Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    je hebt nog genoeg tijd toch dat het gaat draaien? Bij mij lag het tot nu toe ook in stuit, maar is nu gedraaid. Maar goed, dat kan de volgende dag alweer anders zijn.
    Wel fijn dat ze er goed naar kijken en ik zou idd ook geen stuitbevalling willen denk ik....

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36

nou het is idd precies zoals jij het beschrijft. Het is gewoon irritant en ik vind het ook beetje vies......
    Ben wel blij te lezen da t er meerdere meiden zijn die het hebben, dan zal het wel normaal zijn haha.

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik vind het ook heel lief van hem! Want hij is toch niet de vader? Echt knap hoor, en heel lief dat hij daar zo goed mee om kan gaan! Zuinig op zijn meid :D

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marb, wat een mooie foto's zeg!!! Echt heel mooi! Waar heb je dat laten doen?

En wat fijn dan sunshine de post leuk vindt :D Daar deden we het voor :D

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bab, dat is even flink balen zo'n bericht. Hopen dathet volgende week meevalt..... Enne idd een beetje jammer van je moeder... jammer dat ze het zich niet kan inbeelden dat je even een uitje nodig hebt.....

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    en dan nu even ego.....

nog 1 weekje werken en dan heeeeeerlijk vrij :D Lekker genieten van mn verlof en vakantie en de dingen allemaal op orde brengen. Heb er zo'n zin in.
    Woensdag komen de kinderwagen en de box en dan hoop ik dat de meubels ook snel zullen volgen. Heb zo'n zin om de kamer helemal in orde te maken :D

Vannacht werd ik wakker en de kleine was echt enorm aan het bewegen in mn buik. Niet normaal joh. Moest er gewoon een beetje van lachen. Heerlijk!!!

Dit weekend lekker rustig weekend. Vanavond even een vloer uitzoeken voor onze zolder. Die schiet nu ook op. Mannetje is druk bezig, alle wanden zijn gezet, maandag wordt er gestuct en dan kan het gespachtelputzt worden. En dan nog de vloer erin en dan zijn we eindelijk weer uit de rommel. HEERLIJK!!!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Afscheiding: Hier ook meer als eerst, maarja niks aan te doen denk ik...

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh en even wat minder iets.....

Kwam net thuis. Lag een hele stapel post. Ook een uitnodiging van mn oom en tante. DIe houden 9 mei een house warming...... Grrrrrr, datis de dag van de meeting. Wordt het zeker de 9e? Of zou het ook nog kunnen dat het een andere datum wordt?
    Ik baal ervan en ga toch proberen om te komen. Misschien datik dan aan het einde van de middag naar de house wamring kan...... Nou ja.... ik laat het nog wel weten.

Zo nu hou ik op hoor met berichtjes posten :D

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Lekker zeg, nog maar een weekje werken! Oooh spannend, eindelijk je spulletjes binnen :D

10. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Ja dat is hier hetzelfde en ik vind het echt vies, maar het zal er dan wel bijhoren. Heb ik bij de anderen nooit gehad, maar dat zegt dus helemaal niets haha

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Jolan: gelukkig dat het geen schimmelinfectie was! En goed vooruitzicht hoor, nog maar 1 week?! :D

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Basmalah: Voor je het weet is het al 30 april meid! Nog even volhouden en natuurlijk rustig aan doen. Hoop voor je dat de kleine nog zal gaan draaien!
    @ Mamamyra: Leuk zeg, allemaal kleintjes in de straat! Hopelijk kunnen ze het straks goed met elkaar vinden en worden het goede vrienden.
    @ Joa: Balen voor je dat je nog steeds zo’n last hebt van de jeuk. De kleine moet maar niet blijven zitten tot het laatste moment, maar lekker wat eerder voor je dat de kleine zwaar genoeg is tegen die tijd! Dan ben jij misschien weer eerder van de jeuk af.
    Gefeliciteerd met je jubileum en veel plezier vanavond.
    @ Simoon: Spannend hoor, ingeleid worden met 38 weken. Hoop heeft! Mijn zus is bij de laatste ook ingeleid en had een redelijk makkelijke bevalling.
    @ Aaliyah: Nu maar hopen dat dit de 1e x is dat je man geen gelijk komen.
    Fijn dat alles goed was bij de vk. Heb vandaag ook ineens flinke last van mijn doos, wie weet betekent het dat mijn kleine ook goed ligt. Hoor het donderdag wel als ik weer op controle mag.
    @ Mandy: Goed dat je besloten hebt het weekend af te zeggen! En wat lief van je tante dat ze het voor je oplost!
    Kinderen kunnen het helaas heel goed aanvoelen wanneer je niet happy bent. Sterkte meid.
    @ Stuitbaby’s: Ik hoop voor iedereen dat de kleintjes straks weer goed gaan liggen en ook blijven liggen voor de rest van de tijd!
    @ Joyce: Balen dat je een dag na de bevalling moet blijven in het ziekenhuis. Wees blij dat je het nu al weet, dan kun je er rekening mee houden!
    @ Kuide: Lief van je vriendje zeg. Krijg je dan niet een klein beetje het Huisje boompje beestje gevoel?
    @ Bab: Jeetje, wat een verhaal meid. Hoop voor je dat de kleine de achterstand nog een beetje in gaat halen . Balen dat je moeder ineens niet wil oppassen. Kan me goed voorstellen dat je even teleurgesteld bent!
    @ Karin: Welkom terug.
    @ Heide: Fijn dat alles weer oke was. Denk wel aan de verplichte rust, ’t is niet voor niets.
    @ Stephanie: Zo herkenbaar, je schuldig voelen omdat je niet alles meer kunt doen!
    Maar denk maar zo: als de mannen zwanger zouden zijn, dan deden ze helemaal niets meer! Wij doen tenminste nog wat we kunnen!
    @ Marb: Mooie foto’s hoor!
    @ Sarah: Gelukkig zijn de hooikoorts klachten bij mij een stuk minder geworden. Hoorde nog van mijn moeder dat het advies was niet naar het bos te gaan, omdat daar nu te veel in bloei staat. Had ik eerder moeten weten.

Zo, ga nu eerst even eten maken en daarna weer verder lezen/reageren! Tot straks

liefs girafje

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja idd, alleen de meubels laten nog even op zich wachten.... DIe komen over 3 weken (als het goed is)

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dat zal wel toch, ze kunnen het niet maken om later te leveren lijkt me. Hooguit eerder ;)

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nou ja... ze leveren al 3 weken later, want ze zouden eigenlijk volgende week komen. Dus ik sta nergens meer verbaasd om.... Er is een leveringsprobleem, dus ben benieuwd of dat probleem dan opgelost is, maar heb goede hoop :D

16. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Dames de tijd begint nu al een beetje te dringen, ik ben echt benieuwd welke baby we als eerst zullen zien. Maar voorlopig nog even binnen houden hè:p

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Voorlopig nog wel als het goed is, maar wat zijn de afgelopen 30 weken snel gegaan! Over 10 weken is iedereen al zo'n beetje bevallen.. Kun je toch niet voorstellen?
    Hebben we het allemaal over de bevalling, uitscheuren en niet meer over afscheiding, maar over bloedingen en borstvoeding! ;)

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames

Even gauw vanuit Antwerpen. Het is hier fantastisch. Het is een super mooi design hotel op een perfecte lokatie. We komen net terug uit de bios. De film marley en me ... ow ik heb wat tranen weg zitten slikken, vreselijk die hormonen.

Even ander nieuws: Gaby is opgenomen ter observatie.. kreeg een sms van haar :(
    Heb haar al veel sterkte terug gesmst.

19. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Dus jullie zijn allemaal al lekker druk met de kamertjes, die van ons wordt pas begin juni geleverd en als het tegenzit eind juni, daar hebben ze me gister over gebeld. Maar goed niet in de stress raken, want we zitten ook nog midden in een verbouwing haha.

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Jolan: Wat lekker dat het kamertje al zo erg opschiet!
    Enne het verlof komt nu echt in zicht hé!

@ Gaby: Weet niet of je het leest, maar jeetje meid, dit was niet de bedoeling! Sterkte!

@ Simoon: Knap dat je niet gaat stressen over het kamertje. Zou het niet kunnen hoor. Vind het zelf een prettig idee dat het kamertje morgen helemaal klaar is. Moeten enkel nog wat dingetjes ophangen!

Vandaag drukke dag gehad op school. De kids waren erg druk en ik merk dat ik steeds minder zin heb om politie agentje te spelen. ’s middags is mijn vervanger ook nog even geweest en de klas reageerde erg goed op haar. Heerlijk idee hoor, trek volgende week met een gerust hart de deur achter me dicht. Wel een vreemd idee hoor, dat het schooljaar voor mij dan voorbij is en dat ik eind september pas weer voor de klas sta! Ben nu enkel nog bezig met de laatste klusjes, zodat ik volgende week mijn handen vrij heb voor onverwachtste dingen. Het vooruitzicht dat ik veel tijd voor de kleine heb is natuurlijk heerlijk!

Manlief belde net, hij gaat langs de snackbar. Ben ik blij dat ik nog niet gegeten heb…

Tot later!

liefs girafje

Deel Deze Pagina