He Sunshine09 Ja van die steken had ik ook...zal dan wel "normaal"zijn....ik heb geen bruinverlies gehad gelukkig.
Ha mede-juni-mama's, Ik kom me hier voorzichtig melden, heb vandaag positief getest na een kleine 5 wk geleden een vmk te hebben gehad. Ben heel blij, maar wel voorzichtig blij. Zo snel ook weer, ben je eerst bijna een jaar bezig en daarna..hoppa..zo 2x achter elkaar! Hoop dat alles goed gaat dit keer. Liefs Loesje
Nou ik ben echt zo vreselijk misselijk al heel de dag! Maar idd de ene dag helemaal niets en de volgende dag echt heel erg! Heb wel continue zere borsten, ze zijn ook helemaal hard... Ow..alle nieuwe mama's..ik vergeet jullie bijna te feliciteren! Gezellig! Vandaag belde de vk...dat mn afspraak op 12 november niet door kon gaan..ik schrok gelijk, maar gelukkig wilde ze het alleen verzetten.. Nu is het maandag de 10e! ik ga lekke rop de bank chillen...ben kapot! was ook nog eens een drukke dag op het werk!
hier ook lekker op de bank relaxen, merk dat ik in de avond meer last van mn buik heb. denk dat ik maar op tijd naar bed ga, want ben moe en morgen van 7 tot 3 werken. na mijn werk ga ik naar mijn vriendin en hebben we samen met nog een vriendin een lekkere meidenavond. heerlijk.
dames.. ik heb vandaag bij babydump een wagen al gereserveerd. Maxi cosi mura 3 golden slice. http://www.kinderstoeltje.nl/getImage.a ... bb1dd32c6d
@pixi das snel maar wel leuk, mooi hoor. wij wachten nog met spullen kopen zoals kinderkamer enzo tot we na 12 weken zijn. beetje zekerheid enzo. wel hebben we net een kast op maat besteld voor op onze slaapkamer, we hadden nog geen kast. als die kast er is kunnen ook de andere kamers opgeruimd worden van de tijdelijke kasten en komt de beebkamer ook wat leeg, en kunnen we daarmee aan de slag. de kast voor ons heeft levertijd van 3 a 4 weken, dus dan zijn we ook weer wat verder. xxx
mac we hebben niks nu hoeven betalen. betalen pas in april als het geleverd word idd marloes. de zitje kan ook omdraaien dat kindje ook naaro ns kan kijken
Goedeavond dames, Welkom nieuwe zwangere dames en gefeliciteerd Vandaag 5 weekjes vind ik wat prettiger klinken als 4 weken haha, die eerste 12 weken kan me niet snel genoeg gaan
ja je weet nooit wat je kind liever heeft en het zou balen zijn als je ineens een nieuw buggy moet kopen omdat de zitje niet kan draaien en je kindje andersom wil. heb ook een autostoel erbij gratis (maar vond het niet een leuke, dus voor paar extra 10tjes een betere )
wij hebben een heel nieuwsgierig mannetje, dus zijn stoel stond al vrij snel naar de andere kant, kan hij lekker rond kijken... kijk en voor een paar tientjes ook nog een autostoel..super
Ja dat is ook zo, op zich vind ik de eerste 12 weken ht spannends en denk wat meer rust te hebben als ik echo heb gehad en als ik de beeb straks kan voelen dan voel ik me pas helemaal op een roze wolk