madelon84 ik heb nu nog niet zo'n boek, maar vorige keer wel, ik ben toen meteen met 4weken begonnen, dat was zo'n 9maandenboek, waarin je kunt lezen en schrijven, helaas is het toen met 9wk dus mis gegaan maar wil t deze keer toch weer doen, want net wat die ander al zei (weet ff niet meer wie)ook al gaat het mis het is toch je kindje geweest! Ik heb nu boven me bed een doosje staan en daar zit dat boek in samen met die speen en slabbetje en rompertje wat ik toen aan me vriend had gegeven, en de eerste echo natuurlijk debsje leuk joh dat gedicht! mac veel plezier morgen loes gefeliciteerd, das zeker snel, ik was ook meteen de eerste keer na mijn ma weer zwanger, alleen had ik wel even mijn eerste menstruatie afgewacht en die duurde 10 weken, vandaar dat er bij mij toch nog flink wat tijd tussen zit. nou net thuis van t oppassen pffff wat een dag zeg, ben kapot...
************************ Agenda van morgen Meris, 1e echo Marloes80, 1e echo, 13.30 nic1,intake vk Marb, mvm (eindelijk) ************************
ik het serviesje, omdat we er voor ons zoontje ook 1'tje hebben. het boek ligt hier ook, en de dvd lijkt op die van In the womb en die heb ik al gezien... en ik vond het servies het meest praktisch
Heb ik ook gehad beide keren, het rare is dat ik tijdens de zwangerschap van de oudste vooral veel fruit at en bij mijn dochtertje wilde ik cola en melk..... Nu zweef ik nog maar heb veel zin in hartig en pittig Ik let wel op de kazen en vlees, voor de rest eet ik wat ik anders ook eet. Zolang je de "slechte" voedingswaren niet dagelijks neemt kan dit volgens mij niet echt kwaad. Of zoals een dame in de super tegen me zei:"jullie zijn er toch ook allemaal gekomen, net of we toen iets wisten".... (ik stond met een vriend daar te discussieren of ik wel/niet een haring zou mogen eten!) Nou, succes met eten.....Ik heb trouwens de laatste 5 weken van de laatste zwangerschap een dieet gehad en daar ben ik niets meer van aangekomen. Ze dachten dat ik zwangerschapssuiker had, bleek niet zo te zijn maar oke. Ook voor het serviesje gekozen, boeken verdwijnen hier nogal vlug in de kast en de dvd (zei de consulente) is diezelfde als op discovery! Leuk idee, van dat fotolijstje.. Alle nieuwe zwangeren proficiat en dat we allemaal nog erg lang mogen meekletsen Marloes80 succes morgen Zo, nu ga ik op de bank hangen
servies is van dick bruna... Het is een bordje, een beker en een bordje waar pap in kan. boek is een zwangerschapsboek, verdeeld in periodes.. 1e deel is t/m 12 weken....
Haha ja he echt erg, lijk wel erger dan toen ik van de eerste in verwachting was maar kan ook komen door mijn eerdere mk Ik voel me eigenlijk prima mag niet klagen, af en toe kleine steekjes krampjes in onderbuik en wat gevoelige tepels maar verder mag ik dus echt niet klagen En jij?
Ja, maar het is ook rauwe vis en zit barstens vol vitamine A wat dus niet zo gezond is De vis die wel gezond is maar dan goed gebakken is bv forel en zalm.
Ladies die morgen een echo hebben: heel veel succes en laat ons weten hoe het is gegaan. Ga nu maar mijn bedje in, ben echt zoooo moe. Fijne avond allemaal!
das wel handis die vislijst, ik eet nooit heel veel vis, heb nu wel witte gemarineerde vis liggen, die bak ik morgen, en wat ik heerlijk vind is MAKREEL ...lekker witte boterham met makreel en mayo hmmmmmmmmmvolgens mij mag dat nu gewoon..
Woei, morgenochtend eindelijk mvm Ben erg benieuwd naar de test... Dames met een echo: heeeeel veel plezier. Ik ben zo benieuwd! En de intake bij de vk is ook leuk.
ja intake is ook leuk... krijg je vaak een leuke tas mee, met allerlei leesvoer... zijn zwangere vrouwen dol op...