@Bab28...getsie...wat naar dat ie zo achterligt! Ik hoop dat ie nog wat gaat groeien en dat je lekker thuis mag blijven! @Simoon...en voor jou ga ik ook duimen! Dat je ukkie maar snel die 6 pond mag zijn! Dit heeft er even niets mee te maken, maar ik heb toch last van mn hooikoorts vandaag! Allemachtig...loop al heel de dag te snotteren...en plakkerige ogen ook echt vreselijk!
Kan iemand mij misschien het adres van het zh waar sunshine ligt even pben? Ik weet niet meer op welke pagina het staat en ook ik wil haar even een kaartje sturen. @Marb wat een mooie foto's van die shoot. Wij gaan niet dit weekend foto's maken heb die vriend al gesmst ik wil liever volgende week. Het is nu rotweer en ik wilde buiten in een park dus ja helaas. @Nathalie ja lekker laten lullen joh die collega's. @Heide gelukkig is alles goed, gewoon lekker 2 uurtjes plat gaan s middags! @Stephanie ja ik heb dat ook wel es en ik voel me dan idd ook schuldig als ik aan mn vriend vraag of hij even de was op wil hangen of af wil halen als hij ook net uit zn werk komt...Maar goed moeten we eigenlijk niet doen!! Mijn vriend zei laatst nog van ja pop je moet je wel bedenken dat je elke dag eigenlijk 2 zware boodschappentassen meesleept hahahaa wat een vergelijking he @Zeana ja ik zei ook tegen ja maar te vroeg is ook met 37/38 weken toen zei ie van nee nog eerder nouja zal het maar voor prietpraat aanzien Lief mannetje heb jij hoor!!! Zo en nu ga ik even mn was opruimen, de ramen zemen en stofzuigen!
zo hier terug van de markt, wat een lekker weer zonnetje erbij, hond uitgelaten gestofzogen en nu aan een lekker hard duits broodje met verse aardbeien!!! nu ff bijlezen!!!
jeetje meis, sterkte zeg, hopelijk valt het allemaal mee, en hoef je niet opgenomen te worden. maar alles in het belang van de kleine he! jeetje balen van je moeder zeg... kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent...
Veel plezier in Antwerpen! En wat betreft het weer, volgens mij zou het in het weekend juist weer wat beter worden.
@Kuide..: Fijn dat hij het zo goed oppakt. Is hij straks ook bij de bevalling? De steun en aanwezigheid van mijn man tijdens de bevalling lijkt mij namelijk heel belangrijk! *goed hé, ik typ man ipv vriend haha* @Mandy: Wat lief van je tante! @Vinnies: Fijn weekend! Sunshine: Fijn dat het naar omstandigheden toch goed met ze gaat! Hopelijk kan de kleine toch wat langer blijven zitten. @Marb: Wauw, supermooie fotos!!! @Sarah: Heb je geen fotos gemaakt van de testritten met de pop? @Bab: Wat erg, hopelijk gaat jullie kleintje nu héél hard groeien! En kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in je moeder, heb je geen andere oppas? @Aaliyah: Fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd @Nathalie: Gezellig bij jou op het werk @Simoon: Spannend, hopelijk is de kleine dan 6 pond! @Heide: Luisteren naar wat ze zegt en lekker rustig aan doen dus! @Nathalie: Dat heb ik ook, ik vergeet soms dat ik zwanger ben. Tot ik na een paar dagen helemaal gebroken ben, dan weet ik het weer @Mac: Hmm, broodje met aardbeien! Smakelijk!
Supermooie foto's! Fijn dat het tot nu toe stabiel blijft bij Sunshine, zou super zijn als de kleine nog ff leker kan groeien!
Iedereen weer het huisje schoon? Hier schiet het aardig op. Alleen nog even overal vuil verzamelen en stofzuigen en dweilen. Las iets over een hard broodje met verse aardbeien... hmmm klinkt goed! Hopelijk blijft sunshine d'r beebie nog eventjes fijn op z'n plaats. Elke dag is meegenomen nu. Bab, wat een verhaal zeg! Hopelijk gaat jullie beebie nog een beetje groeien en zijn de komende controles goed genoeg. En dat van je moeder... Beetje flauw hoor! Als ze daar nou meteen mee was gekomen..
hoi ff snel vanaf m'n werk, ben nogal druk Maar straks gelukkig naar de vk, lekker zwemmen en een rustig weekend! aaliyah mooi dat alles goed was! ... (sorry ik weet het ff niet meer) dat is wel even schrikken zo'n groeiachterstand. Maar gelukkig houden ze alles goed in de gaten! joanita gefeliciteerd en veel plezier vanavond! o en nog een tip voor alle lekkende dozen had het volgens mij een tijdje terug al eens gezegd, maar je kunt iets kopen bij de apotheek zonder voorschrift, dat heet Normaflor, pillen die het vaginale milieu herstellen. Mag je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap (volgens mij zit er alleen vitamine C in, want dat is zuur) en bij mij hielp het echt goed.
@afscheiding/ ofzoals snieke zeg lekkende doos... hier niet zo heel veel last van, wel een beetje hoor, maar hoef er geen inlegkruisje voor te gebruiken...
Meiden ik ga zo afsluiten en richting huis. Wens jullie alvast een fijn weekend en spreek jullie maandag weer!!! xxx
Zo hier is alles ook weer schoon. Ben wel helemaal kapot nu en dweilen had ik geen zin in dat mag mn ventje morgen doen! Moet zometeen ook nog koken en daar heb ik al helemaal geen zin in. @Snieke suc6 bij de vk straks en veel plezier met zwemmen. Lekkende dozen hahah sorry maar moet er erg om lachen. Ik heb er geen last van heb wel afscheiding maar niet zo dun. @Mac was je broodje lekker??Wij hebben ook nog aardbeien maar moet nog even vla halen in de winkel en dan wordt het weer aardbeien met vla en suiker als toetje!!!! @Nathalie fijn weekend meis!!!!
heb jij dan ook dathet er gewoon uitloopt zeg maar? Ben net bij de huisarts geweest. Ze vond het er normaal uitzien, alleen wat meer. Volgens haar normaal tijdens zwangerschap. Tja ik heb geen idee wat normaal is.... vind het gewoon irritant dat het er soms gewoon uitloopt......