@ Nathalie: Ik hoop ook voor je dat hij gedraaid is! Haha 9 of 10 pond, dan beval je bijna van een kleuter @ Aichaa: Hahahah ja in het begin was het grappig maar elke keer dezelfde collega zegt het . pfff @ Sunshine: waauwwww gefeliciteerd !!!!!! wat super dat hij het goed doet. geniet ervan en sterk maar gauw aan allebei. @ Vinnies: ja dat is het nadeel als je vroeg gaat slapen, ik heb daar ook altijd last van. Die spier is misshien van het indalen? Dat er een druk op komt te staan? @ Marjanne: wat schattig dat Ted zingend wakker werd .. smelt .. @ mama87: Ja ik zag het, leuk hoor, ik ben ook altijd nieuwsgierig! Nou mijn zus woont om de hoek en mijn ouders op 10 min afstand, dus als het moet zijn ze zo bij me natuurlijk.. komt die dagen wel door. Als ik dan nog niet bevallen ben want dan gaat hij niet weg natuurlijk! @ smiley: hoe voelen die indalingsweeen? Ik heb wel sinds 2 dagen een paar keer per dag dat gevoel van een harde buik, maar dan van onderen en van binnen zeg maar.. Sja mijn buikpijn.. ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed de laatste dagen. Echt heel vervelend. Het is een constante pijn die gewoon niet weg gaat. Het is alleen links onder mijn borst, bij mijn maag/ribben. @ snieke; morgen komt de zon weer en het weekend wordt het 21 graden !! Hahaha ik vind die opmerking zo grappig van "ik realiseer me sinds gisteren dat ik een kind krijg". Ik denk dat ik het me ook nog niet echt besef. Misschien vanaf mijn verlof,als ik de kleertjes enzo ga wassen
goeie morgen! @nathalie, ik voelde geen verschil tussen het draaien en de verbouwingen.. aangezien meneer bij mij alle kanten op draait.. hij ligt nu al 4 weken met koppie omlaag.. maar draait regelmatig om zijn as.. en dat voelt hetzelfde als een verbouwing van mijn buik, of een voetbal wedstrijd hoe je t noemen wil Dus gewoon even afwachten @sunshine, fijn dat alles goed is en dat ze dr kleintje heeft! (heb ook al op t geboren topic gereageerd) @smiley, vervelend dat je nog meer weeen hebt gehad! hopen dat t vandaag rustig blijft, sterkte. @ iedereen met afspraken, succes! @opmerkingen buik, ik krijg dagelijks opmerkingen dat ik wel een hele grote buik heb, tja en dan zeg je van ow vind je.. nou moet nog 9 weken hoor.. En dan het gezicht van die mensen.. die uitpuilende ogen. Ja heel fijn. Zelfs gister op zwangerschapscursus was er 1 zwangere zo bijdehand, niemand durfde als 1e die gymzaal in, dus ik zeg joh kom op en loop naar binnen, zegt ze ja ga jij maar als 1e je hebt toch ook de dikste buik. En bedankt! van de zwangere moet je t hebben, dus ik gelijk bijdehand als ik ben er over heen, nogal wiedes.. ben 6 tot 11 weken verder dan de meeste van jullie! BAH! @prenatal, vanavond mama mazzel avond he! en morgen tot zaterdag mazzel dagen! extra korting, niet vergeten! @cursus, ik weet dat het geen verplichting is. Maar vind het zonde om het hele bedrag te betalen en niet meer te gaan Baal er gewoon van dat de groep qua data zo uit elkaar ligt. Zitten ook 4 mensen bij die elkaar al kennen, echt zon kliekje. Is niet zo leuk. Ga het nog 1 keer proberen en dan zie ik wel. Vind het denk ik ook erg moeilijk omdat hun het allemaal over de partner avond hadden, en dat ik moest vragen, mag er ook iemand anders mee, heb geen partner. Blikken zeggen dan genoeg. Vannacht eindelijk weer heerlijk geslapen, maar 1 keer wakker geworden. Wat een verademing! Nu lekker genieten van t mooie weer.. en vanmiddag even zwemmen met oma en spe
@Rianne: Dat is wel fijn dat je ouders en zus zo dichtbij wonen! Maar kan me voorstellen dat je het liefst je man gewoon thuis hebt.. Je bent trouwens precies zoals ik me had voor gesteld alleen je man niet, vind het helemaal geen type agent
Rianne: indalingsweeen voelen als scherpe stekende pijn in de onderbuik, uitstralend naar je schaambot. Het lijkt een beetje op menstruatiepijn. Als je bijv. aan het lopen bent en je hebt zo'n pijn dan is het vaak dat je even moet stoppen totdat het weg is en daarna kan je weer verder lopen. Het houdt zo'n 10 seconden aan.
Kuide: is het bij jou ook pijnlijk? Bij mij is het zo dat ik me 's nachts niet eens kan draaien in bed vanwege de pijn.
gister nacht wel redelijk pijnlijk, maar kon nog wel bewegen.. wist me alleen geen houding te geven, en kon er niet door slapen. Daarbij was meneer ook erg druk.
Oke, bij mij is het dan als de weeën komen dat de kleine ook ontzettend druk is. Het is echt meteen een golfslag in mijn buik.
Ja lijkt net alsof de kleine zwem bewegingen maakte met zijn voeten om omlaag te komen..tenminste zoiets beeldde ik me maar in, om het begrijpelijk te maken wat ik voelde haha
@ Marb, je hebt gelijk hihi *zit stralend achter de computer na zulke lieve woordjes over mijn lieve* @ Snieke, waar woon jij dan? ik zit zo'n 20 km van Amsterdam af, en hier hebben we wel een zonnetje Woon wel net boven het kanaal, dat kan soms al schelen
Hier ook Alleen Rennies willen niet werken.... Heb m'n broek maar op half 11 hangen zodat de bovenkant niet op mijn maag rust.... verder veel zuchten *zucht*
Maagzuur: Als ik kleine beetjes eet en drink, niet teveel ineens en tussendoor een paar slokjes melk of vanille vla heb ik er veel minder last van. Jullie misschien ook?!
probeer de tandarts te bellen... dat schiet dus he-le-maal niet op Krijg het antwoordapparaat telkens die mij verteld dat ik kan bellen van kwart over tien tot twaalf uur, het is nu half elf.... Nog een zucht... *zucht*
@ mama, heb al last van maagzuur sinds dat ik het woord ken, vanaf m'n 8e?!? Wel onderzocht maar wat de oorzaak is... geen idee Bij mij werken alleen zantac, maar die mag ik nu niet, dus dan maar veel zuchten