@Marjanne: Klinkt goed, lekker zonnen en zwemmen . Ik zou eerst de vaatwasser even doen, dan ben je er vanaf en dan verder zonnen!
Hoi meiden, Ook hier eventjes geen puf voor reactie. Het weekend heerlijk naar Zandvoort geweest, maar toch teveel gedaan ben ik bang. Moet er nu eventjes voor boeten. Heb ik er wel voor over! Las dat sunshine morgen ingeleid word? Spannend zeg! Verder nog iets gemist? Vanavond partneravond bij de gym... ben erg benieuwd. Liefs
die zon gaat wel hard, er is al een rooiige gloed over mn armen enzo heen.... zo maar weer ff met hondje wandelen....
Hey meiden, Vanochtend hebben we ons mooi prinsesje mogen bewonderen. En alles is prima Ze doet het volkomen prima. Ze weegt nu 2073 gram, loopt dus nog steeds een weekje voor.. Maar wat een schatje zeg *smelt* Vanavond gaan we naar de voorlichtingsavond 'Bevallen' in het ziekenhuis, dus ben benieuwd!! Simoon: jeetje meid. Hopelijk niks ernstigs Mandy: met de rib is het nog steeds hetzelfde. Helaas!! Hopelijk komt er na de bevalling verandering in. Hoe is het met jouw harde buiken?? En kan je het nog een beetje rustig aandoen? Aicha: goed idee. Ik stem ook voor!! Fijn dat Gabester naar huis mag!! Sniek: doe rustig aan meid. Het komt allemaal vast wel goed. Rianne: mooie foto, en een goed groeiend buikje hoor
@smiley: Fijn dat alles goed gaat met jullie meisje! Veel plezier in het zkh vanavond, ik vond het erg prettig om te zien en horen hoe het nu allemaal precies in zijn werk gaat!
Smiley wat leuk dat jullie weer van jullie meisje hebben kunnen genieten. En fijn dat alles goed was.
@smiley, fijn dat jullie haar weer hebben mogen bewonderen en dat alles goed is succes vanavond! pff ik heb een mail van mn teamleider... durf hem bijna niet te openen hahaha....
nou toch maar gelezen haha, (voor de mensen die er niks van snappen, mijn contract wordt niet verlengd en das allemaal erg lullig verlopen) een andere collega heeft wel interesse in mijn plek, en dan kan ik evt naar haar plek. 12 mei heeft mn leidingevende een gesprek met die andere collega over het aantal % werken enzo en dan kan ik 13 mei een gesprek hebben om te kijken hoeveel uren ik dan daar evt nog kan gaan werken.. niet dat ik er nu nog graag zou willen werken, maar een contract en dus een baan is wel fijn voor inkomen, en zeker nu zo in mijn verlof straks enzo... dus w.s. ga ik dat dan wel doen... en dan later maar verder kijken voor andere baan...
@nathalie, lekker naar huis dan en genieten van het mooie weer ik ga ff lekker de hond uitgelaten... pfff ben trouwens wel bang in de zon voor een zwangerschaps masker, jullie ook? xxx
hoii!! ff snel hoor mac, misschien om een armbandje doen? Mandy, waterijsjes geven? Helpt hier ook erg goed! Aichaaaa goed idee! xx minnie
hallo dames, zo vanmorgen even wezen zwemmen naja zwemmen dobberen zo me bekken vonden dat niet zo leuk hoor maarja, hey gab hoop dat het een beetje gaat met je... sunshine hoop dat ook met jou alles goed is. moet zo weer naar dermatoloog heb gesprek, gaat me huid weer bekijken, ben benieuwd, de ontstoken plekken gaat steeds meer zeer doen, en die zalf voor de ontstekingen helpt voor geen droll, dus ben benieuwd wat ze er van gaat zeggen.
Hallo dames, Ben weer terug uit het ziekenhuis. Had een hele lieve gyn en ze gaan over 6 weken kijken of mijn baarmoedermond rijp is en dan inleiden. Als de weeen niet eerder beginnen, maar dat hoop ik niet, want we zitten nog steeds midden in de verbouwing haha. Woensdag naar de internist en dan verder overleggen, misschien dat ze me een paar dagen op gaan nemen, om tot rust te komen. Liefs Simoon