel water drinken. Verder zou ik het niet weten.
    @inger, heb het gemist gisteren was in slaap gevallen! Was je goed in beeld?
    @mac ik had geen beeld voor me, dus ik heb nu gewoon het beeld van de foto en dat is een leuk beeld hoor!
    @rianne sterkte bij de vk. Hoop dat alles goed is. DOe rustig aan en hou ons op de hoogte.
    ZO ik ga maar eens aan het werk.

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rianne, de aerosleep hebben wij ook. Die gaat er inderdaad af in de kraamweek. Vind ik niet zo heel erg, leg hem er later wel weer op. Bovendien gaat beeb de eerste paar dagen 's nachts bij ons op de kamer :D
    En ik zou idd even de VK bellen!

Ff vraagje trouwens. Mijn verlof valt precies in de periode dat ik normaal vakantie op zou nemen. Die uren die ik dan op zou nemen mogen ze toch niet zomaar van mijn uren aftrekken? Ik krijg daar heel veel vragen over namelijk, hoe dat geregeld is met mijn vakantie uren.

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hihi thnx Marb. Ik vind het altijd zo erg om te bellen .. wil niet zeikerig overkomen enzo. Ik ga er vanuit dat alles goed is hoor maar wil het even laten checken. Ik hou jullie op de hoogte.

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh zie net dat je gebeld hebt Rianne! Goed zo!

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @inger: Ships ben het helemaal vergeten te kijken.. en toen ik hier op ZP keek was het al te laat.. baal want had het graag willen zien. Kan ik het nog zien via uitzending gemist ofzo?

@Rianne: goed dat je gebeled hebt meid! Beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig... en trouwens.. hoe vaak bel je d'r nou? Nooit toch? Je bent geen zeikerd dus :). Houd je ons op de hoogte hoe het gaat?

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Oh ja yippie! Vandaag 32 weken alweer :) nog minder dan 60 dagen te gaan... SPANNUNNNDDD

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    goedemorgen

ik probeer wat reacties te geven..

snieke: klinkt als een leuke vakantie!!

jent: gezwollen voeten?? dat is lastig. gelukkig hier nog geen last van. (ietsie pietse savonds) ik weet nog vd vorige keer dat ik de laatste 4 week op sloffen heb gelopen hahaha..

jolan: haha lekker blijven dromen hoor. die droom word over een paar weekjes werkelijkheid..
    (al ben ik er zelf wel achter dat niet alles zo roze is al altijd beschreven word)
    je zult vast helemaal in de wolken zijn.. er lekker van genieten.. en laat je zelf ook in de watten leggen dan.. ;)

basmalah: feli met je 32 week

mac: mooie buik!

kuide: laat je nog wat melk over voor je baby straks :) . of moeten ze dan alles uit de compressen wringen

rianne: suc6

hier maar een poetsdag vandaag..verder weinig nieuws.
    ik hop dat ik vandaag nog ff naar de wc mag.. (heb flink last vd buik)

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen,

Rianne: goed dat je gebeld hebt meid. Heel veel succes!!

Basmalah: gefeliciteerd met je 32 weken

Inger: helaas niet gekeken was al in slaap gevallen. Is het nog terug zien op programma gemist???

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Uitzending gemist: op hart van nederland.nl kun je de uitzending bekijken.

Heb het net gezien inger, erg leuk en allemaal best dicht op elkaar uitgerekend ook, leuk! :D

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Snieke: Fijn dat je vakantie leuk is geweest, kun je er weer effe tegen he :D
    Kan me trouwens voorstellen dat de trappen erg veel waren... ben al moe als ik naar de zolder moet (2 trappen) :oops:

Werken: ik ga straks 22 uur werken, aangezien ik onregelmatig werk heb ik helaas ook veel halve dagen erbij zitten, weet dus niet hoeveel dagen zeg maar.. op maandag heeft mijn man papa-dag en de rest mag ie naar oma :D

Jent: poeh nu al geen schoenen meer, wordt tijd dat het zonnetje komt voor jou dan, kun je slippers aan ;)

Jolan: ik kan het me ook nog steeds niet zo goed voorstellen hoor.. als ik het bedje zie kan ik me slecht voorstellen dat daar dadelijk echt ons kindje in ligt :D . Lekker nog even genieten van het zwanger zijn nu, ik denk dat ik dat gevoel straks ook wel zal gaan missen :oops:

Mac: haha, vreemd dat je inderdaad bij iedereen een gezicht voorstelt en dat dat dan natuurlijk nooit klopt!

Rianne: Goed dat je eve gebeld hebt, hopelijk valt het allemaal mee! Maar dan heb je in ieder geval zekerheid!

Nathalie: Je vakantie-uren heb je evengoed recht op! Kun je misschien nog achter je verlof aan plakken?

Basmalah: gefeliciteerd met je 32 weken! Gaat snel he!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Heide, ik zou mijn dagen er achteraan kunnen plakken maar als ik terug kom is het begin schooljaar en tot half oktober erg druk. Dus ik ga 1 dag in de week minder werken van mijn uren en van de rest neem ik later een keer op.

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ja Lastig he dat schoenen niet passen ik ga zo testen of ik ze 's ochtends nog wel aan kan, dan moet ik alleen wat voor's avonds wat te verzinnen hihi.

Inger ben ik helemaal vergeten om te kijken, dan ga ik zo op internet even kijken.

Fijn Rianne dat je terecht kunt en zo zie je ze laten je toch komen dus is alleen maar goed dat je gebeld hebt. Dan vinden zij iig dat alles gecontroleerd moet worden. Wat ik trouwens erg goede zaak vind.

Nathalie je hebt gewoon nog recht op die vakantieweken. Ik heb daarom deze week vakantie en ik plak er nog 1 aan mijn zwangerschapsverlof en ik pak eind oktober nog een weekje extra zeg maar. Ik weet niet hoe het bij jullie vakantieplanning normaal zit maar ik moet het nu al wel vastleggen.

Heide ik heb trouwens kraamzorg van de thuiszorg westelijke mijnstreek/middenlimburg.

Marloes ja het is toch wel leuk de site, het enige dat is dat er vaak zoveel geschreven wordt en ik de tijd niet heb om het bij te houden. Maar ja heb nu vrij en dan moet ik vanaf volgende week nog 3 weekjes werken en dan ben ik met verlof ik denk ja dan ga ik me toch maar eens melden dan kan ik tenminste hier af en toe gezellig meekletsen.

xxxx Joyce

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    wat voor onderwijs werk je?

in het basis krijg je max 3 weken terug van de grote vakantie
    in het voortgezet krijg je alles terug (aansluitend)
    in het mbo niks! Staat in de cao volgens mij.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    verlof en vakantie is in een aantal sectoren niet zo geregeld dat de vakanties niet door tellen in je verlof, waar het onderwijs er dus 1 van is... helaas

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik werk op een mbo school.
    Op mijn verlofkaart zijn de uren niet afgeschreven.
    We geven meestal een aantal weken van te voren de vakantie door en dan werkt mijn LG de kaart bij.

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

die vakantie uren blijven gewoon staan, en kun je dus andere keer nog opnemen!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow lees net dat onderwijs anders kan zijn hihi.

@inger ik heb je gezien, leuk hoor!
    mn man zij wat zit er in hun douchewater, dat ze allemaal zwanger zijn......

@basmalah gefeliciteerd met je week verder..

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

gister was het zulk mooi weer, en nu is het alweer bewolkt.... grrr.....
    nouja ik ga straks toch ff wat kantoorwerkjes doen op mn werk, geen bal zin in door de hele situatie maar wil het toch netjes achterlaten, voor de bewoners....

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Inger heb je gezien! Leuk!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    misschien overleggen met haar. Denk dat je de weken dat de school echt dicht is, die weken kwijt bent... maar wie weet, kun je er nog een paar weken extra uitslepen.

Belachelijk vind ik het wel. Ik krijg nu 7 weken achter mijn verlof aangeplakt, terwijl mijn collega die in november bevalt, en dus de herfst en kerstvakantie (en voorjaarsvakantie) samen 3 of 4 weken gewoon mist!

Deel Deze Pagina