Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi26

demi26 Niet meer actief

Ik ga pas in week 36 de bedspulletjes wassen( en ja hoor Ariel sensitive mag gewoon hoor)... voor week 37 mag het toch niet thuis en als ik eerder zou mogen bevallen dan moet mams de was maar even doen :D

En de vorige keer liep ik 2 weken overtijd en had ik alles al voor week 37 klaar... man wat duren de weken dan lang... Dus ik wacht hier nog mooi even met de laatste voorbereidingen.. Ik zorg dat mijn tasje klaar staat voor het geval dat en verder doe ik alles pas vanaf week 36-37...

mm eens even kijken waar mijn banner is gebleven...

Gelukkig Joanita niets ernstigs aan het handje...

En geen vervanging lijkt me echt klote.... Had je ook nog examenkandidaten Marloes?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja 2 klassen Demi!
    kon ik toch zelf wel even nakijken... examen is 3 of 4 juni en ik ben 29-5 uitgerekend... haha mannen...
    Gelukkig hebben ze na lang aandringen wel de 2e correctie af kunnen zeggen. Nakijken, misschien doe ik het wel als ik nog zwanger rond loop, maar beloof ze helemaal niks!

3. demi26

demi26 Niet meer actief

Vroegen ze bij mij ook... Of ik nog wel zelf examens wilde nakijken... Ik zeg: zie je het voor je... Ik doe de eerste correctie, 2e corrector is het niet met me eens en probeert mij te bereiken... ben ik net aan het bevallen... Nou dacht het niet! En voor een collega is het natuurlijk weer onbegonnen werk om mijn correcties te bewoorden.... Ach kerels... soms snappen ze het echt niet...

Maar bij mij neemt een collega het gelukkig over....

4. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    allebij marloes

ik ga hier ervandoor
    ga zo lekker naar bed
    truste tot morgen dames

5. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Joanita, goed om te lezen dat je weer thuis bent, en idd hup naar bed jij ;)
    Doe rustig aan meisie!

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Oja het is toch nog wat geworden in huis :D
    Mannetje was er van onder de indruk, altijd leuk ;)

Weten jullie wie ik ook al weer een tijdje mis, Anna, Meris en MamavanBrittje :(

7. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Nou hier ook weer even een kort berichtje... Stiekem toch weer teveel gedaan vandaag, ben erg moe. Snel even berichtje typen en dan lekker naar bed.

@Joanita: Schrikken zeg! Gelukkig dat alles goed was in het zh! Ons beebje heeft ook af en toe een hoge hartslag (170) maar zolang het maar niet te lang duurt en de hartslag veel fluctureert dan gaat het goed met de baby (haha, ben inmiddels ervaringsdeskundige vwb ctg`s. Bij eerste zoontje heb ik er 4 weken lang 2 per dag gehad en nu alweer een heel aantal...)

@Marjanne: Fijn dat we Buddy`s zijn;) En knap dat je toch nog jouw huis op orde hebt kunnen brengen! Helaas heb ik zelf ietwat last van beginnende smetvrees dus is ons huis eigenlijk altijd schoon. Probeer nu wel wat rustiger aan te doen maar is wel moeilijk hoor;)

Ben vandaag met Luuk naar ons nieuwe huis geweest. Hij heeft de hele middag heerlijk buiten in de boomgaard en het zand gespeeld. Meer dan een emmertje, schepje en stokje had hij niet nodig. Ligt nu lekker te slapen na een warme douche!

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Even snel vanuit Antwerpen.

SMS VAN GABY:

Het gaat opzich redelijk. Is nog onduidelijk hoe lang ik moet blijven. De beeb ligt ietsje achter in groei maar niet ernstig. Bloeddruk is ergstig.

We hebben het echt super hier. Vandaag veel gedaan (winkelen, sushi gegeten, dierentuin, terrasje, uit eten geweest) eigenlijk te veel want mijn hele lijf doet zeer.
    Fijn weekend allemaal nog en tot morgen of oovermorgen.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @bab wat een rotnieuws sterkte en ik hoop dat de groeiacterstand niet erger wordt.
    @aaliyah fijn dat alles goed was bij de vk.
    @simoon jeetje hopen dat het kindje teen die tijd op de 6 pond zit.
    @karin welkom terug.
    @heide rustig aan!
    @zeana hier is de oorzaak van mijn dochte waarschijnlijk toch iets anders, er zijn 2 kiezen door en ze heeft zure diareeluiers de andere 2 kiezen zitten er dus ook aan te komen. vandaar een oer vervelend kind hier, wat ik gwoon nu even niet kan handelen.

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @snieke fijn dat alles goed was bij de vk en wie weet hoe de baby nog draait
    @gabester jeetje meid schrikken hoor heel veel sterkte!
    @sarah dankzij jou heb ik zin in brownie! haha maar goed dat ik het niet in huis heb.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb mijn vluchttas al in gepakt haha, ach dan staat ie vast he!
    ik ben er eigenlijk al helemaal klaar voor, vervelend dat het nog ruim 8 weken duurd :) .
    mijn man is stappen vanavond, er is een jaren 70 feest hier ieder jaar. 2 jaar terug kon ik niet was ik net bevallen, vorg jaar had ik geen oppas en dit jaar zwanger! volgent jaar wordt mijn jaar dan ga ik en mag manlief thuis blijven.
    iedereen nog een fijn weekend!

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    mijn vlucht tas is gedeeltelijk klaar :p
    Jammer dat je weer niet kan Mandy!
    @joa, fijn dat t niks ernstigs is
    @gab, jeetje meis sterkte!

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Gabster sterkte en gelukkig joanita niets ernstigs aan de hand, maar nu wel rustig aan doen.
    Ik heb Meris even gemaild mijn buddy. Alles is goed met haar en de baby, haar verlof is een paar dagen geleden begonnen en ze is nog druk bezig in huis/met de babykamer dat als ze een beetje de rust heeft en het af heeft, hier weer komt spieken als ze daar behoefte aan heeft. Maar we hoeven ons gelukkig geen zorgen te maken alles is goed.

xxx Joyce

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    joanita, gelukkig viel het allemaal mee! Goed dat je gebeld had!

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Laura...ik heb luipaardgekko's....deze waren denk ik nu een maand of 4...echt zielig...en nu al helemaal...ik jank altijd al zo snel...voel me ook echt schuldig...ik moest hem dwangvoeren..maar het lukte gewoon niet...hij wilde echt niets hebben...dus vandaag na een week tobben toch maar voor deze rot oplossing gekozen...

@Joanita....doe dan ook echt rustig nu heh! Ga je gelijk staan te koken...muts! Haha...nee hoor...maar als je nu maar echt naar je lijf luistert en rustig doet als het daar om vraagt!

@Heide...goede tip! Daar had ik helemaal niet aan gedacht! Very clever! Stop m er morgen gelijk in! Ik was trouwens nu alles maar daarna echt niet nog een keer hoor! Maar weet nog niet of ik het bedje weer ga opmaken...moest toch een bedzeil halen enzo...dus misschien kan de kraamhulp dat dalijk beter doen...of ik doe het voor het mooie...ben er nog niet helemaal uit!

@Mandy...hij was lekkkkerrrrrrrrrrrrr! Maandag denk ik maar nog een keer maken! Vooral die witte chocolade erin was super! Haha!

@Gaby..och meid...ik leef helemaal met je mee! Hoop dat het niet te ernstig wordt allemaal! Hele dikke kus voor jullie alle 4!

Ga denk ik morgen maar eens even kijken wat er in die tas moet en wat ik nog kan halen e.d.
    Zowiezo ga ik voor de 23673x even checken wat ik nog moet...moet de kruiken niet vergeten...die heb ik dus ook nog niet...en ik moet nog een digitale thermometer...al die kleine dingen zeg maar...
    En ik ga maar alvast eens bellen vandeweek naar de thuiszorg voor een ondersteek en bedklossen...geen idee of ik dat moet bestellen ofzo...

ALs jullie trouwens nog foto's willen zien van het trouwen en mn huisdieren enzo (ook die hagedissen) alles staat op mn hyves... (dink-freak)
    Jullie kunnen me gewoon toevoegen...misschien wel even een pb=tje dan...dan ik weet wie je bent...hahaha!

16. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    @gabester; hey, dat was niet de bedoeling......Jee al de 2e die in het ziekenhuis moet blijven....Sterkte meid!Hopelijk mag je snel naar huis!

@girafje; fijn hoor dat jullie al zo ver zijn met het kamertje!! Hier nog lang niet zover...Leuk dat je de VK erbij betrekt in je klas!

@Snieke; die van jou moet gedacht hebben ik ga me eens heerlijk over dwars uitstrekken!! Hopelijk draait ie idd tijdens het zwemmen....

@Aaliyah; das een goeie... de geboortekaartjes (die was ik bijna vergeten) :oops:
    Maar het is ook moeilijk als je nog geeneens een naam hebt.....

@Minnie; we zijn bezig met de kamer van ons dochtertje (die gaat naar een nieuwe kamer) en daarna kunnen we pas iets doen aan de babykamer....Maar hij ligt de eerste weken toch bij ons dus kan ik dan eventueel nog wat dingen doen. Zoals het er nu voor staat is haar kamertje over een week of 2 klaar.....

Afscheid; ik ben natuurlijk al even weg en de kinderen wisten het niet. Binnenkort ga ik weer even op bezoek.....

@NRG50; Jee, dat meen je niet....En wat dan als je ziek zou worden??? Tjonge, ik zou zeggen wat maken die 3 dagen uit echt raar.....

@jolan; jij gaat je kamertje afwerken, lekker overal op bezoek en even rust nemen voor de hele heisa van start gaat ;) Maar nu nog even genieten van je klas en je afscheid!

@marloes; ja, zo denken pubers!! En zo deden wij dat ook op die leeftijd alhoewel er bij ons vaak wel vervanging was :( Fijn dat je gordijenen er zijn, wel raar dat ze te lang zijn!

@mam85; hoelang ben jij zwanger dan.... Volgens mij hoef je nog maar 7 weken of ga je er vanuit dat je beebje 2 weken later komt?

@joa; Goh, jij hebt idd het een na het ander....Je had je een zwangerschap waarschijnlijk ook heel anders voorgesteld!! Maar goed onthouden elke zwangerschap is anders!!

Nu ga ik lekker slapen, lees morgen weer verder.....(moet nog 5blz)....

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen, Dames,

Zie dat er weer veel geschreven is.
    @ Gaby:Heel veel sterkte ze houden je in ieder geval goed in de gaten, hopen dat het snel beter gaat.
    @ Sunshine: Mooi dat je de kaartjes zo leuk vond.
    @ Vluchttas: Ik heb nog niks klaar staan vind het nog een beetje vroeg denk over een week of 4.
    @ wassen kleertjes & Dekentjes: Ik heb nog niks gewassen ga ik in mei allemaal doen.
    Net als het ledikantje opmaken als dat me lukt in ieder geval.
    In mei wil ik zo goed als alles af hebben, dus box in elkaar en enveloppen geboortekaartjes geschreven.
    @ Joanita: Gelukkig viel het allemaal mee.
    @ zwangerschapsverlof: Officieel gaat het voor mij 18 mei in, maar omdat ik al in de ziekte wet zit heb ik eigenlijk al verlof.
    Joepie vandaag 30 weken :D :D :D
    Nog 10 te gaan.
    Ik vind de weken echt voorbij vliegen.
    Ik slaap alleen de laatste dagen erg slecht :(
    Veel wakker, draaien echt niet fijn.
    Verder voel ik me goed gisteren ff een dipje gehad, maar dat kwam denk ik ook door de hormomen.
    Ik was moe en verveelde me(krijg je als je vanaf november al thuis zit)
    Het weekend is mijn man ook thuis, maar had ook nergens zin in.
    Mijn man heeft me gelukkig weer aan het lachen gekregen daar is hij goed in.
    Het is ook veels te mooi weer om een dip te hebben :)
    Mijn schoonzusje was vrijdag uitgerekend, dus elk moment kan ze nu bevallen we zitten echt op een telefoontje te wachten.
    Ik wens iedereen een fijne zondag.

18. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Joanita: Ik zit ook te twijfelen wanneer ik het zal gaan wassen, denk dat ik dat doe zodra mijn verlof begint (4 weken van tevoren)
    Heb t bedje en het wiegje wel al een paar keer opgemaakt, omdat ik dat graag wilde oefenen...

Zeana: Ja stom he, 3 daagjes... Echt belachelijk!
    Eigenlijk hoop ik dat ik zo erg last krijg van iets dat ik al 1,5 week eerder moet stoppen. Slaat echt nergens op....

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Gaby: Fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. Hopelijk krijgen ze je bloeddruk naar beneden en loopt het verder zonder al te veel plroblemen af!

Joanita: Gelukkig was alles goed! Toch beter twee keer teveel checken dan één keer te weinig...

Marjanne: Ben benieuwd naar jullie namen! Als ik je niet verwar met een andere zwangere in de omgeving weet ik als het goed is wat je krijgt ;)

Marloes: Wat ga je lekker snel zeg! Ik vind het ook vreselijk hard gaan. Ik heb nu nog negen weken school (inclusief tentamenperiode) dus ik hoop heel stilletjes dat ik gewoon op of iets na de uitgerekende datum beval. Anders moet ik de hele periode over doen.

Gelukkig gaat ook alles goed met Meris.

Vluchttas: Ohjee ik zou dat ding bijna vergeten! Bij de eerste was ik zo vroeg met alles en nu heb ik steeds zo iets van: het komt wel. Wel ben ik een lijstje aan het maken van dingen die ik nog nodig heb voor de kleine zodat ik dat allemaal tijdens de mama-mazzeldagen kan halen die woensdag of donderdag beginnen. Kleinere dingen zoals bijvoorbeeld een aankleedkussen. Bij mijn zoontje gebruik ik hem nog volop, dus die kan ik niet op de babykamer leggen.

Meiden hoewel ik meer lees dan ik schrijf (en ja ik lees echt bijna alles alleen daarna ben ik een kwartier verder en dan heb ik weinig energie of tijd meer om te reageren. Vaak trekt mijn smurf van net een jaar dan weer de aandacht haha) zou ik het best leuk vinden om een buddy te hebben. Is er nog iemand over? Of mag ik me aansluiten bij een ander koppel?

Ben benieuwd hoe het met Sunshine is!

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

Het is echt heerlijk weer hier, net lekker ontbeten op het balkon (wel met een vest aan ;)).
    Stond vanochtend om half 8 al te stofzuigen en was te vouwen, lang leve de nestdrang haha.

@Celinaaa: Lekker zeg, nog maar 3,5 werkdag!

@Kui..: Ik ben ook zooo nieuwsgierig naar dat mini meisje in mijn buik. Overtijd lopen lijkt mij ook echt balen. Maar ze komt mooi met 38 of 39 weken, jouw ventje ook ;).

@Joa: Nee hoor, ben ondertussen al 1500x bevallen :). Mijn man heeft geregeld dat hij vanaf 36 weken niet meer ver van kantoor af hoeft en is dus altijd binnen een half uur thuis, gelukkig! Mijn moeder die ook bij de bevalling zal zijn kan hier binnen 10 minuten zijn :D

@Kui..: Haha je vader heeft wel humor!

@Girafje: Gefeliciteerd met je 33 weken!

@Sarah: Ik gebruik de hypoallergene wasverzachter van Robijn, alles is lekker zacht en ruikt héérlijk!

@Meduusje: Balen zeg, hopelijk valt het allemaal mee en is je suiker dinsdag gewoon goed!

@Marjanne: Ha joh, zolang er geen ongedierte over je aanrecht loopt is het goed toch ;).

@Joa: Gelukkig valt het allemaal mee..

@Heide: Ik ben nu toevallig bezig met wassen, leg alles dalijk fris gewassen in de kast. De kraamverzorgster maakt het bedje wel op, anders wordt het zo stoffig… Ik laat wel een molton om het matrasje zitten.

@Gaby: Sterkte! Ik duim voor jou en je ventje!

@TamTam: Gefeliciteerd met je 30 weken!

Vluchttas: Ik moet nog onderbroeken kopen waar het kraamverband in past en nieuwe big shirts en dan ga ik ook maar eens aan mijn tasje beginnen!

Deel Deze Pagina