Beebje en ik zijn weer goed gekeurd bij de vk! Ze is gelukkig ook weer gedraaid en ligt netjes met haar koppie naar beneden . Heb alleen nog steeds niet gezegd dat ik geen borstvoeding wil geven, geen zin om die discussie aan te gaan... Ik had Friso standaard in huis gehaald, maar bedacht me nu opeens dat mijn vriend hooikoorts heeft, dan moet ik natuurlijk hypo allergene voeding hebben. Kreeg ik als tip om Kruidvat extra care te halen, heeft iemand daar ervaring mee?
wij hadden onze zoon ook eerst hypo allergeen gegeven van nutrilon.. pff wat een bedrag elke keer joh voor de voeding.!! we zijn toen ook over gegaan op de kruitvat.. en daar gaan we nu ook weer mee beginnen wij deden dit ivm met eczeem. maar ik ben er van overtuigd dat als het in de genen zit dat het toch wel komt.. (ookal zal het niet zo zijn) en nog niet verteld dat je fv gaat geven? jemig ik erger me dood aan mensen die dan een hele discussie met je aan gaan. ik doe dat dus echt niet meer he. die discussie aan gaan. het is jou keeze en ze hebben zich er maar bij neer te leggen. toch!!??
@rianne dat zou ik niet zo fijn vinden, moet hij ver weg? @mama1987 fijn dat alles goed was. de vk hoord geen discussie aan te gaan met jou daarover, ze kan haar mening geven maar daar houd het ook bij op. ik hoor goede reacties over de voeding van kruidvat, zelf ga ik nutrilon geven.
@Mam & Mandy: Ik denk dat ik idd maar gewoon de Kruidvat voeding ga halen, scheelt een hoop in geld en slechte voeding verkopen ze toch niet in NL. Ja, ik vind het ook zooo vermoeiend om me steeds te moeten verdedigen. Ik heb al het gevoel dat ik me extra moet bewijzen met alles omdat ik nog zo jong ben. Dus ik stel het steeds uit, stom hé. De volgende keer ga ik het gewoon zeggen en zeg ik er ook gewoon bij dat ik géén discussie wil. *Lang leve de hormonen*
Hey meisjes Ben weer van de partij Ga even bijlezen. @ Mac, dat is nog altijd beter dan geen baan. en dan heb je alle rust om lekker verder te zoeken.
@mama1987 de vorige x bleef mijn vk het ook maar zeggen dat borstvoeding beter was en bla bla bla. nu bij deze zwangerschap heb ik gelijk bij de eerste afspraak gezegt dat ik weer flesvoeding ga geven en dat dat besluit gewoo vast staat. haha ze heeft het er geen 1x meer over gehad ook geen folders mee gekregen over borst voeding. laat mensen maar vinden en denken wat ze willen het is mijn beslissing en ik voel me er goed bij punt uit!
@ Bab, hopelijk houdt jullie jochie zich een beetje goed! Ben benieuwd hoe het donderdag gaat. Wij hebben een Bopita box met lade, vind 'm ideaal en door de lade is hij iets hoger. (Heb er overigens geen last van met eruit tillen en je voeten die je er dan niet onder kan schuiven) Maar we gebruiken de lade bijna niet, dus zeker voor het prijsverschil zou ik er niet zo snel voor kiezen, als je 'm zelf moet betalen Wij hebben hem gekregen van mijn schoonouders. @ Aaliyah, nog niets over gehoord, ga ff op nu.nl kijken.
@ Gaby, tjee gecondoleerd, heel verdrietig.... @ Smiley, rustig aan doen meid, je kindje moet nog even blijven zitten hoor!
@ Mama, vwb striae, bij Ted had ik er de hele zw.schap geen last van. Heb toch tijdens de bevalling een paar mooie TEDlijntjes gehad Maar toen lag hij al op mijn buik, en ik vond het niet eens erg
Meid, gecondoleerd met het verlies van je tante. Doe maar kalm aan hoor, stress is niet goed voor de baby. En die sticker.... echt helemaal geweldig!! Waar heb je die vandaan?
Verder nog iets gemist hier? Moest nog wel aan sunshine denken hoor... spannend! Hier even m'n dagje niet zo vandaag. Dus ga weer even lekker in de tuin hangen met een boekje. Knuff
@ Mama, dat is toch jouw keuze, en die zal je vast ook niet over 1 nacht ijs hebben gemaakt. (1 nacht ijs, dubbellikker? ok ok heel flauw ) Enne kruidvat is net zo goed als Nutrilon, is nog een rechtsgedoe over geweest dat in beide dezelfde ingrediënten zitten. Was Nutrilon het niet over eens. Zo ben weer bij en uitgereageerd Hier alweer een werkochtendje erop zitten en ons kleine mannetje is naar het KDV Vannacht werd hij een beetje onrustig wakker, en heb hem maar lekker bij mij in bed genomen. Lief ligt op de bank te slapen omdat ik snurk, maar daar heeft ons jochie geen last van. (ehm... wie stelt zich nu aan ) Uiteindelijk hebben we heerlijk lepeltje lepeltje geslapen, is stiekem toch wel lekker hoor zo met je kindje slapen. Geniet er zelf ook wel van, wordt anders als het elke nacht is, maar dat is bij ons gelukkig niet. Hij zal vanavond weer lekker in zijn eigen bedje slapen. We hebben alleen iets te goed geslapen, werd pas om 8 uur wakker en moet om 8:15 uur op mijn werk zijn, zo'n 22 km rijden Was gelukkig maar iets te laat, we hebben heerlijk geslapen en Tedje was ook prima te spreken (ehm... saaie bedverhalen heb ik eigenlijk... ) Kleuren jullie ook zo snel? ik ben, zoals ik het noem, intens wit van mezelf. Maar heb nu al een flinke kleur. Mensen vragen waar ik geweest ben. Normaal als ik zo'n kleurtje heb, moet ik echt een hele zomer m'n best voor doen. Gelukkig geen zw.sch.masker, maar goed smeren hè
Dat is wel lekker Marjanne! Ik kleur van mezelf wel snel eigenlijk. Ik heb nu wel standaard in de tuin een zonnebril op, ik krijg echt kringen onder mijn ogen nu. En overdag heb ik een foundation op met bescherming
Gab wat rot zeg, ben je net weer thuis krijg je zulk nieuws. Gecondoleerd en sterkte ermee. En gewoon een keertje rustig in je eentje naar het kerkhof gaan als je weer helemaal goed bent kan toch ook? Je hoeft toch niet perse naar de begrafenis, als dat niet goed is voor jezelf? Mac dat is toch wel aardig nieuws over je werk toch? Kun je gewoon rustig op zoek gaan. Mama1987: het is jouw keuze om flesvoeding te geven, en dat moet de vk gewoon accepteren hoor. Lekker he die borstvoedingsmaffia. ik ga het zelf wel geven, maar zou al haast zeggen: ik doe lekker flesvoeding gewoon omdat iedereen vindt dat borstvoeding "moet"! Fijn dat alles goed was bij de vk verder. tamtam, al nieuws van de dokter? aicha rottig he die schimmels, ik ben ook al een paar keer Sinterklaas geweest (ja die heeft ook een schimmel tussen zijn benen echt te flauw). Ik ga Laura's creme volgende keer maar eens gebruiken... laura lekker he zo'n boxkampioen. Hier ook zoeen, de tranen staan me soms in de ogen, maar dan ben ik toch wel trots dat ie zo sterk is en zo goed kan trappen ...iemand met een vervelende peuter (sorry ) soms kun je ze wel achter het behang plakken of niet! smiley: oh-ooh wat naar weer. We wachten vol spanning op goed nieuws... rianne: weer last bovenin je buik? lekker rustig aan doen, misschien ff languit in het zonnetje? boxen: wij hebben de witte bopita zonder lade, ziet er wel stevig uit. je kunt ook nog van die rolbakken eronder doen als je die ruimte toch wilt gebruiken. Zo een met la vond ik eigenlijk te duur voor wat het is. striae: ik heb een leuk kransje rondom mijn navel, die maar niet wil ploppen! Voor de rest valt het nog mee, maar ja, ze hebben tegenwoordig ook leuke tweedelige zwempakken als de bikini niet meer gaat met zo'n patroontje op je buik. De streepjes worden toch wittig na verloop van tijd?
o dat heb ik ook marjanne! normaal kan ik 2 weken naar een of andere tropische bestemming gaan, en dan zegt iedereen: goh ik dacht dat je op vakantie ging, ik zie er niks van? En nu ben ik na een paar daagjes Schotland bruiner dan ooit. Waarschijnlijk omdat je wat meer pigment hebt dan normaal, en bij ons bleekscheetjes pakt dat precies goed uit!
Weet je wat ik vanmorgen zat te denken.....volgende week zitten we gewoon alweer in de maand Mei!!! Kan me niet snel genoeg gaan! En dan gaan de eerste meiden binnenkort al met verlof!
Heb net gebeld en het was geen blaasontsteking moest het in de gaten houden. Dan zullen die steken wel harde buiken zijn geweest of iets anders. Ben weer gerustgesteld. Gaby die sticker staat mooi op de muur.
@Mandy: Ja dat vind ik ook! Heb de volgende keer een leuke, dat scheelt . Heb er 5! @Marjanne: TEDlijntjes haha, leuke omschrijving. Een paar streepjes vind ik niet erg, maar ben bang dat ik dalijk zon barcode over mijn hele buik heb :O Ik ben nog helemaal niet verkleurd, zit de hele dag binnen op kantoor De vk schatte ons meisje trouwens op een mooi gemiddelde 6/7 pond