Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames die geboortje kaartjes online bestellen, via wie doen jullie dit? en krijg je dan ook een proefdruk? en de enveloppen al van te voren?

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

@simoon, nog ff afwachten dus....

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ja, aangezien mijn moeder het ook had durf ik het er niet op te gokken en wacht ik nog een paar weekjes met zonnen ;).

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Balen dat je er zoveel last van hebt, succes bij de dermatoloog dalijk!

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Fijn dat ze zo met je meedenken! Spannend hoor, over uiterlijk 6 weken kun je je kleintje eindelijk vasthouden :D

6. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    spannend simoon..

goh hier wil het vandaag niet zo als ik wil.. heb een kleine peuter die erg dwars is.. niet wil luisteren en een vreselijke grote mond heeft voor een 2 jarige.. potverdikkemme.. die ligt er optijd vanavond!! :rolleyes:

erger me dood aan de zandbak hier in huis.. we hebben onze tuin over de kop ghehaald en het ziet er nu uit als een strand zonder zee.. ik hoop zo dat de tegels er snel in liggen want ik word knetter!
    bij alles wat ik eet voel ik zand, zand in me haar ,zand in me kleren, aaaaaaaaaaaah overal zand!

#-o

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mam haha net een strand vakantie.....
    nee grapje wel vervelend al dat zand...

8. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Tamtam: Gefeliciteerd Tante! Gelukkig niet dezelfde naam..

Sunshine: Hoop dat alles goed blijft gaan met haa en de kleine, wordt zij dus echt de eerste "juni"-mama!

Aaicha ( geloof ik): goed idee dat je hebt!

Sarah: En ligt de vloer erin?

Rianne: mooie toeter hoor! :D

Basmalah: geen idee hoe voorweeen voelen?? zou het niet het indalen kunnen zijn? Of een teken dat je teveel gedaan hebt het weekend?

Simoon: Alweer een tegenvaller.. Fijn dat je een lieve gyn had, over 6 weekjes al!

Mac: Je ring bij de maansteen erbij hangen? Zou het anders ook niet weten..

Mandy: Dat is nog eens een leuk koopje!

Gabester: Fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk blijft alles goed gaan!

Snieke: Doe rustig aan he meid!

Smiley: Fijn dat alles goed groeit bij jullie kleine meid!

Mac: Zou wel fijn zijn als je alvast werk zou hebben voor na je verlof! en dan inderdaad rustig verder kijken.. ;)

Zon: Ben inderdaad bang voor een zwangerschapsmasker.. zag al verschilende bruine pigmentvlekjes onder mijn ogen, dus blijf nu maar even uit de zon met m'n gezicht! Heb wel een dagcreme met zonnefactor erin gekocht voor de zekerheid..

Even ego: Ben zo blij! vanmorgen kwamen mijn zus, moeder en tante hier om me te helpen met poetsen :D . Nu is de zolder weer schoon en opgeruimt, badkamer goed gepoetst en de ramen boven weer gewassen. Oh ja en gestreken. Voelt zo fijn nu er weer wat grote klussen gedaan zijn :D Kei lief van ze!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    ja klopt. Ik kreeg vorige week een uitnodiging voor een house warming bij mn tanten die dag :(. Maar ik ga nog even kijken, of ik daar later in de middag heen kan. Ik weet nie tot hoe laat ze het houden. Begint om 12.00 uur. Je hoort het nog van me.

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

@heide wat fijn zulke hulptroepen!

11. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Bedacht me net dat ik nog geen buddy heb.. :(
    Is er nog iemand op zoek naar een buddy? :D

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier is de buddy lijst voor degene die het nog niet wisten,
    als je hier via contact even zegt dat je een buddy zoekt, kan marloes dat invullen hier ,
    en anderen zien wie er nog een buddie zoeken...

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    aichaaaa, ik begreep je berichtje gister niet helemaal, dus ik dacht: misschien iemand anders die reageert :D, maar lees nu je uitleg. Goed plan lijkt me.

simoon, heel veel sterkte, balen zeg dat je loopt te tobben. Wel fijn dat ze voor een oplossing zorgen. Maar waar komen die ontstekingen dan vandaan?

snieke, dan ga ik nu tegen jou zeggen dat het vast wel goed komt. En zo niet, dan zijn er goede alternatieven, terwijl je die misschien liever niet hebt....... (leuk, kan ik eens een ander geruststellen ;))

smiley, fijn dat alles goed was :D

gabester, fijn dat je weer naar huis mag. Rustig aan doen meid!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@jolan, fijn het iemand anders ook gerust stellen, ipv andersom....

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Hoi dames

Ben samen met mijn vriend en de hondjes naar de Lek geweest. Heerlijk aan het water gelegen en de honden hebben de tijd van de leven gehad, zo schattig. Ik ben helemaal verkleurd!

@ mama87: nee geen durrum meer.. haalden we alleen in het weekend haha. Maar heb al met mijn vriend afgesproken dat we het vrijdag halen om mijn verlof te vieren :)
    Wat jammer van je broer en zijn (ex)vriendin. Inderdaad sneu :(

@ Snieke: Geeft niet hoor. Je kan niet altijd op iedereen reageren en moet soms aan jezelf denken. Doe rustig aan.

@ Marjanne: lekker genieten van het weer! Niet teveel huishouden doen.. !

@ Stephanie: Fijn dat het leuk was in zandvoort. Nu even bijkomen en rustig aan doen.

@ Mac: ja de zon gaat zeker hard. Ik heb het ook, mijn hele borst is ook rood. Goed smeren!

@ Smiley; wat fijn dat alles goed was en dat je je meisje weer even hebt gezien. Veel plezier vanavond.

@ Mac; ow wat fijn van je werk! inderdaad wel beter dat je tijdelijk wat hebt! je hebt dan inkomen en toch zekerheid. Verder kijken komt na de bevalling wel! hoop voor je dat het doorgaat.

@ Mac; ja ik denk wel steeds aan dat zwangerschapsmasker ja .. maar ik smeer niet met een factor, dus ben wel een beetje eigenwijs

@ Joa: Succes bij de dermatoloog, vervelend zeg .. hoop dat het snel voorbij is

@ Simoon: Fijn dat je in ieder geval weet dat je niet lang door hoeft te lopen. Een lieve gyn is ook wel fijn! doe rustig aan!

@ mac; ik heb mijn kaartje online besteld. Bij Hipdesign.nl. Ik kreeg een proefdruk op de bus van het kaartje met de naam die als voorbeeld stond en ons kaartje via een pdf-file in de mail. Kon hem ook echt in proef krijgen maar daar moest je voor betalen. Maar ik vond dit prima. Ik kreeg de enveloppen binnen een week thuisgestuurd.

@ mam85: vervelend zo'n dag dat alles tegenzit *knuf*

@ Heide; wat fijn dat alles weer schoon is. lief van ze zeg! kan me goed voorstellen dat je er blij om bent

@ jolan: oke ! nou kijk maar even. zou het leuk vinden als je komt, maar je familie is belangrijker natuurlijk

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo manlief komt zo thuis, ik ga nog ff hondje uitlaten en kijken of de was buiten droog is en dan binnenhalen, dan kunnen we zo lekker bij een vriendin van ons eten, heerlijk om niet te koken...

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@rianne, ow heerlijk aan het water gelegen, lekker hoor!

18. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje meid, het zit je niet mee hé.
    Wat zijn eigenlijk leuko's, succes bij de gyn!

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag meiden,

Alweer etenstijd zie ik. Vandaar dat ik trek krijg!

Hier ook geen buddy van dit topic, maar mijn beste vriendinnetje zit hier ook op een ander topic en die houdt jullie op de hoogte als er iets is.
    Hopelijk pas over 8 weken als de baby geboren is.

Mac, hier niet zo bang voor een zwangerschapsmasker. Ga dan ook lekker met de snuit in de zon af en toe. Heb al een sproetenhoofd dus ik weet ook niet of zo'n masker erg op zou vallen.

Waterijsjes, lekker! Hier net ook eentje gehad. Dubbellikker, moet kunnen...

Simoon, spannend dat ze je misschien over 6 weken al in gaan leiden.
    Heb alleen even gemist waarom ze dat gaan doen.
    Lees nu je laatste berichtje. Bah, kunnen ze er niks aan doen dat je leuko's te hoog zijn? En wat heeft het voor gevolg voor je zwangerschap?

Geboortekaartjes, moeten we hier nog aan beginnen. Nog niet te laat toch?

Heide, wat lekker dat je zo geholpen bent in huis! Kun je het nu ook wat makkelijker bijhouden. Anders komt alles zo achter te liggen. Lief van je hulptroepen hoor!

Rianne, lekker met de hondjes naar het water! :D

Zo, nu is het tijd voor mijn hondjes om een stukje te wandelen. Niet zo zin in, maar zal wel even moeten!
    Trouwens, voor de liefhebbers bij de aldi deze week luiertassen, campingbedje en buggy in de aanbieding.

20. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Ja, ik heb spierpijn aan de arm waar ik me mee vastgegrepen heb en mijn bil doet pijn.

Share This Page