Tips zijn altijd overal over welkom toch? Ik heb trouwens van de hema een hele fijne luiertas. Is grijs dus ook niet zo verwijfd voor als m'n vriend ermee wil lopen. Die andere is van kitsch kitschen. Erg gaaf, maar beetje vrouwelijk hahaha.
Stefanie: Leuke tas hoor! Mac: Lekker hoor, fijne avond! Ik ben er ook weer vandoor.. We zijn vandaag 2 jaar getrouwd en gaan straks lekker uit eten, nu kan dat nog rustig he Fijne avond allemaal en tot morgen!
Dat is lief van je! Snik! (andere meiden ook bedankt trouwens). Ik heb net even met een manager hier gesproken en die deed mijn oorspronkelijke idee dat ik nog wel wat kleine dingetjes kan afmaken als ik thuiszit alsvolg af: "niks ervan, jij gaat lekker thuis zitten en je erop voorbereiden dat je een kind krijgt, en voor hetzelfde geld komt ie over 2 weken al" Nouja was er wel blij mee dat ie dat zei. Zo nou ga ik eindelijk naar huis, zit hier al vanaf 8.15u. Vanavond nog cursus, en dan morgenochtend weer 2 uur autorijden, ik ga lekker na de files!
Mijn vriend is durrum halen .. had geen zin om te koken Ik lees iets over waterijsjes.. hmm ik ben ook gek op dubbellikkers .. vooral de paarse en de groene! Stephanie: Geboortjekaartjes kan nog makkelijk hoor, maar ik zou geen 3 weken meer wachten.. Bedankt voor de tip van het campingbedje! Misschien even halen, altijd handig. Die tas van kitsch kitchen is gaaaaaf!!! Die moet ik ook hebbben Heide; Gefeliciteerd en veel plezier vanavond Snieke: Goed van je manager! Jij moet rusten Hihi mijn honden zijn nog nooit zo rustig geweest, de ene is bij de voordeur in slaap gevallen en die ligt daar nog en de ander ligt op de bank voor pampus. Heerlijk rustig in huis hier.
he meiden, ff snel een berichtje. Heb net 2 buikfoto's geplaatst! Ben nou even druk bezig met het schoonmaken van de tegels van de keuken. Vrijdagavond en zaterdag zijn de mannen druk bezig geweest en gisteren is alles gevoegd. Nu moet alle voeg wat op de tegels zit eraf! Eindelijk weer een klusje waar ik bij kan helpen. Straks eten koken en dan vanavond lekker bank hangen en natuurlijk alles bijlezen en reageren. Tot later. X girafje
sorry dames voor het lastig vallen ik had hier per ongeluk een verkeerd berichtje neegezet het hoorde eigenlijk een maandje later geplaatst te worden. Groetjes Kelly
Even pauze! @ Sarah: Alles gelukt met de vloer? @ Tamtam: Veel plezier van de week als je weer op kraamvisite gaat! Gelukkig is het niet dezelfde naam als jullie! @ Rianne: Mooi dat je genoten hebt van je weekendje weg! Heerlijk idee he, na vrijdag verlof hebben enne je hebt een mooie buik hoor! @ Sarah en Esmee: Gelukkig zit mijn neus niet vol. Heb af en toe last van jeukende ogen. Zolang ik vaak mijn zonnebril opzet als ik naar buiten ga, dan valt het mee. Ga donderdag wel bij de vk even navragen of de producten van A. Vogel evt. mogen. @ Esmee: Ben blij dat mijn zus altijd paraat staat met goed advies. De laatste tijd hebben we het zelfs meer over de bevalling en hoe het bij haar is gegaan. Had er vroeger totaal geen interesse in en nu wil ik alles horen! @ Joa: Gelukkig dat je na het plassen meteen weer kunt slapen! Zelf hoef ik gelukkig amper s avonds naar de wc! Hopelijk blijft dit ook zo! @ Emme: Leuk dat je weer een keer een berichtje achterlaat! Alles oke? @ Basmalah: Lekker dat je flink hebt kunnen klussen in het huis! @ Simoon: Jeetje meid! Hoop dat alles goed is met de kleine! @ Kuide: Wat begint je cursus laat zeg. Mijn cursus is al bijna af! @ Mac: Zou het zo even niet weten. Aan een touwtje om je nek is mijn enige idee. Dan is de kans op kwijtraken ook minder groot. Of je moet hem ergens in een bakje leggen, maar dat zou ik zelf niet zo snel doen denk ik. @ Aichaa: Goed idee! t is gister niet helemaal tot me doorgedrongen, maar nu is het helemaal duidelijk! Thanx voor de extra uitleg. @ Mama1987: Rot voor je ex-schoonzusje. Zag jij het wel aankomen, of was het voor iedereen een complete verrassing? @ Gaby: Fijn dat je weer thuis bent meid! Hopelijk gaat het nu langzaam aan weer beter! @ Snieke: Iedereen heeft wel eens het gevoel alsof het allemaal te veel is. Hoop voor je dat het morgen weer beter gaat! Zo, ga nu weer even verder met de keuken! Zal later de rest bijlezen! x girafje
Hoi meiden, lange dag gewerkt vandaag, 't was druk... simoon, fijn dat de gyn zo mee denkt en al wil kijken bij 37 weken of inleiden wil lukken gabester: super dat je weer thuis bent, houden zo! uuuhh... heide, heb je op de buddy lijst gezet bij GEZOCHT anders misschien aansluiten bij een buddy-tweetal.
@mac ik heb de exclusive sholderbag de bruin beige achtige met leder en stof, die van jou is ook erg leuk! @gabster fijn dat je weer thuis bent. @mama1987 wat een ellende voor je broertje en zijn ex, ik heb dit nu al 3x mee gemaakt met mijn broertje heel irritant. @snieke kop op he meid!