Voor degene die in het ziekenhuis gaan bevallen en flesvoeding gaan geven, nemen jullie je eigen flesjes en voeding mee? Ik ga Friso geven en ons ziekenhuis heeft Nutrilon...
Goedemorgen meiden, Gisteren op visite geweest bij mijn zus en totaal uitgeput. Ik houd echt veel vocht vast, heb echt dikke voetjes en zelfs mijn handen.. Gisteren dus helemaal geen puf gehad om te lezen.. Joanita: goed dat je toch contact had opgenomen, en gelukkig is alles goed. En voor de rest gewoon rust houden meid. Gabester: echt vervelend voor d'r. Hopelijk dat alles goed gaat komen. Gelukkig is alles oke met Meris.. Vluchttas: die van mij staat al klaar. Dames die een weekje verder zijn: GEFELICITEERD!!
Hoi lady's Tis weer een mooie zondag ochtend. God wat kan ik blij worden van dit weer zeg Heb een paar vraagjes!?!?! Waar halen jullie gordijnen voor de kinderkamer?! Ik wil graag iets vrolijks maar kan niet zo goed bedenken waar ik dat nou moet halen?! Ik hoorde iemand over die spierpijn in haar bovenbenen... Hier is dat ook sinds een paar dagen.. WAT IS DAT!!?? waar komt dat vandaan? toch geen voorbode voor been weeen hè?!? (heb gehoord dat dat de ergste zijn..) * kleding wassen: ik heb speciaal baby-waspoeder en ik heb tot nu toe alles al gewassen. Wanneer volgende week de kamer komt dan ga ik al de rest wassen. * ziekenhuistas: ook nog niets aan gedaan. Ga ik met mijn verlof doen, in mei dus. Ik ben te moe om na mijn halve dag werken nog te gaan shoppen dus dat doe ik wel een keer als ik een hele dag vrij ben, of in mijn verlof. * laatste spulletjes: moet ik ook nog halen. Zoiets als die tweede thermometer en badspulletjes enzo. Dat ga ik ook pas doen als de kamer er is, dan heb ik overzicht over wat ik nog mis. Nu voel ik me zo;n chaoot Ga weer stoppen. Ben bij mijn schoonouders, schoonpa is jarig en het eerste bezoek komt al binnen.. tjuss
Goedemorgen meiden, Nog erg slaperig hang ik wat op de bank, ga mijn best doen om de laatste paginas weer even te lezen. En de site is weer eens super traag en raar aan het doen!!! Ben blij als alle veranderingen voorbij zijn en alles weer normaal werkt. @ vliezen breken: Ik heb op de zwangerschapscursus gehoord dat slecht 10% van de bevallingen beginnen met het breken van de vliezen! @ vocht vasthouden: Heb ik ook last van. Gelukkig merk ik het enkel bij mijn voeten, maar ben er niet blijk mee! @ Vluchttas: Ga ik ook pas maken tijdens mijn verlof. Tijdens de cursus nog een tip goede gekregen. Bij het ziekenhuis heb je soms een muntje nodig voor een rolstoel! Bij het ziekenhuis hier in de buurt is het een 2 euro munt! Zorg dat je dit in je vluchttas hebt! Als je wel een rolstoel wilt gebruiken en je hebt dan net geen munt bij de hand, dan is dat natuurlijk flink balen. @ Joa: Nog een beetje geslapen meid na de spanning van gister? Hoera, vandaag alweer 33 weken! Gefeliciteerd voor mezelf en alle andere bijna mamas die weer een weekje verder zijn! Ga zo proberen te genieten van het mooie weer. Moet wel oppassen, want heb nu al last van mijn hooikoorts, en ik ben nog niet eens buiten geweest! Fijne zondag alvast! x girafje
goedemorgen! @sarah, ow maar die zijn wel heel mooi (luipaardgekko's)! Echt heel zielig dat t zo af moet lopen dan he Hopen dat de andere het wel red!! Heb je geadd op hyves! @mama1987, ja opa in spe heeft humor, soms iets te , Ik ga geen flesvoeding geven, dus neem niks mee, maar als jij graag friso wil dan zou ik t mee nemen, nou maakt wisselen niet zoveel uit, maar of de kleine t leuk vind weet ik niet! zou dan ook flesjes mee nemen, in het ziekenhuis hebben ze vaak Nutrilon, al in flesjes (van nutrilon zelf) zitten doen ze een weg gooi speen op en klaar is kees. (zou het voor de zekerheid even na vragen bij de kraamafdeling, als iedereen zijn eigen flesvoeding mee neemt wordt het een hel gok ik) Iedereen een fijne zondag ik ga met mijn vriend mee naar een Poolwedstrijd (hij doet redelijk hoog niv. poolen) ergens naast eindhoven dus even stukje rijden Gelukkig heeft meneer een cabrio dus dat komt helemaal goed Tot vanavond
hier had ik gelukkig ook een aantal (vrouwelijke) vrijwillgers... haha ja, aan de 2e correctie van mijn eigen werk had ik nog niet eens gedacht... fijn tussen de weeën door gelukkig bestaan de examens voor mijn vak voor 90% uit mk-vragen en de rest simpel na te kijken open vragen
girafje: ik moest van de arts assistent een slaappil nemen gister dus heb ik die om 10 uur genomen, en ben om half 11 wakker geworden. dus heb echt de klok rond geslapen, spanning is nu wel weg hoor gelukkig vond het zo eng allemaal, maarja ik ga er vandoor kus joanita
sarah, ik neem niks mee voor de flesvoeding. Ze hebben in het ziekenhuis van die handige kant en klare mini flesjes... heb over het merk flesvoeding nog niet nagedacht, vorige keer op de nutrilon gegaan... vluchttas, hier nog niks... haha Vriend zeurt al wel Nog even wat nieuw spul kopen en dan zien we het wel.
**Begin ego bericht** Ik ben Tante geworden Vanmorgen om 10.10 uur is hij geboren. Hij heet Roan en we gaan straks ff kijken. Het was een zware bevalling, maar alles is goed. **Einde ego bericht**
hoi hoi, esmee, dat was ik over de spierpijn. Maar ik heb het steeds als ik iets gedaan heb (behang krabben, muur verven etc) de volgende dag heb ik stijve benen..... vluchttas, hier ook nog niets gepakt. vind hte een beetje vroeg. Ga ik in mn verlof wel doen. smiley, balen dat je zoveel vocht vasthoudt mama1987, jij was lekker actief vanmorgen ik niet hoor haha
pfffff, heb net even een flinke huilbui gehad. Zit echt even niet zo lekker in mn vel. Word gek van mezelf!
hormonen?!?! En kan me uit het niets ineens weer zorgen maken om het listeria verhaal....... Word daar zo gek van. Kan het goed van me afzetten, maar ineens komt het weer op
Heb weer bericht van sunshine: ze wordt dinsdag ingeleid. Ik hoop voor haar heel erg dat het niet weer veranderd wordt, lijkt me slopend die onzekerheid. Als er mensen willen smsen, morgen of dinsdagochtend ofzo, ik mocht haar mobiele nummer doorgeven dus dan kunnen jullie pb-en. Ik schrijf zelf eventjes wat minder/niet mee. Merk dat ik me er niet toe kan zetten om elke keer hele pagina's bij te lezen (en vooral het reageren!) en ik vind dat ik het niet kan maken om steeds alleen ego-berichten te posten. Elke keer neem ik me voor om 'vanaf nu' het allemaal bij te houden, maar ik vind het echt niet te doen. Ik zal af en toe wel laten weten hoe het is hoor (en nieuws van sunshine horen jullie natuurlijk ook!) en ik zie een aantal van jullie met de meeting En ik zal best bijlezen
toch inleiden voor shunshine, jeetje zo wordt je toch weer even met je neus op de feiten gedrukt zeg, hoop voor haar dat ze een gezond kindje op de wereld kan zetten zeg, bedankt marb en we snappen je helemaal hoor!!! hoop voor je dat je zelf alles ook nog even op een rijtje kan houden liefs joanita
@Sarah; wasverzachter die speciale voor de gevoelige baby? Sensitive en dan een klein beetje gebruiken...Ik heb dat altijd gedaan, mijn kinderen hebben daar nooit last van gehad. Nu duw ik alles even de droger in, dat scheelt ook heel veel. @demi; dat is super vervelend, heb je een zwangere buik (groter oppervlak) en dan jeukt ie van de allergie....Hopelijk heeft de HA er iets voor. Sterkte @meduusje; vervelend hoor, heb ik vorige zwangerschap ook gehad. De 2e keer prikken heb ik erg op mijn voeding gelet de dag ervoor en tijdens de dagcurve (thee zonder suiker en bruin brood met rookvlees). Toen constateerde ze geen suiker meer. Maar helaas ik moest onder controle van de gyn blijven (2x per week heen en weer naar het ZH)....Hopelijk valt het mee en hoef jij niet aan de insuline! @joa; misschien achteraf niet slim maar ik kan me voorstellen dat je niet de hele dag stil op de bank/in bed wilt blijven liggen....Daarom worden zwangere vrouwen die moeten rusten altijd opgenomen....Die kunnen niet stil zitten als het moet!! @buddies, Ik heb nog wel iets van mamavan britje gehoord, ze maakt het goed heeft even geen puf om te schrijven. Anna idem..... @bab; heerlijk he dat die mannen zich kunnen vermaken met zo weinig! @mandy; Ach het arme kind heeft natuurlijk behoorlijk wat pijn.... Chamodent wil wel eens helpen, is van VSM. Sterkte ermee! @tamtam; spannend bijna tante!! Fijn dat je mannetje jou weer vrolijk heeft gemaakt Ik ga nu ff de kinderen beteugelen.....Ben strax terug!
Leuk TamTam, tante! Spannende berichten van Sunshine, via Marb. Hopelijk gaat het dinsdag allemaal vlot en zijn ze dan of op woensdag de trotse papa en mama van 'n mooie zoon. wens haar veel succes en geluk, als je haar nog sms't Marb.
@ Joa: Lekker voor je dat je een nacht goed geslapen hebt! @ Tamtam: Gefeliciteerd tante! @ Jolan: Kop op meid! Alles is oke met de kleine. Geniet lekker van het mooie weer! liefs girafje!
Hoi allemaal, Ik zat net aan de afwas en toen bedacht ik me iets. Als we zijn bevallen en hebben daarna 'n ziekenhuis opname of kraamtijd zonder computer en alle ander junimama's zijn helemaal blij en feliciteren enzo kan je het zelf bijna niet meer lezen. (we hebben nu al moeite om alles bij te houden als we 'n drukke dag hebben gehad ) Nu dacht ik dat we dat kunnen oplossen door onze buddy bij geboren het bericht te plaatsten met alle info zodat we daar allemaal onze berichten voor de verse moeder kunnen achterlaten.Dat is voor degene makkelijker te vinden en leuk om te lezen en dan hoeven we niet bang te zijn dat onze felicitaties niet aangekomen zijn. Ik hoop dat jullie het 'n beetje snappen,ben niet zo goed in duidelijk zijn Het is maar 'n ideetje!