Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    goedemorgen trouwens!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Goeiemorgan allemaal!

@Mam: Was daar niet een liedje over ‘zand op je boterham, zand in je haar, bah wat voelt dat naar…’:)

@Heide: Lekker hoor, alles schoon en fris. Lief van ze!

@Rianne: Gelukkig maar, dan hoef je je durrum niet te missen ;)

@Girafje: Mooi buikje hoor!

@Girafje: Nee we zagen het allemaal aankomen, die twee hadden zo verschrikkelijk veel ruzie!

@Zeana: Succes vandaag! Hopelijk ligt de kleine mooi op schema :D

@Mandy: 3x al pff, ik hoop dat dit de laatste is. Zodat mijn meisje dalijk niet iedere 3 weken een andere ‘tante’ heeft ;)

@Blauwe wolk: Gefeliciteerd en welkom :D

@Kuide..: Ja dat wordt een klein kickboksertje ;)
    Dat denk ik ook, je gaat dalijk zo van je ventje genieten dat je alle sores vergeet!

@Bab: Schrikken zeg, zo’n dip! Gelukkig herstelde hij wel goed..

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Hier vanochtend het eerste scheurtje op mijn buik ontdekt :(. Nu al striae en ik moet nog 2 maanden! Achja, zolang de kleine het maar goed doet...

Om 11.40u weer naar de vk, hopelijk worden we weer goed gekeurd :D

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Sunshine: HEEL VEEL SUCCES VANDAAG!

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Zit op mijn werk, maar maak er een kort dagje van. Mijn vriend is vanmorgen richting Duitsland gegaan en komt donderdag avond pas terug :(

- Girafje: Mooi buikje hoor, en een leuke buikband.

Over luiertassen, ik zag ze in de folder van de Kruidvat! Ze zijn leuk !!! Vooral die zwarte met witte stippen.. misschien toch nog eentje bijhalen haha :oops:

- Mandy: Haha ja ik ben echt van de durrum. Die van gister viel een beetje tegen, de durrum uit Utrecht is nog het lekkerste maar zal ik voorlopig niet eten denk ik :(

- Girafje; Wat schrikken van je collega en vervelend dat ze helemaal niks meer mag doen.. ik moet er niet aan denken! Ja tegeltjes schoonmaken is best zwaar werken hoor!

- Blauwe wolk: Welkom!

- Laura: Wat grappig dat je kleintje zo actief is, alleen jammer dat het zo'n zeer doet!
    Kan me voorstellen dat je je zo voelt meis.. het is ook niet niks en dan komen de hormonen en straks de kraamtranen er nog bij. Laat ze lekker komen en probeer niks op te kroppen! Het moet er toch een keer uit. Straks heb je je kleintje in je armen en moet je alleen nog maar genieten!

- bab: Leuk een Oilily luiertas, ben er gek op! En inderdaad makkelijk als weekendtas.
    Was vast even schrikken dat de hartslag te laag was! Snap dat je maandag spannend vind. Hoop dat alles goed komt!
    Ik heb de witte Bopita Rocco box. Bopita is een goed merk. Ik kreeg hem goedkoper bij een abonnement van Ouders van Nu.
    Ik heb zonder lade.

- Mama87: Vervelend die straie. Ik heb het ook op de plek waar mijn piercing zat en ook een beetje op mijn onderbuik.. vind het erg jammer. Gelukkig zijn het geen donkerpaarse strepen. Hoop dat het wegtrekt en anders jammer dan. Inderdaad wat jij zegt, als de kleine het maar goed doet. Veel succes bij de vk.

6. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    Ik ga heel hard duimen voor Sunshine vandaag....................

Succes meissie

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

Sunshine heel veel succes vandaag!

Zeana veel plezier met de echo.

Blauwe wolk welkom hier en gefeliciteerd!

Groetjes Guusje

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Oh jaa Sunshine!!! Heel veel succes vandaag !!! Knuf !

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen iedereen.
    Ik heb even een paar dagen niet geschreven ik heb wel alles gelezen.

Voor Sunshine heel veel sterkte en succes vandaag!

Ik weet niet of jullie het nieuws misschien gezien hebben maar er is erg rot nieuws over Sri Lanka :( ,aangezien ik daar geboren en grijpt dit mij best wel heel erg aan. Ondanks dat mijn bio-mama niet in dat gebied woont, zijn het toch 'mijn mensen' daar.
    Gelukkig ga ik vandaag naar mijn ouders en kan ik er met hen goed over praten.
    Ik ga nu ook niet reageren op iedereen sorry.
    Verder wens ik iedereen een fijne dag vandaag!!

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Aaliyah: Knuffel voor jou. Kan ne goed voorstellen dat het je aangrijpt! Doe lekker rustig aan en het is goed dat je erover kunt praten.

Ego- Mijn verlof gaat donderdag al in :) Zag net dat ik vrijdag vrij ben! Dus donderdag mijn laatste werkdag tot een uurtje of 1 !!

11. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden

:D hier weer een bericht van mij!
    ben zo onwijs blij dat ik thuis ben met kleintje nog lekker in me buik.....
    al houd het wel in dat ik tot het einde van de zwangerschap in bed/bank moet blijven maar so be it :D heb me laptop en me kleine meisje die me wel bezig houden..

voel me wel heel erg moe en moet woensdag weer voor een dagopname en dan hopen dat de eitwittten niet meer zijn geworden want anders moet ik het zh weer in :S

vanmorgen wel mindergoed nieuws gehad en dat is dat een lieve tante van mij de strijd tegen kanker aan het verliezen is.... ze is nu is slaap gemaakt om er nooit meer uit wakker te worden :cry: vandaag of morgen zal ze overlijden.... :(

maar goed... ff een beetje reageren op jullie berichtjes hihi

als eerst sunshine heeeel veel suc6 vandaag!
    en mama 1987.. balen he..... heel mijn buik is 1 grote streep hahaha van me dochter heb ik ze verticaal en de kleine man zorgt er voor dat ik nu zelfs horizontale strepen krijg:S ben net een dambord hihihihi
    ah buddy dat je man een paar dagen weg is :( ik vind het ook altijd verschrikkelijk als johan weggaat voor een paar dagen :( maar wel errug lekker dat je verlof donderdag al begint!!! lekker hoor :D:D:D
    veel sterkte Aaliyah kan begrijpen dat dit je onwijs aangrijpt!

zo ik ga er ff mee stoppen wordt een beetje dizzy van het getik en kleine lettertjes :oops:
    maar iedereen bedankt voor de lieve woorden :D

12. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Als eerste, Sunshine succes vandaag!!!
    @ Blauwe wolk: welkom!
    @ mama1987, veel plezier bij de vlos,
    @ Zeana, veel plezier bij je echo,
    @ Aaliyah, knuffel!
    @ Rianne, dat schiet lekker op je verlof!
    @ Gaby, Sterkte met je tante (vervelende rotziekte :cry: )

Me, ik heb vandaag weer 'n groeiecho (ben benieuwd :D ) en 'n sfspraak bij de vlos.

Fijne dag allemaal...

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Zal eerst even reageren.
    @ Gabester:Fijn dat je weer thuis bent ik duim voor je dat het morgen goed is.Veel sterkte met je tante.
    @ Sunshine: Heel veel succes vandaag!!
    Iedereen met een afspraak succes.
    Ik heb ook nog geen buddy.
    Ik heb vanmorgen ff wat urine weggebracht om te laten testen op blaasontsteking.
    Heb af en toe steken onder in mijn buik, dus wil toch het zekere voor het onzekere nemen.
    Kan ook de banden of zo iets zijn.
    Kan na 2 uur weer bellen.
    Vanavond weer naar de cursus en dan gaan we het over de borstvoeding hebben.
    Dan alleen volgende week nog en dan de laatste keer als iedereen bevallen is.
    Iedereen een fijne dag.

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Gaby: Heeee buddy je bent er weer !!!! Fijn dat je weer van je gezinnetje kan genieten. lekker rust houden nu! Wat vervelend van je tante :( Nare ziekte !!! Sterkte ermee.

@ Aaichaa: Veel succes bij de groeiecho en de vk !

@ Tamtam: Hopenlijk geen blaasontsteking! Alvast succes bij de cursus vanavond.

15. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

me tante is zojuist overleden :(

16. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goeie morgen!

@gab, welkom terug! doe maar lekker rustig aan en zorg goed voor jezelf en de kleine! Laat je maar lekker vertroetelen!!
    @Sunshine, sterkte meid!!
    @aaliyah, snap dat je het je erg aantrekt, jij ook sterkte!
    @Aaicha, succes bij de echo en de vk
    @ de rest met afspraken ook succes!!
    @tamtam, hopen dat het geen blaasontsteking is!

Ik heb zo ontzetten k*t geslapen, zeg maar, niet geslapen. Lag er om elf uur in, en werd om 2 uur wakker.. liggen draaien en doen, wel 4 keer naar de wc geweest.. sliep na half 6 pas weer tot half 10 :(
    Weet niet wat die kleine aan t doen was maar had steken onder in mijn buik, bij mijn schaambeen. En heb nu pijn aan mijn bekken. Is ie misschien ingedaald? of lager gaan liggen?

Maar verder gaat t goed hoor! :p

17. Aichaaaa

@ Rianne en kuidebokibi bedankt :D

@ Gaby: gecondoleerd :(

@ Tamtam: Hoop ook dat het geen blaasontsteking is en zo ja 'n antibiotika en dan ben je er ook weer vanaf.

18. Aichaaaa

Ik heb trouwens waarschijnlijk voor de derde x in hele korte tijd 'n schimmelinfecktie :(
    Ben vrijdag naar de dokter geweest en ze hebben nu 'n kweek gemaakt,vrijdag kan ik bellen voor de uitslag maar ik word ondertussen helemaal gek van de jeuk daar!

19. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    heb ik sinds gister ook last van, ik gebruik iets homeopatisch.. ff kijken hoe het heet..Bioclin Multi-gyn Acti Gel. Helpt wel tegen de jeuk iig en bij gaat t altijd vanzelf over. Heb wel 1 keer per kwartaal schimmelinfectie.
    Succes ermee :(

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

Buddienieuws van smiley:
    kreeg net een sms:

moest vannacht naar het ziekenhuis ivm harde buiken, ze waren zo pijnlijk dat het niet uit te houden was. onderzoek gehad, geen ontsluiting, korte baarmoedermond en de kleine maakt het goed en is ontzettend druk. over een uur weer ctg en inwendig onderzoek om te kijken of er verandering in zit. ik hou je op de hoogte. groetjes

Share This Page