Goeiemorgen allemaal! Ben vandaag nog even een dagje thuis gebleven om bij te komen van het weekend haha. Lekker nog een dagje met mijn vriend vrij want hij is morgen drie dagen weg met zijn werk Het was dus erg leuk in Antwerpen. We zaten op een perfecte lokatie. We hebben heerlijk gewinkeld, naar de bios geweest, naar de dierentuin en lekker uit eten geweest. 's avonds was ik wel kapot maar heb echt genoten. Vluchtkoffer: Ik heb mooi de proefmonstertjes shampoo enzo meegenomen uit het hotel. Ik hoop dat ik gewoon thuisbeval. Vind het wel lastig die vluchtkoffer want veel dingen grbuik je nu nog. Even over buddys: Mijn buddy is Gabester maar als er nu iets met mij gebeurd kan ik haar natuurlijk niets laten doorgeven .. wil misschien iemand mijn reserve buddy zijn ?? Smiley: Veel succes vandaag. Hoop dat alles goed is met de kleine. Over de klossen onder het bed: Ik ben niet lid van zo'b kruisvereniging ofzo ... weet iemand wat ik moet doen? Moet je lid zijn? Sarah: Wat leuk dat je nieuwe vloer vandaag komt. Spannend zeg! Kan me voorstellen dat je blij bent. Tamtam; gefeliciteerd met je neefje, leuke naam ook !!
Goedemorgen! Guusje, gefeliciteerd met je 30 weken! Smiley, gefeliciteerd met je 32 weken! Aaliyah, gefeliciteerd met je 31 weken! En een nieuwe tv kopen is altijd leuk! Laura ook weer een week verder! Joanita, doe je rustig aan! En anders VK bellen! Verlof, ik moet nog 2 keer 1,5 week werken. Heb er echt zin in! Wassen, heb ik nog niet gedaan. Heb het bedje wel even opgemaakt om te kijken hoe het staat Rianne, heeft een goed weekend in Antwerpen! En een knuffel voor Gab! Vluchttas, ik heb hem gisteren bij mijn ouders laten staan Zie veel nieuwe mama's, welkom!! TamTam, gefeliciteerd! Leuke naam! Ik duim voor sunshine! En nu eens kijken wat mijn onderschrift zegt
Goedemorgen, Iedereen bedankt voor de felicitaties. We zijn gisteren bij het kleine mannetje wezen kijken en wat is het een schatje. Van de week gaan we nog op kraamvisite, want ze mag vandaag naar huis. Moeder was nog helemaal met de bevalling bezig, want het was nog al heftig. Om half 4 's nachts waren de weeen begonnen. De ontsluiting ging heel snel, maar daarna wilde hij niet verder en moest ze als nog naar het ziekenhuis. Uiteindelijk is hij met de vacuüm pomp gehaald en is hij om 10.10 uur 's ochtends geboren. Wel snel, maar niet echt fijn zeg maar. De naam vind ik ook mooi en het is gelukkig niet dezelfde als die wij hebben Het is nog steeds heel onwerkelijk dat wij over een aantal weken ook zo'n kleintje in onze armen hebben hebben meer meiden dat? Las dat sunshine dinsdag wordt ingeleid...dus toch heel veel sterkte meid . @ smiley: succes bij de groei echo. Iedereen die een week verder is gefeliciteerd!!
@ Nathalie: gefeliciteerd met je 32 weken! @ Tamtam: Heftig hoor zo'n bevalling. Gelukkig heeft ze iets mooie gekregen om lekker van te genieten. Ik vind het ook zo onwerkelijk dat ik over een paar weken ook een kleintje heb ... Ik kan me ook niet voorstellen dat zoiets nu in mijn buik zit. Ik voel het wel bewegen enzo, maar toch! Vrijdag heb ik verlof, ohh ik ben er zo aan toe. Nog 4 halve dagen werken...
Tamtam, heftige bevalling hoor!! Wij zijn gisteren bij mijn vriendin geweest. Is vorige week bevallen en wat een schatje zeg! Een bos met haar. En dan te bedenken inderdaad dat wij allemaal ook zo'n geweldig wezentje in onze armen hebben liggen Lekker rianne!! Ik moet deze week, dan volgende week maandag t/m dinsdag. Dan een week vrij en dan nog 1,5 week. Heb er ook echt helemaal zin in!
Meiden, hebben jullie ook last van een droge hoofdhuis? Ik heb nooit roos gehad en nu is het gewoon niet leuk meer. Kan om de dag mijn haren wassen omdat ik het gewoon een vies gezicht vind
@ Nathalie: Nee geen last van. Wel vervelend, heb het wel eens gehad. Misschien met anti-roos shampoo wassen/ Schijnt wel goed te helpen. Heb trouwens een nieuwe buiken foto van mijn toeter in mijn album
Hey chica's, *sarah: hooikoorts gaf mijn huisarts niets voor. Mocht gewoon Allerfree gebruiken. maar idd vervelend. Je hebt al weinig lucht omdat die kleine hoog zit en dan zit ook je neus nog dicht.. balen, ik ken het.. * kleine geboren TAMTAM gefeliciteerd. Ik kan me er ook nog NIETS bij voorstellen. Mijn gedachte gaat nog niet verder dan de bevalling, waar ik overigens helemaal niet tegenop zie. Ik kan me er geen moment over druk maken. * SLAPEN wil ik ook! en dat lukt hier ook niet meer zo.. vanochtend met mannetje opgestaan om 7 uur. Ga zo nog maar even lezen denk ik.. om 12.15 VK. Ik plan het iedere keer 'later' met de gedachte dat ik kan uitslapen... *spierpijn: nee helaas hier uit het niets, HAD ik maar iets gedaan, dan wist ik het. Krijg nu ook krampen s'nachts in mijn benen.. ook lekker NOT ~ nog meer mensen 'bang' voor stuitligging? ~ wanneer moeten de geboortekaartjes besteld zijn? ~ krijg je de enveloppen al mee naar huis om te schrijven? ~ hoeveel is wijsheid? (geen grote familie) ~ wie voelt zich nog meer dom en heeft het idee het allemaal niet te weten/kunnen? zucht, ga maar even liggen denk ik.. gabester succes morgen, we denken aan je!!!! xie
Kan ik me vaag iets herinneren over POLKADOT gordijnen? Iemand die daar naar op zoek was? Zie dat ze op Hema.nl deze hebben.... just metioning...
Esmee: Ja dat was Marloes,maar ze heeft inmiddels al andere gordijnen. ~ nog meer mensen 'bang' voor stuitligging? Nee eigenlijk niet. Mijn meisje ligt al die tijd al goed en verwacht niet meer dat ze draait. En als het zo is zou ik niet bang zijn voor een keizersnede. ~ wanneer moeten de geboortekaartjes besteld zijn? Euhmmm.. ik heb ze ergens rond de 20e week al besteld geloof ik. Maar het kan nu ook nog wel hoor. ~ krijg je de enveloppen al mee naar huis om te schrijven? Ik kreeg ze wel al mee. Meestal wel hoor. ~ hoeveel is wijsheid? (geen grote familie) Wij hebben 50 kaartjes. Wij hebben ook geen grote familie en geen grote kenissenkring. Houdt ook rekening met de kaartjes voor jezef (fotoboeken en om gewoon te bewaren en neer te zetten) ~ wie voelt zich nog meer dom en heeft het idee het allemaal niet te weten/kunnen? Ja soms.. Gelukkig heb ik veel dingen meegemaakt bij mijn kleine nichtje maar er zijn zoveel dingen die ik nog niet weet. Hoe het bijvoorbeeld gaat met de (fles) voeding. Hoeveel, hoelaat, ritme etc.
Ow ja, ik las volgens mij van Jolan iets over de dag van de meeting? Was er iets tussengekomen bij je, of ga je nog komen?
morgen dames, gabster hoop dat het goed gaat met je en dat je snelw at meer weet, verder rianne geweldige buikfoto hier weer 4 keer uitbed vanacht om te plassen en gelukkig slaap ik weer in, fijne dag allemaal kus joa
Alleen even een kort berichtje om Sunshine heel veel succes te wensen morgen! Gabester, jij ook sterkte. Rianne, mooie buik . Tamtam, gefeliciteerd met je neefje. Fijne dag allemaal.
ja hier ook.. word soms gek vd jeuk en trekkerigheid.. gelukkig helpt de dure head en shoulders shampoo hier wel goed..
heb net een mail de pc uit gestuurd.. met de bestelling vh geb. kaartje. hoop snel een proefdruk te mogen zien ik dacht dat we dit kee rniet zoveel kaartjes zouden versturen maar heb er toch maar weer 80 besteld.. met het tellen kwam ik nu al op 70 en we zijn er vast nog wat vergeten
@Gaby: Jeetje meid! Veel sterkte. Hebben we ondertussen al meer van haar gehoord? @Rianne: mooie fotos heb jij steeds zeg! Waarschijnlijk ook omdat je buik zo mooi is en mooi groeit! Lekker dat jullie zon lekker weekendje weg hebben gehad met zn tweeën. Bedklossen: volgens mij hoef je niet lid te zijn ergens van hoor.. althans dat hoop ik.. ik ben dat namelijk ook niet. Ik ga ze halen bij de thuiszorg die zit dicht bij mijn man zijn werk dus die gaat ze voor me halen binnenkort (hoop ik ) en anders wordt het een van mijn eerste projecten tijdens mijn verlof.. lijkt me namelijk wel heerlijk om een hoger bed te hebben. Ik wil best je reserve buddy zijn. Je hebt mijn nummer volgens mij al toch? @Esmee: ~ nog meer mensen 'bang' voor stuitligging? Beetje, ook al denk ik dat onze kleine nog wel terugdraait omdat hij de hele tijd al zo braaf met zijn hoofdje naar beneden gelegen heeft.. ~ wanneer moeten de geboortekaartjes besteld zijn? We hebben ze nog niet besteld. Ga ik mijn eerste project van maken tijdens mijn zwangerschapsverlof (die begint over 2 weken) ~ krijg je de enveloppen al mee naar huis om te schrijven? Ga ik wel vanuit ~ hoeveel is wijsheid? (geen grote familie) Ik kom ook al snel op zon 50 kaartjes ongeveer denk ik.. ~ wie voelt zich nog meer dom en heeft het idee het allemaal niet te weten/kunnen? Voel me niet echt dom.. hoort er bij dat ik nog heel veel dingen niet weet. Ik hoop dat er veel dingen automatisch gaan of gewoon goed komen en ik vertrouw heel erg op de kennis van de kraamverzorgster en de mensen in mijn omgeving. @Emme: Leuk om weer wat van je te lezen. Alles gaat goed neem ik aan? @Ego: We zijn het weekend lekker druk bezig geweest in ons nieuwe huis. De hele huiskamer is geschilderd inclusief plafond. Volgende week bezig met de slaapkamers en dan vanaf 1 mei mogen we bouwen/breken waarna we bezig kunnen met de babykamer! Yippie! Merkte trouwens dat nadat ik de hele dag druk bezig was geweest met schilderen enzo dat ik zon raar gevoel kreeg diep in mijn vagina.. bij de uitgang van de baarmoeder als het ware.. alsof er heel veel druk op kwam ofzo.. heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? Voelt echt heel raar . En bijna een beetje eng.. Trouwens en hoe voelen voorweeën? Ik heb zo nu en dan van die vervelende krampen in mijn buik die een tijdje aanhouden. Kan ze niet goed onderscheiden van darmkrampen en ongesteldheidkrampen.. Best vaag eigenlijk als je niet weet hoe weeën moeten gaan voelen haha.
Goedemorgen meiden, Sunshine heel veel sterkte morgen! Smiley veel plezier met de groeiecho vandaag. Er was geloof ik ook nog iemand die een buddy zocht (weet even niet meer wie, ik dacht nikita), maar ik heb er op dit moment ook nog geen. Dus als je het leuk vind kunnen wij buddy's zijn. Hier best een druk weekend achter de rug, dus ik ga vandaag eens helemaal niks doen en lekker in de zon op het balkon zitten. Fijne dag allemaal! Groetjes Guusje