Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    snackbar klinkt goed!
    hier een broodje en soep gegeten. krijg nu lekkere trek.. :(

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Nou lekker wezen shoppen, ben brak zeg!! Net heerlijk gegeten en nu lekker de bad in. Lekker ontspannen ;)

Jeetje heftig voor Gabester!! Ik duim voor d'r dat alles goed komt en de kleine moet zeker nog een aantal weken in d'r buik blijven.

3. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :D

Moet even flink bijlezen! zo'n 14 pag. :confused:
    Zal alvast reageren waar kan...
    @ Gab, tjee wat zal je geschrokken zijn!
    Wil je heel veel goeds wensen, maar weet de juiste woorden niet... *knuf*

4. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Nou ik ben weer terug van de vk, meeste was allemaal goed, alleen de kleine ligt tegenwoordig overdwars! Stagiere voelen, vk voelen, stagiere nog een keer voelen, vk nog een keer voelen. Goh er ligt niks in je bekken. Duw duw, he hier is een hoofd!
    Waarschijnlijk heeft ie gewoon nog lekker veel ruimte, en hij heeft nog tijd om positie te kiezen. Maar hij groeit goed en zijn hartje klopt ook duidelijk dus verder niks aan de hand!
    Ik ga zwemmen, misschien gaat ie wel draaien als ik in het water lig!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zo, weer bijgelezen...

Marb: hele mooie foto's! Erg gaaf meid.
    'goede' berichten van Sunshine... hopelijk kan haar kleine mannetje nog eventjes blijven zitten.

Joanita: gefeliciteerd met jullie 5 jaar samen! Mooiste cadeau komt over een paar weekjes

Gabester: schrikken meid! Hopelijk mag je snel naar huis en ben je weer bij je man en dochtertje.

Rianne: geniet van je weekendje meid!

Nog 4 dagen werken volgende week en dan ben ik klaar! Vandaag 34 weken zwanger

6. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Oh gabster wat erg. Sterkte met jou en de kleine. Bab ik hoop dat die kleine van je toch beter gaat groeien, die van mij ligt ook wat onder het gemiddelde maar ik heb gelukkig nog niet gehoord dat er iets niet goed zou zijn. Heel veel sterkte ook en hoop dat de kleine een lekkere groeispurt gaat maken.
    Afscheiding heb ik ook last van maar dat hoort erbij. In het begin was het bij mij een schimmel en toen rook het ook erg, maar nu niet. Gewoon wat vaker schoon ondergoed aandoen dat is iig beter dan inlegkruisjes enzo, dan heb je meer kans om een schimmel er van te maken.

xxx Joyce

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @gabester, Jeetje niet nog 1!! Heel veel sterkte!

@mama1987, jolan en girafje, Ben ook heel trots op mijn lieve vriendje (nee is idd niet de vader van de kleine) Hij zal helaas niet bij de bevalling zijn, hij wil het zelf niet, en is waarschijnlijk dan ook op vakantie (hij gaat van 26 juni tot en met 13 juli op vak. Ik ben 27 juni uitgerekend.) Mijn uitgerekende datum 27 juni is ook gelijk de verjaardag van hem. (is hij niet heel blij mee zeg maar. (dus hoop dat mannetje eerder komt hihi) En idd er bekruipt mij wel een huisje boompje beestje gevoel, maar voorlopig gaan we niet samen wonen of iets in die richting. Hij ziet dat niet zitten, en wil echt goed de tijd er voor nemen. Vind ik ook wel verstandig.. is niet niks een kindje van een ander opvoeden.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jeetje nog 1 in het ziekenhuis :( hopelijk komt alles helemaal goed voor Gabster.

@Simoon wauw dat jij zo rustig kan blijven waarom is het kamertje zo laat dan? Ik ben blij dat ik alles op orde heb behalve geboortekaartjes...

@Girafje fijn dat je alles met een gerust hart achter kan laten straks! Raar idee he dat je straks pas rond aug/sept aan het werk gaat, daar moet ik ook nog heel erg aan wennen hoor.

@Smiley lekker hoor shoppen!! Heb je nog leuke dingen gekocht, veel plezier in bad.

@Snieke fijn dat alles goed was je kleintje zal vast snel goed gaan liggen :D

@Marloes lekker hoor nog 4 dagen werken! En gefeliciteerd met je 34 weken!!

Heb net heerlijk patat pinda gegeten mjam hihi =P~ en ga zo aardbeidjes maken. Mannetje was voor mij naar de snackbar gereden had zelf niks genomen omdat ie ook op zn eten wil letten!!

Krijgen jullie allemaal nog een leuk afscheid op je werk als je met verlof gaat? Ik niet denk ik omdat ik niet vast op een afdeling sta, vind het wel jammer. Als ik die vrijdag voor het laatst ga werken dan is het om 1 uur denk ik oke bedankt voor je hulp en doei....

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @aaliyah, ik krijg wel een soort afscheid feestje. Werk op een naschoolse opvang. en op de 8+ locatie hebben we op mijn laatste werkdag een slaapfeestje met BBQ , en disco georganiseerd. dus is voor mij gelijk een leuk afscheidsfeestje :)

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat leuk zeg! Lekker hoor BBQen hihi

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik verwacht hier ook geen spetterend begin van mijn verlof hoor...
    vorige keer heb ik van een college wel een mooi cadeautje en een hele lieve kaart gehad..

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh dat is wel lief dan Marloes.
    Ja bij iemand op een afdeling hadden ze vorig jaar toen ze met verlof ging had ze een heel leuk afscheid met klein kado'tje. Toen ze bevallen was is iemand er met een mand met allemaal kado'tjes voor haar (van alle collega's) naar toe gegaan.
    Maar Marloes gaan jullie dan ook niet met zn allen koffie drinken en dat ze dan leuk afscheid doen ofzo?

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nee, dat doen we eigenlijk nooit!
    zou wel leuk zijn natuurlijk. Heb er nog aan gedacht om zelf een taart te bakken en die dan versieren met marsepein, maar ja, dan is het eigenlijk alleen voor ons eigen clubje, terwijl er nog 40 man in de koffiekamer zitten...

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jammer dat jullie dat nooit doen! Ja dat zou een beetje stom zijn als je dan alleen voor jullie clubje taart hebt...

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Mam1987...hahaha...nee, had ik eigenlijk wel moeten doen heh! Ik denk niet dat ik mn man zo ver krijg om het nog een keer te doen...de eerste keer rende ie al voor het raam weg toen er mensen langs liepen! (we hebben nog geen nieuwe gordijnen) maar ik kan het even voorstellen...hahaha!
    @Girafje...het stomme is dat ik al heel de week mn man aan het uitlachen ben omdat hij er zo'n last van heeft en weigert er iets aan te doen...krijg het gewoon 3 keer zo hard terug nu...beetje jammer...en hier in de buurt liggen allemaal parken enzo...ben omringt door de bloemen en plant...mooi hoor...maar nu even niet! Voelde me echt een zielig mensje vandaag! Heb ook echt helemaal niets gedaan (op de hond uitlaten en eten koken na!)
    @Gaby...geen idee of je het nog leest...maar hou je taai heh! Probeer vooral rustig te blijven en je niet te druk te maken (makkelijk gezegd...I Know!)
    @Marloes....jeetje...34 weken...elke keer als ik lees hoe ver jij bent merk ik hoe snel het eigenlijk gaat...en je bent eigenlijk maar een weekje verder dan ik! Wie weet heb je over 3 weken je baby wel in je armen! Is ie trouwens nog steeds zo groot of moest je nog een echo krijgen?
    @Kuide...ik vind het super knap van hem dat ie er nu al zo mee omgaat...dat kan alleen maar beter worden in de toekomst...dat moet gewoon groeien denk ik...niets forseren (schrijf je dat zo?) of afdwingen...
    Dan komt het vast wel goed...zo te horen is het een lieverd!
    Leuk trouwens...dat je laatste werkdag zo wordt afgesloten! Lijkt me erg gezellig!

Heb net lekker brownie met witte chocolade erin gebakken...ben benieuwd hoe hij is geworden...dit is het eerste "baksel" in mn nieuwe oven...dus wie weet wel gewoon een misbaksel! (haha....wat een grap :rolleyes: erg flauw...sorry....)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    lekker Sarah!

ja, baby is nog steeds erg groot! Dus ben benieuwd of er iets gebeurd na de groei echo van 11 mei...

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Spannend hoor!
    Ben erg benieuwd! Anders kon het toch zo zijn dat ie met 36 weken gehaald werd...dat is dus over 2 weken.... :confused:
    Iedereen hier om me heen zegt nu...oooowwww...die 7 weekjes zijn zo voorbij...en dan denk ik....makkelijk praten...maar het komt nu toch echt dichtbij!

Heb er zo'n zin in...*zucht*

ga nog maar even een babywasje in de wasmachine doen!

Ow....trouwens...de deken...moet ik die helemaal apart wassen...in zn uppie zeg maar? Of kan ie gewoon bij de rest van zn kleursoort...als jullie begrijpen wat ik bedoel... :oops:

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Kuide: Wat goed dat jullie het allebei rustig aan willen doen. Het is inderdaad niet niks, een relatie hebben met iemand die zwanger is van een ander. Als hij straks wel voor jullie kiest, dan weet je ook dat hij zeker is van zijn keuze :)

@ afscheidsfeestje: Ik "vier" woensdag met mijn klas mijn afscheid samen met mijn verjaardag, want de kids vonden het afscheid geen reden tot feestje.
    Een ochtendje vol plezier voor de kids en mijn vk komt ook nog gezellig op bezoek! Heb al een heleboel vragen van de kinderen op papier staan. Bijv. waarom huilt een kind zodra het geboren is en of een baby kan denken in de buik? Heb er nu al zin in.
    Vrijdag zal ik misschien nog wat drinken met de collega's die dan werken. Zullen er niet veel zijn, want de kleuters hebben dan al vakantie. Zie het wel.

Moet nu even manlief en de buurman in de gaten houden... Ze gaan de keuken betegelen en het moet natuurlijk worden zoals ik had bedacht.... ;)

Fijne avond allemaal!

liefs girafje

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Gabester: Tjee, niet nog een in het ZH! Hopen dat alles goed zal blijven gaan en dat ze gauw weer naar huis mag (met beeb in buik)..

Simoon: Jij hebt echt de rust in je zeg! Ik zou niet zo rustig kunnen blijven zonder kamertje.. :oops:

Girafje: Nog maar een weekje werken..en heel fijn dat je een goed gevoel hebt over je vervangster! Nou er wordt weer hard gewerkt bij jullie thuis he!

Snieke: Een echte dwarsligger ;) , hopen dat ie weer goed gat liggen!

Marloes: Al 34 weken! dat klinkt al zo ver :confused: , schiet al echt op voor jou he!

Kuide: wel verstandig van je vriend dat hij het rustig aan wil doen hoor, eerst maar even kijken hoe het allemaal gaat als de kleine er is! Vind hij het niet vervelend dat hij straks op vakantie zal zijn?

Aaliyah: Hmmm, patat! Verstandig van je vriend zeg en knap ook! Ik denk niet dat ik een afscheid krijg hoor, we werken veel alleen en ik zie mijn collega's eigenlijk maar eens per maand op de teamvergadering helaas..

Deken wassen: Ik kreeg van de winkel het advies om gekleurde dekens eerst 24 uur in koud water te leggen voor ik ze gaan wassen. Zo blijft de kleur het mooist. Dit gisteren dus maar gedaan. Geldt trouwens ook voor gekleurde kleding ed.

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Ik ben er vandoor, we hebben een verjaardag van vrienden.
    Heb er wel zin in! :D
    Fijne avond allemaal en tot morgen misschien!

Deel Deze Pagina