Hi meiden, ik heb ff de puf niet om op iedereen te reageren maar ik wil iedereen een dikke knuffel geven die het nodig hebben! Sunshine heel veel sterkte morgen! Simoon ook heel veel succes! Dikke xx Inger
@aichaa lijkt me een heel goed plan( snap het nog niet helemaal) en ik laat het zeker weten zodra ik weer thuis ben.
Heb net ook mijn hond uitgelaten. Idd heerlijk weer.. Heb daarna gelijk de tuin maar afgezet met gaas, omdat mijn eigenwijze Pim (de hond dus) regelmatig zichzelf uit ging laten, onder de heg door en weg was meneer. Dat kan nu niet meer! Dus nu ligt hij te janken in de tuin, omdat de katten wel hun buiten de tuin kunnen komen.. hihi, best gemeen eigenlijk...! En ik heb stofgezogen en gedweild.. Heel fijn dat dat ook weer gedaan is. Verder ga ik niet zoveel doen, owja moet werken om 14.00. Ga zo maar is douchen dan! Mag morgen avond naar mijn 1e zwangerschapscursus, ben is benieuwd.. heb er eigenlijk helemaal geen zin in!
hoi meiden wat een heerlijk weer is het weer, ga zo lekker in de tuin zitten! @sarah ben je al begonnen aan je brownies? nu ik dit lees ga ik mijn paaseitjes maar opmaken zo . @nikita er was nog iemand die geen buddy heeft anders moet je even op de lijst kijken dit kan via marloes. @mama1987 je krijgt een klein glazen flesje in het ziekenhuis en veel ziekenhuizen hebben nutrilon en friso. @smiley wat vervelend dat je zoveel vocht vast houd, hoe gaat het met je rib? @esmee ik ga bij de kwantum gordijnen halen. @vliezen breken gebeurde hier ook niet vanzelf, die moesten door geprikt worden. ze doen dat met een soord breinaald, je voeld hier echt helemaal niets van! alleen als de naald koud is voel je de kou n als het vruchtwater eruit loopt voel je dat.
@tamtam gefeliciteerd met roan, erg leuke naam! @marb als je ht niet kan bij houden dan maar alleen ego berichten hoor, je zegt het in ieder geval. @shunsine jeetje hefig voor haar zeg, morgen is misschien het eerste juni babytje er al. @zeana bedankt voor de tip!
@ Sunshine toi toi voor morgen, tgaat er nu wel op aankomen he dames.... @ Rianne als je nog een reserve buddy zoekt wil ik dat best voor je zijn khoor het wel. Hier vanmorgen babykamer en kamer van dochter opgeruimd en gepoetst, dus kben er klaar voor haha, nee laat de kleine nog maar even zitten hoewel ik er wel aan toe ben. Zometeen even naar winkelcentrum nog wat spulletjes halen, dochter is naar kdv dus heb even lekker de hele dag voor mezelf
tja hoezo dan.. geen idee... maar we hebben elkaar gevonden op hyves leuk hoor. leuk dat je de 9e ook naar de meeting komt, me too! ik vindt het trouwens wel jammer dat iedereen zover uit elkaar woont, zo kun je niet ff snel op de koffie ofzo als we dat zouden willen..... net heerlijk met de hond gewandeld, wat een pracht weer....
@natja dat was schrikken, heb je geen spierpijn over gehouden aan je val? @minnie dentinox heb ik, maar ik kom haar mond gewoon niet in.
@Mac, ja idd erg jammer dat iedereen zo verspreid over NL woont! Straks.. als iedereen hun kleintjes heeft! Moeten we ook wel een reunie houden hoor!!!
hoe lang moet jij nog werken dan? hou je het nog vol? arme pim, kan ie zichzelf niet uitlaten hihi.... ik heb morgenavond alweer mn laatste zwcursus, op de allerlaatste keer na de bevalling na dan.... werkse voor straks
@dames die nog geen luiertas hebben, bij de kruidvat is er deze week 1 in de aanbieding... is maar een tip!!!
Ik moet nog werken tot en met 15 mei.. als ik het volhoud.. dus nog 4 weken. Maar sta (meestal, als er inval genoeg is) boventallig dus hoef niet heel hard te werken. Tot nu toe gaat t nog wel redelijk, ben wel gesloopt na 4 uur werken, die kids zuigen je energie op! En echt tijd om even te zitten heb je ook niet. Maar tis zo leuk Hoe beviel jou zwangerschapscursus? Ik had me beetje laat ingeschreven, dus mag tot 2 juni (3 weken voor mijn uitgerek datum) naar de cursus.. bah!
@esmee je kan ook kijken naar wie je altijd een kerstkaart stuurt dan weet je ongeveer hoeveel geboortekaartjes je nodig hebt. @basmalah voorweeen lijken op heftige menstruatie krampen en je buik trekt steeds samen en wordt hard.
mijn zw cursus beviel redelijk, zou het volgende keer niet meer doen, in iedergeval niet op deze manier.. maar het belangrijkste het was wel leerzaam kunnen jullie meedenken.... ook ik moet door vocht in mn handen eigenlijk mn trouwring af gaan doen, maar eigenlijk wil ik dit niet, nu zou ik hem om een kettingkje kunnen doen om mn nek, goed plan, maar heb sinds dat we zwanger proberen te raken al een maansteen om die ik niet af wil doen, tja bijgeloof.... en daar kan ie niet bij om, want die zit aan een soort touwtje.... maar wil eigenlijk mn trouwring toch bij me houden, en twee kettingen om is ook niet zo mooi........wat nu?
@simoon wat vervelnd dat je bloed niet goed is, laat even weten hoe het vanmiddag is gegaan. @aichaa ik vind dat een goed idee, is wel zo leuk dat je dan de reactie goed terug kunt kijken!