@inger: heb je gezien Leuk hoor!! Wat betreft de vakantiedagen. Ik heb ook nog iets van 4 weken staan voor dit jaar, en ik zou nog 3 weken achter mijn verlof willen plakken. Maar aan de ene kant vind ik het een beetje lullig, aangezien ik sinds begin van mijn zwangerschap in de zw zit.
Tja als het kan waarom niet Smiley. ik heb nog 290 uur, komt neer op 7 weken. Ik wilde er eerst ook een aantal achter mijn verlof plakken, maar omdat het dan echt een drukke periode is heb ik besloten dat niet te doen.
Ik ga 1 dag minder werken en zo mijn uren op maken en dan kijk ik eind oktober of ik nog een extra weekje kan nemen Ik voelde me erg schuldig tegenover mijn collega's
Hier giga in de min uren, dikke baal. Maar binnenkort gesprek op werk over hoe en wat na m'n verlof. Je hebt gewoon recht op je 16 weken verlof en de uren van vakantie en zo zouden moeten blijven staan. Gister helemaal vergeten naar hart van nederland te kijken!!! Moet nu rennen, even opmaken (net wezen zwemmen) en dan naar de bedrijfsarts. Tot later!
@nathalie, ja zo kan het ook, maarja schuldig voelen tegenover je collegae moet je niet doen, zij hadden het waarschijnlijk ook gewoon gedaan....
@rianne, goed dat je gebeld hebt! Succes! @inger, ik heb jou en je team gezien hoor! Zitten nog best veel dicht bij elkaar! Leuk is dat! @Nathalie, het gaat om jou leven, jou kindje, als je t nodig hebt vakantie op te nemen, moet je dat doen. Denk niet dat iemand je het kwalijk zal nemen. En idd wat mac zegt, ze zouden hetzelfde doen als het om hen ging.
@stephanie succes bij de bedrijfsarts! aahhhh ik heb geen zin om ff naar mn werk te gaan.....moet helaas wel ff...
@mac.. ik ken het... ik moet om 14.00 even 4 uurtjes werken maar de zin wordt steeds minder. Ben ook zo moe na die 4 uur. Ik ben echt net een half uur wakker, geslapen van 23.30 tot 10.15. Werd helemaal warm bezweet en met tintelend hoofd en armen/handen wakker. Heel raar gevoel.. Ging na het douchen en wat drinken wel weer weg.
Ik denk dat het op zich wel zou kunnen. Maar ik heb niet echt een bepaald aardige afdelingshoofd (toont totaal geen begrip en noem maar op) Dus als ik aankom dat ik eventueel vakantie willen inplannen na mijn verlof zou ik meteen te horen krijgen: tja je zit al sinds begin van je zwangerschap in de zw en dan wil je nog eens vakantie hebben Zo is die vent!! Mac: werk ze dan voor even.. Kuide: gelukkig gaat het wel weer
Nog even een vraagje.. Ik ben de laatste dagen echt behoorlijk prikkelbaar, snauw wat af en ik kan weinig hebben. Hebben er nog meer van jullie hier last van? Voel me soms zo lullig tegen over vrienden en collega's.
@kuide: hihi heb ik hier nu ook ff last van, me schoonmoeder probeert me al hele ochtend te bellen, maar heb er geen zin in dus neem ook niet op hahah.... die hormonen hahaha...
Balen he zo'n scheur in je kookplaat! Is het bij jullie ook spontaan ontstaan? Krijgen jullie het wel vergoed?
Ik zei het toevallig gisteravond tegen mijn man. Bij ons is het al ons 4e kindje, maar ik kan het me nog steeds heel moeilijk voorstellen.
hey meiden wilde ff zeggen dat ik ook net me kaartje heb verstuurd via greetz en morgen komt hij binnen als het goed is ben nu weg naar het zh gezellig een dagje ziekenhuizen :S
succes gabester! in het ziekenhuis. @rianne jij ook succes bij vk straks @aaliyah veel plezier bij de vk!