@ Rianne, ik lees dat je pijn bovenin je buik hebt/had, maar geen zawngerschapsvergiftiging.(gelukkig maar) Ik had dit een paar weken geleden ook en ben daar toen ook op getest, maar ik heb schijnbaar van die druktemaker een inwendige blauwe plek gekregen. dus dat kan ook nog eens zo zijn. @ Minnie, heb dat ook heel erg, en dan ligt ie net op een zenuw met zijn koppie waardoor ik dan ineens een pijnscheut krijg. Je kindje is waarschijnlijk al met zijn hoofdje in je bekken aan het wroeten. @ SNieke, went vanzelf hoor zonder internet, kon wel af en toe bij de buren of een vriendin maar ja dan ga je niet uitgebreid hihi. Maar kan het nu ook niet meer missen hoor Ga even de kat redden van een hommel. voor ik straks angels kan plukken
Snieke: Hoorde hier op het forum dat het juist niet hoeft omdat het eventuele hete water juist weg kan door de vele lagen en het niet bovenop blijft liggen .. Staat op de site van aerosleep schijnt. Nou ik laat hem lekker liggen hoor. Ik ga even in bad, lees zo weer bij.
TJoh ik wil niet weten wat dat word hier als iedereen dadelijk verlof heeft!! Volgens mij moeten we dan maar live gaan chatten ofzo! 10 paginas in een halve dag, ik kan het niet meer bijhouden hoor.. BUDDY nog even volhouden hoor! Hoe is het met het bekken? *uren werken: eigen zaak, ik praat niet mee hierover Ik heb 1 mama-dag *gabester: vervelend!! *vergeetachtigheid: dat bedoel ik, daar gaan we al weer, weet alweer niet meer wat iedereen verteld heeft. *ego-bericht : vandaag naar de gyn geweest. blijkt mijn afspraak er niet in te staan... DAAROM wil ik dus niet naar het zkh, ze vergeten me namelijk wel vaker... Groei was nu goed, buikje was vol en blaasje ook, hij vreet zich dus kennelijk groter, en dat was goed! Ligt alleen nog in onvolkomen stuit; billen naar beneden. Maar omdat hij erg bewegelijk is (tjoh Echt?! ) en nog klein en ik veel vruchtwater heb, hebben we nog alle kans van draaien. [-o< gelukkig maar! einde ego-bericht* Ga nu nog even op mijn luie reet liggen op doktersadvies natuurlijk
@nathalie3004; het is voor hun misschien helemaal geen probleem als jouw vervanger een paar weekjes langer blijft. (trouwens ze laten jou toch ook met dat konijn zitten)! @gabester; hoop dat alles goed was in t ZH...Oef, lees net van niet...Jee hopelijk kun je m toch nog even binnen houden!! @ Inger; ga zo je uitzending kijken, maar een Vk avond, nooit van gehoord..... @kuide; hoop dat het nix is, alleen een blauwe plek. Leuk dat je je puk zo uitgebreid hebt mogen bewonderen! @girafje; bedankt voor de herrinnering... ik heb ook nog stickers! @marb; (((((*knuffel*))))) gewoon daarom! @smiley; het kan best zijn dat jij tegen die tijd (weekend met schoonfam.) helemaal niet meer prettig zit op zo'n lange rit!! @Rianne; gelukkig moet je alleen meer rusten Meeting ik laat je zsm alles weten, wacht je pb af.... @mama1987; altijd leuk bloemen krijgen! @Aaliyah; vreemd zeg van de VK, en idd raar dat ze niet gebeld hebben.... Ha ha jouw pa heeft humor!! @Vinnies; rare baas heb jij.... Kan niet luisteren en niet lezen!! @mamamyra; heey, weer online, moet een heerlijk gevoel zijn!! @minnie; voor jou ook een dikke knuffel! Zo, ben bijna bij maar mijn mannen komen net thuis, ben ff naar hun!!
@ Mamamyra: Je leert ons vanzelf kennen hoor! Gewoon lekker meekletsen. @ Jolan: Ja ik zal luisteren naar mijn lichaam. Al vind ik dat wel moeilijk want ik kan niet stilzitten. Net in bad geweest en het bad daarna helemaal uitgesopt.. zulke dingen moet ik eigenlijk niet doen, maarja. @ Aaliyah: De soep was heerlijk. Had 2 bekers gehaald maar had er aan 1 al genoeg. Hoop dat ik het in kan vriezen want morgen gaan we natuurlijk een weekend weg. @ Jolan: Gefeliciteerd met je 30 weken. Een soort van mijlpaal was het voor mij! Nu wordt het aftellen! @ vaderschapverlof: Bij ons werk is het heel goed geregeld. Mijn vriend krijgt 5 dagen verlof en is dan dus een week thuis met het weekend erbij. Daarnaast kan hij daarna nog 2 weken extra verlof opnemen. @ Heide: Bah bijen!! Hoop dat ze wegblijven. @ Minnie: Dipje Doe lekker rustig aan! @ Mamamyra: Ja dat zou het ook kunnen zijn. Ik moet zeggen dat ik zelf erg klein ben dus het zit natuurlijk behoorlijk vol van binnen. Het vervelende is dat ik nu 24/7 elke dag weer pijn heb. @ Esmee: Hahah ja inderdaad, dat wordt wat als iedereen verlof heeft Wat vervelend dat je afspraak er niet in stond maar gelukkig was alles goed met de kleine. Hoop dat hij nog draait! @ Snieke: Jij kwam ook naar de meeting toch? Morgenochtend gaan we naar Antwerpen voor een weekendje. Ik heb er wel zin in! Hoop dat ik niet te snel moe wordt, zou zo jammer zijn! Alleen balen dat het weer zo klote wordt.
@ Rianne, hoe klein als ik vragen mag, want dat is bij mij ook t geval, ben wel 153 cm groot en voornamelijk als je veel zit doet het bovenin ook zeer omdat daar net je "vouw"zit, je middenrif wordt er beurs van. je kindje wordt als het ware gesandwiched tussen je borsten en je schoot. het enige wat dan nog lekker is is hangen. Je buik gestrekt houden zeg maar.
@Esmee fijn dat alles goed was en dat je kleintje nog kan draaien @Rianne ja kan je vast wel in vriezen toch? Veel plezier alvast met je weekendje in Antwerpen hopelijk is het weer daar wat beter.... @Zeana ja mijn pa kan soms hele droge humor hebben, maar hij snapt gelukkig ook dat ik mijn zus niet meer wil zien en waarom dus dat scheelt wel. @mamamyra dan ben je nog altijd groter dan ik hhahaha ik ben 150 cm ik weet hoe klote het is om zo klein te zijn en dat alles in de weg zit. Wordt er echt helemaal gestoord van.
Sorry dames, kheb even geen fut om uitgebreid te reageren heb wel bijgelezen hoor @ Rianne gelukkig dat alles meeviel, en fijn weekend @ Esmee balen dat ze je weer vergeten zijn, maar kon toch nog terecht begrijp ik. Khoop ook voor je dat de kleine zich nog draait maar komt vast goed bij mijn eerste zwangerschap had ik hetzelfde en is gelukkig toen ook nog zelf gedraaid, af en toe beetje plagen en wat druk aan buik geven met de hand haha Kheb me hier toch ontzettende kramp in mijn benen, had ik bij mijn dochter toen ook, maar al heel vroeg dacht de dans nu te ontspringen maar helaas...
hallo dames, ** sorry ff ego** zo ben helemaal brak zeg, ben de latste dagen zo moe, echt niet normaal maar slapen gaat zo moeilijk de laatste week, kan bijna niet meer omdraaien in bed, ls ik op me linker zij lig dan moet ik heel snel draaien want krijg dan zo'n pijn in me rug en me zij niet normaal, net onder de douche, en tijdens het zitten op de bank flink last van sterretjes zien, en kei erge buikpijn. echt verschrikkelijk zit ff flink te janken, wordt er zo moe van he al die bijwerkingen, sorry hoor heb er ff genoeg van hoor die *** zwangerschap, alleen maar bijwerkingen niet normaal!!!! zou wel weer over gaan hoop ik maar, ga zo maar lekker in bedje liggen denk ik ** einde EGO** gab: hou je je kleintje toch nog even bij je hoop voo rje dat je bloeddruk wat gaat dalen, de rest van de dames die in dipje zitten dikke knuffel!!!! dames met afspraken morgen succes he, dames die weekje verder zijn gefelicicteerd, rianne veel plezier van het weekend hoop dat het gezellig is kus mij
Zo we hadden een vriendin op bezoek, en pff wat ben ik brak zeg!! Ga ff een douche nemen en lekker de bed in. Kuide: fijn dat alles goed is gegaan Zeana: ik heb ook daarom aangegeven dat ik tegen die tijd wel aangeef of het wel lukt of niet. Meid doe jij het ook lekker rustig aan!! Mammyra: welkom terug!! Minnie: doe lekker rustig aan meid Rianne: alvast veel plezier in Antwerpen en geniet er lekker van. Snieke: je hebt helemaal gelijk, maar binnenkort maar even overleggen met mijn leidinggevende over mijn vakantiedagen. Fijne avond allemaal!!
Joanita, begrijpelijk gevoel meid, hebben we denk ik allemaal wel eens last van, kheb veel slapeloze nachten en dan ben ik het vaak ook beu en hoop dat de weken snel omgaan
@mamamyra welkom terug, klets gezellie weer mee! @stressballetjes; heb ze gevonden dankzij de tip van iemand hier bij perrysport! super! wij zijn ff naar de stad geweest mn man wilde eindelijk voor nieuwe kleren voor hemzelf kijken en daar heb ik gebruik van gemaakt want normaal wil ie nooit, weer een hele gaderobe gekocht voor hem, en dat bij maar 2 winkels helemaal super!
Rianne, ja ik ga ook naar de meeting, moet nog even kijken hoe ik kom, maar ik heb je een pb gestuurd met mijn e-mailadres. @ kleine dames: kan me voorstellen dat het op een gegeven moment echt niet meer uit te houden is. Ik vind het bij mij al verschrikkelijk vol in mijn (toch echt best wel lange) buik! Het schijnt wel wat beter te gaan als de kleine eenmaal ingedaald is, heb ik gehoord. Is dat bij jullie al het geval?
Ahh mijn meisje heeft weer de hik, gister ook al! Gister zag je zelfs mijn buik elke keer heen en weer gaan. Vind het gewoon zielig ! @ Mamamyra: Ik ben iets groter, 163. Ja het is net zoals je omschrijft! Doet echt zeer. Zal jij ook wel hebben dan met je lengte. @ Sanne: Vervelend die kramp en volgens mij kan je er weinig tegen doen! @ Joa: Vervelend zeg. Wel herkenbaar hoor. Ik ben ook zoooo moe en ik slaap snachts ook bijna niet meer. Precies hoe jij omschrijft. Lekker vroeg je bed in en hopen dat je vannacht iets beter slaapt. @ Mac: Leuk dat je lekker hebt geshopt met je man! Je zal wel kapot zijn nu. @ klein zijn: ja het wordt als het goed is beter als de baby gaat indalen. Hier nog niet volgens mij want het doet nog steeds erg zeer.
@ Joa: Sterkte meid! Probeer te denken aan het moment dat je straks de kleine eindelijk kunt vasthouden. Daar doe je het nu allemaal voor! Dikke knuffel. @ Kuide: Fijn dat alles oke was, enkel wel balen van de prik! @ meiden met afspraken morgen: veel plezier en we willen goed nieuws! Ga zo lekker in bed nog even tv kijken en dan poging wagen lekker te slapen!