@ Snieke, Ben net terug van de echo en de vlos, kleine zit met haar buikje op 39 weken en 4 dagen en haar gewicht is 3000 gram (6 pond nu). Over 2 weken hoor ik waneer ik of word ingeleid of dat mijn vliezen worden gebroken (willen ze rond 37/38 weken doen) Bloeddruk was laag,onderdruk zat op 50 Nou, ik ga ff mijn schoenen proberen uit te trekken en in de tuin zitten. Fijne dag allemaal!!!
Jeetje dat soort info heeft mijn VK nooit gegeven. Morgen toch eens vragen! Oh en mijn vriend wil meer weten over het opslaan van stamcellen
Wow nu al 6 pond . Spannend zeg, over maximaal 4 weken heb je je meisje in je armen Kan dat kwaad die lage bloeddruk?
Ja klopt Mama. Ze halen het uit de navelstreng en dat slaan ze op. Mocht het nodig zijn dan kunnen ze dat gebruiken wanneer je kind ziek is. Hoe en wat weet ik nog niet, heb me er nog niet in verdiept eigenlijk
Aicha, dat heb je efficient gedaan, gewoon een volgroeide baby in minder dan 9 maanden Heeft de vk een echo gedaan? Ze kan toch niet met alleen maar voelen zo nauwkeurig bepalen hoe groot ie is? Of jij hebt een super vk. Lage bloeddruk is toch niet erg? Misschien dat je dan iets meer vocht vasthoudt?
ff ego! Net een bericht getypt wat ik wilde aanpassen, is het foetsie ! Ga nu naar huis! Wordt helemaal gek van mijn heup en weet niet meer hoe ik moet lopen. Het doet niet verschrikkelijk pijn ofzo, maar continue zeurend! Tot overmaat van ramp komt collega net nog vragen op welke dagen ik wil werken volgend jaar en of ik gekoppeld kan worden aan iemand die ma en di werkt! Nee, ik moet de dinsdag echt werken en mijn buurvrouw gaat uit van de maandag en woensdag! Ik wordt zo gek van al het gezeur en gerommel hier met werkdagen. Diverse collega's weten al hoe en wat volgend jaar en ook een gesprek met de LG gehad en ik niet! Moet op dit moment zeer veel moeite doen om geen huilbui te krijgen! Hoogste tijd dus om naar huis te gaan en uit te rusten. Tot later. x girafje
Kan me voorstellen dat je het even zal bent Girafje! Helemaal als je ook nog eens pijn hebt aan je heup! Dikke knuffel!!!
Mama, hier staat heel veel info op! http://www.stamcelbanknederland.nl/algemeen Mijn vriend weet er meer over dan ik dus ik ga me binnenkort ook maar even verdiepen hierin
@mandy1 ja leuk he shoppen bij de action! @joanita sterkte meid! Nog ff! @Rianne1984 sterkte met je buikpijn, doe t rustig aan! @stephanie24 veel plezier met je boekie in de tuin, in ben jaloers!! @Marjanne gezellig zo met je zoon in bed! Lijkt me ook genieten! @snieke denk je dat je navel gaat ploppen? Ik ben bang dat de mijne er wel uit gaat komen. Hoop van niet lijkt me zo lastig met strakke truitjes hihi @gabester sterkte meid! En leuke sticker ik heb ook die tekst maar wel anders. @tamtam78 fijn dat je weer gerustgesteld bent! @mama1987 balen dat je de hele dag binnen zit, ik ben wel verkleurd maar het zwangerschapsmasker gekregen dus dat is ook niet leuk! Gelukkig is het met make up wel weg te werken! @Aichaaaa wat spannend dus over 3 weken is ze er mischien al! Hoe weten ze eigenlijk dat zo rond de 3000 gram is? Mijn vk zegt nooit wat over het gewicht of de lengte van de baby. Veel plezier in je tuin! @Nathalie3004 ik heb pas ook een heel stuk gelezen over stamcellen. Maar volgens mij moet je dan een dikke portemonee hebben. Of niet? Lekker he straks allemaal verlof! Ik vind het een gek idee dat als ik straks met verlof ga dat er dan al baby`s geboren zijn hier! Zo heb ff 2 blz terug gelezen hihi. verder ga ik niet hoor, sorrie! Het is zulk mooi weer. gelukkig nog maar 1 uurtje werken en dan lekker de tuin in. Weekendje weg was leuk maar wel heel vermoeiend, ik kan echt niet meer zolang lopen. Dus ben nu nog helemaal stijf van al het gewandel. En we hadden een bed wat onwijs doorzakte zodat ik me zowat niet kon draaien dus dat zal het ook zijn. Gelukkig vannacht weer in me eigen bedje geslapen! Wat is dat toch fijn hihi!
@Nathalie: Toevallig was ik net op die site aan het kijken. Klinkt allemaal heel positief! @Vinnies: Aii dat is balen, een zwangerschapsmasker. Gelukkig is het nog wel weg te werken!
Pff ik wil mijn voeten en enkels straks niet zien thuis... Mijn voeten zijn gewoon aan het kloppen in mijn schoenen, zo opgezwollen voelen ze
Vinnies, afname is 195 euro en dan continue opslag is 25 euro per kwartaal. prijzen zijn incl afname, transport, laboratorium werk, invriezen en gecontroleerd opslag.
@mama1987 hier ook al opgezwollen voeten, ze kloppen ook, had net ff lekker me schoenen uit word er aangebeld, kreeg ik me schoenen niet meer aan hihi. Stond ik aan de deur een vrachtwagen te lossen op me blote voetjes hihi. Morgen maar slippers op me werk zetten! Ja het masker is echt balen want ik bel dol op zonnen! @nathalie3004 oke valt opzich nog wel mee. Ga het eens aan me man laten zien.
Ik heb juist het idee dat mijn kuiten steeds dikker worden. Aan het eind van de dag zitten mijn laarzen best strak
@girafje raar dat je geen gesprek met je LG heb gehad, ik weet hoe je je voelt want hier gaat het ook zo. Gelukkig heb je bijna verlof en ik zou op je laatste dag het toch vragen, hoe of wat. Of ff bellen als je thuis bent. Sterkte!
Laarzen zitten bij mij ook strak ja, behalve me uggs hihi maar daar is het nu te warm voor. Ga denk maar crocks aanschaffen voor straks, ook mischien makkelijk in het ziekenhuis.