Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    herkenbaar hoor.. toen ik de 1e x zwanger was was ik ook 21 jaar en hadik ook het idee dat ze me er raar op aan keken.. er zit 6 jaar verschil tussen mijn vriend en mij..
    ik ben nu 24 en man/vriend word 30 dit jaar.
    mooie leeftijd toch om kids te krijgen ;)
    en qua voeding. ... ik geloof dat het een hele rel is geweest tussen nutrilon en de kruitvat eigenmerk omdat het bij na het zelfde zou zijn ofzo..
    mijn zoontje is er groot mee geworden.. =D> en het scheelde enorm..

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    straie: mijn lichaam is de vorige keer enorm opgerekt dus nu valt het nog mee.. al heb ik overal nog zilvere lijntjes lopen vd vorige keer. en dan echt mega veel. was net een zebra.
    op mijn buik,billen,knieholtes,boven benen.. nee niet bepaald mooi

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik ga afsluiten en richting huis!

Fijne avond!!

XX

4. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Volgens mij niet hoor,alleen wat flauw voelen denk ik.

5. Aichaaaa

Ik krijg elke 2 weken 'n groeiecho en dan gaan ze uitgebreid alles bekijken.
    Vocht genoeg bij mij overal, ik lijk wel 'n springkussen :D

6. Aichaaaa

Troostknuffel, doe maar ff rustig aan!!!!

7. Aichaaaa

Volgens mij kunnen de vlos op het einde 'n gok maken maar bij mij gaat het via de echo.

Heerlijk, vanacht weer in je eigen bed :D

8. Aichaaaa

Nee, ik slik medicatie voor 'n hoge bloeddruk :D

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hey meiden,

Even een berichtje van mij.

Zoals jullie wel van mijn buddy vernomen hebben was ik vannacht naar het ziekenhuis gegaan ivm harde buiken. Deze waren goed aanwezig en nogal pijnlijk.

In het ziekenhuis heb ik aan de CTG gelegen, en alles was perfect. De vk had me getoucheerd en ik heb (gelukkig) geen ontsluiting, maar de baarmoedermond is 3,15 cm. Dat is al een week of 7 zo. Hoef me geen zorgen te maken. Nou toen voor de 2e keer aan de CTG gelegen en de kleine was weer zo lekker druk :) maar ze zien wel wat contracties. En de pijn die ik heb wijst dus uit op indalingsweeën. En dat is helemaal geen pretje. Aan de weeënremmers hoef ik niet, want ik zit niet meer in de risicogroep en aangezien ik 2 weken geleden die longrijping heb gehad zit ik wel goed. En als de bevalling nu eenmaal wil beginnen tja dan kunnen ze die sowieso niet meer tegenhouden. Nou gelukkig besloot de arts dat ik gewoon naar huis mocht, en als de pijn regelmatiger komt dan weer bellen.

Vannacht had ik in totaal maar een uurtje geslapen ofzo, en manlief is vandaag thuis gebleven en heeft me helemaal vertroeteld :) Heb wel een uurtje een dutje kunnen doen en zometeen weer terug de bed in.

10. Aichaaaa

Fijne avond

11. Aichaaaa

Goed om te lezen dat je weer naar huis mocht!
    Doe maar lekker rustig aan en probeer straks weer wat slaap in te halen!!!!

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Gelukkig heeft het niet doorgezet! Laat je maar lekker vertroetelen?

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik ga de comp afsluiten.
    Iedereen alvast een fijne avond en hou het rustig!

14. Aichaaaa

Jij ook!!!!

Ik ben ook weg...

Doeggggg

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Rianne...dat dacht ik dus ook...dat je veel dingen nu nog gebruikt..net als mn badjas..die heb ik elke dag aan! Noem het maar op! En ik hoop ook gewoon dat ik thuis kan bevallen...heb ook eigenlijk nog niets klaargezet...
    @Nathalie...ik heb ook last van mn hoofdhuid...maar ook mn haar is veeeeeeeel droger dan normaal...normaal was het echt snel vet en nu heb ik allemaal speciale cremes e.d. gekocht om het een beetje soepel en zacht te houden!
    @Esmee...ga dan die allerfree maar gewoon halen...al moet ik zeggen dat het gelukkig nu weer meevalt...maar dat kan morgen weer anders zijn helaas!
    Wij hebben trouwens de enveloppen van de kaartjes al thuis...toen we ze bestelden konden we een week later voor de proefdruk en toen hebben ze gelijk de enveloppen gegeven. Zij hadden toen het papier voor de kaartjes allemaal al binnen...dus ik denk dat het best snel kan gaan...zou wel zorgen dat je met 34 weken ze hebt besteld...je weet maar nooit!
    Wij hebben er ook 50...we sturen echt alleen de mensen die we regelmatig zien en die ook echt betrokken zijn...dus ooms en tantes bijv. van Steef die ik pas 2 keer heb gezien gaan we niets sturen...en andersom heb ik al 2 jaar 1 van mn ooms niet gezien...dus die doen we ook niet...
    @Aichaa...ik dacht eigenlijk dat dat zowiezo de één van de redenen was om een buddy te hebben...dat die persoon de rest op de hoogte kan houden...vandaar dat ik er niet op gereageerd heb.
    En wat is ze al groot zeg! Tjeempie...
    @Kuide...hier ook een hond die het heeeeeeeel oneerlijk vind dat de katten zo over de schutting springen en zij niet mag! Ze heeft toen ze klein was zo vaak geprobeerd om dat ook te doen...je lacht je eigen kapot als je ziet dat een hond tegen een schutting wil klimmen! Ze is een beetje dom...
    @Mandy...zou ze wel elke dag willen eten...I LOVE BROWNIES!
    @Snieke...joh...dat komt wel goed joh! en zo niet...er zijn genoeg vrouwen die met een kindje in een stuit die gewoon bevallen! En er zijn ook genoeg vrouwen bij wie het kindje goed ligt die een bevalling van 36 uur hebben (zoals bijv. mn schoonzus!) Je moet het gewoon laten gebeuren...hij/zij zal er toch uit moeten zet mn moeder elke keer tegen me...op wat voor manier dan ook!
    @Heide...JAAAAAAAAAAAAAAA...en mooi dat ie is zeg...durfde er haast niet met mn schoenen op te lopen...ben gewoon ban dat ie vies wordt!
    @Mac...heb hetzelfde als Stephanie...in de zomer wordt mijn gezicht bijna 1 grote sproet..dus denk niet dat een zw vlek op zou vallen...
    @Mama1987..balen zeg! Hier gelukkig nog geen spoor van striae! Hopen dat dat zo blijft!
    Enne...als jij fv wil geven is dat jouw keuze hoor! lekker laten zeuren dan!
    @Gaby.. Sterkte meis!
    @Smiley...wat een verhaal weer zeg...het lijkt jou ook niet echt mee te zitten heh! lekker rustig aan doen heh?!

Nou zoals k al zei is de vloer heeeeeeeeeeeel erg mooi! Alleen de plintjes nog!
    Straks lekker de box neerzetten en het nieuwe tv kastje en dan heb ik helemaal een ander huis! Niet dat het dan af is...maar dna is de woonkamer iig zo goed als af!

Is er al iets bekend over Sunshine?

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Hallo, daar ben ik ook weer!

Girafje: mooie foto's hoor! Misschien komt de pijn die je aangeeft vanhet indalen?

Blauwe wolk: welkom hier, verloopt alles goed?

Kuide: Een aardig druktemakertje dus :D , vindt het wel altijd zo grappig uitzien als de buik op en neer gaat, maar als het pijn doet is natuurlijk minder..

Bab28: Duim voor je dat ie goed gaat groeien nu... :(

Mama1987: Fijn dat jullie weer goedgekeurt zijn!

Sunshine: Heel veel succes vandaag! Nog geen nieuws verder?

Aaliyah: Kan me voorstellen dat het je aangrijpt..sterkte!

Rianne: fijn vooruitzicht donderdag het laatst!

Gabester: Fijn dat je weer thuis bent, nu ook echt plat gaan liggen he! Anders moet je weer terug.. Gecondoleerd met je Tante! Gave tekst!

Smiley: Ook al in het Zh :( , hopelijk blijft alles goed gaan!

Flesvoeding: wist niet dat kruidvat allergene voeding had? Fijn om te weten! Ik heb namelijk zelf allerlei allergieën..

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama87: Nee valt mee, als het moet is hij zo thuis. maar vind het idee niet zo fijn dat ik dan ook 's nachts alleen ben en alles zelf moet doen die drie dagen (honden uitlaten, eten koken, huishouden etc.)
    Fijn dat alles goed was. Oh meis je moet je geen zorgen maken over de flesvoeding hoor. Bij mij vroegen ze er ook naar en ze gingen er niet eens op in! De kraamzorg heb ik wel uitgelegd waar ik flesvoeding ga geven. Het is jouw keuzen en je baby heeft niets aan een ongelukkig moeder omdat borstvoeding "zou moeten en zo hoort".

Over de voeding kan ik je geen advies geven, heb er geen ervaring mee. Ik twijfel over welke voeding. Op ons KDV hebben ze nutrilon. Als ik een ander merk wil moet ik voeding meegeven. Maar Friso of eigen merk kruidvat scheelt wel enorm.. en het zal wel geod zijn anders verkopen ze het niet!

@ mandy; Nu zit hij 3 dagen in Duitsland maar eind juni wel dichter bij huis. Als het moet is hij met 3 kwartier thuis.. maar vind het toch geen fijn idee haha

@ Marjanne: Ik ben van mezelf altijd heel wit en ik verbrand snel. Maar nu tijdens mijn zwangerschap gaat het nog sneller! Wel lekker, want het wordt wel bruin.

@ Snieke: hahahaha sinterklaas, das een goeie, nog nooit gehoord. Lijkt me wel vervelend, heb er geen last van gelukkig
    Ja die pijn in mijn boven buik voel ik dagelijks vanaf het opstaan totdat ik naar bed ga .. maar soms is het echt niet te houden. Alleen plat liggen helpt.

@ Nathalie; :confused: ja volgende week al mei!!! wow en ik ben begin juni uitgerekend ... jeetje, duurt echt niet langer meer voor mij!

@ tamtam: gelukkig geen blaasontsteking, wel in de gaten houden

@ mama87: dat is een mooi gewicht van je meisje!

@ aicha: jeetje wat spannend !! dat is al over 3/4 weken!!!

@ girafje: klinkt allemaal niet zo leuk. ga lekker naaqr huis en rust uit. kan me voorstellen dat je baalt van je werk.

@ vinnies: fijn dat je weekend leuk was. ik was in antwerpen al kapot na 100 meter lopen haha, dus snap wat je bedoeld. ik had gewoon spierpijn! Lekker weer in je eigen bed, heerlijk is dat.

@ dikke voeten en kuiten; hier ook hoor, zelfs mijn slippers zitten strak

@ vinnies: oh uggs zitten heerlijk nu ja, ik heb ze ook. maar is inderdaad te warm nu :(
    Crocs is een goed idee, ik zag ze in de kruidvat folder staan

@ smiley; fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed was. je baby moet nog wel even blijven zitten. laat je lekker vertroetelen en doe rustig aan.

@ sarah: ja inderdaad. ik heb ook echt nog niks klaarstaan. Ik moet zelfs nog klossen hebben voor onder mijn bed maar zou niet weten waar ik die moet halen. Fijn dat je vloer zo mooi is! is vast een heel ander gezicht, leuk hoor

Ik ga zo maar eens wat eten maken voor mezelf.

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat je weer thuis bent, doe maar rustig aan en hopelijk blijft je meis nog ff zitten!

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    tamtam: gelukkig dat je geen blaasontsteking had, misschien inderdaad pijn door het indalen?

Aaicha: 6 pond al? gelukig alles goed en over 3/4 weken heb je haar al vast :confused:

Girafje: doe rustig aan he meid!

Smiley: Gelukkig dat je weer thuis bent! Doe lekker rustig aan en laat je maar lekker verwennen!

Tamtam en ik zijn trouwens buddy's geworden :D ,marloes wil jij dit op de lijst erbij zetten?
    Thanx!

Nou ik ben er weer vandoor, even snel eten en daarna naar de yoga!

Tot morgen!

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Kuide: Het heten niets voor niets kraamtranen meid! Lekker laten komen als het nodig is!
    Enne, wat betreft die pijn: herken het! Heb er ook erg veel last van op dit moment.

@ Bab: Hoop voor je dat de resultaten goed zijn volgende week.

@ Aaliyah: Kan me goed voorstellen dat het je flink aangrijpt! Sterkte meid!

@ Aichaa: Hoop dat je snel van de jeuk af bent!

Heb nu ff geen puf meer om de rest te lezen.
    Mijn baaldag is helaas nog niet voorbij. Na mijn werk boodschappen gehaald, kom ik terug bij mijn fiets: lekke band!
    Ga ik juist op de fiets omdat lopen te veel energie kost, heb ik dit!
    Uiteindelijk nog meer gesloopt dan ik al was thuis gekomen, maar woon gelukkig dichtbij!
    Zit nu al een tijdje lekker onderuit op de bank en begin langzaam wat op te knappen.
    Straks lekker eten en wie weet kan ik er dan weer tegen aan!

x girafje

Deel Deze Pagina