Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goh ik heb echt debiele collega's hier.
    Ligt het systeem eruit heb ik een collega die net 8 min binnen is en die gaat wel even vertellen wat voor werk ik dan wel kan doen.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @marb, wat een gave foto's mooi hoor!
    @bab, wat k*t van die groei achterstand! ik ga voor jullie duimen dat jullie kleintje goed gaat groeien! Want we willen niet nog 1tje van ons in het ziekenhuis hoor! Doe maar rustig aan!
    En wat balen van je moeder zeg... beetje egoistisch :(
    @nathalie, aardig van je collega :(

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo ben net terug van de vk en alles was weer goed :D . Ik lig mooi op schema en beeb ligt met zn hoofdje naar beneden dus vandaar ook die pijn aan mn doos.

@Mandy ik kom niet zo vaak bij mn ouders omdat ik geen rijbewijs heb en zij 20 km hier vandaan wonen. Ik moet dan met de bus en mijn neefjes zijn er eigenlijk nooit als ik er ben, mijn zus wil dat niet....tis allemaal beetje ingewikkeld.

@Nathalie nouja wat een achterlijke collega's heb jij :(

@Bab rot van die groeiachterstand hoor. suc6 en sterkte

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @aaliyah, fijn dat je weer goed gekeurd bent! Houden zo!

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Aaliyah: fijn dat alles goed is gegaan

Bab: dat is niet zo leuk. Hopelijk komt het allemaal wel goed met de kleine. En groeit ie straks tegen het einde van de zwangerschap als kool. Ik duim voor jullie!!

nathalie: nou het zijn idd achterlijke collega's *zucht*

marb: mooie foto's zijn het geworden

Duim verder voor Sunshine, hopen dat alles voorspoedig verloopt.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Aaliyah, wat fijn dag alles goed is!!

Deze twee zijn wel heel extreem hoor.
    De laatste werkt 5 dagen van 12 tot 4 en zit altijd te zeuren als we even zitten te internetten. Ze vergeet alleen dat wij al een ochtend achter de rug hebben.

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    pfff ik verveel me.. moet over een uur naar mijn werk.
    Geen zin meer om wat te doen.. zit maar beetje naar me scherm te staren..
    Net al onzinnige dingen gedaan, motorolie bijgevuld van de auto, en ruitenwisservloeistof, en lampje van mijn nummerplaat vervangen want die deed het niet meer.
    Lekker nuttig NOT.

8. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Hoihoi,

Wat een nare berichten voor sommigen van jullie, ik ga heel hard duimen....

De reden dat ik eerder zou bevallen is dat ik hele erge buikpijnen heb en daarvoor loop ik bij de internist. Ik heb de ziekte van scheuermann (bijna geen kraakbeen in de rug), deze zwangerschap ben ik al 25 kilo aangekomen dankzij het vocht,(nadat ze een kijkoperatie hebben uitgevoerd), bij de vorige 2 was dat in totaal maar 8 kilo. Mijn rug kan dit niet helemaal aan. Zit al vanaf week 12 in de ziektewet. Maar het kindje moet wel ca 6 pond zijn anders gaat het feest niet door.

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Kwam alleen even bijlezen.
    Morgen nachtje Zandvoort dus heb hier nog het een en ander te poetsen, wassen en strijken!
    Gelukkig schijnt het zonnetje nog steeds. :D

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @simoon, jeetje dat is niet niks! hoop voor je de kleine dan wel 6 pond is!

11. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    Beste Allemaal ,

Ik ben een tijdje niet op dit forum geweest. :oops:
    Had het erg druk en sávonds na een dag werken te moe om nog achter de computer te gaan zitten.
    Moet nu nog maar drie weken werken en ben dus vanaf nu weer van plan om regelmatig te komen op dit forum.
    alles gaat nog goed gelukkig.
    heb 22 april echo om te kijken of de placenta er nog voor ligt en tevens een groeiecho en daarna naar de vk .

groetjes karin

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @karin, geeft niks hoor, leuk dat je er weer bent! Fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    simoon, dat is inderdaad niet niks! Ik ga voor je duimen!!!

Karin, welkom terug!!!

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Ben weer terug van de vk. Alles weer gecheckt..
    Bloeddruk was wel iets hoger dan ik normaal heb, maar nog niet te hoog.
    ijzer was ok.
    De kleine lag mooi met z'n koppie naar beneden en hartje deed het goed!
    Ze vond mijn buik wel erg hard en gespannen aanvoelen :( , vandaar ook de pijn die ik al langer boven mijn navel heb. Moest toch echt rustiger aan gaan doen. Maar dat doe ik ook echt al..
    Nu verplicht 2 uur plat 's middags zodat de druk van mijn buik afkomt :(
    Maar niks ernstigs verder gelukkig :D

Nu even lezen waar jullie het allemaal over gehad hebben vanmorgen...

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Heide, gelukkig is verder alles goed! En nu lekker 2 uurtjes rusten per dag!

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Fijn dat je weer bent goedgekeurd Heide!
    Enneh, beetje rustig aan doen dan!

Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar vergeet af en toe dat zwanger zijn ook hard werken is en dan voel ik me schuldig als ik eventjes ga liggen en m'n vriend moet vragen om na z'n werk de honden nog uit te laten..

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb wel dat ik soms vergeet rustig aan te doen. De meeste dingen doe ik in huis nog allemaal zelf.
    Eigenlijk ook niet heel erg slim van mij :D

18. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    @nathalie3004; hoop idd dat het niets ernstigs is, je schrikt daar natuurlijk wel ff erg van!

@joanita; van harte met jullie jubileum, en het is idd een hele slimme zet geweest om even te wachten met de bruiloft. Is toch leuker als je er zelf ook van kunt genieten!

@mac; moet ik ook nog doen; fruit halen!

@guusje; hey hallo, vervelend he als internet niet doet wat jij wil. He vervelend nog een echo ;)

@simoon; waarom zouden ze je dan gaan inleiden (heb ik gemist)? 38 weken is wel fijn, weet je iig dat je niet super lang hoeft te wachten....Oke, lees verderop hoe het zit, dan is het idd wel prettig dat ze het goed in de gaten houden...Sterkte!

@heide, idd ff checken voor het weekend, fijn dat toch alles goed is en dat je 'alleen' maar hoeft te rusten!

@Aaliyah; eerder bevallen kan natuurlijk ook met 37/38 weken, dan is er toch niets aan de hand (hoef je alleen niet meer zo lang te wachten...)

@mandy1; hier ook heel vervelend zoontje gehad, ik heb even daarover met hem gesproken (hij is 4,5 en snapt dingen aardig goed) en nu is hij weer zichzelf en zorgzaam voor mams :)

@beertje; hopelijk draait ie nog, er zijn ook andere behandelingen voor, om je kleintje te laten draaien. Heb ik laatst iets over gelezen. *zoekt het ff op*
    ACUPUNCTUUR
    De stuitligging
    Bij het keren van een kind in stuitligging wordt niet met naalden, maar met moxa = warmte gewerkt. Voorafgaande aan de behandeling bekijk ik in een persoonlijk gesprek samen met jou je gehele situatie grondig. Ook een stuitligging ontstaat meestal ten gevolge van een disbalans in het lichaam. Naast uitleg van de behandeling zal ik je dus ook persoonlijke adviezen geven die de behandeling ondersteunen. De behandeling zelf kun je vervolgens alleen of samen met je partner een aantal dagen zelfstandig thuis uitvoeren.

Mijn advies op tijd voor een behandeling te kiezen geldt zeker ook bij een kind in stuitligging. Hierbij is een behandeling, globaal gezegd, te adviseren rond 33-34 weken zwangerschapsduur. Natuurlijk kan het zo zijn dat de baby op een gegeven moment nog uit zichzelf draait, maar een afwachtende houding blijkt achteraf veelal niet de juiste geweest te zijn.
    Wie weet heb je hier iets aan!

@smiley; het genezen gaat misschien ook trager doordat de beeb er tegenaan zit. Hopelijk bezorgt het je niet meer al te veel last na de bevalling....

@debke; gezellig bij jou in huis met 2 krolse katten :confused: Slaap je nog wel een beetje?

@marb; gave fotoshoot, echt mooie foto's!!
    Hopelijk kan sunshine de kleine nog even binnenhouden!!Elke week is er weer 1. En ze loopt gelijk met mij dus zondag is ze 33 weken....

@bab28; goh wel jammer dat je nu weer hetzelfde verloop van zwangerschap hebt, maar bij de 1e is ook alles goed en die wetenschap scheelt enorm natuurlijk!
    Vreemd van je moeder, kan de kleine niet daar slapen?

@nathalie; wist niet dat je in de gehandicaptenzorg zat :) ;)

@aaliyah; fijn dat alles goed is!

@kuide; nou toch best nuttige dingen, het zijn geen dingen die je moet vergeten....

@karin; welkom terug en succes met je echo!

Ik voel me ook wel schuldig, maar manlief zegt dat hij niet zou willen dat ik meer doe. Hij kan er niet tegen als hij mij pijn ziet lijden.... :D (schatje)....

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zeana, knijp je handjes maar dicht met zo'n lieve vent aan je zij! :D

(mijne is ook heel lief hoor, maar ik zou 'm wel eens een dagje willen laten rondlopen met een zandzak aan z'n buik om eventjes te laten voelen hoe het is om zwanger te zijn...)

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Aaliyah: ben benieuwd of het gevoel van je man klopt! Fijn dat alles goed was bij de vk!

Mandy: Fijn dat je moeder je af en toe wat ontlast door op je dochtertje te passen. Kun je effe bijtanken! Fijn dat je tante het zo goed opnam dat je niet mee gaat.

Beertje: Kan me voorstellen dat je geen risico's wilt nemen door te laten draaien! Hopen dat ie nog uit zichzelf gaat draaien.

Jent: Als de dag na de bevalling blijkt dat je bloeddruk weer stabiel is dan mag je vaak wel iets eerder naar huis.

Vinnies: Fijn weekend!

Marb: mooie foto's zeg!

Sarah: balen he dat ze nu mamamazzel dagen krijgen, wij hebben vorige week een wiegje gekocht...

bab28: Ik hoop dat de kleine nog even een groeispurtje maakt! Kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent in je moeder nu.. gaan jullie wel evengoed? Doe maar even lekker rustig aan.

Simoon: dat is niet niks dus!

Karin: gezellig dat je er weer bent! hoop dat de placenta mee omhoog gegroeit is!

Stephanie: herken het wel hoor, vindt het ook erg vervelend om mensen om hulp te vragen. Maar merk al snel als ik iets doe dat het teveel is..Mijn mannetje poetst morgen daarom de badkamer en dweilt even. Is moeilijk om dan niets te doen he!

Deel Deze Pagina