ik zie ineens dat ik een grote blauwe plek op mijn buik heb, bedacht me dat ik dinsdag een elleboog in mijn buik had gehad van een boos kindje.. Ik heb A neg bloedgroep.. en meot volgende week voor dat rhesus antistoffen controle prik gedoe. Maar staat me iets bij van vallen/harde schop of klap op je buik dat je dan moet bellen? Verder is alles goed op die grote blauwe plek en een beurs gevoel na Moet ik dan gaan bellen of gewoon volgende week naar de afspraak?
@kuide je kunt ff bellen, maar als je de kleine goed voelt en verder geen klachten heb zal het wel goed zijn.
heb gebeld en moet langskomen omdat het een "trauma" is geweest. En dit kan gevolgen hebben.. pfff wordt ik doorverbonden naar afspraken balie, hangen ze op. Nou heb ik helemaal geen zin om terug te bellen hahaha Ga toch maar doen.. kan ik gelijk me werk afbellen voor vanmiddag die zullen ook wel denken :S
Kuide: ik zou gewoon voor de zekerheid een afspraak maken hoor. Jij hebt aan ze uitgelegd hoe of wat en dan moeten zij maar beslissen of je direct gezien moet worden of niet. Aaliyah: succes bij de vk Gabester: succes in het ziekenhuis
Succes kuideboikibi. Aaliyah en gabster ook. Inger leuk dat handbalteam van jullie, dan mogen gelukkig degene die normaal op de reservebank zitten nu ook spelen.haha xxx Joyce
Hi Meiden, bedankt voor al jullie leuke reacties Het was echt grappig om te doen maar hoe gaat het hier veder allemaal? ik ga vanavond naar een informatie avond van de VK, zijn jullie daar ook al wel eens geweest? Heeft dat nut? groetjes Inger
@ Nathalie: Ben je niet toevallig lid van de bond? Dan kun je hun om advies vragen. Heb het zelf gelukkig zo kunnen regelen dat mijn verlof pas na de vakantie ingaat, ik was anders de twee weken van de meivakantie kwijt geweest. @ Snieke: Fijn om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ben zelf ook al behoorlijk aangekomen, ben er ook niet echt blij mee. @ Natja: Balen van je fornuis. Hoop dat je wat kunt regelen met de verzekering. @ meiden met afsrpaken: Succes @ Kuide: Goed dat je gebeld hebt. Hoop dat de blauwe plek geen gevolgen heeft voor de kleine Ga zo even inkopen doen bij de Hema. Lang leve kortingstickers!!! liefs girafje
zo ik ben gisteravond mijn nieuwe nichtje wezen bewonderen, het is een heel mooi en fijn poppetje! ze is 2980 gram en 49 cm, ze had wel vruchtwater in de longetjes gekregen maar verders ging alles goed. voor mijn schoonzus was het erg zwaar ze heeft ook veel last van de wond. ze heeft de ziekte van chron en al aardig wat littekens op haar buik vandaar dat het waarschijnlijk meer pijn doet. @kuide mooi buikje! nou ga ik even bijlezen wel 12 pagina's!
@mama1987 haha tja die ringen gaan strak zitten he?! mijn trouwring hangt alweer een paar weekjes aan mijn ketting! @sanne fijn dat alles goed was bij de vk. @basmalah het was wel toeval dat ik gelijk als mijn schoonzus zwanger was. zij was al 3 jaar bezig en bij mij was het ronde 1 raak en bij haar hadden ze al gezegt dat het waarschijnlijk niet ging lukken. @girafje die klachten die jij omschrijft heb ik bijna allemaal alleen heb ik geen hoge bloeddruk, erg vreemd. @inger ik lees het nu pas, heb je dus niet gezien op tv.
Heb hormonen-bui vandaag. Moet al de hele dag om vanalles huilen. Snap er helemaal niks van, heb het alleen in het begin van m'n zwangerschap een beetje gehad, maar nu word ik er helemaal gek van. Misschien spanning van afgelopen tijd die eruit komt, maar ik vind het zwaar irritant. En ga nu weer huilen omdat ik het zo vervelend vind dat ik steeds moet huilen
Herken het helemaal!! Gewoon lekker huilen.. lucht op.. tenminste bij mij. Zit nu te janken omdat ik lees dat jij moet janken haha.. wat een drama's! succes!
@nathalie hoe kan jou lg nou zeggen wanneer je weer moet beginnen, dat kunnen ze pas zeggen als je bevallen bent. @mama1987 wat een vieze postbode! @mam85 ik ben nu bevriend met rennie . @rianne jeetje dan blijf je best veel werken! ik blijf 2,5 dag werken. @natja jeetje wat een geld voor zo'n plaat en zo snel al.