Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    indalen van je kindje, Jolan...

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @jolan, heb t zelfde, gok op indalen

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje, zo vroeg?!?!?!?!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    heb ook wel idd het idee dat mn buik wat lager zit in vergelijking met vorige week.

5. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    He dames,

Ben weer terug van de zw.gym. Best leuk moet ik zeggen! Begonnen met bewegen op muziek (oeps niets voor mij). Haha, kan merken dat de conditie ver weg gezakt is, voelde me net een oude vrouw! Daarna beetje over en weer gekletst, wat uitleg gehad en bekkenbodemoefeningen gedaan. Leuke groep van 10 vrouwen, allemaal uitgeteld tussen medio juni-eind juli.

Verder vandaag lekker op het balkon gelegen. Gelukkig geen last van zw.masker. Merk wel dat ik snel(ler) bruin word. Normaal gesproken ben ik al heel snel bruin maar nu gaat het nog sneller. Baby is wel weer erg rustig vandaag, morgen maar even aankijken!

@Marloes: Volgens mij vroeg jij waar baby zit nu qua groei (toch?)...Beentje/hoofdje precies op gemiddelde lijn maar buikje net onder de onderste lijn. Dat is het meest zorgwekkende, een groeiachterstand begint met achterblijven van buikje

@Gabester: Gecondoleerd!! Wat een mooi kamertje en een mooie sticker. Waar heb je die gekocht?

@Smiley: Doe maar rustig aan meid! Kleintje moet nog even blijven zitten!

Ben ook erg benieuwd hoe het met sunshine is!

Ga lekker slapen nu! Voor iedereen: slaap lekker en tot morgen!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, mijn boek is weer uit...
    lag al sinds sinterklaas in de kast en vandaag begonnen en uitgelezen.

dus kan weer terug in de kast ;)

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Stephanie...ik vind het juist vreselijkdat mensen zeggen "joh dat is zo voorbij"...NEE het duurt me veel te lang!
    @Gaby...succes morgen!
    @Kuide...balen dat het niet leuk is...ik weet van mezelf dat ik zoiets iet leuk vind..ik hou nooit zo van de kliekjes en vaak is dat vooral daar heel erg (van wat ik gehoord heb dan heh) De vk zei ook dat het geen garantie is voor een goed/vlekkeloze bevalling...
    Wel zonde van je geld...maar wie weet valt het volgende week wel mee!

8. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hey dames,

ben ik weer
    kan weer eens niet slapen :(
    heb ontzettend last van me lage rug en buik,
    de ene keer is de pijn erger als de andere keer,
    het lijkt steeds om de 10 minuten te komen,
    heb net ff paracetamol genomen, om te kijken of dit helpt,
    wordt er zo depri van he sorry hoor dames,
    trek het ff niet meer,

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ja ik weet het het is erg vroeg :(
    Ben zo lief geweest om mijn man met onze eigen auto naar het werk te brengen.
    zijn bus(hij is hek werker) stond op de zaak, want die mocht hij gisteravond niet voor ons huis parkeren ivm een inzamelingsactie bij ons tegenover op een basis school.
    Ga vanmiddag wel ff weer bijslapen.
    Gisteravond weer cursus gehad was weer erg gezellig.
    Vind het best wel jammer dat het volgende week al weer de laatste keer is.
    We komen 6 september weer bij elkaar als laatste keer gaan we de kindjes bekijken.
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Sunshine gaat.
    @ Gaby: Succes vandaag in het ziekenhuis [-o<
    @ kuidebokibi:Balen dat je je cursus niet leuk vond, misschien wordt het nog leuker.

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

Even snel een berichtje van mij. Heb vannacht/vanochtend weer indalingsweeen gehad en nu ga ik ff de bad in om een beetje bij te komen. Ik kom straks weer bijlezen en reageren.

Wil alleen nog ff Gabester condoleren en succes vandaag in het ziekenhuis.

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ben gister al om half 9 naar bed gegaan omdat ik erg moe was maar sliep uiteindelijk niet voor 12 uur. Het was toch wel alleen in dat grote bed haha.

@ prettymommy: Welkom en hoop dat alles goed gaat met je zwangerschap.

@ Stephanie: Ik snap wel wat je zegt. Vooral op mijn werk word ik het een beetje zat om elke keer weer alles te vertellen haha.
    Em die opmerking over of er 2 in zitten ... ik zou rijk zijn als ik voor elke keer een euro kreeg! En ook de standaard opmerking: geef die bal eens terug aan die kinderen joh... pff haha.

@ Jent: Vervelend die straie.. maar als je maar een mooi kindje in je hebt!

@ Girafje: Druk dagje vandaag. Wel leuke dingen allemaal, veel plezier

@ prettymommy: Jeetje meis, dat klinkt allemaal ellendig. Als je maar een gezond meisje in je hebt! Hoe oud ben je en waar kom je vandaan?

@ Laura: Ow wat vervelend dat het zo tegenviel. Als je je er niet lekker bij voelt gewoon niet meer gaan, het is geen verplichting toch?

@ Aaliyah: vervelend nieuws allemaal he .. :( Wat schattig van je neefje.. smelt !

@ Marb; Doe rustig aan.

@ demi: hihi zo herkenbaar... die mensen weten gewoon geen houding te geven denk ik

@ Jolan: dat is het indalen! :D

@ bab: Wat fijn dat de cursus leuk was! Hihi dansen met een dikke buik.

@ Joa; vervelend dat je niet kan slapen. Hier ook erge last van .. :(

@ tamtam: jeetje, jij bent vroeg! wel lief dat je je man wegbrengt

@ smiley: lekker relaxen in bad, geniet ervan

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Prettymommy2be, gefeliciteerd en welkom!

Stephanie, dikke knuffel!

Laura, jammer dat je de cursus niet zo'n succes vond!

Aaliyah, ook jij een dikke knuffel!

Als ik mensen vergeten ben, sorry!!!

Vanmiddag om half 2 naar VK. Ik hoop zo dat ie gedraaid is!
    Oh en vanacht gedroomd dat VK zei dat beeb rond de 9 a 10 pond was. Mag toch serieus hopen van niet [-o<
    Nog geen nieuws van Sunshine?

13. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Citaat Rianne, En ook de standaard opmerking: geef die bal eens terug aan die kinderen joh... pff haha.

Hahahahahaahahahhahahahahahahaahha die heb ik nog nooit gehoord, echt funny :)

Goeiemorgen trouwens allemaal!!!!!!!!!!

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik krijg alleen maar opmerkingen van "hoelang moet je nog" "ohhhhhhh dan heb je wel een heel bescheiden buikje"

Ik zou bijna denken dat er wat mis is met mijn buik :D

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nieuws van Sunshine!

Lieve meiden, even een bericht aan jullie allemaal. Gister om 19.05 is via een keizersnede onze zoon Niek geboren, hij weegt 1735 gram en het gaat goed met hem. Ik vind het zo lief van jullie dat jullie zo meegeleefd hebben met ons. Een hele dikke knuffel Marianne Xx

Heb al gesmst en ook met haar gaat het goed, gelukkig. :)

16. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @Aichaaaa oh via een echo, ik krijg over 2 weken een echo voor me placenta ga dan even vragen of ze het bij mij ook kunnen zien, ben wel benieuwd. Nou ben benieuwd wat er na je volgende echo gaat gebeuren.
    @Smiley24 dat is schrikken zeg. Doe rustig aan! Hoop dat je baby nog ff wat weekjes blijft zitten! Fijn dat je man thuis is gebleven gisteren om je te vertroetelen.
    @Sarah84 lekker dat je vloer klaar is en dat ie ook heel mooi is geworden!
    @Rianne1984 goeie tip van het kruidvat ga vanmiddag ff kijken. Ja uggs zitten lekker he! Heb er veel plezier van gehad afgelopen winter. Balen dat je ook snel moe bent van het lopen. Nou ja straks halen we onze wandelingen wel in achter de kinderwagen!
    @gabester sterkte vandaag! Ik duim ook dat je eiwitten niet gestegen zijn!
    @prettymommy2be welkom hier!
    @stephanie24 ik heb er gelukkig weinig last van van mensen die me aanspreken, maar lijkt me wel vervelend. Mijn schoonvader zegt wel steeds dat ik zo dik word. Niet leuk. Hoop dat het van je af schrijven helpt. En anders een tshirt laten drukken of buikband met : laat me met rust! of zoiets
    @Marli ik ben 25 juni uitgerekend dagje later!
    @jent balen van de straie. Ik probeer ook elke dag of me ring nog om en af kan , wil hem zo graag omhouden vind het zo leuk getrouwd zijn hihi.
    @girafje ja echt heerlijk je eigen bedje. Jammer dat je die nooit mee kan nemen op vakantie! Fijn dat je collega je op de hoogte houd. Snap dat je geen zin hebt om met je LG te praten. Hier word er ook helemaal geen intresse getoont in mijn zwangerschap. Vind het daarom ook moeilijk hoor over dingen te praten ben ook bang voor huilbuien. Heb me ook voorgenomen om na mijn verlof ergens anders te gaan solliciteren.
    @ kuidebokibi jammer dat de gym niet leuk was! Hoop dat het nog beter word.
    @Aaliyah86 heel veel sterkte met je emoties. Hoop dat je vandaag weer een beetje beter voelt. Fijn dat je je neefje even hebt gezien!
    @jolan25 ik heb dit gisteren ook gehad. Denk ook dat het indalen is.
    @Bab28 lekker dat je zo snel bruin word zonder zw masker, hoop dat je kindje weer drukker is vandaag!
    @marloes80 ik heb ook al vanaf december een boek liggen waar ik nog 1 hoofdstuk van moet lezen hihi ga ik maar eens doen het weekend!
    @joanita wat vervelend voor je dat je je zo rot voelt! Ik zou mischien toch ff je vk bellen, mischien zijn het voorweeen? Doe in iedergeval rustig aan, lekker douchen ofzo, mischien helpt dat. Hoop dat je nog ff kan slapen straks!
    @tamtam78 ahhh wat lief van jou dat je je man hebt gebracht!
    @Smiley24 weer indalingsweeen jeetje dat is rot zeg. Hoop dat je bad helpt!
    @Rianne1984 ongezellig he zo alleen in bed. Ik ben gisteren ook 9 uur gaan slapen, maar was vanmorgen half 6 klaarwakker!
    @Nathalie3004 succes bij de vk. Hoop ook dat je kindje gedraait is! Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog, mijn vriendin is bevallen van een zoon van 5120 gram hihi. MAar volgens haar was het hetzelfde als met dr dochter van 3900 gram.
    Ik had ook een bescheiden buikje maar is in 1 week heel erg gegroeid!
    @Aichaaaa goeiemorgen!!
    @Sunshine hoop dat alles goed gaat!

Hier gaat alles goed, alleen er zit volgens mij een spier/zenuw klem in me lies, op het einde van elke dag doet dat zeer en gaat lopen lastig.
    Fijne dag allemaal!

!

17. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Ohhh wat fijn dat alles goed is gegaan!! We gingen een felicitatietopic openen toch?

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat super van Sunshine! Van harte meid!!! Geniet er van!!

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ja ik kreeg ook een smsje van d'r.

VAN HARTE GEFELICITEERD!!
    Gelukkig maken zij en de kleine het goed..

20. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :D

Het was alweer druk vanochtend hier :D

@ Prettymommy2be, welkom en vervelend al die klachten.

@ Kuide, vervelend dat de cursus niet "bevalt" (ok weer flauw... )
    Ook jammer dat je je geld meteen kwijt ben als je nu stopt, maar om nou ergens naar toe te gaan waar je tegen op ziet :( dat kost dan weer veel energie...

@ Smiley, hopelijk werkt je bad goed, je houdt het wel spannend hè ;)

@ Joanita, zijn de krampen al gezakt? ik had bij Ted trouwens ook veel oefenweeën, duurde uiteindelijk nog even voordat hij kwam. Hopelijk is dat bij jou hetzelfde.

@ Tamtam, vind het erg lief van je! Vond mezelf al lief dat ik brood smeer voor mannetje als hij moet werken, maar mannetje om 6 uur naar werk brengen = nog liever :D
    Hopelijk kun je later vandaag de slaap een beetje inhalen.

@ Girafje, veel plezier vandaag! enne misschien nog een paar leuke vraag/antwoorden om met ons te delen?

Hier lekker geslapen, jochie in zijn eigen bed ;)
    Hij werd zingend wakker, heb dus geen wekkerradio meer nodig, hihi!
    Vandaag maar lekker rustig aan doen, eerst maar even samen douchen, want dat binkie ziet er weer uit :rolleyes:
    (hij heeft een broodje pasta op :D)
    tot later!

Deel Deze Pagina