Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aaliyah je kan ook een smsje sturen naar sunshine heb ik ook gedaan het nr. staat op pagina 1724 of 1725 zag ik.
    @rianne met die klachten zal ik toch even contact pnemen met de vk beter een keer teveel als te weinig.
    @mac wij verkopen die stressballen op mijn werk, ik werk in het winkeltje van een ziekenhuis. misschien bij de expo ofzo.
    @snieke fijn dat je vakantie geslaagt was!

meiden ik zou eind mei een weekendje naar duitsland gaan met mijn vaders familie, maar ik ga het afzeggen denk ik. ik voel me eigen gewoon niet tof en zie het niet zitten om dan nog weg te gaan.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mandy, dan moet je dat doen meid! Als je er nu al tegen opziet, denk ik dat het beter is als je gewoon voor jezelf kiest. Kan je het niet zo regelen dat, mocht je je tegen die tijd super goed voelen je toch mee kan?

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    kuide ik ga straks even mijn tante ellen om te vragen of dat kan, zij heeft alles geregeld.

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    hey meiden... wat is nu eigenlijk de planning voor de meeting??

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Vervelend dat je je niet zo goed voelt. Dan zou ik het idd afzeggen. Wij hebben ook begin mei een familieweekend staan met de familie van mijn man. Ergens eind België en begin Luxemburg, zo'n 3 uur vanaf hier rijden iig. Maar eerlijk gezegd zie ik het ook niet echt zitten. Ik heb ook meteen gezegd ik kijk per dag hoe het met me gaat. 3 uur is me een rit zeg, dus als ik het zo bekijk denk ik ook dat we niet gaan.

Jij moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt. Als het niet gaat dan gaat het niet..

6. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    @kuide, succes vanmiddag in het ziekenhuis, ik ben er ook zo 1 die vaak op visite gaat bij de gyn. Maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen, toch?

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ja dat zeggen ze, maar toch voel ik me wel bezwaard elke keer als ik moet bellen!

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Inger, leuk item gisteren :D

@ Kuide, alle bezwaren zijn straks weg als je je kleintje vast hebt ;)

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemiddag allemaal!

@Joanita: Dat is wel fijn, dat je vriend de kleine dan eerder op kan halen!

@Jolan: Wow, vrij tot januari. Neem je al je vrije dagen op ofzo?
    Ja, ik ken het gevoel. Stel me soms voor hoe het is om ons kindje dalijk voor het eerst te zien, vast te houden etc. *slik* haha

@Kuide..: Haha dat wordt nog wat dalijk. Hier nog geen druppel te bekennen…

@Nathalie: Nee, tijdens je verlof mogen ze geen uren afschrijven. Ik heb dat hier ook, de bouwvak valt midden in mijn verlof! Oh zie nu dat dat in het onderwijs anders is, dan weet ik het niet…

@Kuide..: Jaaa dat heb ik ook, heb weer erg veel last van mijn hormonsters :)

@Inger: Ik sliep al, heb het dus niet gezien :oops: Maar ga het straks thuis even terug kijken!

@Mandy: Wat sneu, hopelijk heeft ze snel minder last van de wond…

@Rianne: Wat zei de vk? Daar moest je toch om 13.00u zijn of heb ik dat verkeerd onthouden? :oops:

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik ben net terug van de vk. Het is gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging maar een teken dat ik nog teveel doe. Gelukkig maar.
    heb nu lekker weekend.

Ik weet niet meer waar ik was gebleven met reageren dus begin maar ergens :D

Laura: Hier geen last van maar ga ervanuit dat het hormonen zijn?
    Wel vervelend dat je er zo last van hebt.

Gaby: Succes weer bij het ziekenhuis

Laura: Succes straks in het ziekenhuis

Mandy: Wat leuk dat je nichtje zo mooi is! Inderdaad een fijn poppetje als ik de maten zo lees. Leuk hoor.

Marb: Lekker huilen hoor, het moet er waarschijnlijk uit! Kan best zijn dat het van de spanning is van de laatste tijd.

Laura: Haha lekker meehuilen hoor !

Mandy: Kan me voorstellen dat je eind mei niet meer weg wilt! Ik zou er ook niet op zitten wachten.

OVER DE MEETING
    ================

Als iedereen het er mee eens is gaat de datum worden: zaterdag 9 mei
    Sorry voor de meiden die deze dag niet als voorkeur hadden maar dan kunnen we de meeste.

Ik heb deze mensen op het lijstje staan.

Rianne
    Vinnies
    Aaliyah
    Marb
    Jolan
    Anna
    Snieke
    Kuide
    Mac
    Zeana

Als er iemand niet bijstaat dan hoor ik het graag via een PB en ook als er iemand opstaat die niet meer kan.
    Ik ga iedereen een PB sturen over het eten, of jullie het allemaal lusten enzo.
    Ik denk dat ik nu moeilijk kan bedenken hoeveel euro het p.p. zal zijn dus ik zal dat achteraf berekenen.

En over het knutselen .. denk dat een knisperdoekje toch wel lastig is om te maken... Heeft iemand inspiratie voor iets anders ???

Tijdstip: Ik zat te denken aan een uur of 11:30. Tot hoelaat dat zien we dan wel, wat ieder voorzich prettig vind.
    Dan wil ik ook graag weten wie met de auto komt en wie met de trein. Je kan hier in de straat makkelijk parkeren, en gratis. Mijn huis is 3 min vanaf de snelweg ( A2 afslag Culemborg)
    Als je met de trein komt kan ik je op het station ophalen.

Ik hoor het wel !

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hmm, we hebben hier gebak omdat het secretaressedag is! En heb een mooie bos bloemen gehad :D. Al ben ik al ruim 1 jaar geen secretaresse meer ;)

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Gelukkig maar, geen zw vergiftiging! Klinkt leuk, jullie meeting :D
    De volgende keer ga ik ook mee, wat er ook gebeurd ;)

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @rianne, fijn geen zw vergiftiging! doe maar lekker rustig aan he!
    @ mama1987, leuk secretaresse dag! Normaal zeg ik hmmm lekker gebak.. maar ben misselijk dus nee geen gebak nu!

14. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @rianne 9 mei was mijn voorkeursdatum dus dat komt mooi uit.
    Mischien kunnen we een leuke fotolijstje maken? Bij de xenox heb je volgens mij houten fotolijstjes en deze dan versieren voor een echofoto ofzo. Verdere ideeen heb ik ook even niet. Ik ga er nog even over nadenken.

Hier gaat het niet zo lekker vandaag, veel stress op me werk, zweet me helemaal gek en me hart klopt als een gek. Ik heb al 5 weken geleden morgen vrij gevraagd en nu zijn ze dat zogenaamd vergeten en kan het niet. Weet gewoon niet wat ik hiermee aan moet. Ben zo moe van al dat strijden elke keer voor mijn gelijk ......

15. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Oh en gelukkig dat het geen zwvergiftiging is!!

@mama1987 lekker gebak!!!

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Misschien even een stapje terug doen, zweten, hart snel kloppen, stress is allemaal niet goed voor jou. Maar ook zeker niet voor je kleintje!

Bij mijn werk krijg ik altijd mijn verlofbriefje met goedkeuring/afkeuring terug. dus altijd bewijs of iets toegezegd is. Hoe doen ze dat dan bij jou werk?
    Lekker makkelijk zeggen dat ze dat zogenaamd vergeten zijn.
    Had je dingen gepland voor morgen?

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden

Zo hier komt een lijstje hoor hihi

@Rianne goed dat ze je bloed/urine willen onderzoeken suc6

@Buddy leuk dat je al aan het wassen bent ik weet niet ik denk dat ik gewoon morgen even bel heb er vandaag geen zin. Ik weet niet of ik kan mailen.

@Basmalah gefeliciteerd met je 32 weken!!

@Mam85 zo een poetsdag en is alles lekker schoon? Heb je roosvicee laxo al geprobeerd bij mij werk die heel erg goed.

@wat is het verlof in het onderwijs stom geregeld zeg

@Nathalie niet schuldig voelen tov je collega's hoor dat is nergens voor nodig. Als jij je vakantie op wilt nemen moet je dat gewoon doen!

@Stephanie suc6 bij de bedrijfsarts

@Kuide dat snauwen heb ik ook heel erg hoor maar ja pech ik kan er niks aan doen komt door die rothormonen hihi dat moeten ze nu maar even begrijpen

@Gabster suc6 in het zh

@Kuide jij ook suc6 in het zh

@Mandy leuk hoor van je nichtje nog gefeliciteerd. Idd een klein popje zeg,rot voor je schoonzus dat het zo zwaar voor haar is.

@Marb gewoon lekker huilen meid

@Mandy ik zou ook niet gaan hoor gewoon lekker thuis voele als je je niet zo lekker voelt.

@Smiley en eigenlijk hetzelfde voor jou autorit van 3 uur zou ik ook niet volhouden hoor

@Rianne fijn dat alles oke was enneh wel rustiger aan gaan doen he! Wat betreft de meeting ik heb eigenlijk geen idee wat we kunnen maken maar ik zal even brainstormen.

@mam87 lekker hoor gebak ik wil ook!!!! Wel leuk dat je dat krijgt terwijl je geen secetaresse meer bent

@Buddy balen dat het zo gaat op je werk. Ik zou er ook moe van worden constant je gelijk te halen maar kan je dan niet volgende week een dag vrij krijgen of moet je per se morgen vrij hebben? Rustig aan doen he!!!!

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wil iedereen die in het lijstje staat mij even mailen, dan kan ik een repley mail doen met het eten erin. Weet niet hoe ik jullie anders moet zoeken.
    Laura hoeft niet meer, die heb ik al.

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kuide succes... misschien ben je onderhand alweer terug... ff verder lezeb

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Over het knutselen:
    Ik had het er even met laura over. waarschijnlijk komen we dan tijd tekort want tijdens het eten ga je niet knutselen en waarschijnlijk hebben we genoeg te kletsen!
    En er waren een paar die die zelfgemaakte zwart-wit buiken foto's leuk vonden. Misschien kan ik voor de gene die dat leuk vind zo'n foto maken. We zien wel :)

Deel Deze Pagina